abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106445190

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #54

Deze OP is hier te vinden
pi_106445277

pi_106445821
Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Koda ^O^

Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"

donderdag 5 januari 2012 @ 17:29:29 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106446102
wat een leuk manteltje heeft Jules O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_106446176
Multiply: Je hebt 'm dichtgemaakt en opnieuw geopend O+
Wat een mooie foto's O+ Leuk dekje!

Hugsy: Dat lachen is echt ge-wel-dig O+ Hoe heb je dat aangeleerd? :o

Animal Planet's Dogs 101: "These dogs need a lot of exercise when they're young. A walk of 1,5 kilometers... two twenty-minute walks per day."
Mijn god, als dat al onder 'veel beweging' wordt verstaan... :'(
pi_106446378
Die vriendin van de weimaraners heeft ook nog een Duitse staande kruising, die van haar vriend is. En die lacht ook heel raar als je haar wil aaien, lijkt net op grommen. Maar het is de liefste hond van allemaal. De uitlaatservice die ze ooit had wilde die hond toen niet meenemen omdat ze haar tanden liet zien _O- _O- _O- Dat is echt zon hond die je aan iedereen mee kan geven, alleen als je haar voor het eerst ziet en ze doet dat..dan schrik je wel ff :P

Leuk jasje he, heeft een vriendin gemaakt. Jules wil net zo hip zijn als de honden van oh-oh :+
pi_106448456
Whahaha die eenna onderste foto uit de op _O- het lijkt wel een kangaroo :D

@gehorseflots, ik heb t geluk dat Rocky heel slim is. Heb in het begin gewoon zelf zijn lip opgetild terwijl ik "lachen" zei en dan elke keer een klein snoepje.

Hij had het binnen 3 dagen helemaal door :7
pi_106451766
quote:
Dat roze jasje O+ En wat een prachtige foto's weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106451790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef hugsy33 het volgende:
Whahaha die eenna onderste foto uit de op _O- het lijkt wel een kangaroo :D

Ja :D En wat is hij in de hoogte geschoten :o
pi_106451808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef hugsy33 het volgende:

Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"
[ afbeelding ]

Waar kijken ze op deze eerste foto naar? :D
pi_106452443
Mijn zus en ik gaan altijd allebei aan één kant van de kamer zitten en dan overschuiven met n snoepje. Rocky word dan helemaal gek en vandaag deed bliksem ook mee.

Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
pi_106453012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef hugsy33 het volgende:

Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
Oh ik heb echt geen idee :@ Misschien dat iemand anders het weet?

En toch iets lekkers, ik dacht het al ;)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:28:47 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106474191
:D Jules in dat jasje _O-
Ik vind de achterkant niet mooi zitten :@
En Rocky, ik ga echt een fanclub oprichten O+
Ik moet echt echt es een filmpje gaan maken van Billy zn kunstjes.
Billy kan ook "lachen" trouwens.
Voor ie kusjes geeft trekt ie ook vaak zo zn lip op, lijkt net of je je gaat bijten dan, maar is echt lachen :')
Boek lezen met Sjon is ook altijd feest :D

Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.
Gelukkig voor Sjon hoef ik nog maar 400 bladzijdes voor ie uit is :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106474710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:

Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.

_O- _O- _O-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:50:37 #15
176471 oh-oh
pi_106474736
:') Daarom lees ik normaal dus echt alleen maar in bad, daar laat ie me met rust.
Maar met dit boek is dat niet te doen _O-
Ik zal van t weekend es proberen bij daglicht een filmpje te maken van wat ie allemaal zit te doen om me af te leiden, want het is wel echt heel cute eigenlijk :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106474935
Ook n filmpje dat billy lacht? *O*

in aandacht trekken zijn honden echt meesterlijk trouwens :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:59:39 #17
176471 oh-oh
pi_106474969
Ik zal es proberen of ik dat kan filmen bij Billeke ^O^
( Groucho Marx )
pi_106476584
Sjon, aandachtshoertje _O-

Hugsy: Oeh, slimme Rocky O+ Ik ga het ook eens proberen! :o

Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupje O+ Is van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto :'(

Shiva als puppedup O+

En haar broer! O+

Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:50:26 #19
176471 oh-oh
pi_106476650
Oh die broer, wauw, die is odd eyed he :o O+
( Groucho Marx )
pi_106476704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Sjon, aandachtshoertje _O-

Hugsy: Oeh, slimme Rocky O+ Ik ga het ook eens proberen! :o

Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupje O+ Is van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto :'(

Shiva als puppedup O+
[ afbeelding ]

En haar broer! O+
[ afbeelding ]

Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze :D
Wat leuk die broer, ik vind de lichte ogen, net als bij Shiva, écht net alsof ze bijna praten, het heeft iets extra's :D
pi_106476912
Ja, wat een knappe broer heeft ze he O+ O+
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:57:48 #22
176471 oh-oh
pi_106476926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, wat een knappe broer heeft ze he O+ O+
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook :')
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto :D
( Groucho Marx )
pi_106476951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto :D
Maar dat kun je van een reu verwachten :P Maar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:00:48 #24
176471 oh-oh
pi_106477014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Maar dat kun je van een reu verwachten :P Maar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva O+
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw :D
( Groucho Marx )
pi_106477063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw :D
Jaaaaaa... neeee.... :P

Je snapt het niet... :'(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:04:51 #26
176471 oh-oh
pi_106477134
:') Tuurlijk snap ik het wel, maar die van jou is echt heel fijn, volgens mij zo ook een pak kleiner en echt een teefje, en dit is een grote stevige reu, dat vind ik twee honden die heel verschillend zijn van bouw.
( Groucho Marx )
pi_106477242
Haha, dan is het goed! Ik bedoelde meer dat ze qua bouw hetzelfde zijn, als in... haar broertje heeft dezelfde bouw, niet die van een rottweiler of teckel :P

Shiva is echt een meisje O+ Ook qua gedrag... "Ieuw, een plas water :'( "
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:10:10 #28
176471 oh-oh
pi_106477319
Mijn teefje is de enige vieslap die door stront gaat rollen en zo.
Maar Kees is dan ook ontdaan van haar vrouwelijkheid en echt one of the guys.
Alleen qua karakter is het wel een echte bitch af en toe :P
( Groucho Marx )
pi_106477377
Shiva ligt en rolt ook graag in modder en racet graag door slootjes, maar plasjes water vindt ze verschrikkelijk tijdens het uitlaten :P

Kees :') Is ze de baas over de heren of valt dat wel mee?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:32:39 #30
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106480231
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_106480669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
Gelukkig. Dat is zeker die 80 euro waard. Al moet je elke dag een boterhammetje minder eten. Koda is onbetaalbaar. O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:54:32 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106481093
Zo is dat :D
pi_106481121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn Maus ^O^
pi_106482727
Ik sluit me helemaal bij Pisces29 aan, hartstikke fijn! Scheelt jou ook een boel zorg! :)
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:06 #35
176471 oh-oh
pi_106482823
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:

Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
( Groucho Marx )
pi_106482848
quote:
En haar broer! O+
[ afbeelding ]

Die is moooooooooi! :o
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:12:03 #37
176471 oh-oh
pi_106484406
Ok het filmpje, Chico had dat zakje dus uit de prullie gepikt, maar kwam er al snel achter dat er niks lekkers meer in zag. Sjon zag zijn kans schoon en ging er na Chico met het zakkie vandoor.
Maar Billy komt sinds Karel er niet meer is ineens voor zichzelf op, dus die ging met geweld dat zakkie ff afpakken van Sjon. Sjon ging daarom ter compensatie maar Chico zijn mand inpikken, maar Chico stuurt hem daar snel weg, zonder geweld, maar met natuurlijk overwicht.
Billy was klaar met dat lege zakje, dus Sjon gaat weer met dat zakje aan de slag, waarna Billy hem toch nog maar even laat zien dat hij de baas is _O-
Billy komt dan wel nog bij mij bevestiging zoeken , die hij ook krijgt, en dan komt Sjon natuurlijk ook meeschooien om wat aandacht :P
En Kees die doet met dat hele circus niet mee, die staat echt helemaal buiten dat rangorde gebeuren van die mannen :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:20:14 #38
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106484825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:
[ afbeelding ]
Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
Nee, was niet nodig, want door middel van een nieuwe test konden ze al testen op Parvo en dergelijke, en dat had die niet :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:21:13 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106487373
Onze 17 jarige bejaarde zit weer bij de dierenarts! :'( (Ze had dat wratachtige ding wat onder haar kin zat en wat niet geopereerd kon worden. Wellicht zouze niet uit die volledige narcose komen).

Maar mijn vaders gezondheid is ook niet al te best. Hij denkt ook niet erg helder meer na. Ze was naar de kapper geweest (voor een spoelbeurt en de haren rondom die wrat waren weggeschoren). En zonder verstand erbij te gebruiken, opent mijn vader de autodeur volledig. Houdt haar helemaal niet tegen, ze springt eruit en klapt met die kin dus tegen de grond. }:| Zucht..........Ding was een stuk gescheurd, bleef maar bloeden.

Ouders hebben besloten dat ze in een lichte roes dat ding er alsnog gaan afhalen. Dus we zijn benieuwd of ze zometeen wakker wordt.......
pi_106487500
Dat filmpje :D

Biene, wat vervelend!
Maar ongelukjes gebeuren he, tis niet met opzet.

Ik zal voor je duimen, komt vast wel goed allemaal.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:29:05 #41
318361 Bienelientjee
pi_106487720
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
pi_106487889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
oei wat naar,zal duimen voor haar :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106487902
Het heeft waarschijnlijk gewoon met ouder worden te maken! ;) Toch een zegen dat er niets mis is met je pap's hersenen (Ik weet nooit of het nou hersenen of hersens is. :@ )! :)

Zeventien is echt oud! Maar ik denk dat als het "zeker weten" levensgevaarlijk zou zijn, zo'n roesje, dat de dierenarts er dan niet aan zou beginnen, en de wrat onder lokale verdoving hechten. Misschien geeft dat je wat rust? :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:37:36 #44
318361 Bienelientjee
pi_106488103
Een zegen, dat wel inderdaad. Na 2 jaar is helaas nog steeds niet achterhaalt wat zijn symptomen betekenen en wat we eraan kunnen doen. Raar gedrag wat je gewoon niet kan plaatsen. (Tjah, de Nederlandse zorg! Rekken, rekken, rekken......heb ik het idee)

Mjah, ik hoop dat ze het doorstaat! Misschien ook wel fijn voor haar, in haar laatste levensjaartjes, om eindelijk niet dat smerige, vieze ding meer onder haar kin te hebben hangen. (Zolang het maar niet weer gaat groeien.... :') )

We wachten hier maar geduldig af.....zal vast niet erg lang duren denk ik.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:05:07 #45
318361 Bienelientjee
pi_106492005
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:47:21 #46
176471 oh-oh
pi_106493571
Oh wat fijn *O*
Echt eng, narcose bij zulke oudjes :*
( Groucho Marx )
pi_106494741
*O* *O* *O* wat fijn bienelientje!!

Ik kon het vandaag weer niet laten mijn hondje te verwennen met n lekkere krokodil :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106497241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
^O^ :D

Leuke foto, hugsy33! Lekker genieten!
Weg met die kerstboom, driekoningen! :@
pi_106499979
Haha morgen gaat ie weg ;)
pi_106506101
Dat superman pakje oh-oh _O- _O- Verkopen ze die ook ergens in Nederland nog? Leuk cadeautje voor Juno :+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:42:30 #51
176471 oh-oh
pi_106506201
Geen idee, vriendje bracht die jaren geleden es mee uit Amerika, Wallmart <3
( Groucho Marx )
pi_106507527
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt.. :')
kijk nou O+ ;(
pi_106507659
Oh ja ik had nog nieuwe foto's van vandaag.. waren ook nog 3 andere honden mee..maar die foto's ga ik niet allemaal plaatsen _O-

_O-

Enge herder :+

vrijdag 6 januari 2012 @ 23:19:46 #54
176471 oh-oh
pi_106507992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt.. :')
kijk nou O+ ;(
Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
( Groucho Marx )
pi_106508735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
Ach. ze maken daar altijd filmpjes van de honden. Echt een oud mannetje.. die zal ook wel niet zo lang meer hebben.. ;( alleen die naam, German :+
pi_106521561
Wat n geweldige foto's multiply _O_
pi_106522014
quote:
kijk nou O+ ;(
Wat sneu ;(
pi_106522030
quote:
kijk nou O+ ;(
Oh, als ik niet al twee honden had..... O+
pi_106526429
Ik snapte net niet waarom Rocky raar stond te doen bij z'n mand, hij stond er al met één poot in en toen ging ie er weer uit. Helemaal snuffelen overal.

Bleek dat de kat onder z'n deken in de mand was gekropen :+ gelukkig had Rocky t door anders had ik een platte kat _O-

Net even met Rocky gespeeld:

en even heel zoetsappig bezig geweest :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door hugsy33 op 07-01-2012 16:00:41 ]
pi_106538804
quote:
kijk nou O+ ;(
Ocherm, dat ze hem ook niet even aanhalen ofzo. Ik zou hem wel willen hebben hoor. Gezellig in een mandje voor de kachel met mijn eigen oudje. :z
  maandag 9 januari 2012 @ 14:11:11 #61
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_106600278
Laaste weken beetje druk gehad, maar hier een Oscar update O+. Hij is nu 3 maanden oud en harstikke zindelijk en is een speelse pup en graag buiten =) comando 'zit' heeft hij door nu het 'af' nog maar dat gaat ook steeds beter. Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_106600820
Leuke foto's weer! *O*
pi_106612048
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef StampertjeX het volgende:
Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Kan zijn omdat ie gaat wisselen/aan het wisselen is.. Begint meestal rond de 3 - 4 maanden.. Wij hebben er ook last van en vinden tandjes..
  maandag 9 januari 2012 @ 21:05:37 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_106617494
multi, neem jij die foto's met een telelens?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:02:19 #65
176471 oh-oh
pi_106633059
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 10:03:53 #66
163650 Greys
pi_106633100
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
:o Dat ziet er echt comfy en cute uit! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:06:35 #67
176471 oh-oh
pi_106633157
En echt, alle mensen lachen hardop als ze hem zien lopen _O-
Maar tis idd een heel zacht warm pakkie :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:10:51 #68
176471 oh-oh
pi_106633241
:@ Ik denk dat ik deze ook nog bestel...
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:12 #69
176471 oh-oh
pi_106633309
En een pandapakkie voor Billy :P
( Groucho Marx )
pi_106633376
Super leuk oh-oh O+ :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:20:12 #71
176471 oh-oh
pi_106633410
_O- Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen :')
( Groucho Marx )
pi_106634331
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Straks heb je meer apendierenpakkkies dan mooie jasjes O-)

Ik wil ook zo'n blauw pak, het zal wel goddelijk zitten :D
pi_106637111
Echt he, die dingen zien er zoooo comfortabel en zacht uit... O+

Vanmorgen vroeg...

Mag ik nog heeeeeeeeeel even blijven liggen, baasje?

SPOILER
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:50:11 #74
43556 miss_dynastie
pi_106637647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom niet? Echt té leuk gewoon O+
pi_106637695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eens is. 8-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:21 #76
176471 oh-oh
pi_106639710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O- Het is echt te erg hoor, ik doe Chico dat knijnenpak so far alleen nog maar in het donker aan :')
Of op afgelegen velden _O-
Alfa O+ ^)
( Groucho Marx )
pi_106639753
}:| Oh-oh:Ik ben fan van Kees geworden, vooral na die soap met het loempiazakje _O- En al die pakjes, geweldig _O-

Biene: Wat goed dat alles weer in orde is met het ouwe besje! *O* Altijd eng als die ouwetjes onder narcose moeten...

Multiply: Wat een arm ouwetje... Kan inderdaad niet zeggen dat het filmpje veel meerwaarde heeft, behalve dat het laat zien dat dat ouwe kereltje er niet op z'n plek zit :(
Mooie foto's van de wandeling hoor! Die actie-/vlieg-/luchtbotsfoto _O- Zijn dat allemaal jouw hondjes? O+

Stampertje: Een Oscar-update zonder foto's? -O- Dat kan natuurlijk niet hoor! :P

Messina: Oeh, mooie foto hoor! O+ Die tandjes... O+
SPOILER
Shiva foto-updaaaate O+

Zo kijkt ze als ze gewoon nieuwsgierig is:

Maar als ik tegen haar praat doet ze haar oren altijd omlaag/naar achteren en gaat ze met haar oogjes knijpen O+ O+ O+

Mag nog steeeeeeeds de hond niet uitlaten }:| dus alles komt op manlief neer, die 's morgens niet veel tijd heeft om Shiva te laten bewegen. Normaal fietste/stepte ik 's morgens om de dag met haar en wisselde ik af met een stevige wandeling van 1,5 uur... Nu is er 's morgens maar een half uur voor haar voor behoefte + beweging.

In huis ben ik wel veel met haar bezig met snoepjes speuren, spelen en commando's oefenen. Ze is heel braaf, ook met minder beweging O+ (Maar dat lachen op commando, zoals Rocky O+ heeft ze na 8 keer 5 min. trainen nog steeds niet door :') )
* gehotseflotst toch oh-zo trots is
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:49:30 #78
176471 oh-oh
pi_106639862
Oh die ogen O+
Waarom zijn mensen in hemelsnaam fan van Kees? Die dikke biatch doet echt niks de hele dag _O-
( Groucho Marx )
pi_106639964
Daarom juist O+ De mannen vechten met z'n allen om zo'n loempiazakje en Kees zit er zo droog bij :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:39 #80
176471 oh-oh
pi_106639982
Gewoon omdat ze stervenslui is ja :')
( Groucho Marx )
pi_106640035
Maar het ziet er geweldig uit :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:56:57 #82
176471 oh-oh
pi_106640151
Net ook weer hoor, ik moest naar de Hema tussen de middag, dus hondenbuggy mee want anders mogen de honden dr niet in. Chico loopt dan meteen te bokken want die wil niet lopen als ie de buggy ziet }:| Maar goed, die pist dan tenminste nog twee keer en weet dat ie dr dan in mag.
Kees die doet gewoon niks en zodra ik Chico dr in zet springt zij dr bij :')
Pist ze dus maar niet tussen de middag he, dan wacht ze maar tot straks, like I care.
Maar oh wee als ze het binnen doet :P ~O>
( Groucho Marx )
pi_106640215
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?

Ik vind het hier minder mooi, twee gelijke ogen zou mooier zijn geweest...

Oh-oh: Hoezo wil Chico dan niet lopen? Vindt ie de buggy zo stom? :P En Kees dan?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:33 #84
176471 oh-oh
pi_106640295
Omdat Chico dan liever in de buggy wil, duh, hij is gek op dat ding en Kees ook :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:01:37 #85
176471 oh-oh
pi_106640352
Ik vind dat geen hond voor odd eyes, sowieso niet. Die moet gewoon donkere ogen hebben :P
( Groucho Marx )
pi_106640398
Oooooh hij wil niet lopen als in wandelen + behoefte doen... zeg dat dan :P Ik dacht dat je 'm mee moest trekken en de buggy in moest drukken, omdat ie dat ding stom vindt :')

Tuurlijk is Kees dol op de buggy :o hoeft ze zelf niet te lopen!

En nee, met bruine ogen zou die hond mooier zijn geweest... hondje vind ik te licht voor blauwe ogen :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:09 #87
176471 oh-oh
pi_106640706
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:34 #88
176471 oh-oh
pi_106640719
( zie, overdag Billy zn trui over zn pyjama, niet het knijnenpak :@ :') _O- )
( Groucho Marx )
pi_106641762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?
[ afbeelding ]

Ik vind hem wel leuk! :)
pi_106643928
Alfa doet dat ook met z'n oortjes als ik tegen 'm praat. Volgens mij is dat subdominantie! :)

Waar zit Billy nou in? Lijkt net een buggy _O-

SPOILER
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:46:19 #91
176471 oh-oh
pi_106644155
Chico Messina :P
In zn hondenbuggy :P
( Groucho Marx )
pi_106644217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico Messina :P
In zn hondenbuggy :P
@myself: :|W

Sorry Chico :@

Waarom heeft 'ie een buggy? :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:49:24 #93
176471 oh-oh
pi_106644272
Oh ik heb die buggy al jaren. Handig op show, fijner dan een bench, handig op terrasjes, handig in de stad, en nu, zoals ik al schreef, handig als je ff snel in de pauze naar de Hema moet waar ze in de buggy wel binnen mogen :P
( Groucho Marx )
pi_106644542
Ahhhhh, hendig *O*

Hier doen ze gelukkig niet moeilijk in de winkels, Alfa mag overal naar binnen behalve in de AH XL. Nu moet ik zeggen dat ik hem niet meeneem bijv. de slager / bakker in. Maar de blokker, hema, onze 'normale' AH, wibra, kruidvat, mag 'ie allemaal mee. Ze vinden 'm allemaal ook leuk en schattig, misschien dat dat helpt.

Er loopt hier sinds 2 weken een stafford pupje rond. Zooooo'n lief beestje, Alfa is d'r helemaal gek mee. Baasje is ook aardig, niet zo'n macho-figuur (als ik een macho met een stafford zie loop ik toch even de andere kant op :@ )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:04:58 #95
176471 oh-oh
pi_106644853
Het mocht hier jaren bij de Hema, maar eigenlijk mag het gewoon niet, en als de inspectiedienst een hond in de winkel ziet lopen ( geldt ook voor Kruidvat, Blokker doet hier ook niet moelijk, en Bijenkorf en V&D ook niet ) krijgt de winkel een boete, dus ik snap wel dat het niet meer mag.
Ik ga in het weekend als het ff kan echt niet de stad in, dus ik doe alles tussen de middag, als ik in 1 van die winkels moet zijn neem ik de buggy mee, geen enkel probleem, hij staat op mijn werk, dus ik kan hem zo pakken.
( Groucho Marx )
pi_106646236
Het is wel handig, misschien bestel ik ook wel zo'n handvat-set voor m'n fietskar. Als ik dan een keer naar de stad ga kan ik Alfa lekker meenemen. Liefst zou ik 'm overal mee naartoe nemen, ik vind 't echt heerlijk om met 'm op stap te zijn, tis zo'n lief hondje. O+

Alfa wordt trouwens helemaal gestoord van het laserlampje.

Normaal tikken zijn nagels dus niet zo, die zijn gewoon netjes geknipt, maar als het laserlampje er is, is hij helemaal door het dolle. :')
pi_106646944
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel. :7
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:03:10 #98
176471 oh-oh
pi_106647061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel. :7
Keizer = baas ja :D
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook O+
( Groucho Marx )
pi_106647380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Keizer = baas ja :D
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook O+
Ah lekkor!
Ik zit weer eens op dierenasiels.com te kijken, moet ik niet doen, kom allemaal stakkers tegen die ik naar huis wil nemen maar dan zal Punkie not amused zijn. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:20:32 #100
176471 oh-oh
pi_106647686
Nou ja, Chico is bijna 14, kwakkelt wat, eet moeilijk, en hij is sowieso mijn speciaalste hondje, 4 jaar in een schuur in een bench gezeten, ik verwen hem gewoon tot op het bot, zolang het kan O+
Ik kreeg weer een hondje aangeboden deze week, showhondje, supermooi chineesje, maar ik doe het niet, er komt echt niks meer bij.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')