Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt..![]()
kijk nou![]()
![]()
Ach. ze maken daar altijd filmpjes van de honden. Echt een oud mannetje.. die zal ook wel niet zo lang meer hebben..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
Wat sneuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt..![]()
kijk nou![]()
![]()
Oh, als ik niet al twee honden had.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
kijk nou![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door hugsy33 op 07-01-2012 16:00:41 ]
Ocherm, dat ze hem ook niet even aanhalen ofzo. Ik zou hem wel willen hebben hoor. Gezellig in een mandje voor de kachel met mijn eigen oudje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
kijk nou![]()
![]()
Kan zijn omdat ie gaat wisselen/aan het wisselen is.. Begint meestal rond de 3 - 4 maanden.. Wij hebben er ook last van en vinden tandjes..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef StampertjeX het volgende:
Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Straks heb je meer apendierenpakkkies dan mooie jasjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Waarom niet? Echt té leuk gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen
Eens is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt té leuk gewoon
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt té leuk gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiva foto-updaaaate
Zo kijkt ze als ze gewoon nieuwsgierig is:
Maar als ik tegen haar praat doet ze haar oren altijd omlaag/naar achteren en gaat ze met haar oogjes knijpen![]()
![]()
Mag nog steeeeeeeds de hond niet uitlatendus alles komt op manlief neer, die 's morgens niet veel tijd heeft om Shiva te laten bewegen. Normaal fietste/stepte ik 's morgens om de dag met haar en wisselde ik af met een stevige wandeling van 1,5 uur... Nu is er 's morgens maar een half uur voor haar voor behoefte + beweging.
In huis ben ik wel veel met haar bezig met snoepjes speuren, spelen en commando's oefenen. Ze is heel braaf, ook met minder beweging(Maar dat lachen op commando, zoals Rocky
heeft ze na 8 keer 5 min. trainen nog steeds niet door
)
* gehotseflotst toch oh-zo trots is
Ik vind hem wel leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Keizer = baas jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel.
Ah lekkor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Keizer = baas ja![]()
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |