SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.[Radio 49] Meet op 20 januari
6 Januari om 20:00 uur de Gup49 verzoekjes hitlijst! Verzoek en manipuleer op www.radio49.nl
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Eensquote:
Dank je en welterustenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:09 schreef Tchock het volgende:
En nu slapen. Tot ziens, was een gezellige avond. Meow en Stif bedankt voor het draaien
Slaap zequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:09 schreef Tchock het volgende:
En nu slapen. Tot ziens, was een gezellige avond. Meow en Stif bedankt voor het draaien
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef meowingtons het volgende:
Ik ga denk ik ook maar, voor het weer half 5 is
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef meowingtons het volgende:
Ik ga denk ik ook maar, voor het weer half 5 is
Kun je dat niet laten staan tot vanmiddag ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik dan maar eens eventjes afwassen..?
Nee hier blijven jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik dan maar eens eventjes afwassen..?
Ehh.. ik draai Korn op dit momentquote:
Nee ik krijg bezoekquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kun je dat niet laten staan tot vanmiddag ?
Ja ik blijf ook hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee hier blijven jij
Ahh...quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik krijg bezoek
[..]
Ja ik blijf ook hier
Van wie?quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik krijg nu heel erg de neiging om de boxen vol open te zetten
Nu Freak on A leash tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ehh.. ik draai Korn op dit moment
Of je moet zelf wat opgezet hebben
De buren en mn huisgenotenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
En wat gaan jullie doen?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb de boxen net hard genoeg staan om niet het gekreun van m'n broertje's visite te horen
Terechtquote:
Hahaah dat is helemal mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb de boxen net hard genoeg staan om niet het gekreun van m'n broertje's visite te horen
Ik zet m vandaag nog wel een keer aan , maar dan wel op vol volumequote:
Weet nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En wat gaan jullie doen?
Ja overdag maakt 't hier ook niet uit gelukkig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zet m vandaag nog wel een keer aan , maar dan wel op vol volume
Enofquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Als er iets vervelend is, dan is dat het wel
Nee, dat is het niet, eigenlijkquote:
quote:
Oke luek doe hem de groetenquote:
Mijn worst?quote:
Noesss...quote:
Als je dat lekker vind bij de boerenkool, zou ik t doen jaquote:
Ja voor hem, ik eet geen vleesquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke luek doe hem de groeten
Hehhequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind bij de boerenkool, zou ik t doen ja
Worst erin komt daarnaquote:
Topquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja voor hem, ik eet geen vlees!
[..]
Zal ik doen
Niet nog zo eentje..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen
Is ze al 18?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Crack_ het volgende:
Hm mn buurmeisje is wakker en maakt ineens herrie
Jij vegetariër?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen
Black Sabbath yo!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Een blokje Iron Maiden mocht natuurlijk ook niet ontbreken![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Crack_ het volgende:
Hm mn buurmeisje is wakker en maakt ineens herrie
Kan ik ook wel ff klaarzettenquote:
Al lang?quote:
Stuur maar langs, dan kan ze jou niet meer lastigvallen met herrie!quote:
Eentje is genoeg..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien slaap wandelt ze
[..]
Jij hebt er last van?
Dat zijn veganistenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Al lang?
dus je eet/drinkt ook geen melk kaas etc?
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Al lang?
dus je eet/drinkt ook geen melk kaas etc?
quote:
Dan kun je net zo goed ook vlees eten.. Je moet het dan wel goed doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoor. En ik eet ook vis.
Okequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoor. En ik eet ook vis.
Want?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed ook vlees eten.. Je moet het dan wel goed doen
Bijna hetzelfdequote:
Naahhh, die zijn nog ergerquote:
Kloptquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Geen last van vegetariërs. Zelfs met gelovigen, ze moeten alleen mij niet lastig vallen met hun gezeik.
Zou ook geen moeite hebben met een vegetarische vriendin, zolang ze maar wel aan mijn vlees sabbelt.
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Geen last van vegetariërs. Zelfs met gelovigen, ze moeten alleen mij niet lastig vallen met hun gezeik.
Zou ook geen moeite hebben met een vegetarische vriendin, zolang ze maar wel aan mijn vlees sabbelt.
Ik denk ook niet dat mensen er bij mij last van hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Schatje dat is bijna ieder restaurant hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..
Deze man spreekt de waarheidquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]
Ja en? Beetje rekening houden is geen probleem tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang niet alle! En dat zou ik toch zonde vinden..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schatje dat is bijna ieder restaurant hoor!
Zo ver komt het dan nieteens, dat houden vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]
Klopt maar 1; vis is anders dan vlees want die beesten zijn vies en anders en er is nooit bewezen dat ze pijn lijden. 2; dat is veel minder slecht voor het milieu en 3; ookal at ik soms vlees, carequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vis wordt ook dood gemaakt voordat je het eet..
Ik kende er een aantal, maar die zijn recentelijk ook overgestaptquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en? Beetje rekening houden is geen probleem toch.
Ken jij trouwens restaurants waar ze anno 2012 geen vegetarisch menuutje op de kaart hebben staan?
Biologie 101, je hebt de stoffen die je uit vlees haalt nodig.. En anders moet je aan de vleesvervangers, maar of dat nou zo gezond is..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt maar 1; vis is anders dan vlees want die beesten zijn vies en anders en er is nooit bewezen dat ze pijn lijden. 2; dat is veel minder slecht voor het milieu en 3; ookal at ik soms vlees, care.
Ik ben eigenlijk vegetariër omdat ik vlees eten gewoon niet nodig vindt, we hebben zat eten. En dat ik vis eet, tja daar ben ik eigenlijk nooit mee gestopt.
R49 is leukerquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:26 schreef Bugreport het volgende:
Ik kom er net achter dat Eins Live echt een hele chille radio zender is
Ik ga wekelijks uit eten in R'dam, van Streetlife(Fuore) tot Parkheuvel aan toe. Ben het echt nog nergens tegengekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kende er een aantal, maar die zijn recentelijk ook overgestapt
Dat is nooit bewezen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Biologie 101, je hebt de stoffen die je uit vlees haalt nodig.. En anders moet je aan de vleesvervangers, maar of dat nou zo gezond is..
Vissen hebben vast gevoel, ze kunnen het alleen niet uiten omdat ze geen geluid maken... Meestal..
Dat is wel klotequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:27 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ja maar zolang ik op mijn laptop zit valt die steeds weg vanwege de slechte wifi hier
Bepaalde eiwitten ja. Maar dat gaat vooral over opgroeiende kinderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen he. Je kunt dat testen met prikkels in de hersenen en die zijn er gewoon niet
.. dus ze weten het niet
.
En je hebt het niet perse nodig, maar sommige stoffen uit vlees zijn wél goed voor je dat klopt.
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen he. Je kunt dat testen met prikkels in de hersenen en die zijn er gewoon niet
.. dus ze weten het niet
.
En je hebt het niet perse nodig, maar sommige stoffen uit vlees zijn wél goed voor je dat klopt.
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..quote:
Ik zou me eerlijk gezegd geen leven voor kunnen stellen zonder vlees.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. dus ze weten het niet
.
Mjah, zelfs de steakhouses hebben dat tegenwoordig geloof ik.. Maar voorheen waren er nog een aantal die dat niet hadden, een aantal ervan zijn nu falliet trouwens, en anderen zijn toch ook maar vegetarisch gaan serverenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks uit eten in R'dam, van Streetlife(Fuore) tot Parkheuvel aan toe. Ben het echt nog nergens tegengekomen.
Zelfs de Burgerking en Bram Ladage verkopen vegetarische meuk.
Je hebt het niet nodig, ga k dood zonder? Neeenn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!
[..]
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..
Keer een kabeltje trekken niet een optie ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!
[..]
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..
Ja dat mag hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd geen leven voor kunnen stellen zonder vlees.
OK ik sla wel eens een dag vlees over, maar dan wil ik het de dag daarop zeker wel hebben
Je gaat vroeger dood en bent vaker ziekquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt het niet nodig, ga k dood zonder? Neeenn!
Spekquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor. Ik heb voor morgen ook twee rookworsten en twee bakjes met spekjes in huis, hollaaaaaaa (rookworst was gewoon 1+1 in aanbieding dus ja
![]()
)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor. Ik heb voor morgen ook twee rookworsten en twee bakjes met spekjes in huis, hollaaaaaaa (rookworst was gewoon 1+1 in aanbieding dus ja
![]()
)
Zou kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zelfs de steakhouses hebben dat tegenwoordig geloof ik.. Maar voorheen waren er nog een aantal die dat niet hadden, een aantal ervan zijn nu falliet trouwens, en anderen zijn toch ook maar vegetarisch gaan serveren
Nee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je gaat vroeger dood en bent vaker ziek![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bacon, Steak, Varkenshaas, Kip, Tournedos..
C1000 geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
)
Ja, er loopt een kabel naar mijn muur toe, de kabel tussen mijn muur en mijn laptop is echter niet genoeg om chill om bed te kunnen liggen O:) Maar ik heb ergens anders misschien nog wel een lange kabel liggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Keer een kabeltje trekken niet een optie ?
Spareribsquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bacon, Steak, Varkenshaas, Kip, Tournedos..
Ja ik wil later wel hele graag biologisch vlees kopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar niks met een stukkie lekker vlees idd.Al wil ik tegenwoordig wel goed vlees. Verschil tussen mooi zelfgedraaid gehakt en zo'n kiloknaller proef je echt wel.
Is ook wel makkelijk als je een keer wil gaan draaienquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:34 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ja, er loopt een kabel naar mijn muur toe, de kabel tussen mijn muur en mijn laptop is echter niet genoeg om chill om bed te kunnen liggen O:) Maar ik heb ergens anders misschien nog wel een lange kabel liggen
Nee, dat vind ik toch minder, ik hou niet van die vetrandjes.. Net als 't zwoerd aan Speklappen.. iehl nee..quote:
quote:
Lekker zo lekkerquote:
Nee appiequote:
Nee hoor, dat was vroeger zo.. maar nu niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:34 schreef Zokunen het volgende:
Crack eet je kaas?
Daar zit immers runderstremsel in
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
Even een lekker lang nummer van Nirvana![]()
c1000 had ook rookworst 2 voor 1. En 10 kilo aardappelen voor 1 euro. Nondejuu, vooroorlogse prijzenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee appie
[..]
Nee hoor, dat was vroeger zo.. maar nu niet meerallemaal plantaardig
Lekker behalve zuurkoolquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat vindt men dan van doodnormale hollandse groenten?
- Broccoli
- Bloemkool
- Spruitjes
- Witlof
- Worteltjes en doperwten
- Boerenkool
- Zuurkool
- Rode Kool
Haahahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
c1000 had ook rookworst 2 voor 1. En 10 kilo aardappelen voor 1 euro. Nondejuu, vooroorlogse prijzen
Niet waar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was vroeger zo.. maar nu niet meerallemaal plantaardig
quote:Kaas, Nederland is erom bekend. Er zijn vele soorten kaas verkrijgbaar en mensen die vegetarisch eten vragen wel eens:
is kaas vegetarisch, het wordt immers gemaakt van melk?
Je zou denken dat er geen dierlijke producten in kaas verwerkt worden (de melk uitgezonderd). Maar tijdens de bereiding van vele soorten kaas wordt wel degelijk gebruik gemaakt van dierlijke producten. Voor het stremmen van de kaas (het dikker maken) wordt chymosine gebruikt. Traditioneel wordt chymosine (het stremsel) uit de maag van (geslachte) nuchtere kalveren gehaald (kalveren die minder dan 3 weken oud zijn) wat niet bepaald diervriendelijk en zeker niet vegetarisch is. Het stremsel is een extract van die lebmagen. We kunnen dus stellen dat kaas niet vegetarisch is.
Is er een alternatief?
Ja, er zijn kazen waarvoor niet de lebmaag van een kalf gebruikt wordt, maar een biologisch product. Dit biologische product heeft dezelfde werking als het traditionele stremsel. Onderzoekers hebben het gen voor chymosine ingebouwd in het DNA van gist. Een stukje DNA met de informatie van het enzym chymosine wordt door middel van 'knippen en plakken' in een gist soort gezet zodat deze gistcellen als "fabriek" voor chymosine kunnen dienen. Vegetarische kaas is net als niet vegetarische kaas van melk gemaakt, maar zonder dierlijk stremsel. De voordelen van dit proces zijn: het gisteiwit is identiek aan het eiwit dat in de maag van kalveren aanwezig is. Het eiwit chymosine wordt diervriendelijker gewonnen en is nu in grote hoeveelheden beschikbaar. Naast vegetarische kaas is er ook nog veganistische kaas. Deze kaas is gemaakt van sojamelk. De volgende kazen zijn vegetarisch:
Vegetarische kazen zijn:
Albert Heijn (eigen merk, biologisch)
Andringa
Bastiaanse
Doolin
Hooidammer
L'Hirondelle
Trenta
Veganistische kazen zijn:
Scheese
Tofutti (smeerkazen)
Yakso
Natuurvoedingswinkels verkopen vegetarische en veganistische kazen.
Lust ik allemaal. Maar van spruitjes ga je echt heel vies schijten dus die eet ik niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
- Broccoli
- Bloemkool
- Spruitjes
- Witlof
- Boerenkool
- Zuurkool
- Rode Kool
Rest isquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
- Broccoli Mwhoeaahh
- Bloemkool
- Spruitjes Weer eens een keer proberen
- Witlof
- Boerenkool
- Zuurkool
- Rode Kool
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
- Broccoli![]()
- Bloemkool![]()
- Spruitjes![]()
- Witlof![]()
- Worteltjes en doperwten![]()
- Boerenkool![]()
- Zuurkool![]()
- Rode Kool![]()
Nectar assistent relbaasquote:
quote:
Als je spruitjes te bitter vindt kun je ze koken in melk om de bitterheid eraf te krijgenquote:
Doenquote:
Het is voor mij echt al een hele tijd geleden dat ik ze gehad heb, denk wel een jaar of 15.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je spruitjes te bitter vindt kun je ze koken in melk om de bitterheid eraf te krijgen
oh zo, ja hey hallo..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet waar.
Al zijn er vergetarische kazen.
[..]
Black Sabbathquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is het volgende blok?
Mijn ex-schoonmoeder deed dat.. Ik vroeg me echt af waarom.. Bleek dat m'n ex en schoonzusje het absoluut niet lustten andersquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is voor mij echt al een hele tijd geleden dat ik ze gehad heb, denk wel een jaar of 15.
Heb dus echt geen idee of ik ze nu wel lekker vind of niet
Maar die tip met melk kende ik
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder deed dat.. Ik vroeg me echt af waarom.. Bleek dat m'n ex en schoonzusje het absoluut niet lustten anders
Geen idee, ik lust ze gewoon, geen gezeikquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ja, je kan ze ook bakken met wat kerrie en zo. Schijnt ook heel lekker te zijn
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik lust ze gewoon, geen gezeik
Ik ben juist veel erger met buitenlands voedsel
Wat Jofu niet kent dat vreet ie nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijk
Ik wil alles wel een keer geprobeerd hebben voor ik een oordeel kan geven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat Jofu niet kent dat vreet ie niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat Jofu niet kent dat vreet ie niet
Tsja, iedereen heeft er zo zn mening over hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Bugreport het volgende:
Why the fuck zou je geen vlees eten....
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Crack_ het volgende:
Shit nu heb ik zin in spruitjes. Echt zo raar.. vroeger lustte ik die nooit zoal sieder kind maar ik had ze nog nooit op
Dwergquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"
Ik heb wel meer moeite met rode groentes en fruit.. Geen idee waarom
Spinaziequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"
Geen idee, heb nog wat toegevoegd, en staat dat ik nu nog voor 53 minuten muziek heb staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stiff wanneer stop je ?
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijk
Ik wil alles wel een keer geprobeerd hebben voor ik een oordeel kan geven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog wat toegevoegd, en staat dat ik nu nog voor 53 minuten muziek heb staan
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pmisschien gewoon toeval?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Tomaten vind ik gewoon goor.. Maar Tomatensoep werk ik zo naar binnenquote:
Omdat je niet leuk/interessant of origineel bent.. Ga maar trollen in een ander topicquote:
Rauwe tomaten krijg ik ook niet weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tomaten vind ik gewoon goor.. Maar Tomatensoep werk ik zo naar binnen
Bieten/Kroten sla ik over.. evenals Stoofpeertjes..
Dan zijn jouw bronnen verkeerd ingelichtquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:50 schreef Nectar het volgende:
Ik hoor net via bronnen dat Jofunu 1.50 is
Je bent er al vaker mee geconfronteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat je niet leuk/interessant of origineel bent.. Ga maar trollen in een ander topic![]()
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomatenOp een pizza heerlijk, maar vers, gadverdamme, alsof je een in glijmiddel gedoopt naar pis smakende appel in een stuk doorslikt
Oh, dat is wel heel toevallig. Ook kei andere smaken allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zijn jouw bronnen verkeerd ingelicht
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:
[..]
Topquote:
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog posttequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je bent er al vaker mee geconfronteerd??????
!!!!!!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:
[..]
Kkj is een lelijkerd , was ze de baas hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog postte
YEAH!quote:
Hell yeahquote:
Zeg maar gerust sinds groep 3, denk je nou echt dat die plagerijtjes van Knetter wat voorstelde?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog postte
Ik kan datquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
There are currently 6 listeners tuned into this station!Netjes voor zo laat
Ik moest hardop lachenquote:
Hoe lang ben je danquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg maar gerust sinds groep 3, denk je nou echt dat die plagerijtjes van Knetter wat voorstelde?
Dat zou geweldig zijn. Ik heb die afleveringen grijs gekekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
YEAH!
Die gasten zouden toch terug komen op MTV of niet?
Ja en of jij dat kanquote:
Ja, zoiets heb ik ooit ook eens meegekregenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
YEAH!
Die gasten zouden toch terug komen op MTV of niet?
Geen idee man, ik weet niet eens hoe lang je bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg maar gerust sinds groep 3, denk je nou echt dat die plagerijtjes van Knetter wat voorstelde?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja en of jij dat kan
Niet in Nederlandquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik ooit ook eens meegekregen
quote:
Klik op m'n fobo, daar staat het ergensquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee man, ik weet niet eens hoe lang je bent
Laten we het hopen.quote:
163 cm valt nog wel mee toch, ik zelf ben 1.59quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
" I've got the need, the need for speed!"
Dan ben je ook klein voor je leeftijd hoor, de meeste 12 jarigen zijn al boven de 1.65quote:
Ik ben niet echt 12 hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je ook klein voor je leeftijd hoor, de meeste 12 jarigen zijn al boven de 1.65
quote:
No shit sherlockquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben niet echt 12 hoor
En zou wel kunnen.
Gaat hard hèquote:
Echt? omgquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No shit sherlockDat had ik nog niet door
![]()
En ik weet het zeker, ik werk bijna dagelijks met kinderen van 8, 9 en 10, en zelfs daar zijn er sommigen al groter dan 1.65
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
En ik weet het zeker, ik werk bijna dagelijks met kinderen van 8, 9 en 10, en zelfs daar zijn er sommigen al groter dan 1.65
Hoe lang ben jij dan?quote:
wtf dat is best wel lang voor een 8, 9, 10 jarige.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat hard hè
Ben alweer 3 uur en een kwartier aan het draaien
Joof is priester? Garpjequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Like a bossquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat hard hè
Ben alweer 3 uur en een kwartier aan het draaien
Kleine vrouwen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Nectar het volgende:
ik ken vrouwen van in de 20 die ook 1.65 en zulks maar een dwerg zijn ze ook nou weer niet
Ik ook, maar dat is voor mij de laatste tijd meer standaard dan uitzondering gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Like a bossBen alleen bang dat het weer fucking laat gaat worden
Ik mag niet meer draaien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Nectar het volgende:
stokstaart op welke tijden draai jij de radio?
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goedquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goed
Even wat wijwater in dat kutje en klaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goed
Ik weet precies hoe 't isquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt niet tof, echt te klein :p
De fuckquote:
Nee, nee even goed spoelen wel hoor, al die DNA sporen enzo..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even wat wijwater in dat kutje en klaar
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.quote:
Nou...quote:
Dat dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.
XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vindenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling manquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vinden
Inderdaad, die zijn altijd pleitequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vinden
Ok nee dat lijkt me ook niks..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Nectar het volgende:
ok nu mijn lengte
ik ben 229![]()
een reus zijn is ook niet plezierig
Veel "grote" merken gaan dus niet lager dan Squote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling man. Tshirtjes niet maar broeken wel..
Dat is wel heel erg ja. Maaaaaaaar kinderkleertjes zijn wel goedkoperquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling man. Tshirtjes niet maar broeken wel..
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ja. Maaaaaaaar kinderkleertjes zijn wel goedkoper
Hier elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was vroegah zo, tegenwoordig echt bijna geen verschil meer, huftersquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroegâhquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was vroegah zo, tegenwoordig echt bijna geen verschil meer, hufters
Je zal idd wel raar aangekeken wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar het voelt echt niet relaxt als je daar rondloopt
.
Klopt ook wel beetje..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroegah? Kom je uit Den Haag of zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar het voelt echt niet relaxt als je daar rondloopt
.
Dat dus.. Een vriendin van me weigert ook gewoon mee te gaan shoppen als ik nieuwe kleding moetquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zal idd wel raar aangekeken worden
Ja maar vrouw van de winkel kwam er ooit zelf meequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zal idd wel raar aangekeken worden
Dat heb ik dr niet voor overquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Nectar het volgende:
ik ben meestal 300 kwijt voor een broek
g star raw je weet tog
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroegah? Kom je uit Den Haag of zo
Ik heb nog klaarstaan: Slipknot, RHCP en Soulflyquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stijfmans, wanneer ga je kutmuziek draaien? Dan kan ik naar bed..
Watermeloen is lekkerder, die lust ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:12 schreef Nectar het volgende:
achja ik heb ook dwergen in de klas zitten
1 slet heeft al met 400 jongens gen**kt
zo zie je maar dwergen kunnen ook sex hebben
dus de stelling is is watermeloen beter dan meloen
Mooi stad achtur duh duinuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Voorlopig nog niet dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb nog klaarstaan: Slipknot, RHCP en Soulfly
Hoe lang is hij dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het serieus zo zo zo kut dat er zo'n groot lengte verschil is bij Tchock en mij, echt. En niet zo kut dat ik daardoor zeg IK HOEF JE NIET MEER ofzo, maar ik vind het echt zo kut. Ook al was ik maar iets groter
Nope, maar daarna kap ik er zelf ook mee hoorquote:
Misschien moeten wij eens samen.. Nee, wacht.. Daar was iets mee.. Laat maar..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar vrouw van de winkel kwam er ooit zelf mee. Omdat mn mama dus altijd broeken zelf korter maakte maar da nkrijg je echt een heel ander model :p en ze vroeg ooit in de winkel ja hoe moet dat nou, en die vrouw hielp ons
Mijn schoonzusje is ook jouw lengte en haar vriend is ook 1.95 of zo. Gaat prima samen toch? Zolang hij er niet mee zitquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het serieus zo zo zo kut dat er zo'n groot lengte verschil is bij Tchock en mij, echt. En niet zo kut dat ik daardoor zeg IK HOEF JE NIET MEER ofzo, maar ik vind het echt zo kut. Ook al was ik maar iets groter
Ja, dat zal ook wel zo zn nadelen met zich meebrengenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:13 schreef Crack_ het volgende:
Hij moet wel zitten anders kan ie haar niet zoenenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is ook jouw lengte en haar vriend is ook 1.95 of zo. Gaat prima samen toch? Zolang hij er niet mee zit
Tot hoelaat heb je muziek staan dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nope, maar daarna kap ik er zelf ook mee hoor
Hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien moeten wij eens samen.. Nee, wacht.. Daar was iets mee.. Laat maar..
Ja het gaat ook prima, maar het is gewoon jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is ook jouw lengte en haar vriend is ook 1.95 of zo. Gaat prima samen toch? Zolang hij er niet mee zit
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij moet wel zitten anders kan ie haar niet zoenen
Tot ongeveer kwart voor 4 / 10 voor 4.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoelaat heb je muziek staan dan?
Iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij moet wel zitten anders kan ie haar niet zoenen
quote:
Die ken ik jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd![]()
Je kent die uitdrukking vast wel over IPH'tjes
Nee wel op mn tenen en hij moet met zn hoofdje naar beneden. En zo zijn er wel meer dingen.. hand in hand lopen gaat ook kut want zijn hand is zeg maar kei hoog voor mij waardoor mijn arm gewoon alweer een boog naar boven maakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]moet je dan niet op een kruk staano m hem te kussen
Zo kort nog maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tot ongeveer kwart voor 4 / 10 voor 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |