quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder deed dat.. Ik vroeg me echt af waarom.. Bleek dat m'n ex en schoonzusje het absoluut niet lustten anders
Geen idee, ik lust ze gewoon, geen gezeikquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ja, je kan ze ook bakken met wat kerrie en zo. Schijnt ook heel lekker te zijn
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik lust ze gewoon, geen gezeik
Ik ben juist veel erger met buitenlands voedsel
Wat Jofu niet kent dat vreet ie nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijk
Ik wil alles wel een keer geprobeerd hebben voor ik een oordeel kan geven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat Jofu niet kent dat vreet ie niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat Jofu niet kent dat vreet ie niet
Tsja, iedereen heeft er zo zn mening over hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Bugreport het volgende:
Why the fuck zou je geen vlees eten....
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef Crack_ het volgende:
Shit nu heb ik zin in spruitjes. Echt zo raar.. vroeger lustte ik die nooit zoal sieder kind maar ik had ze nog nooit op
Dwergquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"
Ik heb wel meer moeite met rode groentes en fruit.. Geen idee waarom
Spinaziequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie dan.. Dat lustte niemand uit mijn klas, en ik stond echt vaag te kijken van "Waarom dan niet?"
Geen idee, heb nog wat toegevoegd, en staat dat ik nu nog voor 53 minuten muziek heb staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stiff wanneer stop je ?
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh ik ben eigenlijk heel makkelijk
Ik wil alles wel een keer geprobeerd hebben voor ik een oordeel kan geven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog wat toegevoegd, en staat dat ik nu nog voor 53 minuten muziek heb staan
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pmisschien gewoon toeval?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |