quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja voor hem, ik eet geen vlees!
[..]
Zal ik doen
Niet nog zo eentje..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen
Is ze al 18?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Crack_ het volgende:
Hm mn buurmeisje is wakker en maakt ineens herrie
Jij vegetariėr?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen
Black Sabbath yo!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Een blokje Iron Maiden mocht natuurlijk ook niet ontbreken![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:18 schreef Crack_ het volgende:
Hm mn buurmeisje is wakker en maakt ineens herrie
Kan ik ook wel ff klaarzettenquote:
Al lang?quote:
Stuur maar langs, dan kan ze jou niet meer lastigvallen met herrie!quote:
Eentje is genoeg..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien slaap wandelt ze
[..]
Jij hebt er last van?
Dat zijn veganistenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Al lang?
dus je eet/drinkt ook geen melk kaas etc?
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Al lang?
dus je eet/drinkt ook geen melk kaas etc?
quote:
Dan kun je net zo goed ook vlees eten.. Je moet het dan wel goed doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoor. En ik eet ook vis.
Okequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ik denk maar weet niet zeker vanaf mn 8/9e ofzo? En jawel, der wordt niks dood gemaakt bij melk en eieren hoor. En ik eet ook vis.
Want?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed ook vlees eten.. Je moet het dan wel goed doen
Bijna hetzelfdequote:
Naahhh, die zijn nog ergerquote:
Kloptquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Geen last van vegetariėrs. Zelfs met gelovigen, ze moeten alleen mij niet lastig vallen met hun gezeik.
Zou ook geen moeite hebben met een vegetarische vriendin, zolang ze maar wel aan mijn vlees sabbelt.
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Geen last van vegetariėrs. Zelfs met gelovigen, ze moeten alleen mij niet lastig vallen met hun gezeik.
Zou ook geen moeite hebben met een vegetarische vriendin, zolang ze maar wel aan mijn vlees sabbelt.
Ik denk ook niet dat mensen er bij mij last van hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Schatje dat is bijna ieder restaurant hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het een gemist vinden hoor.. Als je d'r dan mee uit eten wilt nemen moet her perse een restaurant zijn waar ze ook vegetarisch serveren..
Deze man spreekt de waarheidquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]
Ja en? Beetje rekening houden is geen probleem tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang niet alle! En dat zou ik toch zonde vinden..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schatje dat is bijna ieder restaurant hoor!
Zo ver komt het dan nieteens, dat houden vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[Cliché] Als je echt van haar houd maakt dat ook niet uit [/Cliché]
Klopt maar 1; vis is anders dan vlees want die beesten zijn vies en anders en er is nooit bewezen dat ze pijn lijden. 2; dat is veel minder slecht voor het milieu en 3; ookal at ik soms vlees, carequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vis wordt ook dood gemaakt voordat je het eet..
Ik kende er een aantal, maar die zijn recentelijk ook overgestaptquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en? Beetje rekening houden is geen probleem toch.
Ken jij trouwens restaurants waar ze anno 2012 geen vegetarisch menuutje op de kaart hebben staan?
Biologie 101, je hebt de stoffen die je uit vlees haalt nodig.. En anders moet je aan de vleesvervangers, maar of dat nou zo gezond is..quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt maar 1; vis is anders dan vlees want die beesten zijn vies en anders en er is nooit bewezen dat ze pijn lijden. 2; dat is veel minder slecht voor het milieu en 3; ookal at ik soms vlees, care.
Ik ben eigenlijk vegetariėr omdat ik vlees eten gewoon niet nodig vindt, we hebben zat eten. En dat ik vis eet, tja daar ben ik eigenlijk nooit mee gestopt.
R49 is leukerquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:26 schreef Bugreport het volgende:
Ik kom er net achter dat Eins Live echt een hele chille radio zender is
Ik ga wekelijks uit eten in R'dam, van Streetlife(Fuore) tot Parkheuvel aan toe. Ben het echt nog nergens tegengekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kende er een aantal, maar die zijn recentelijk ook overgestapt
Dat is nooit bewezen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Biologie 101, je hebt de stoffen die je uit vlees haalt nodig.. En anders moet je aan de vleesvervangers, maar of dat nou zo gezond is..
Vissen hebben vast gevoel, ze kunnen het alleen niet uiten omdat ze geen geluid maken... Meestal..
Dat is wel klotequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:27 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ja maar zolang ik op mijn laptop zit valt die steeds weg vanwege de slechte wifi hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |