Tomaten vind ik gewoon goor.. Maar Tomatensoep werk ik zo naar binnenquote:
Omdat je niet leuk/interessant of origineel bent.. Ga maar trollen in een ander topicquote:
Rauwe tomaten krijg ik ook niet weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tomaten vind ik gewoon goor.. Maar Tomatensoep werk ik zo naar binnen
Bieten/Kroten sla ik over.. evenals Stoofpeertjes..
Dan zijn jouw bronnen verkeerd ingelichtquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:50 schreef Nectar het volgende:
Ik hoor net via bronnen dat Jofunu 1.50 is
Je bent er al vaker mee geconfronteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat je niet leuk/interessant of origineel bent.. Ga maar trollen in een ander topic![]()
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomatenOp een pizza heerlijk, maar vers, gadverdamme, alsof je een in glijmiddel gedoopt naar pis smakende appel in een stuk doorslikt
Oh, dat is wel heel toevallig. Ook kei andere smaken allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zijn jouw bronnen verkeerd ingelicht
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:
[..]
Topquote:
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog posttequote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je bent er al vaker mee geconfronteerd??????
!!!!!!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze post een paar weken geleden|:
[..]
Kkj is een lelijkerd , was ze de baas hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog postte
YEAH!quote:
Hell yeahquote:
Zeg maar gerust sinds groep 3, denk je nou echt dat die plagerijtjes van Knetter wat voorstelde?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dagelijks toen KKJ hier nog postte
Ik kan datquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
There are currently 6 listeners tuned into this station!Netjes voor zo laat
Ik moest hardop lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |