abonnement Unibet Coolblue
pi_105532567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zo af en toe wat invalbeurten en misschien een enkele basisplaats zie ik niet echt als een kans.
Vroeger dwong je een plaats in het eerste van Feyenoord alleen af door heel goed te spelen.
De club geen liefdadigheidsinstelling die het iedereen maar naar het tevree moet maken of een kans moet geven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105532618
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vroeger dwong je een plaats in het eerste van Feyenoord alleen af door heel goed te spelen.
De club geen liefdadigheidsinstelling die het iedereen maar naar het tevree moet maken of een kans moet geven.
Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105532681
Ik zie zo'n talenten altijd liever een jaar verhuurd worden aan een Nec o.i.d. en als ze daar een jaar niets noemenswaardigs presteren kun je ze altijd nog laten gaan.
pi_105532718
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef eight het volgende:

[..]

Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.
Zoals V Beukering bedoel je zeker?
Eerder pure armoede dat ze daar vanaf gestapt zijn. Daardoor kwamen opeens de Michael Lumbs en ander kutjesvolk in het eerste van onze mooie club te spelen :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105532723
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan eet jij deze neuzentomaat op, deal?

[ afbeelding ]
Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomaten :r Op een pizza heerlijk, maar vers, gadverdamme, alsof je een in glijmiddel gedoopt naar pis smakende appel in een stuk doorslikt :r
pi_105532756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomaten :r Op een pizza heerlijk, maar vers, gadverdamme, alsof je een in glijmiddel gedoopt naar pis smakende appel in een stuk doorslikt :r
:') _O-

Hoe weet jij trouwens hoe pis smaakt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105532761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef eight het volgende:

[..]

Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.
Joh flikker toch op man _O- Van die gassies als Mokotjo: "Ik wil (kans op) een basisplaats anders teken ik niet bij" _O- Nou doei jongen, rot gauw op :W
pi_105532784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Joh flikker toch op man _O- Van die gassies als Mokotjo: "Ik wil (kans op) een basisplaats anders teken ik niet bij" _O- Nou doei jongen, rot gauw op :W
Bron ?
pi_105532837
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bron ?
quote:
De middenvelder gaf aan dat hij 'een kans in de basiself wil hebben over meer wedstrijden' en dat hij anders 'ernstig twijfelt over een langer verblijf in De Kuip.'
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24826__rss.php
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105532842
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:') _O-

Hoe weet jij trouwens hoe pis smaakt?
Dat is ook een ge-wel-dig verhaal (waar gebeurt). Ik drink elke avond ongeveer een liter appelsap. Ik weet niet wat het is, maar dat spul is briljant. Gevolg: om 3 uur in de nacht moet ik knetterhard pissen. Mijn vriendin wordt echter wakker als ik midden in de nacht naar de plee loop, dus tegenwoordig maak ik een gat in het pak met een schroevendraaier / schaar / whatever in de buurt is en pis in het pak :') _O-. Die gooi ik dan de volgende ochtend weg.

Echter, na een avondje doorzakken had ik enorme dorst, en was ik de middag ervoor vergeten het appelsappak van de avond ervoor weg te gooien. Drie keer raden wat je dan ineens aan je mond zet als je 3 biertjes ophebt :r

Geloof me, er is niets ranzigers dan op-kamertemperatuur-gekomen urine in een grote slok in een keer door te slikken.

En mijn vriendin maar lachen ;(
pi_105532860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Joh flikker toch op man _O- Van die gassies als Mokotjo: "Ik wil (kans op) een basisplaats anders teken ik niet bij" _O- Nou doei jongen, rot gauw op :W
:')

Jij zou als voetballer niet ergens willen spelen waar je kans hebt op speeltijd?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:38:49 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105532863
Jezus man :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105532879
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is ook een ge-wel-dig verhaal (waar gebeurt). Ik drink elke avond ongeveer een liter appelsap. Ik weet niet wat het is, maar dat spul is briljant. Gevolg: om 3 uur in de nacht moet ik knetterhard pissen. Mijn vriendin wordt echter wakker als ik midden in de nacht naar de plee loop, dus tegenwoordig maak ik een gat in het pak met een schroevendraaier / schaar / whatever in de buurt is en pis in het pak :') _O-. Die gooi ik dan de volgende ochtend weg.

Echter, na een avondje doorzakken had ik enorme dorst, en was ik de middag ervoor vergeten het appelsappak van de avond ervoor weg te gooien. Drie keer raden wat je dan ineens aan je mond zet als je 3 biertjes ophebt :r

Geloof me, er is niets ranzigers dan op-kamertemperatuur-gekomen urine in een grote slok in een keer door te slikken.

En mijn vriendin maar lachen ;(
godverdomme man _O- :')
je ziet hem bij de eerste regel aan aankomen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105532895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef Steven184 het volgende:

[..]

:')

Jij zou als voetballer niet ergens willen spelen waar je kans hebt op speeltijd?
Het ging om de 'tone-of-voice'. Hij zei feitelijk gezien nog net niet "als ik binnen nu en twee maanden niet godverdomme in de basis sta dan kan de club de kanker krijgen". Sorry, maar zo werkt het niet. Eerst maar op het niveau komen dat je in die basis HOORT, DAN mag je gaan zeuren.
pi_105532905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Dank.

Ik vind er weinig geks instaan, elke speler wil speeltijd en als die kansen bij Feyenoord niet al te groot zijn kan ik me voorstellen dat je ergens anders naartoe gaat.
pi_105532922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zoals V Beukering bedoel je zeker?
Eerder pure armoede dat ze daar vanaf gestapt zijn. Daardoor kwamen opeens de Michael Lumbs en ander kutjesvolk in het eerste van onze mooie club te spelen :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zoals V Beukering bedoel je zeker?
Eerder pure armoede dat ze daar vanaf gestapt zijn. Daardoor kwamen opeens de Michael Lumbs en ander kutjesvolk in het eerste van onze mooie club te spelen :r
Van Beukering kun je moeilijk een talent noemen. Die was al opgebrand voordat hij een voet op het veld zette.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105533037
Echt talent verkoopt zichzelf wel. Clasie is toch ook nieuwkomer maar vanaf minuut 1 al onomstreden?
Zal vast nog wel vaker gaan voorkomen dat jongens weggaan bij de club en het elders aardig doen.

Veel erger is het feit dat onze allergrootste talenten door die klote Engelsen opgepikt worden. :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105533210
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:

Zal vast nog wel vaker gaan voorkomen dat jongens weggaan bij de club en het elders aardig doen.
Precies. Dan is het toch fijn als dat soort spelers nog onder contract staan en aan een andere club hebt verhuurt? Terugkopen is een flink stuk duurder.

quote:
Veel erger is het feit dat onze allergrootste talenten door die klote Engelsen opgepikt worden. :r
Schandalig dat de KNVB hier niets tegen onderneemt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 13:54:40 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_105533348
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Echt talent verkoopt zichzelf wel. Clasie is toch ook nieuwkomer maar vanaf minuut 1 al onomstreden?
Zal vast nog wel vaker gaan voorkomen dat jongens weggaan bij de club en het elders aardig doen.

Veel erger is het feit dat onze allergrootste talenten door die klote Engelsen opgepikt worden. :r
Klopt. Kyle Ebecilio bijvoorbeeld schijnt echt een beest te zijn. Type Song/Diaby, die verzamelen ze daar bij Arsenal. Maar zo'n sterke schoffelaar hadden we ook wel kunnen gebruiken. Die gaat Oranje wel halen, geloof me. Als dat niet zo is eet ik een ... nee. :')
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 13:55:35 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105533379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dank.

Ik vind er weinig geks instaan, elke speler wil speeltijd en als die kansen bij Feyenoord niet al te groot zijn kan ik me voorstellen dat je ergens anders naartoe gaat.
En dan ga je dat als speler die net komt kijken maar in de media roepen? Dat je "meerdere wedstrijden in de basis wil staan want anders..." ?

Prima wanneer je zoiets intern aangeeft, dat je vindt dat je op grond van je kwaliteit en inzet meer kansen verdient dan je nu krijgt. Niet in de pers, met je 20 jaar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_105533496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan ga je dat als speler die net komt kijken maar in de media roepen? Dat je "meerdere wedstrijden in de basis wil staan want anders..." ?

Prima wanneer je zoiets intern aangeeft, dat je vindt dat je op grond van je kwaliteit en inzet meer kansen verdient dan je nu krijgt. Niet in de pers, met je 20 jaar.
Hij zegt gewoon dat als hij hier niet meer kansen krijgt hij twijfelt over het verlengen van zijn contract. Ik vind er weinig schokkends aan.
pi_105533645
Feyenoord trainer Koeman koopt dit appartement in Amsterdam!

http://www.bekendeburen.nl/?p=2150
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:03:27 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105533652
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij zegt gewoon dat als hij hier niet meer kansen krijgt hij twijfelt over het verlengen van zijn contract. Ik vind er weinig schokkends aan.
'Schokkend' is ook te zwaar uitgedrukt. Ik vind dat spelers niet in de media moeten gaan roepen dat ze in de basis moeten omdat ze anders naar een andere club willen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_105533719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Feyenoord trainer Koeman koopt dit appartement in Amsterdam!

http://www.bekendeburen.nl/?p=2150
Teeeeeeeeeeering wat kansloos. Voor zijn zoon een appartement gekocht zodat hij daar kan studeren, krijg je dit soort suggestieve titels :').

Trouwens, wat een rip-off, 175K voor 33m2 _O- In Rotterdam heb je voor 45k al 50m2. Zit je nog tien minuten van de Kuip af ook _O_
pi_105533752
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]

'Schokkend' is ook te zwaar uitgedrukt. Ik vind dat spelers niet in de media moeten gaan roepen dat ze in de basis moeten omdat ze anders naar een andere club willen.
Ik heb er niet zoveel moeite mee. En het is natuurlijk ook maar net hoe je het opvat.
Je kunt het zien als een soort 'dreiging' maar je kunt het ook zien als een logische opmerking, gezien zijn talent en leeftijd moet hij spelen en als dat niet bij Feyenoord kan dan moet hij wat anders zoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')