Bepaalde eiwitten ja. Maar dat gaat vooral over opgroeiende kinderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen he. Je kunt dat testen met prikkels in de hersenen en die zijn er gewoon niet
.. dus ze weten het niet
.
En je hebt het niet perse nodig, maar sommige stoffen uit vlees zijn wél goed voor je dat klopt.
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen he. Je kunt dat testen met prikkels in de hersenen en die zijn er gewoon niet
.. dus ze weten het niet
.
En je hebt het niet perse nodig, maar sommige stoffen uit vlees zijn wél goed voor je dat klopt.
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..quote:
Ik zou me eerlijk gezegd geen leven voor kunnen stellen zonder vlees.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. dus ze weten het niet
.
Mjah, zelfs de steakhouses hebben dat tegenwoordig geloof ik.. Maar voorheen waren er nog een aantal die dat niet hadden, een aantal ervan zijn nu falliet trouwens, en anderen zijn toch ook maar vegetarisch gaan serverenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks uit eten in R'dam, van Streetlife(Fuore) tot Parkheuvel aan toe. Ben het echt nog nergens tegengekomen.
Zelfs de Burgerking en Bram Ladage verkopen vegetarische meuk.
Je hebt het niet nodig, ga k dood zonder? Neeenn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!
[..]
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..
Keer een kabeltje trekken niet een optie ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig, vuige vegetariër!!
[..]
Best wel.. Ik zit nog geen 10 meter bij de router vandaan maar iets in dit huis stoort de signalen enorm..
Ja dat mag hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd geen leven voor kunnen stellen zonder vlees.
OK ik sla wel eens een dag vlees over, maar dan wil ik het de dag daarop zeker wel hebben
Je gaat vroeger dood en bent vaker ziekquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt het niet nodig, ga k dood zonder? Neeenn!
Spekquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor. Ik heb voor morgen ook twee rookworsten en twee bakjes met spekjes in huis, hollaaaaaaa (rookworst was gewoon 1+1 in aanbieding dus ja
![]()
)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor. Ik heb voor morgen ook twee rookworsten en twee bakjes met spekjes in huis, hollaaaaaaa (rookworst was gewoon 1+1 in aanbieding dus ja
![]()
)
Zou kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zelfs de steakhouses hebben dat tegenwoordig geloof ik.. Maar voorheen waren er nog een aantal die dat niet hadden, een aantal ervan zijn nu falliet trouwens, en anderen zijn toch ook maar vegetarisch gaan serveren
Nee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Je gaat vroeger dood en bent vaker ziek![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bacon, Steak, Varkenshaas, Kip, Tournedos..
C1000 geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
)
Ja, er loopt een kabel naar mijn muur toe, de kabel tussen mijn muur en mijn laptop is echter niet genoeg om chill om bed te kunnen liggen O:) Maar ik heb ergens anders misschien nog wel een lange kabel liggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Keer een kabeltje trekken niet een optie ?
Spareribsquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bacon, Steak, Varkenshaas, Kip, Tournedos..
Ja ik wil later wel hele graag biologisch vlees kopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar niks met een stukkie lekker vlees idd.Al wil ik tegenwoordig wel goed vlees. Verschil tussen mooi zelfgedraaid gehakt en zo'n kiloknaller proef je echt wel.
Is ook wel makkelijk als je een keer wil gaan draaienquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:34 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ja, er loopt een kabel naar mijn muur toe, de kabel tussen mijn muur en mijn laptop is echter niet genoeg om chill om bed te kunnen liggen O:) Maar ik heb ergens anders misschien nog wel een lange kabel liggen
Nee, dat vind ik toch minder, ik hou niet van die vetrandjes.. Net als 't zwoerd aan Speklappen.. iehl nee..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |