Echt? omgquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No shit sherlockDat had ik nog niet door
![]()
En ik weet het zeker, ik werk bijna dagelijks met kinderen van 8, 9 en 10, en zelfs daar zijn er sommigen al groter dan 1.65
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
En ik weet het zeker, ik werk bijna dagelijks met kinderen van 8, 9 en 10, en zelfs daar zijn er sommigen al groter dan 1.65
Hoe lang ben jij dan?quote:
wtf dat is best wel lang voor een 8, 9, 10 jarige.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat hard hè
Ben alweer 3 uur en een kwartier aan het draaien
Joof is priester? Garpjequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Like a bossquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat hard hè
Ben alweer 3 uur en een kwartier aan het draaien
Kleine vrouwen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Nectar het volgende:
ik ken vrouwen van in de 20 die ook 1.65 en zulks maar een dwerg zijn ze ook nou weer niet
Ik ook, maar dat is voor mij de laatste tijd meer standaard dan uitzondering gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Like a bossBen alleen bang dat het weer fucking laat gaat worden
Ik mag niet meer draaien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:02 schreef Nectar het volgende:
stokstaart op welke tijden draai jij de radio?
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goedquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goed
Even wat wijwater in dat kutje en klaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, ik doe gewoon een gebedje en zeg sorry en alles is weer goed
Ik weet precies hoe 't isquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zelf echt niet tof, echt te klein :p
De fuckquote:
Nee, nee even goed spoelen wel hoor, al die DNA sporen enzo..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even wat wijwater in dat kutje en klaar
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.quote:
Nou...quote:
Dat dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |