XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vindenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt er ook echt zo'n kabouterfiguur van, en kleren kopen is kut en je ziet geen reet en iedereen maakt opmerkingen en het izet er niet uit en je kunt nergens bij, nee het heeft gewoon geen voordelen.
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling manquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vinden
Inderdaad, die zijn altijd pleitequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
XS pas je toch zeker wel gewoon? Dat zijn vaak juist de maten die blijven hangen tijdens de sale. Probeer maar eens een XXL te vinden
Ok nee dat lijkt me ook niks..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Nectar het volgende:
ok nu mijn lengte
ik ben 229![]()
een reus zijn is ook niet plezierig
Veel "grote" merken gaan dus niet lager dan Squote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling man. Tshirtjes niet maar broeken wel..
Dat is wel heel erg ja. Maaaaaaaar kinderkleertjes zijn wel goedkoperquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme naar de kinderafdeling man. Tshirtjes niet maar broeken wel..
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ja. Maaaaaaaar kinderkleertjes zijn wel goedkoper
Hier elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was vroegah zo, tegenwoordig echt bijna geen verschil meer, huftersquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroegâhquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was vroegah zo, tegenwoordig echt bijna geen verschil meer, hufters
Je zal idd wel raar aangekeken wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar het voelt echt niet relaxt als je daar rondloopt
.
Klopt ook wel beetje..quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroegah? Kom je uit Den Haag of zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar het voelt echt niet relaxt als je daar rondloopt
.
Dat dus.. Een vriendin van me weigert ook gewoon mee te gaan shoppen als ik nieuwe kleding moetquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zal idd wel raar aangekeken worden
Ja maar vrouw van de winkel kwam er ooit zelf meequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zal idd wel raar aangekeken worden
Dat heb ik dr niet voor overquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Nectar het volgende:
ik ben meestal 300 kwijt voor een broek
g star raw je weet tog
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroegah? Kom je uit Den Haag of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |