3*3*3*3 = 81quote:
quote:
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje!
En daarna ga je figureren in de hel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.
Daar kom ik net vandaan. Ik ga nu als een braaf christen leven, want dit wil ik niet nog een keer meemaken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
[..]
En daarna ga je figureren in de hel.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.
Joe!quote:
Wel handig die familycard. Gratis koffiequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik ga nu als een braaf christen leven, want dit wil ik niet nog een keer meemaken.
puur toeval dat ik er meteen na kon posten. kom net uit mn werkquote:
Daar zijn we maar niet aan begonnen, de rij was vrij lang...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel handig die familycard. Gratis koffie.
Fuckquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?
quote:
Als Bon Jovi een keer een goedkope overnachting wil weet hij nu waar hij moet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
12 euro per dag voor je hond in dat vijfsterrenhondenhotel. Ow, en je kunt 'm laten föhnen
.
http://www.dierenhotelmarijke.nl/tarieven.php
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Bon Jovi een keer een goedkope overnachting wil weet hij nu waar hij moet zijn.
Wow nu voel ik mij oud!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef TheFastOne het volgende:
Toen ik geboren werd![]()
Als ik een week later was geboren stond Captain Jack op 1
Minthy en Sersjee konden je ouders zijnquote:
Met gemak...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Minthy en Sersjee konden je ouders zijn
Ach ja, ik loop in ieder geval niet heel de dag in onz en klb te rotzooien... Wat de meesten van mijn leeftijd doen hierquote:
omg we hebben een bruiloft!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen. Ik ben van schrik heel hysterisch rondjes gaan rennen, wapperend met mijn handen. Zelden zo'n paniekaanval gehad.
Ik ben nu weer rustig, ze hebben me een kop koffie voorgezet.
En nu wil ik trouwen. En batsen alsof mijn leven er vanaf hangt
Okayquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi, iets met hier en moeten en gepost hebben.
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef FZN05 het volgende:
Hier wil ik ook even posten!
Weet Veenstra al dat dit nummer 3333 is? Er is best een kans dat hij er aandacht aan besteedt denk ik.
Hij komt hier nooit meer, dus denk het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef FZN05 het volgende:
Hier wil ik ook even posten!
Weet Veenstra al dat dit nummer 3333 is? Er is best een kans dat hij er aandacht aan besteedt denk ik.
laatste bezoek: 10 dagen, 23 uur geleden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit meer, dus denk het niet.
Leuke deel van de reeks is leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi, iets met hier en moeten en gepost hebben.
Ssshhtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Michiel leeft. (Welke Michiel? Veenstra Veenstra)
daar is het te highschool voor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef FZN05 het volgende:
J U M P S T A R T !!!!
Als Michiel dít jaar in plaats van Gerard in het Glazen Huis zou zitten zou het de anthem zijn!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach ja, ik loop in ieder geval niet heel de dag in onz en klb te rotzooien... Wat de meesten van mijn leeftijd doen hier
Amerikaanse highschool muziek, zoals Destine, Only Seven Left enz.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Moet je me toch even uitleggen wat highschool is?
Aha. Mwa, vind ik Jumpstart niet onder vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Amerikaanse highschool muziek, zoals Destine, Only Seven Left enz.
Ik wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Aha. Mwa, vind ik Jumpstart niet onder vallen eigenlijk.
doe ik wel evenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef alors het volgende:
Is het misschien handig om deze link
http://radioplayer.omroep.nl/3fm/kx/
of een directe link in de OP te zetten? Aangezien het nu ook een themakanaal is van 3fm
Je mag jezelf wel leuk vinden maar om er zo mee te koop te lopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...
Bangarangquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
even een vraagje: Hoe heette die plaat van Skryllex die Coen & Sander gisteravond net voor 19.00uur draaiden?
[..]
Je mag jezelf wel leuk vinden maar om er zo mee te koop te lopen?
Het is ook niet echt arrogant, eerder interessantdoenerij. En als ik ergens niet tegen kan![]()
quote:
Dat is lang geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Hij is nu op de straalpaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]merci. Was een beetje vreemd maar wel heeeeeeeeeeeeel erg lekker
als goed is wel. Het enige wat er tot nu toe is veranderd is het verdwijnen van de reclame en dat je tegenwoordig het NOS Journaal hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Effe een vraagje, is de programmering zoals die op http://kxradio.nl/ staat hetzelfde nu KXRadio onder de Serious Talent stream zit?
Idd!quote:
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Avond!![]()
Wat een rust hier, iedereen weggewaaid/gespoeld??
Ik ga zo ook maar tv kijken, heb mijn bankhangoutfit al aan. Ik ben een pauperquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.
welterusten
en vergeet niet: jij hebt er ook aan bijgedragen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
En dat allemaal dankzij Hans... Zijn hoofd zou uitgehouwen moeten worden in Mount Rushmorequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?quote:
Is dan niet gewoon alle muziek kut??quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
Wat blijft 3fm een kut radio station als net je relatie kapot isAl valt het vanaaf wel mee.
Net terug uit de kroeg en zo goed als klaar met verbouwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?![]()
En nog gefeliciteerd met je overwinning
Nee niet alle muziek is dan kut. Maar de echt standaard liefdes liedjes wel. adele. en dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dan niet gewoon alle muziek kut??
Sky Radio zou ik je nu iig niet adviseren![]()
En sterkte natuurlijk...
Weet ik, ik lees trouw bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Net terug uit de kroeg en zo goed als klaar met verbouwen
Ja, die muts hoor je helaas op zo'n beetje alle zenders... Ik ben geen fanquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet alle muziek is dan kut. Maar de echt standaard liefdes liedjes wel. adele. en dat soort dingen.Was met die top serious ding ook kut.
Nicequote:
Ja klopt. Maar waren nog wat voorbeelden. Weet alleen nu ff niet meer. Nu valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die muts hoor je helaas op zo'n beetje alle zenders... Ik ben geen fan
Nou, ik heb net het vorige topic teruggelezen, ik geloof dat ik bij je in de buurt kom binnenkort... Nog geen trouwlocatie gevonden maar dat komt vast goed!quote:
Zijn jullie net uit elkaar? In dat geval; gewoon toegeven aan al die sentimentele bagger en een beetje naar de klote gaan hoort daarbij. Ervaring meequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar waren nog wat voorbeelden. Weet alleen nu ff niet meer. Nu valt het wel mee.Alleen eigenlijk moet ik allang slapen.
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik heb net het vorige topic teruggelezen, ik geloof dat ik bij je in de buurt kom binnenkort... Nog geen trouwlocatie gevonden maar dat komt vast goed!
ja sinds vrijdag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn jullie net uit elkaar? In dat geval; gewoon toegeven aan al die sentimentele bagger en een beetje naar de klote gaan hoort daarbij. Ervaring mee
Ik ben gestrikt door Sersjee en word het huwelijk ingesleurd, woont aardig bij je in de buurt. Erg onverwacht, maar erg leuk!!quote:
Geen idee, geen last vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
'text-enhance' is dat nieuw ofzo? kom die links ineens overal tegen
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben gestrikt door Sersjee en word het huwelijk ingesleurd, woont aardig bij je in de buurt. Erg onverwacht, maar erg leuk!!![]()
Iedereen reageert zo enthousiast hier, nu kan ik niet meer terug.
Nee joh Was vorig jaarquote:
lol,wat zeur je danquote:
Vrijdag was het 30decquote:
Oh?? Ik wou morgen een mooie soepjurk gaan kopenquote:
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?? Ik wou morgen een mooie soepjurk gaan kopen![]()
Beetje jammer dat je niet meeleeft, ik heb je tijdens je hele verbouwing gesteund!![]()
Nouja, de laatste tijd meegelezen en gezeurd om koffie dan...![]()
Doordeweeks van 22:00 tot 1:00u is de radio heel erg dikke prima!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vrijdag was het 30decDus het is wel nog heel vers. Maar moet vaker na 12uur luisteren
Ik luister meestal van 8 tot 6quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Doordeweeks van 22:00 tot 1:00u is de radio heel erg dikke prima!!
Jij mag alles! van mij danquote:
De radio staat bijna de hele dag aan (werk/in huis/in de auto), maar rond dit tijdstip heb ik pas de rust in de donder om echt goed te luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik luister meestal van 8 tot 6Op mijn werk dus
Hier kan ik niet mee omgaan...quote:
Ik laat je niet in de steek! ik heb vakantie en alle tijd van de wereldquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier kan ik niet mee omgaan...![]()
Wat moet ik nou??
Ik ben ook al in de steek gelaten door de 2 dames in mijn werkharem, hebben tegelijk vakantie![]()
Het leven is verwarrend...
Kijk, mijn klussende internetheld!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik laat je niet in de steek! ik heb vakantie en alle tijd van de wereld
Morgen zit ik vooral binnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, mijn klussende internetheld!!![]()
Maar volgens mij ga je morgen wegwaaien, beetje jammer...
Ik niet, ik moet de weg nog op... Met mijn domme kop een werkafspraak gepland op een vrije dag.quote:
Maar vrijdag ben ik de hele dag thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet de weg nog op... Met mijn domme kop een werkafspraak gepland op een vrije dag.
Ik zie een uitdaging
Ja, maar dan kan je haast niet meer wegwaaien, laf windje danquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar vrijdag ben ik de hele dag thuis
ja dus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je haast niet meer wegwaaien, laf windje dan
Hoebedoelie?quote:
voor 14 danquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoebedoelie?
Als in koffie?? Moet werken van 14-22
quote:
mietjequote:Op donderdag 5 januari 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Het is gvd 2,5u heen en 2,5u terugrijden, wat denk jezelf??
Nee dat idee had ik al, nachtwaker dat je er bentquote:
Was erg vervelend toen ik nog samenwoonde; ex altijd vroeg in 't nest en ik nog laat opquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat idee had ik al, nachtwaker dat je er bent
Tegenovergestelde van mij
Jawel.quote:
Nee, het spijt mequote:
Hoorde ik het nu goed? Had hij het nu echt over wormen en jeuk aan zijn gat??quote:
ja en dat meisje wat zichzelf aan het bevredigen was hoorde dat, waardoor ze geen zin meer had om door te gaan. Daarvoor moest Sander sorry zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het spijt me![]()
[..]
Hoorde ik het nu goed? Had hij het nu echt over wormen en jeuk aan zijn gat??!!
Ochjee, wat een schaap toch!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja en dat meisje wat zichzelf aan het bevredigen was hoorde dat, waardoor ze geen zin meer had om door te gaan. Daarvoor moest Sander sorry zeggen.
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo maar eens mn bed opzoeken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!![]()
Zal ik zeker doen! jij ook he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!![]()
Ja, beloofd!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Zal ik zeker doen! jij ook he!
Van hetzelfde, ik ben nu ook echt wegquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Aerosmith![]()
En dan maar naar bed, wordt er wel weer tijd voor![]()
Truste/werk ze
Je hebt een kattenbak?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:19 schreef hole1988 het volgende:
WAT EEN KUT WEER, maar de kranten liggen er weer in.
Waarschuwing voor hoogwater hier, dag dag havenquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:19 schreef hole1988 het volgende:
WAT EEN KUT WEER, maar de kranten liggen er weer in.
quote:
scherp +1quote:
I work outquote:
I'm sexy and I know itquote:
Wij zijn hier net weer boven water gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, de wind begint weer aan te wakkeren en met de informatie van buienradar vermoed ik binnen nu en 5 minuten een stortbui
di.fm Hardcore stream. Dan komt alles goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
Wat blijft 3fm een kut radio station als net je relatie kapot isAl valt het vanaaf wel mee.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef alors het volgende:
[..]![]()
zo Domien heeft zn Hitkrant fanclub uitgenodigd ofzo? hele studio vol chicks..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef alors het volgende:
Die dromen van Domienzo herkenbaar hoe dom dromen Domien kunnen kan zijn
ja vroeg ik me ook al af..quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:26 schreef Rainesz het volgende:
Wie zijn die kids in de 3FM studio?
[ afbeelding ]
twitter:denware twitterde op donderdag 05-01-2012 om 10:16:05Op visite bij @Domien bij aaaaat-work #3fm met @BNNuniversity @ 3FM Serious Radio http://t.co/7idT7PmE reageer retweet
aha, zulks vermoedde ik al..quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:denware twitterde op donderdag 05-01-2012 om 10:16:05Op visite bij @Domien bij aaaaat-work #3fm met @BNNuniversity @ 3FM Serious Radio http://t.co/7idT7PmE reageer retweet
Heeft'ie jou ook overleefdquote:
Dat is nog eens een mooi tripje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:daspechlauraweg twitterde op donderdag 05-01-2012 om 10:57:46dat is lang geleden jim met jessie #3fm was vergeten dat hij best goed is:D reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef themauster het volgende:
twitter:daspechlauraweg twitterde op donderdag 05-01-2012 om 10:57:46dat is lang geleden jim met jessie #3fm was vergeten dat hij best goed is:D reageer retweet
Das je ingelegde bedrag toch? Dan komt er nog een bedrag bij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, binnen nu en 2 dagen ben ik 613 euro rijkerSpaarloonregeling
DANK U
Ik voel een nieuwe gitaar aankomen
ja kloptquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Das je ingelegde bedrag toch? Dan komt er nog een bedrag bij.
Heb ik ook gedaan
Ik heb mijn eindejaarsuitkering ingeruild voor een kilometervergoeding en daarvan heb ik het bedrag inglegd. Mooi geregeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja klopt
Uiteindelijk heb je bijna 300 netto winst geloof ik
En ik moet zeggen dat ik die 600 euro (wat netto 300 was) niet echt gemist heb, zuinig gedaan die maand (en niet gespaard))
Ik moest bellen (en heel lang in de wacht hangen gezien de druktequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb mijn eindejaarsuitkering ingeruild voor een kilometervergoeding en daarvan heb ik het bedrag inglegd. Mooi geregeld![]()
Heb jij vanzelf bericht ontvangen of moet je iets regelen om het geld te krijgen?
Das mooi rap! Ik ga er komende week maar eens achteraan, altijd fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest bellen (en heel lang in de wacht hangen gezien de drukte). Maar daarna is't 1 minuut al je gegevens doorgeven en uiterlijk 3 dagen later staat het op je rekening
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mooi rap! Ik ga er komende week maar eens achteraan, altijd fijn
En je gitaar danquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga over 3 weken op wintersport, dus die is bij deze gefinancierd
Die komt er ook, maar na de wintersportquote:
Mooi slim!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga over 3 weken op wintersport, dus die is bij deze gefinancierd
30.000 topics. Weekje werk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zal mijn neus ook maar laten zien in dit unieke topic(natuurlijk tenzij er weer tien personen als Hans bijkomen die ons even naar #33333 helpen
)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
30.000 topics. Weekje uurtje werk?
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Gerard bedankt voor de waarschuwing, kan twitter weer uit op donderdagavond.
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Alleen voor de relationele kant, voor andere zaken prefereer ik een manquote:
Begint het weer, ja? Volg het niet, zie er alleen op Twitter veel over langs komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Wat was de waarschuwing?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.
Dit ook ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.
Geil. Met pics graag van actie momentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
Klopt, stuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Dat afsluitmuziekje lijkt op een deuntje van een nummer van de Partysquad oid..
Art is de mol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
omg jaa het is vandaag al donderdagwoohoo eindelijk
Naar jong, nu verklap je hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Art is de mol.
O sorry voor geen spoilertags
Komt wel goed, die van mij heeft er nooit last van gehad, wilde meteen na het bijkomen uit de narcose alweer gaan rennen en traplopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
De 20ste wordt mijn lieve poesje gesteriliseerd
Ik hoop dat dat bij mijne ook zo isquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Komt wel goed, die van mij heeft er nooit last van gehad, wilde meteen na het bijkomen uit de narcose alweer gaan rennen en traplopen.
Of dat er een infectie bij de hechting komt waardoor er een dikke bobbel komt waardoor ze nog een keer onder het mes mag. Was bij onze gebeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat bij mijne ook zo is
En dat ze niet zoals bij de kat van m'n buren de hechtingen eruit trekt waardoor de vloer vol "onderdelen" ligt
Waarom luister je eigenlijk naar 3fm als je zulke bandjes toch uitkotst ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ellende-muziek momenteel
Hongerige kinderen uit HongarijeSame shit, different band name
En nou weer positief denken![]()
Lief
Omdat er voor de rest, op die indie/britrock na best leuke nummers voorbijkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom luister je eigenlijk naar 3fm als je zulke bandjes toch uitkotst ?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of dat er een infectie bij de hechting komt waardoor er een dikke bobbel komt waardoor ze nog een keer onder het mes mag. Was bij onze gebeurd.
Maak je maar geen zorgen, dat durven ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef themauster het volgende:
Ben zo bang dat dit megahit is wordt.
Zo'n eentje hebben wij ook, maar dan meer dat goud/geelkleurige ipv zwartquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook het weekend thuis en laat ik haar op vrijdag helpen. Kan ik haar een beetje in de gaten houdenDe lieverd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef themauster het volgende:
Ben zo bang dat dit megahit wordt.
Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen
volgende megahit is van greg holden
gewoon omdat het moet van mij
Neuh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen