3*3*3*3 = 81quote:
quote:
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje!
En daarna ga je figureren in de hel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.
Daar kom ik net vandaan. Ik ga nu als een braaf christen leven, want dit wil ik niet nog een keer meemaken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef borisz het volgende:
[..]
En daarna ga je figureren in de hel.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeker, want ik ga trouwen met Minthy.
Joe!quote:
Wel handig die familycard. Gratis koffiequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik ga nu als een braaf christen leven, want dit wil ik niet nog een keer meemaken.
puur toeval dat ik er meteen na kon posten. kom net uit mn werkquote:
Daar zijn we maar niet aan begonnen, de rij was vrij lang...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel handig die familycard. Gratis koffie.
Fuckquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?
quote:
Als Bon Jovi een keer een goedkope overnachting wil weet hij nu waar hij moet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
12 euro per dag voor je hond in dat vijfsterrenhondenhotel. Ow, en je kunt 'm laten föhnen
.
http://www.dierenhotelmarijke.nl/tarieven.php
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Bon Jovi een keer een goedkope overnachting wil weet hij nu waar hij moet zijn.
Wow nu voel ik mij oud!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef TheFastOne het volgende:
Toen ik geboren werd![]()
Als ik een week later was geboren stond Captain Jack op 1
Minthy en Sersjee konden je ouders zijnquote:
Met gemak...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Minthy en Sersjee konden je ouders zijn
Ach ja, ik loop in ieder geval niet heel de dag in onz en klb te rotzooien... Wat de meesten van mijn leeftijd doen hierquote:
omg we hebben een bruiloft!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen. Ik ben van schrik heel hysterisch rondjes gaan rennen, wapperend met mijn handen. Zelden zo'n paniekaanval gehad.
Ik ben nu weer rustig, ze hebben me een kop koffie voorgezet.
En nu wil ik trouwen. En batsen alsof mijn leven er vanaf hangt
Okayquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi, iets met hier en moeten en gepost hebben.
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef FZN05 het volgende:
Hier wil ik ook even posten!
Weet Veenstra al dat dit nummer 3333 is? Er is best een kans dat hij er aandacht aan besteedt denk ik.
Hij komt hier nooit meer, dus denk het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef FZN05 het volgende:
Hier wil ik ook even posten!
Weet Veenstra al dat dit nummer 3333 is? Er is best een kans dat hij er aandacht aan besteedt denk ik.
laatste bezoek: 10 dagen, 23 uur geleden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit meer, dus denk het niet.
Leuke deel van de reeks is leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi, iets met hier en moeten en gepost hebben.
Ssshhtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Michiel leeft. (Welke Michiel? Veenstra Veenstra)
daar is het te highschool voor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef FZN05 het volgende:
J U M P S T A R T !!!!
Als Michiel dít jaar in plaats van Gerard in het Glazen Huis zou zitten zou het de anthem zijn!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach ja, ik loop in ieder geval niet heel de dag in onz en klb te rotzooien... Wat de meesten van mijn leeftijd doen hier
Amerikaanse highschool muziek, zoals Destine, Only Seven Left enz.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Moet je me toch even uitleggen wat highschool is?
Aha. Mwa, vind ik Jumpstart niet onder vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Amerikaanse highschool muziek, zoals Destine, Only Seven Left enz.
Ik wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Aha. Mwa, vind ik Jumpstart niet onder vallen eigenlijk.
doe ik wel evenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef alors het volgende:
Is het misschien handig om deze link
http://radioplayer.omroep.nl/3fm/kx/
of een directe link in de OP te zetten? Aangezien het nu ook een themakanaal is van 3fm
Je mag jezelf wel leuk vinden maar om er zo mee te koop te lopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...
Bangarangquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
even een vraagje: Hoe heette die plaat van Skryllex die Coen & Sander gisteravond net voor 19.00uur draaiden?
[..]
Je mag jezelf wel leuk vinden maar om er zo mee te koop te lopen?
Het is ook niet echt arrogant, eerder interessantdoenerij. En als ik ergens niet tegen kan![]()
quote:
Dat is lang geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Hij is nu op de straalpaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]merci. Was een beetje vreemd maar wel heeeeeeeeeeeeel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |