Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Gerard bedankt voor de waarschuwing, kan twitter weer uit op donderdagavond.
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Alleen voor de relationele kant, voor andere zaken prefereer ik een manquote:
Begint het weer, ja? Volg het niet, zie er alleen op Twitter veel over langs komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Wat was de waarschuwing?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.
Dit ook ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.
Geil. Met pics graag van actie momentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
Klopt, stuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Dat afsluitmuziekje lijkt op een deuntje van een nummer van de Partysquad oid..
Art is de mol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
omg jaa het is vandaag al donderdagwoohoo eindelijk
Naar jong, nu verklap je hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Art is de mol.
O sorry voor geen spoilertags
Komt wel goed, die van mij heeft er nooit last van gehad, wilde meteen na het bijkomen uit de narcose alweer gaan rennen en traplopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
De 20ste wordt mijn lieve poesje gesteriliseerd
Ik hoop dat dat bij mijne ook zo isquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Komt wel goed, die van mij heeft er nooit last van gehad, wilde meteen na het bijkomen uit de narcose alweer gaan rennen en traplopen.
Of dat er een infectie bij de hechting komt waardoor er een dikke bobbel komt waardoor ze nog een keer onder het mes mag. Was bij onze gebeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat bij mijne ook zo is
En dat ze niet zoals bij de kat van m'n buren de hechtingen eruit trekt waardoor de vloer vol "onderdelen" ligt
Waarom luister je eigenlijk naar 3fm als je zulke bandjes toch uitkotst ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ellende-muziek momenteel
Hongerige kinderen uit HongarijeSame shit, different band name
En nou weer positief denken![]()
Lief
Omdat er voor de rest, op die indie/britrock na best leuke nummers voorbijkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom luister je eigenlijk naar 3fm als je zulke bandjes toch uitkotst ?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of dat er een infectie bij de hechting komt waardoor er een dikke bobbel komt waardoor ze nog een keer onder het mes mag. Was bij onze gebeurd.
Maak je maar geen zorgen, dat durven ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef themauster het volgende:
Ben zo bang dat dit megahit is wordt.
Zo'n eentje hebben wij ook, maar dan meer dat goud/geelkleurige ipv zwartquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook het weekend thuis en laat ik haar op vrijdag helpen. Kan ik haar een beetje in de gaten houdenDe lieverd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef themauster het volgende:
Ben zo bang dat dit megahit wordt.
Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen
volgende megahit is van greg holden
gewoon omdat het moet van mij
Neuh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen