Jup, ook vanavond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga vanavond nog even naar De Kuip, bloemen neerleggen. Zijn er meer mensen van hier die gaan?
Ik wacht nog even de berichtgeving af die ze op de site gaan zetten vanavond. Maar op moment vind ik de start inderdaad ook niet echt sterk. Het idee is schitterend, maar het oogt inderdaad wel alsof niet iedereen het mocht weten omdat er op internet niet gecommuniceerd is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Dus we kunnen het nu officieel een faalhaas noemen.
Ach, dat de groene haas geen slimme actie zou zijn wisten we vooraf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een tering bullshit dit(dat verhaal dat jij quotte dus) Enige wat 'ze' met die Groene Haas hebben bereikt is juist een tweespalt tussen de 'elite' Feyenoorders die het wel wisten en 'de rest'...
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Dus we kunnen het nu officieel een faalhaas noemen.
Ik zeik wanneer ik wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.
Het is bij voorbaat al niet zo handig als je een herdenking gaat houden je het op de dag zelf pas bekend gaat maken. Ik had er wel bij willen zijn, die ouwe van me ook op zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.
Nee dit is de 'grote' dag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Cara het volgende:
is dat teringgezeik met dat konijn nou nog niet klaar?
Dat de feyenoordsupporters (rotterdam > groen) zandhazen (haas>zandhaas) zijn die door de directie/rvc worden gebruikt (kijk ons een trouwe supportersschare hebben richting investeerders) voor eigengewin (bouwen nieuwe stadion tegen wens van de supporters in)? (oftewel vast in de dwangbuis)quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Niles-Crane het volgende:
over iets meer dan 6 uur is de haas schijnbaar groen. Maar wat het nou betekend
quote:Feyenoord heeft concurrentie in de strijd om Daryl Janmaat. De rechtsback van SC Heerenveen heeft een aflopend contract in Friesland en kan naast een terugkeer in Rotterdam - waar hij eerder in de jeugd speelde - kiezen voor een stap naar het ambitieuze Vitesse. Dat meldt VI. De Arnhemmers zien in Janmaat de opvolger van de tegenvallende Michihiro Yasuda. In De Kuip vertrekken Gill Swerts en Dani Fernández binnenkort met een aflopend contract
Ben sinds Vormer niet zo bang voor de uitstraling van (het geld van) Vitesse t.o.v. Feyenoordquote:
Zo slim zijn ze niet joh. Was gewoon het leukste plaatje wat ze konden vinden in het boek van Tattoo Bob.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat de feyenoordsupporters (rotterdam > groen) zandhazen (haas>zandhaas) zijn die door de directie/rvc worden gebruikt (kijk ons een trouwe supportersschare hebben richting investeerders) voor eigengewin (bouwen nieuwe stadion tegen wens van de supporters in)? (oftewel vast in de dwangbuis)
Zoals zandhazen binnen het leger ook het voetvolk (kanonnevoer) zijn?
Zal wel zoiets zijn.... altijd leuk dat speculeren
Ach ja, winterstop + weinig gezeik rond de club.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Cara het volgende:
is dat teringgezeik met dat konijn nou nog niet klaar?
Ze kunnen bij Vitesse die TD wel ontslaan. Jordania koopt z'n eigen spelers wel en die TD doet van Geel gewoon na.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef TC03 het volgende:
Ik speculeer dat het een stel kleuters zijn die er niet tegen kunnen als het wat beter met Feyenoord gaat omdat zeiken hun hobby is.![]()
99% kans dat ik gelijk heb.
quote:
Zo is Leroy!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef Cara het volgende:
Adriaanse bij Twente nu weg voor 1 miljoen, en dan nog een nieuwe trainer halen, dus ze hebben geen geld meer.
Fer heeft eigenhandig Twente naar de vernieling geholpen
Hij deed het gewoon voor ons
Nitraten alles!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Happel...ik mag toch hopen dat het vanavond íets meer zal zijn dan enkel het afsteken van de overgebleven baby-pijltjes van oud en nieuw?
Het is de geboorte van iets. De herdenking is een begin. Verder weet ik ook niet overal alles van af.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Happel...ik mag toch hopen dat het vanavond íets meer zal zijn dan enkel het afsteken van de overgebleven baby-pijltjes van oud en nieuw?
alle insiders 17:00 verzamelen in de legioenzaal om op elkaar te fappenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is de geboorte van iets. De herdenking is een begin. Verder weet ik ook niet overal alles van af.
De Illuminati komen de apocalyps aankondigenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:55 schreef Cara het volgende:
[..]
alle insiders 17:00 verzamelen in de legioenzaal om op elkaar te fappen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is de geboorte van iets. De herdenking is een begin. Verder weet ik ook niet overal alles van af.
Ach...kijk eerst even wat er vanavond gebeurt en maak het dan belachelijk. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat het zou moeten zijn.quote:
Haha...er wordt alweer redelijk gehakt en gezaagd inderdaad.quote:
Dat komt door die ik weet het wel en de rest niet houding van Happel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...er wordt alweer redelijk gehakt en gezaagd inderdaad.Ben zelf gewoon benieuwd wat het nu is...wat is eigenlijk de reden dat het zo geheim werd gehouden?
Happel takelt eenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Het is gewoon een enorme extensieve troll-actie van Happel
Vertel eens. Er mag niets gezegd worden, als men erover speculeert is het volgens jou grappig. En nu er nog steeds niets anders dan een bijeenkomst is wat bekend is, en ik daar om moet lachen is het aandoenlijk. Wat wil je dan dat er gebeurt? Dat iedereen aan je virtuele pik zit totdat het bekend is wat die groene haas inhoud?quote:
"MIJN NAAM IS HAAS"quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel takelt een-face van 10 bij 10 voor de ingang van het Maasgebouw?
Met voor de lekkere trek blokjes haasquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of is het de herdenking van Coen, en festiviteit inzake de geboorte/doorbraak van het nieuwe talent Jordy Hasie?
quote:Rem KoolHAAS ontwerpt nieuwe stadion Feyenoord
ROTTERDAM - Zojuist is bekend geworden dat Rem Koolhaas het nieuwe stadion van Feyenoord zal ontwerpen. Zijn architectenbureau is wereldberoemd geworden met innovatief en baanbrekend werk en de verwachting is dat ook zijn ontwerp voor de Maastempel, in de volksmond al Haastempel genoemd, de voetbalwereld op zijn grondvesten zal doen schudden. Gevraagd naar de plannen bevestigt Koolhaas dat zijn architectenbureau het ontwerp voor zijn rekening zal nemen. "We willen die authentieke voetbalsfeer behouden en zullen daarom alle goede delen van de Kuip meenemen in het ontwerp voor het nieuwe stadion. Uiteraard zal er een derde ring op het stadion komen, gezien de toekomst van Feyenoord en Rotterdam. Een sintelbaan is natuurlijk uit den boze." Het bouwwerk moet begin 2018 opgeleverd worden, gelijktijdig met de nieuwe metrolijn die een halte zal krijgen direct naast het nieuwe stadion.
Dit zal dan wel zijn wat er bekend gemaakt werd: Het nieuwe stadion gaat definitief door en zal ontworpen worden door Remco Koolhaas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Sloggi het volgende:
Volgens VI.nl moet Kuijt 18 miljoen kosten. Iets voor ons?Welke club wil 18 miljoen voor Kuyt betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liverpool deed het ooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke club wil 18 miljoen voor Kuyt betalen?
Toen hij het nog waard was ja.quote:
Dagblad DGD.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Harregarre was je nog van plan met die bron te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dagblad DGD.hihi haha hoho. Klapmongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben wij 18 miljoen ontvangen voor Kuyt? En dan in hetzelfde jaar ook nog eens 10 miljoen voor Kalou... Hoe de fuck hebben we zo'n grote schuld kunnen hebben...quote:
Jij bent het die niet kan lezen, zei het tien posts geleden al.quote:
Weet ik. Toch blijf je een klapmongool.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent het die niet kan lezen, zei het tien posts geleden al.
Weet niet hoeveel waarde ik aan die kwalificatie moet toekennen als het van een klapmongool komt. Of is het een geval van "takes one to know one".quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Toch blijf je een klapmongool.
Zie het als een geuzennaam.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel waarde ik aan die kwalificatie moet toekennen als het van een klapmongool komt. Of is het een geval van "takes one to know one".
Stuk voor stuk bazennamen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo, Tony Trindade de Vilhena en Anass Achahbar gaan mee op trainingskamp en trainen deze week ook mee.
Mooi. Het zijn ook echt dé vier talenten waar we zoveel mee gaan kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo, Tony Trindade de Vilhena en Anass Achahbar gaan mee op trainingskamp en trainen deze week ook mee.
Als zo'n Kongolo over 5 jaar niet in Chelsea 1 of Man. City 1 staat zou ik diep teleurgesteld zijn.quote:
Moet je nu ook een wietpas hebben of wanneer gaan ze die belachelijke maatregel eigenlijk invoeren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik een lekkere groene haas gaan draaien shop vol...
Kanker pubers met hun kerstvakanie
Hier in de Duitse grenstreek niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nu ook een wietpas hebben of wanneer gaan ze die belachelijke maatregel eigenlijk invoeren?
en Fransenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier in de Duitse grenstreek niet.
De Duitsers doen ook normaal roken een joint kopen een zak weed nog effe langs de gameshop en weer naar huis. Was meer iets voor brabant geloof ik met de Belgen.
Zijn Fransen hoor, die de overlast veroorzaken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zijn Waalen. Wel kut je zou maar in Roosendaal wonen en de shop is dicht om zo iets.
Dan rijden er zeer veel Walen met Franse kentekenplatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zijn Waalen. Wel kut je zou maar in Roosendaal wonen en de shop is dicht om zo iets.
Volgens mij zijn platen in Nederland met afkortingen voor clubs verboden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan rijden er zeer veel Walen met Franse kentekenplaten
Zag trouwens iemand in België rijden met de platen 040-PSV, dat zette mij aan het denken welke platen ik zou willen: SCF-008 ofzo. Al hebben ze er nu wel een 1 voor geplakt, dus dan zou het 1-908-SCF kunnen zijn.
Ja maar ik woon in België...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn platen in Nederland met afkortingen voor clubs verboden.
Godsallemachtigquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti met supporter op de training![]()
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Haha held zou het wel koud gehad hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
De adelaar is geland!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de groene haas.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 17:40:53ASR is ook volgend seizoen hoofdsponsor van #Feyenoord. Het bedrijf gunt de club meer tijd om een nieuwe shirtsponsor te vinden. 1/2 reageer retweet
Ik kan de foto niet zien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Blabla...alsof zo'n bedrijf uit medelijden een sponsorschap gaat verlengen. Ze vinden het gewoon prima hoe Feyenoord het nu doet en proberen te scoren door de loyale sponsor uit te hangen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 17:40:53ASR is ook volgend seizoen hoofdsponsor van #Feyenoord. Het bedrijf gunt de club meer tijd om een nieuwe shirtsponsor te vinden. 1/2 reageer retweet
Het contract loopt eigenlijk af deze zomer maar ze hadden een afspraak dat als Feyenoord nog geen geschikte opvolger had gevonden ze het nog een jaar zouden aanhouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blabla...alsof zo'n bedrijf uit medelijden een sponsorschap gaat verlengen. Ze vinden het gewoon prima hoe Feyenoord het nu doet en proberen te scoren door de loyale sponsor uit te hangen.
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het contract loopt eigenlijk af deze zomer maar ze hadden een afspraak dat als Feyenoord nog geen geschikte opvolger had gevonden ze het nog een jaar zouden aanhouden.
Het zegt natuurlijk wel iets dat Feyenoord in een jaar tijd nog steeds geen geschikte shirtsponsor heeft gevonden.quote:
Ach...verwacht wel dat het goedkomt als ze zo blijven spelen. Volgens mij zou het trouwens voor elke club lastig zijn om een goedbetalende hoofdsponsor te vinden in deze tijden. Denk dat dat niet zozeer aan Feyenoord ligt. Alhoewel Feyenoord aan de andere kant op commercieel vlak nooit echt uit lijkt te blinken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel iets dat Feyenoord in een jaar tijd nog steeds geen geschikte shirtsponsor heeft gevonden.
11 nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie van jullie speelt er Fifa ?
Ik hoop op eindelijk op respectvolle cijfers van onze spelers na de winter update. !
Minimaal 77 voor jongens als Clasie , Guidetti De Vrij Indi en Cabral.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 04-01-2012 om 18:20:16Bestuur en spelers van #Feyenoord lopen vanavond mee in een mars ter herdenking van Coen #Moulijn reageer retweet
Lekker blijven spelen, FIFA 12 is echt Janko!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
11 nog steeds.Daar was Feyenoord trouwens bedroevend slecht.
Voor nu iig iets moois voor Coen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker blijven spelen, FIFA 12 is echt Janko!
Nog anderhalf uur en Feyenoord is helemaal uit de schulden, want dan komen de groene dollars, YES!!! De haas is GroenIs al bekend wat het nou allemaal voorstelt?
Met Rivaldo in zo een matig conpetie wordt je kampieonquote:
Ben je gek. Die man kan beter stoppen. Wordt helemaal niks meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Rivaldo in zo een matig conpetie wordt je kampieon
Vooral gehyped door hunzelf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
het is gewoon gehyped door iedereen. En straks iedereen zeuren dat het zo tegenvalt
Werkt ook niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
rechtermuisknop op afbeelding-->eigenschappen-->link kopieren en plakken
Iedereen die enigszins op de hoogte was van het plan ging plotseling gewichtig doen (bijv. happelquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
het is gewoon gehyped door iedereen. En straks iedereen zeuren dat het zo tegenvalt
En ik iedereen met groene kleding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het tegenvalt, trap ik de konijnen hier in de buurt allemaal uit hun hok.
Stond er al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
'2012: Het jaar van het Legioen. 75 jaar de Kuip.'
Stond dit er eerder al boven of hebben ze dit nu vandaag pas erbij gezet omdat ze zich realiseren dat er toch wat veel aandacht aan is besteed?
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef eight het volgende:
Iedereen die enigszins op de hoogte was van het plan ging plotseling gewichtig doen (bijv. happel). Als zij gewoon normaal hadden gedaan ipv die kinderachtige stoerdoenerij had je nu meer positieve reacties gehad.
Om 20:00 staat er:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
Om 20:00 uur staat er "Vandaag. Is De Haas Groen!!", meer niet.
Klopt, kun je zien als je de broncode bekijkt. Zei ik tien topics geleden al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
Het is ook nog zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als je op de juiste plek op dat groene vlak klikt ga je naar de echte site
Zit serieus overal te klikken nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Heeft geen enkele zin, er is geen geheime link.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit serieus overal de klikken nu.
Ik denk dat je daarvoor nu bij de Kuip/Varkenoord moet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we nu nog steeds niet te weten waar al die ophef om te doen was?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor nu bij de Kuip/Varkenoord moet zijn.
Blijkbaar niet. Het veld van de Kuip krijgt een hazenplaag zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we nu nog steeds niet te weten waar al die ophef om te doen was?
Was idd beter geweest, maar goed ze doen iig iets positiefs met die herdenking.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zit in het Haasgebouw op het nieuwe contract the hazen.
Dat bedoel ik. Nu krijg je alleen maar een hullie/gullie tweedeling, en of dat nou is wat je wil. De acties waaraan iedereen aan mee kan doen zijn het best - zie het YNWA voor Djee tijdens PSV thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.
Bestorming maasgebouwquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Maar wat gebeurt er nou concreet bij de Kuip op dit moment? Iemand die het weet?
Verering van Groen Moulijn en Haas Wilkes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Maar wat gebeurt er nou concreet bij de Kuip op dit moment? Iemand die het weet?
En waarom moest dat dan zo angstvallig geheim gehouden worden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verering van Groen Moulijn en Haas Wilkes.
Ik denk het, zolang het allemaal positief is is het alleen maar mooi.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Grifte het volgende:
We zien het allemaal nog wel, dit was toch de eerste van meerdere acties oid?
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 19:50:04Eerbetoon aan Coen Moulijn! #Feyenoord http://t.co/Dp69UD7j reageer retweet
Wat is er stoer aan? Haal toch uit je hoofd dat het om een eliteclubje gaat..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Snap nog steeds de geheimhouding niet, afgezien van stoer willen doen
Toch wel mooie actie dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef Happel het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 19:50:04Eerbetoon aan Coen Moulijn! #Feyenoord http://t.co/Dp69UD7j reageer retweet
Is 100 x 3 inderdaad. Staan 250 namen op, waaronder dezequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
Super lang doek bij De Kuip met allemaal namen van overleden Feyenoorders.
quote:AAD BAK - ABARBANEL - AD ZONDERLAND - ANTONIE KAMERLING - ARNO MIES - BAS NOYENS - BAS PAAUWE - BEN PEETERS -BOBBY COENRAAD - BLANKEMEIJER - CHIEL GOVERS - CO - COEN - COR HUISMAN - DE NESTOR - DIRK COOLEGEM - DRAGON - DOC - DOLF - EMIEL - GERARD HEIL - GRAVELIJN - GUUS COUWENBERG - HAPPEL - HANS DE BRUIJN - HANS COOIJMAN - HANS DORJEE - HANS SNIJDERS - HARRY VOS - HEIZEL - JAN DE BAGGERAAR - JAN KLAASSEN - JAN VAN DER BIJL - JOHAN AARTOOM - JOHN ERIKSEN - JOHNNY HOES - KANTERS – KIEBOOM – KROMMENDIJK - LANGE ED - LUTZ - MAUS - MARCEL SLA - MARINUS DE VRIES - MARTIN KOOYMANS - MIEN ZWEPINK - MITCH - MOHALL - OPA WILSON - PATRICK ALLOTEY - PIET BOUTS -- PETER FETERIS - TERRY HOEKMAN – THEO LASEROMS - RAYMONDO STEVENS - RELLEN HENK – RINY VAN WOERDEN - RINUS ROTGERS - ROB VAN DER LEEDEN - SANDER SANDERSE - SUPPOOST CROOSWIJK - TERRY HOEKMAN - TILLO - TON BLIK -UDO - VAN DER LOUW - VAN ZANTEN - VORAGE - WIEL COERVER - WINNIE - WITTE - DOC – UDO
Kom dan eens met duidelijk commentaar waarom niet iedereen het mag weten? Waarom geen grote oproep op internet zodat het to aan de coolsingel vostaat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan? Haal toch uit je hoofd dat het om een eliteclubje gaat..
Als het dat niet is, maakt het 't des te idioter om de boel geheim te houden voor je eigen achterban. Ik had best hiervoor naar de Kuip willen fietsen en met mij waarschijnlijk velen anderen, maar door stupide geheimhouding ontneem je veel mensen die kans waardoor je alleen maar weerstand opwekt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Happel het volgende:
Haal toch uit je hoofd dat het om een eliteclubje gaat..
Vindt Gudde ook:quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het dat niet is, maakt het 't des te idioter om de boel geheim te houden voor je eigen achterban. Ik had best hiervoor naar de Kuip willen fietsen en met mij waarschijnlijk velen anderen, maar door stupide geheimhouding ontneem je veel mensen die kans waardoor je alleen maar weerstand opwekt.
We zitten allemaal in hetzelfde team, maar zo wek je enkel de indruk dat sommigen beter zijn dan anderen. Dan kan dat weliswaar niet je bedoeling zijn, maar dan moet je de boel niet zo dom geheimhouden.
En dan doodleuk stadionverboden geven als Feyenoorders in het stadion een overleden maat willen herdenken (met een paar fakkels)quote:De algemeen directeur richtte voordat hij een toost uitbracht op het nieuwe jaar het woord tot alle Feyenoorders ‘waar ook ter wereld’. ‘Tegen hen zou ik willen zeggen: realiseer, accepteer en waardeer dat wij allen hetzelfde voorstaan, namelijk Feyenoord terug naar de top. Dat we onmiskenbaar een heel eind op de goede weg zijn en dat we de laatste meters het snelst kunnen afleggen als we allemaal dezelfde kant op lopen. Laten we ons verre houden van de suggestie dat er goede en minder goede Feyenoorders zijn. Feyenoorder zijn en je voelen zit op een eigen wijze in een ieder van ons en het is geen wedstrijd of en zo ja wie zich een echte mag noemen. Laten we ook wegblijven van de schijnbare tegenstelling tussen verschillende groeperingen. Laten we met elkaar in eensgezindheid die laatste stappen zetten.’ Daarna wenste Gudde alle aanwezigen, de club en de supporters een heel gezond en gelukkig 2012 toe.
Ik weet ook niet waarom ze het op deze manier gedaan hebben. Wat ik wel weet is dat er een grotere gedachte achter zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap die geheimhouding+logo+bestuurders op de website ook niet, maar goed hun eerste actie is verder wel positief.
Denk tussen de 200 - 500 man.quote:
Ik had het even puur over het Legioen an sich. Als 1 front is dat onverslaanbaar, zoals we vorig seizoen gezien hebben. Dat dan een paar mensen de andere supporters maandenlang doodgooien met vage toespelingen en Bassie&Adriaan-geheimhouding terwijl het gewoon om acties blijkt te gaan waar eigenlijk iedereen aan kan meedoen werkt eerder destructief dan constructief. En dat wordt alleen maar geïllustreerd door alle groeiende negativiteit die we de afgelopen maanden in reacties op berichten over de haas gezien hebben - de meeste mensen waren het wel zat.quote:
vi.nlquote:Feyenoord bindt hoofdsponsor jaar langer aan zich
04/01/2012 19:39
In tegenstelling tot eerdere berichten gaat Feyenoord toch langer door met ASR als hoofdsponsor. De samenwerking zou aanvankelijk na het lopende seizoen aflopen, maar wordt voortgezet.
Helemaal nieuw is de overeenkomst niet. Het huidige contract liep af op 1 juli 2012 en Feyenoord streefde er nadrukkelijk naar een nieuwe hoofd- en shirtsponsor aan zich te binden. Wanneer dat niet zou lukken, zou de naam van ASR nog een jaar langer op de shirts prijken.
Algemeen directeur Eric Gudde maakte het nieuws woensdagavond bekend op de nieuwjaarsreceptie van de Rotterdamse club.
'De succesvolle eerste helft van het lopende seizoen heeft bewezen dat saneren en presteren wel degelijk hand in hand kunnen gaan', vervolgde Gudde. 'Weliswaar kende deze seizoenshelft ook nog wel wat dieptepunten, maar veeleer overheersen de gevoelens dat Feyenoord sportief de goede weg is ingeslagen.'
Vooral op financieel gebied maakte Feyenoord stappen, volgens Gudde. 'Je zou kunnen zeggen dat we in 2011 voor een belangrijk deel hebben afgerekend met het recente verleden. Het veel te hoge uitgavenpatroon is omgebogen en de schulden zijn in recordtempo teruggebracht, al zullen we deze nog wel verder moeten afbouwen. We zijn er nog niet.'
De bestuurder sloot af met een boodschap voor alle Feyenoorders. 'Realiseer, accepteer en waardeer dat wij allen hetzelfde voorstaan, namelijk Feyenoord terugbrengen naar de top. Dat we onmiskenbaar een heel eind op de goede weg zijn en dat we de laatste meters het snelst kunnen afleggen als we allemaal dezelfde kant op lopen.'
Aanvoerder Ron Vlaar keek vooral naar de sportieve toekomst. 'Ik denk dat het een bijzonder en mooi jaar gaat worden voor ons. Ik heb er alle vertrouwen in dat we de lijn van voor de winterstop in de tweede seizoenshelft gaan doortrekken en dat we op een mooie plek in de eredivisie eindigen', liet hij weten op de clubwebsite.
De receptie is overigens precies een jaar na het overlijden van de grootste Feyenoorder aller tijden: Coen Moulijn. Ter nagedachtenis aan de clubicoon zal vanavond een mars worden gehouden van trainingscomplex Varkenoord tot aan het standbeeld van Moulijn dat voor stadion De Kuip staat.
Het Legioen zal nooit meer de eenheid worden die het 'vroeger' was. Laten we hopen dat we in De Kuip dat nog wel zo vaak mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had het even puur over het Legioen an sich. Als 1 front is dat onverslaanbaar, zoals we vorig seizoen gezien hebben. Dat dan een paar mensen de andere supporters maandenlang doodgooien met vage toespelingen en Bassie&Adriaan-geheimhouding terwijl het gewoon om acties blijkt te gaan waar eigenlijk iedereen aan kan meedoen werkt eerder destructief dan constructief. En dat wordt alleen maar geïllustreerd door alle groeiende negativiteit die we de afgelopen maanden in reacties op berichten over de haas gezien hebben - de meeste mensen waren het wel zat.
Ik wil die "grotere gedachte erachter" dus weleens weten.
Precies, en dat komt mede door dit soort acties.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Maastoren het volgende:
Het Legioen zal nooit meer de eenheid worden die het 'vroeger' was.
De laatste paar wedstrijden bieden in elk geval goeie vooruitzichten wat dat betreftquote:Laten we hopen dat we in De Kuip dat nog wel zo vaak mogelijk kunnen zijn.
Werkt het niet gewoon het beste als niemand zich er druk over maakt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil die "grotere gedachte erachter" dus weleens weten.
Die eenheid is er zeker wel. Alle groeperingen, van harde kern tot het tifoteam, binnen Feyenoord zitten op een lijn wat betreft alles.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het Legioen zal nooit meer de eenheid worden die het 'vroeger' was.
quote:04-01-2012 Indrukwekkend eerbetoon aan Coen Moulijn
Feyenoorders uit alle geledingen van de club hebben woensdagavond op indrukwekkende wijze een eerbetoon gebracht aan de exact een jaar geleden overleden oer-Feyenoorder Coen Moulijn. Bij de herdenking van de bij leven al legendarische linksbuiten stonden rondom het standbeeld van Moulijn supporters, spelers, stafleden, directieleden, overige medewerkers, vrijwilligers en oud-spelers van de club eensgezind zij aan zij.
Bij het standbeeld van Moulijn voor De Kuip werden vanuit alle onderdelen van de club kransen en bloemen neergelegd ter ere van de oer-Feyenooerder en werd door meerdere Feyenoorders het woord gericht tot de aanwezigen, ter nagedachtenis aan de legendarische linksbuiten. Zo sprak weduwe Adrie Moulijn-Paauwe haar dank uit aan eenieder die haar het afgelopen jaar tot steun is geweest.
Bij het door supporters georganiseerde eerbetoon werd niet alleen de legendarische Coen Moulijn herdacht, maar ook al die andere kameraden die Feyenoord zijn ontvallen. In woord, gebaar, middels een minuut stilte en met een metersgroot spandoek met daarop de namen van overleden Feyenoorders uit alle geledingen van de club.
Vrijwel niemand dus. Jammer, Coen had beter verdiend.quote:
Het is mij ook nog steeds een beetje een raadsel waarom dit allemaal zo geheim gehouden moest worden? Het is toch alleen maar mooier als er zoveel mogelijk mensen op af komen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Vind het nogal jammer dat men zo'n herdenking geheim wil houden voor de rest van de supporters.
Als je hier kijkt en op andere fora zijn er een hoop 'ontevreden' supporters. Niet dat zij perse representatief zijn, maar toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Die eenheid is er zeker wel. Alle groeperingen, van harde kern tot het tifoteam, binnen Feyenoord zitten op een lijn wat betreft alles.
Ik behoor niet tot 'De Groene Haas', had het anders best willen doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oma wil niet gaan wil iemand Arno Van der Stokker en Edwin Van der Stokker er op zetten.
Misschien is wel beter zijn als we wat positiever gaan doen. Diegene die dit georganiseerd hebben banjeren normaal gesproken met een doodskist op hun schouder naar de kuip of bestormen het Maasgebouw.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je hier kijkt en op andere fora zijn er een hoop 'ontevreden' supporters. Niet dat zij perse representatief zijn, maar toch.
Ik woon er niet in de buurt. Maar kan eens vragen of er nog iemand is nu. En anders kan ik er wel voor zorgen dat die namen er alsnog op komen.quote:
Zal ik jou even in contact brengen met de organisatoren? Denk dat ze wel zitten te wachten op jouw input.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:31 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is wel beter zijn als we wat positiever gaan doen. Diegene die dit georganiseerd hebben banjeren normaal gesproken met een doodskist op hun schouder naar de kuip of bestormen het Maasgebouw. Het gebrek aan hersencellen zorgt er nu voor dat er slechts een handjevol mensen erbij konden zijn, maar het idee op zich was zeer goed. Als we nu weer negatief gaan doen hebben ze de volgende keer weer geweld op het programma staan..
Wow, niet zo drama-queenen zeg...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:31 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is wel beter zijn als we wat positiever gaan doen. Diegene die dit georganiseerd hebben banjeren normaal gesproken met een doodskist op hun schouder naar de kuip of bestormen het Maasgebouw.
Het gebrek aan hersencellen zorgt er nu voor dat er slechts een handjevol mensen erbij konden zijn, maar het idee op zich was zeer goed.
Als we nu weer negatief gaan doen hebben ze de volgende keer weer geweld op het programma staan..
Spanning & sensatie, iets anders kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
Euh, wacht even. waarom is dit ook alweer geheim gehouden?
Omdat dat fucking stoer is... duuuuuuuuhquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
Euh, wacht even. waarom is dit ook alweer geheim gehouden?
Dit had je gewoon drie dagen vantevoren groots moeten aankondigen. Dan stonden er 5000 mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Het resultaat is na de verwachtingen hier wat karig. Maar wat een frustraties... Kom dan zelf met een actie en mobiliseer iedereen.
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Het resultaat is na de verwachtingen hier wat karig. Maar wat een frustraties... Kom dan zelf met een actie en mobiliseer iedereen.
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.
Kan me wel vinden in dat ze niet begrijpen, waarom besloten is er geen ruchtbaarheid aan te geven. Dat heeft wel een reden, maar die is me niet helemaal duidelijk nog.
Daar hoef je geen timer op een website voor te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar hoef je geen timer op een website voor te zetten.
De kritiek is dan ook niet gericht richting de actie zelf, maar op de geheimzinnigheid eromheen. Iets wat jij dus klaarblijkelijk ook begrijpen kunt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.
Wat een onzin zeg, alsof een dergelijke herdenking fout gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.
bronquote:‘Het wakend oog op ons gericht…’
Rotterdam, 4 januari 2012
‘Het wakend oog op ons gericht’. In Rotterdam -het schitterende nummer van Frederique Spigt- wordt hiermee verwezen naar de Euromast. In een andere betekenis is deze zin het thema geworden van de indrukwekkende herdenking vanavond op het voorplein van Stadion Feijenoord. Het wakend oog waarmee de ons helaas ontvallen Feijenoorders van boven nog altijd meekijken…
Vanavond hebben zij kunnen zien dat ze niet vergeten zijn en ook nooit vergeten zullen worden. Op Varkenoord verzamelden vanaf zes uur honderden Feijenoorders, rond kwart voor acht werd koers gezet richting het voorplein. Naar het standbeeld van Coen. Fakkels, een minuut applaus, gezang…
… voor Coen. Maar niet alleen voor Coen. De Grootste Feijenoorder Aller Tijden is nooit iemand van het middelpunt van de aandacht geweest. En dus werden vanavond alle overleden Feijenoorders herdacht. Op indrukwekkende wijze: aan het hek van het stadionterrein werd een doek van maar liefst honderd meter lengte onthuld. In het midden een opa met zijn kleinzoon, onderweg naar de Kuip. Aan weerszijden van dat machtige stadion de namen van ruim 250 Feijenoorders die niet meer in ons midden zijn.
Vanavond was voor al die Feijenoorders met het wakend oog op ons gericht…
Inderdaad, nu ik de begeleidende tekst lees over o.a. het verzamelen op Varkenoord ben ik wel nieuwsgierig naar de reden van de geheimzinnigheid.quote:
Een beeld wat op vele supporters toepasbaar is denkquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef DonRaja het volgende:
Maar de symboliek op het spandoek is treffend.
De namen die meegaan naar Marbella. Geen Steenvoorden dus blijkbaarquote:Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo, Tony Trindade de Vilhena en Anass Achahbar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De namen die meegaan naar Marbella. Geen Steenvoorden dus blijkbaar
http://www.nu.nl/sport/27(...)s-bij-feyenoord.htmlquote:Zes jeugdinternationals mogen de komende tijd meetrainen met de A-selectie van de Rotterdammers, inclusief de oefenstage volgende week in Marbella.
De uitverkorenen zijn Anass Achahbar, Matthew Steenvoorden, Tonny Trindade De Vilhena, Elvis Manu, Mats van Huijgevoort en Terence Kongolo.
Ja, dat vond ik ook bijzonder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Maar Manu ging toch naar Excelsior. Of hebben die geen trainingskamp?
Helemaal naar Turkije zelfs. Waarschijnlijk met Ford Transits.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Maar Manu ging toch naar Excelsior. Of hebben die geen trainingskamp?
Dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:07 schreef eight het volgende:
[..]
Vrijwel niemand dus. Jammer, Coen had beter verdiend.
Gudde heeft een nieuwe bril?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Koeman had al een glaasje of 3 op?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Nou en man? Laat die man lekker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou en man? Laat die man lekker.
Flesje ook toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flesje ook toch.
Maar we dwalen af. Straks begin je weer over flesjes Goldstrike en de Energiehal
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersportquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Je moet toch wat als ze geen kroketten serveren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersport.
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijftquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.
Klein verschil... Wij hebben geen geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijft
Twente nu ook niet meer!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klein verschil... Wij hebben geen geld
quote:
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ´successen´ etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
Met verdienen bedoel ik krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ³successen³ etc.
Om maar iets te noemen.
Als je kijkt naar al die punten m.b.t Mario Been is het een grof schandaal dat ie überhaupt een afkoopsom heeft geaccepteerd.
Koeman is een veel grotere voetballer geweest en heeft ook als trainer veel meer ervaring.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
quote:Hoofdsponsor ASR geeft Feyenoord respijt
De naam van verzekeraar ASR prijkt ook volgend seizoen nog op het shirt van Feyenoord. Het concern had eerder aangegeven na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor van de Rotterdamse club.
Algemeen directeur Eric Gudde maakte vandaag tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend dat ASR alsnog een jaartje doorgaat. 'Daardoor heeft Feyenoord ruim de tijd om een opvolger te vinden', liet hij weten.
Gudde kijkt vol vertrouwen uit naar het nieuwe jaar. 'De succesvolle eerste helft van dit seizoen heeft bewezen dat saneren en presteren wel degelijk hand in hand kunnen gaan', betoogde hij.
'Je zou kunnen zeggen dat we in 2011 voor een belangrijk deel hebben afgerekend met het recente verleden. Het veel te hoge uitgavenpatroon is omgebogen en de schulden zijn in recordtempo teruggebracht, al zullen we deze nog wel verder moeten afbouwen. We zijn er nog niet.'
Gudde: 'De laatste meters kunnen we het snelst afleggen als we allemaal dezelfde kant op lopen. Laten we ons verre houden van de suggestie dat er goede en minder goede Feyenoorders zijn. De club zit op een eigen wijze in ieder van ons en het is geen wedstrijd of en zo ja wie zich een echte Feyenoorder mag noemen. Laten we ook wegblijven van de schijnbare tegenstelling tussen verschillende groeperingen. Laten we met elkaar in eensgezindheid die laatste stappen zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)enoord-respijt.dhtml
Dat zeker, maar de manier waarop dit tot stand komt en hoe geweldig ze zichzelf vinden is treurig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef Roffamannetje het volgende:
Als ik die foto's van de herdenking bekijk ziet het er wel indrukwekkend uit hoor, leken me wel minimaal 1000 man aanwezig te zijn
Misschien een besloten training voor de groene faalhazen? Tevens is Feyenoord van hun, net als Coen alleen van hun. De rest van de Feyenoord fans hoeft er niet bij te zijn. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat er alweer een nieuwe teller loopt. Tot zaterdagochtend ofzo.
Benieuwd wat men nu weer bekokstoofd hebben waar niemand bij mag zijn.
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?quote:Feyenoord bekijkt nieuwe optie bouw stadion
Feyenoord bekijkt een derde mogelijkheid voor een nieuwe Kuip. Naast de al bestaande plannen voor het stadion aan de Maas en de verbouwing van de huidige Kuip, is nu ook een nieuw stadion in de buurt van waar de Kuip nu staat een optie. Eric Gudde presenteerde die derde variant tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Rotterdammers. Volgens hem wordt de extra optie bekeken omdat de kosten bij de andere varianten erg hoog zijn.
Volgens stadiondirecteur Jan van Merwijk is de nieuwe optie de meest realistische. Mede omdat in die variant een kleinere rol voor de gemeente Rotterdam is weggelegd. In de twee andere opties speelde de gemeente een grotere rol, maar door de zware financiële tijden is een rol op de achtergrond wenselijker voor de gemeente.
Gudde verwacht dat de club pas over enkele maanden concreet kan worden over het definitieve stadionplan. Tot die tijd wordt met verschillende (markt)partijen gesproken.
Het komt idd. te geforceerd over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?
Men is teveel op zoek naar het nieuwe stadion krijg ik het idee. Doe het goed of doe het niet. Is het er de tijd niet voor? Jammer dan, probeer het over 5 jaar nog een keer. Zo'n halfbakken oplossing heeft niemand wat aan.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:27 schreef inZanity het volgende:
Gewoon lekker helemaal geen nieuw stadion bouwen..
Dat hele concept waarbij de huidige Kuip verbouwd zou worden sprak dan toch meer aan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?
Men is teveel op zoek naar het nieuwe stadion krijg ik het idee. Doe het goed of doe het niet. Is het er de tijd niet voor? Jammer dan, probeer het over 5 jaar nog een keer. Zo'n halfbakken oplossing heeft niemand wat aan.
Maar dan wel de ekte ekte in een groen pak graag, anders bestormen ze het maasgebouw!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op zich geen tegenstander van een nieuw stadion. Voorwaarde is wel dat er dan intensief geluisterd moet worden naar de wensen van diegenen die er altijd in komen te zitten: de supporters.
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op zich geen tegenstander van een nieuw stadion. Voorwaarde is wel dat er dan intensief geluisterd moet worden naar de wensen van diegenen die er altijd in komen te zitten: de supporters.
En een speciaal vak voor de Groene Hazen. En een zaaltje in het Haasgebouw zodat ze kunnen overleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.
Persoonlijk vind ik de binnenkant belangrijker dan de buitenkant. Laat de geluiden van supporters m.b.t. de binnenkant zwaar meewegen en laat de architect dan z'n eigenpijperij maar botvieren op de buitenkant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.
Jep, en er zal vast ook een dak op moetenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
Zo'n open achterkant net als het Porto Dragao lijkt me wel gaaf. Die dan uitkijkt op de Maas/Skyline.
Alleen het nederlandse klimaat he
Zoiets als Nou Mestalla van binnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
Welk stadion vinden jullie dat de Nieuwe Kuip op zou mogen lijken dan?
Ik vind die Alianz arena verdomde mooi
De Arena kan van de binnenkant in potentie mooi worden. Buitenkant alleen met wat verf, glasplaten en 100 miljoen. Wembley vind ik echt mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had gerekend op een plaatje van die arena smoofie
Ik vond dit WK stadion veel mooier eigenlijk:quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk heel mooi. De buitenkant mag wat minder bol en rond (met name aan de voor en achterkant van het veld) wat mij betreft, maar vind het in principe een geweldig mooi stadion.
Ik ben zo ontzettend tyfend hard genaaid. Zou eerst me me pa erheen gaan. Cancelt die het en zegt die dat we naar familie moetenquote:
Maat van me had ook dat probleem ja. Snap nou niet echt waarom ineens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon maar 1 kaartje kopen opeens met clubkaart terwijl er op site 2 stond aangegeven.
Dus nu moet ik in me 1tje_
Dat is nooit anders geweest bij kaartverkoop tegen Ajax.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon maar 1 kaartje kopen opeens met clubkaart terwijl er op site 2 stond aangegeven.
Dus nu moet ik in me 1tje_
Dacht ik al, maar op de site stond het wel aangegeven van te voren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest bij kaartverkoop tegen Ajax.
quote:'Salaris Koeman en Oranje enige hindernissen verlenging Koeman'
Zowel Feyenoord als Ronald Koeman hebben al aangeven graag met elkaar door te willen. Volgens De Telegraaf zijn de enige hindernissen het salaris van de huidige Feyenoord coach en een eventuele kans als bondscoach. Frank de Boer, Co Adriaanse, Fred Rutten en Gertjan Verbeek hebben allemaal een inkomen dat het dubbele en in de meeste gevallen het driedubbele is van dat van de Feyenoord-coach.
Koeman zou verder bij de KNVB gezien worden als potentiële opvolger van Bert van Marwijk mocht die alsnog komende zomer vertrekken.
Vreemd, kan er in ieder geval geen 2e bij bestellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:26 schreef Cara het volgende:
Huh. Een collega van mij heeft mijn CC geleend omdat ik die toch nooit gebruik en die heeft er wel 2 gekregen?
Hij heeft ze voor Y gehaald bij de eerdere verkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook twee kaartjes op m'n CC gekocht.
Misschien zijn er voor vakken met genummerde stoelen alleen nog losse stoelen te krijgen en geen twee of meer naast elkaar, en biedt de site daarom alleen nog maar enkele tickets aan?
nee, is gewoon 2 op 1. Alleen met je SCC kan je er maar 1 bij halen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij heeft ze voor Y gehaald bij de eerdere verkoop.
Misschien zijn alleen de kaarten van de latere verkoop maximaal 1 zijn dan? Dan zijn die mensen wel behoorlijk genaaid, want dat staat nergens aangegeven.
Of dit misschien, ook al hebben wel meerdere mensen er last van die ik ken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat er maar 1 kaart voor dat vak over was, toevallig.
Niets frustrerender dan een medewerker 5 keer langzaam te moeten uitleggen hoe de ticketbox werktquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
Weet niet of het online is geprobeerd. Mijn ervaring is dat die primera's er 9 van de 10 keer zelf geen reet van snappen
Ja, doodzonde dat het toen op een gegeven moment alleen maar naar primera's is gegaan. Had altijd een vast adresje bij een sigarenboer die ALTIJD kaarten eruit wist te trekken. Die wist zelfs voor de UEFA-cup finale er 24 uit te halen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Niets frustrerender dan een medewerker 5 keer langzaam te moeten uitleggen hoe de ticketbox werktoohh uuuhh, mm jaa, nee, dat doet hij niet.. oh wacht.. uhhhh.. hmmm.. momentje., hmmm .. neee..
Net online 2 kaartjes voor O besteld, toen ik eerder BB probeerde kon ik ook maar 1 kaartje krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, doodzonde dat het toen op een gegeven moment alleen maar naar primera's is gegaan. Had altijd een vast adresje bij een sigarenboer die ALTIJD kaarten eruit wist te trekken. Die wist zelfs voor de UEFA-cup finale er 24 uit te halen.
Nee dus, online kon ik eerst voor BB ook maar 1 kaartje krijgen. Een uurtje later voor O wel 2.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Wat ik las is dat je bij de Primera 1 kaart per CC kon halen, maar online 2. Weet niet of dat klopt?
Nee mn collega heeft ze gewoon bij de primera gehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Wat ik las is dat je bij de Primera 1 kaart per CC kon halen, maar online 2. Weet niet of dat klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |