Helemaal naar Turkije zelfs. Waarschijnlijk met Ford Transits.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Maar Manu ging toch naar Excelsior. Of hebben die geen trainingskamp?
Dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:07 schreef eight het volgende:
[..]
Vrijwel niemand dus. Jammer, Coen had beter verdiend.
Gudde heeft een nieuwe bril?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Koeman had al een glaasje of 3 op?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Nou en man? Laat die man lekker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou en man? Laat die man lekker.
Flesje ook toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flesje ook toch.
Maar we dwalen af. Straks begin je weer over flesjes Goldstrike en de Energiehal
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersportquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Je moet toch wat als ze geen kroketten serveren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersport.
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijftquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.
Klein verschil... Wij hebben geen geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijft
Twente nu ook niet meer!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klein verschil... Wij hebben geen geld
quote:
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ´successen´ etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
Met verdienen bedoel ik krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ³successen³ etc.
Om maar iets te noemen.
Als je kijkt naar al die punten m.b.t Mario Been is het een grof schandaal dat ie überhaupt een afkoopsom heeft geaccepteerd.
Koeman is een veel grotere voetballer geweest en heeft ook als trainer veel meer ervaring.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
quote:Hoofdsponsor ASR geeft Feyenoord respijt
De naam van verzekeraar ASR prijkt ook volgend seizoen nog op het shirt van Feyenoord. Het concern had eerder aangegeven na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor van de Rotterdamse club.
Algemeen directeur Eric Gudde maakte vandaag tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend dat ASR alsnog een jaartje doorgaat. 'Daardoor heeft Feyenoord ruim de tijd om een opvolger te vinden', liet hij weten.
Gudde kijkt vol vertrouwen uit naar het nieuwe jaar. 'De succesvolle eerste helft van dit seizoen heeft bewezen dat saneren en presteren wel degelijk hand in hand kunnen gaan', betoogde hij.
'Je zou kunnen zeggen dat we in 2011 voor een belangrijk deel hebben afgerekend met het recente verleden. Het veel te hoge uitgavenpatroon is omgebogen en de schulden zijn in recordtempo teruggebracht, al zullen we deze nog wel verder moeten afbouwen. We zijn er nog niet.'
Gudde: 'De laatste meters kunnen we het snelst afleggen als we allemaal dezelfde kant op lopen. Laten we ons verre houden van de suggestie dat er goede en minder goede Feyenoorders zijn. De club zit op een eigen wijze in ieder van ons en het is geen wedstrijd of en zo ja wie zich een echte Feyenoorder mag noemen. Laten we ook wegblijven van de schijnbare tegenstelling tussen verschillende groeperingen. Laten we met elkaar in eensgezindheid die laatste stappen zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)enoord-respijt.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |