Ik woon er niet in de buurt. Maar kan eens vragen of er nog iemand is nu. En anders kan ik er wel voor zorgen dat die namen er alsnog op komen.quote:
Zal ik jou even in contact brengen met de organisatoren? Denk dat ze wel zitten te wachten op jouw input.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:31 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is wel beter zijn als we wat positiever gaan doen. Diegene die dit georganiseerd hebben banjeren normaal gesproken met een doodskist op hun schouder naar de kuip of bestormen het Maasgebouw. Het gebrek aan hersencellen zorgt er nu voor dat er slechts een handjevol mensen erbij konden zijn, maar het idee op zich was zeer goed. Als we nu weer negatief gaan doen hebben ze de volgende keer weer geweld op het programma staan..
Wow, niet zo drama-queenen zeg...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:31 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is wel beter zijn als we wat positiever gaan doen. Diegene die dit georganiseerd hebben banjeren normaal gesproken met een doodskist op hun schouder naar de kuip of bestormen het Maasgebouw.
Het gebrek aan hersencellen zorgt er nu voor dat er slechts een handjevol mensen erbij konden zijn, maar het idee op zich was zeer goed.
Als we nu weer negatief gaan doen hebben ze de volgende keer weer geweld op het programma staan..
Spanning & sensatie, iets anders kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
Euh, wacht even. waarom is dit ook alweer geheim gehouden?
Omdat dat fucking stoer is... duuuuuuuuhquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
Euh, wacht even. waarom is dit ook alweer geheim gehouden?
Dit had je gewoon drie dagen vantevoren groots moeten aankondigen. Dan stonden er 5000 mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Het resultaat is na de verwachtingen hier wat karig. Maar wat een frustraties... Kom dan zelf met een actie en mobiliseer iedereen.
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Het resultaat is na de verwachtingen hier wat karig. Maar wat een frustraties... Kom dan zelf met een actie en mobiliseer iedereen.
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.
Kan me wel vinden in dat ze niet begrijpen, waarom besloten is er geen ruchtbaarheid aan te geven. Dat heeft wel een reden, maar die is me niet helemaal duidelijk nog.
Daar hoef je geen timer op een website voor te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar hoef je geen timer op een website voor te zetten.
De kritiek is dan ook niet gericht richting de actie zelf, maar op de geheimzinnigheid eromheen. Iets wat jij dus klaarblijkelijk ook begrijpen kunt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
Laat gaan. Kritiek geven is altijd makkelijk.
Wat een onzin zeg, alsof een dergelijke herdenking fout gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gewoon de praktische reden dat het wel een waardige herdenking moest blijven en geen massale opkomst van lieden die tevens andere dingen van plan zijn. Makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is geen algemene oproep te doen. Volgens mij heb je dan ook groot kans dat zo'n Aboutaleb daar dan een stokje voor steekt.
bronquote:‘Het wakend oog op ons gericht…’
Rotterdam, 4 januari 2012
‘Het wakend oog op ons gericht’. In Rotterdam -het schitterende nummer van Frederique Spigt- wordt hiermee verwezen naar de Euromast. In een andere betekenis is deze zin het thema geworden van de indrukwekkende herdenking vanavond op het voorplein van Stadion Feijenoord. Het wakend oog waarmee de ons helaas ontvallen Feijenoorders van boven nog altijd meekijken…
Vanavond hebben zij kunnen zien dat ze niet vergeten zijn en ook nooit vergeten zullen worden. Op Varkenoord verzamelden vanaf zes uur honderden Feijenoorders, rond kwart voor acht werd koers gezet richting het voorplein. Naar het standbeeld van Coen. Fakkels, een minuut applaus, gezang…
… voor Coen. Maar niet alleen voor Coen. De Grootste Feijenoorder Aller Tijden is nooit iemand van het middelpunt van de aandacht geweest. En dus werden vanavond alle overleden Feijenoorders herdacht. Op indrukwekkende wijze: aan het hek van het stadionterrein werd een doek van maar liefst honderd meter lengte onthuld. In het midden een opa met zijn kleinzoon, onderweg naar de Kuip. Aan weerszijden van dat machtige stadion de namen van ruim 250 Feijenoorders die niet meer in ons midden zijn.
Vanavond was voor al die Feijenoorders met het wakend oog op ons gericht…
Inderdaad, nu ik de begeleidende tekst lees over o.a. het verzamelen op Varkenoord ben ik wel nieuwsgierig naar de reden van de geheimzinnigheid.quote:
Een beeld wat op vele supporters toepasbaar is denkquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef DonRaja het volgende:
Maar de symboliek op het spandoek is treffend.
De namen die meegaan naar Marbella. Geen Steenvoorden dus blijkbaarquote:Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo, Tony Trindade de Vilhena en Anass Achahbar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De namen die meegaan naar Marbella. Geen Steenvoorden dus blijkbaar
http://www.nu.nl/sport/27(...)s-bij-feyenoord.htmlquote:Zes jeugdinternationals mogen de komende tijd meetrainen met de A-selectie van de Rotterdammers, inclusief de oefenstage volgende week in Marbella.
De uitverkorenen zijn Anass Achahbar, Matthew Steenvoorden, Tonny Trindade De Vilhena, Elvis Manu, Mats van Huijgevoort en Terence Kongolo.
Ja, dat vond ik ook bijzonder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Maar Manu ging toch naar Excelsior. Of hebben die geen trainingskamp?
Helemaal naar Turkije zelfs. Waarschijnlijk met Ford Transits.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Maar Manu ging toch naar Excelsior. Of hebben die geen trainingskamp?
Dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:07 schreef eight het volgende:
[..]
Vrijwel niemand dus. Jammer, Coen had beter verdiend.
Gudde heeft een nieuwe bril?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Koeman had al een glaasje of 3 op?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/327904-feyenoord-eert-moulijn-in-2012.html
Nou en man? Laat die man lekker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou en man? Laat die man lekker.
Flesje ook toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbind er dan ook geen waarde-oordeel aan. Glaasje op z'n tijd moet kunnen idd.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flesje ook toch.
Maar we dwalen af. Straks begin je weer over flesjes Goldstrike en de Energiehal
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersportquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had al een glaasje of 3 op?
Je moet toch wat als ze geen kroketten serveren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moet de koemannetjes eens zien tijdens wintersport.
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou zo'n Koeman nou gaan verdienen als hij bijtekent? 1,5 miljoen per jaar?
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijftquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal geen idee, maar kan me niet voorstellen dat hij zoveel krijgt. Als hij het wel krijgt dan in ieder geval met een afkoopsom in z'n contract zodat we Mario-taferelen vermijden.
Klein verschil... Wij hebben geen geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co, Frenk en Rutten zitten rond de 2 miljoen per jaar toch? Lijkt me niet dat die Koeman voor een jodenfooi jaren bij ons blijft
Twente nu ook niet meer!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klein verschil... Wij hebben geen geld
quote:
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ´successen´ etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
Met verdienen bedoel ik krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie het voetbal, de ranglijst, de sfeer in de kleedkamer, tevreden supporters, meer inkomsten, grotere naam, belangrijke spil in de huidige ³successen³ etc.
Om maar iets te noemen.
Als je kijkt naar al die punten m.b.t Mario Been is het een grof schandaal dat ie überhaupt een afkoopsom heeft geaccepteerd.
Koeman is een veel grotere voetballer geweest en heeft ook als trainer veel meer ervaring.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk eerder onderkant van 1 miljoen. Hij heeft Feyenoord nog steeds harder nodig dan andersom. En waarom zou hij meer verdienen dan Been?
quote:Hoofdsponsor ASR geeft Feyenoord respijt
De naam van verzekeraar ASR prijkt ook volgend seizoen nog op het shirt van Feyenoord. Het concern had eerder aangegeven na dit seizoen te stoppen als hoofdsponsor van de Rotterdamse club.
Algemeen directeur Eric Gudde maakte vandaag tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend dat ASR alsnog een jaartje doorgaat. 'Daardoor heeft Feyenoord ruim de tijd om een opvolger te vinden', liet hij weten.
Gudde kijkt vol vertrouwen uit naar het nieuwe jaar. 'De succesvolle eerste helft van dit seizoen heeft bewezen dat saneren en presteren wel degelijk hand in hand kunnen gaan', betoogde hij.
'Je zou kunnen zeggen dat we in 2011 voor een belangrijk deel hebben afgerekend met het recente verleden. Het veel te hoge uitgavenpatroon is omgebogen en de schulden zijn in recordtempo teruggebracht, al zullen we deze nog wel verder moeten afbouwen. We zijn er nog niet.'
Gudde: 'De laatste meters kunnen we het snelst afleggen als we allemaal dezelfde kant op lopen. Laten we ons verre houden van de suggestie dat er goede en minder goede Feyenoorders zijn. De club zit op een eigen wijze in ieder van ons en het is geen wedstrijd of en zo ja wie zich een echte Feyenoorder mag noemen. Laten we ook wegblijven van de schijnbare tegenstelling tussen verschillende groeperingen. Laten we met elkaar in eensgezindheid die laatste stappen zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)enoord-respijt.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |