Moet je nu ook een wietpas hebben of wanneer gaan ze die belachelijke maatregel eigenlijk invoeren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik een lekkere groene haas gaan draaien shop vol...
Kanker pubers met hun kerstvakanie
Hier in de Duitse grenstreek niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nu ook een wietpas hebben of wanneer gaan ze die belachelijke maatregel eigenlijk invoeren?
en Fransenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier in de Duitse grenstreek niet.
De Duitsers doen ook normaal roken een joint kopen een zak weed nog effe langs de gameshop en weer naar huis. Was meer iets voor brabant geloof ik met de Belgen.
Zijn Fransen hoor, die de overlast veroorzaken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zijn Waalen. Wel kut je zou maar in Roosendaal wonen en de shop is dicht om zo iets.
Dan rijden er zeer veel Walen met Franse kentekenplatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zijn Waalen. Wel kut je zou maar in Roosendaal wonen en de shop is dicht om zo iets.
Volgens mij zijn platen in Nederland met afkortingen voor clubs verboden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan rijden er zeer veel Walen met Franse kentekenplaten
Zag trouwens iemand in België rijden met de platen 040-PSV, dat zette mij aan het denken welke platen ik zou willen: SCF-008 ofzo. Al hebben ze er nu wel een 1 voor geplakt, dus dan zou het 1-908-SCF kunnen zijn.
Ja maar ik woon in België...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn platen in Nederland met afkortingen voor clubs verboden.
Godsallemachtigquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti met supporter op de training![]()
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Haha held zou het wel koud gehad hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
De adelaar is geland!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de groene haas.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 17:40:53ASR is ook volgend seizoen hoofdsponsor van #Feyenoord. Het bedrijf gunt de club meer tijd om een nieuwe shirtsponsor te vinden. 1/2 reageer retweet
Ik kan de foto niet zien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Blabla...alsof zo'n bedrijf uit medelijden een sponsorschap gaat verlengen. Ze vinden het gewoon prima hoe Feyenoord het nu doet en proberen te scoren door de loyale sponsor uit te hangen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 17:40:53ASR is ook volgend seizoen hoofdsponsor van #Feyenoord. Het bedrijf gunt de club meer tijd om een nieuwe shirtsponsor te vinden. 1/2 reageer retweet
Het contract loopt eigenlijk af deze zomer maar ze hadden een afspraak dat als Feyenoord nog geen geschikte opvolger had gevonden ze het nog een jaar zouden aanhouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blabla...alsof zo'n bedrijf uit medelijden een sponsorschap gaat verlengen. Ze vinden het gewoon prima hoe Feyenoord het nu doet en proberen te scoren door de loyale sponsor uit te hangen.
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het contract loopt eigenlijk af deze zomer maar ze hadden een afspraak dat als Feyenoord nog geen geschikte opvolger had gevonden ze het nog een jaar zouden aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |