Ik ben zo ontzettend tyfend hard genaaid. Zou eerst me me pa erheen gaan. Cancelt die het en zegt die dat we naar familie moetenquote:
Maat van me had ook dat probleem ja. Snap nou niet echt waarom ineens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon maar 1 kaartje kopen opeens met clubkaart terwijl er op site 2 stond aangegeven.
Dus nu moet ik in me 1tje_
Dat is nooit anders geweest bij kaartverkoop tegen Ajax.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon maar 1 kaartje kopen opeens met clubkaart terwijl er op site 2 stond aangegeven.
Dus nu moet ik in me 1tje_
Dacht ik al, maar op de site stond het wel aangegeven van te voren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest bij kaartverkoop tegen Ajax.
quote:'Salaris Koeman en Oranje enige hindernissen verlenging Koeman'
Zowel Feyenoord als Ronald Koeman hebben al aangeven graag met elkaar door te willen. Volgens De Telegraaf zijn de enige hindernissen het salaris van de huidige Feyenoord coach en een eventuele kans als bondscoach. Frank de Boer, Co Adriaanse, Fred Rutten en Gertjan Verbeek hebben allemaal een inkomen dat het dubbele en in de meeste gevallen het driedubbele is van dat van de Feyenoord-coach.
Koeman zou verder bij de KNVB gezien worden als potentiėle opvolger van Bert van Marwijk mocht die alsnog komende zomer vertrekken.
Vreemd, kan er in ieder geval geen 2e bij bestellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:26 schreef Cara het volgende:
Huh. Een collega van mij heeft mijn CC geleend omdat ik die toch nooit gebruik en die heeft er wel 2 gekregen?
Hij heeft ze voor Y gehaald bij de eerdere verkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook twee kaartjes op m'n CC gekocht.
Misschien zijn er voor vakken met genummerde stoelen alleen nog losse stoelen te krijgen en geen twee of meer naast elkaar, en biedt de site daarom alleen nog maar enkele tickets aan?
nee, is gewoon 2 op 1. Alleen met je SCC kan je er maar 1 bij halen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij heeft ze voor Y gehaald bij de eerdere verkoop.
Misschien zijn alleen de kaarten van de latere verkoop maximaal 1 zijn dan? Dan zijn die mensen wel behoorlijk genaaid, want dat staat nergens aangegeven.
Of dit misschien, ook al hebben wel meerdere mensen er last van die ik ken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat er maar 1 kaart voor dat vak over was, toevallig.
Niets frustrerender dan een medewerker 5 keer langzaam te moeten uitleggen hoe de ticketbox werktquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
Weet niet of het online is geprobeerd. Mijn ervaring is dat die primera's er 9 van de 10 keer zelf geen reet van snappen
Ja, doodzonde dat het toen op een gegeven moment alleen maar naar primera's is gegaan. Had altijd een vast adresje bij een sigarenboer die ALTIJD kaarten eruit wist te trekken. Die wist zelfs voor de UEFA-cup finale er 24 uit te halen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Niets frustrerender dan een medewerker 5 keer langzaam te moeten uitleggen hoe de ticketbox werktoohh uuuhh, mm jaa, nee, dat doet hij niet.. oh wacht.. uhhhh.. hmmm.. momentje., hmmm .. neee..
Net online 2 kaartjes voor O besteld, toen ik eerder BB probeerde kon ik ook maar 1 kaartje krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, doodzonde dat het toen op een gegeven moment alleen maar naar primera's is gegaan. Had altijd een vast adresje bij een sigarenboer die ALTIJD kaarten eruit wist te trekken. Die wist zelfs voor de UEFA-cup finale er 24 uit te halen.
Nee dus, online kon ik eerst voor BB ook maar 1 kaartje krijgen. Een uurtje later voor O wel 2.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Wat ik las is dat je bij de Primera 1 kaart per CC kon halen, maar online 2. Weet niet of dat klopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |