Heeft geen enkele zin, er is geen geheime link.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit serieus overal de klikken nu.
Ik denk dat je daarvoor nu bij de Kuip/Varkenoord moet zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we nu nog steeds niet te weten waar al die ophef om te doen was?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als je op de juiste plek op dat groene vlak klikt ga je naar de echte site
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor nu bij de Kuip/Varkenoord moet zijn.
Blijkbaar niet. Het veld van de Kuip krijgt een hazenplaag zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we nu nog steeds niet te weten waar al die ophef om te doen was?
Was idd beter geweest, maar goed ze doen iig iets positiefs met die herdenking.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zit in het Haasgebouw op het nieuwe contract the hazen.
Dat bedoel ik. Nu krijg je alleen maar een hullie/gullie tweedeling, en of dat nou is wat je wil. De acties waaraan iedereen aan mee kan doen zijn het best - zie het YNWA voor Djee tijdens PSV thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Als ze dat van tevoren even fatsoenlijk aankondigen.
Bestorming maasgebouwquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Maar wat gebeurt er nou concreet bij de Kuip op dit moment? Iemand die het weet?
Verering van Groen Moulijn en Haas Wilkes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
Maar wat gebeurt er nou concreet bij de Kuip op dit moment? Iemand die het weet?
En waarom moest dat dan zo angstvallig geheim gehouden worden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verering van Groen Moulijn en Haas Wilkes.
Ik denk het, zolang het allemaal positief is is het alleen maar mooi.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Grifte het volgende:
We zien het allemaal nog wel, dit was toch de eerste van meerdere acties oid?
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 19:50:04Eerbetoon aan Coen Moulijn! #Feyenoord http://t.co/Dp69UD7j reageer retweet
Wat is er stoer aan? Haal toch uit je hoofd dat het om een eliteclubje gaat..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Snap nog steeds de geheimhouding niet, afgezien van stoer willen doen
Toch wel mooie actie dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef Happel het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 04-01-2012 om 19:50:04Eerbetoon aan Coen Moulijn! #Feyenoord http://t.co/Dp69UD7j reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |