Iedereen die enigszins op de hoogte was van het plan ging plotseling gewichtig doen (bijv. happelquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
het is gewoon gehyped door iedereen. En straks iedereen zeuren dat het zo tegenvalt
En ik iedereen met groene kleding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het tegenvalt, trap ik de konijnen hier in de buurt allemaal uit hun hok.
Stond er al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
'2012: Het jaar van het Legioen. 75 jaar de Kuip.'
Stond dit er eerder al boven of hebben ze dit nu vandaag pas erbij gezet omdat ze zich realiseren dat er toch wat veel aandacht aan is besteed?
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef eight het volgende:
Iedereen die enigszins op de hoogte was van het plan ging plotseling gewichtig doen (bijv. happel). Als zij gewoon normaal hadden gedaan ipv die kinderachtige stoerdoenerij had je nu meer positieve reacties gehad.
Om 20:00 staat er:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
Om 20:00 uur staat er "Vandaag. Is De Haas Groen!!", meer niet.
Klopt, kun je zien als je de broncode bekijkt. Zei ik tien topics geleden al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
Het is ook nog zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Merkie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als je op de juiste plek op dat groene vlak klikt ga je naar de echte site
Zit serieus overal te klikken nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
Als je op de juiste plek op dat groene vlak klikt ga je naar de echte site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |