Dat zeker, maar de manier waarop dit tot stand komt en hoe geweldig ze zichzelf vinden is treurig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef Roffamannetje het volgende:
Als ik die foto's van de herdenking bekijk ziet het er wel indrukwekkend uit hoor, leken me wel minimaal 1000 man aanwezig te zijn
Misschien een besloten training voor de groene faalhazen? Tevens is Feyenoord van hun, net als Coen alleen van hun. De rest van de Feyenoord fans hoeft er niet bij te zijn. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat er alweer een nieuwe teller loopt. Tot zaterdagochtend ofzo.
Benieuwd wat men nu weer bekokstoofd hebben waar niemand bij mag zijn.
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?quote:Feyenoord bekijkt nieuwe optie bouw stadion
Feyenoord bekijkt een derde mogelijkheid voor een nieuwe Kuip. Naast de al bestaande plannen voor het stadion aan de Maas en de verbouwing van de huidige Kuip, is nu ook een nieuw stadion in de buurt van waar de Kuip nu staat een optie. Eric Gudde presenteerde die derde variant tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Rotterdammers. Volgens hem wordt de extra optie bekeken omdat de kosten bij de andere varianten erg hoog zijn.
Volgens stadiondirecteur Jan van Merwijk is de nieuwe optie de meest realistische. Mede omdat in die variant een kleinere rol voor de gemeente Rotterdam is weggelegd. In de twee andere opties speelde de gemeente een grotere rol, maar door de zware financiėle tijden is een rol op de achtergrond wenselijker voor de gemeente.
Gudde verwacht dat de club pas over enkele maanden concreet kan worden over het definitieve stadionplan. Tot die tijd wordt met verschillende (markt)partijen gesproken.
Het komt idd. te geforceerd over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?
Men is teveel op zoek naar het nieuwe stadion krijg ik het idee. Doe het goed of doe het niet. Is het er de tijd niet voor? Jammer dan, probeer het over 5 jaar nog een keer. Zo'n halfbakken oplossing heeft niemand wat aan.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:27 schreef inZanity het volgende:
Gewoon lekker helemaal geen nieuw stadion bouwen..
Dat hele concept waarbij de huidige Kuip verbouwd zou worden sprak dan toch meer aan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand enig idee waar dit plan dan weer moet zijn?
Men is teveel op zoek naar het nieuwe stadion krijg ik het idee. Doe het goed of doe het niet. Is het er de tijd niet voor? Jammer dan, probeer het over 5 jaar nog een keer. Zo'n halfbakken oplossing heeft niemand wat aan.
Maar dan wel de ekte ekte in een groen pak graag, anders bestormen ze het maasgebouw!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op zich geen tegenstander van een nieuw stadion. Voorwaarde is wel dat er dan intensief geluisterd moet worden naar de wensen van diegenen die er altijd in komen te zitten: de supporters.
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op zich geen tegenstander van een nieuw stadion. Voorwaarde is wel dat er dan intensief geluisterd moet worden naar de wensen van diegenen die er altijd in komen te zitten: de supporters.
En een speciaal vak voor de Groene Hazen. En een zaaltje in het Haasgebouw zodat ze kunnen overleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.
Persoonlijk vind ik de binnenkant belangrijker dan de buitenkant. Laat de geluiden van supporters m.b.t. de binnenkant zwaar meewegen en laat de architect dan z'n eigenpijperij maar botvieren op de buitenkant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je in opzet de tribunes van de kuip gaat nabouwen met een extra ring oid voor business seats e.d. dan is het wat mij betreft al goed.
Jep, en er zal vast ook een dak op moetenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
Zo'n open achterkant net als het Porto Dragao lijkt me wel gaaf. Die dan uitkijkt op de Maas/Skyline.
Alleen het nederlandse klimaat he
Zoiets als Nou Mestalla van binnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
Welk stadion vinden jullie dat de Nieuwe Kuip op zou mogen lijken dan?
Ik vind die Alianz arena verdomde mooi
De Arena kan van de binnenkant in potentie mooi worden. Buitenkant alleen met wat verf, glasplaten en 100 miljoen. Wembley vind ik echt mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had gerekend op een plaatje van die arena smoofie
Ik vond dit WK stadion veel mooier eigenlijk:quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk heel mooi. De buitenkant mag wat minder bol en rond (met name aan de voor en achterkant van het veld) wat mij betreft, maar vind het in principe een geweldig mooi stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |