wij van wc eend...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat blijkt uit een onderzoek onder tienduizend Britten door een fabrikant van dieetondersteunende middelen, meldt de Daily Mail.![]()
Oh, wacht... WC-eend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat blijkt uit een onderzoek onder tienduizend Britten door een fabrikant van dieetondersteunende middelen, meldt de Daily Mail.![]()
Precies, die zouden gewoon zeggen "goed plan, misschien doe ik dat ooit ook nog eens" waarna er weer een kroket naar binnen geschoven wordtquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Mannen zouden elkaar steunen, niks jaloersheid etc, sterker nog: mannen boeit het gewoon niet. Die chillen.
Daarom: mannen
Maar in veel gevallen kan het ook geen kwaad (wat gezondheid betreft).quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als iemand wil vermageren - wat in veel gevallen totaal onnodig is - dan boeit me dat geen ene flikker. Hun lijf, hun gezondheid en hun probleem.
Neemt niet weg dat vrouwen ergere backstabbers zijn naar het eigen geslacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in veel gevallen kan het ook geen kwaad (wat gezondheid betreft).
"IK BEN TE DIK!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...
Vrouwen zijn altijd fantastisch. Ook heel bescheiden!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
Vrouwen zijn in dit soort dingen zo fantastisch
Zo lang het niet slecht is voor hun gezondheid, boeiend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...
Dat is idd de werkelijke reden dat ze het doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"IK BEN TE DIK!"
Allemaal aandachtshoerderij.
Zoiets kun je ook beter discreet doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
Dat is idd de werkelijke reden dat ze het doen.Iemand die allemaal weerstand tegen haar (serieuze) diëetplannen verwacht zal dat niet zo uitgebreid aan iedereen mede delen, tenzij het vooral voor de aandacht is.
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd fantastisch. Ook heel bescheiden!
Nu weet ik zeker dat ik goede vriendinnen heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijk
Da's lachen heh, dan weet je dat ze jaloers zijn. Prachtig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijk
Andere vrouwen doen dit niet.quote:
Je moet ze toch doen alsof je ze steunt terwijl je ze stiekem saboteert zodat jij de mooiste blijft?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef Robophatt het volgende:
Je moet je vriendinnen juist steunen als ze af willen vallen.
Ben ik toch wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je moet ze toch stiekem saboteren terwijl je doet alsof je ze steunt zodat jij de mooiste blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Zelfde verhaal met vrouwen en complimenten geven aan andere vrouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef esperanza93 het volgende:
Dit geloof ik. Laatst zei ik nog tegen een studiegenoot dat ik ging afvallen waarop ze antwoordde: 'waarom? je hebt juist zo'n mooi figuur!' Toen wist ik dat ze mij gewoon niet dunner wilde zien. Misselijk zulke types.
Jaloerse bitchesquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Mannen zijn voornamelijk eerlijk. Kwetsende opmerkingen zijn dan een stuk minder negatief omdat het gewoon de waarheid uit een ander perspectief is. Dat kunnen waarderen maakt het leven zo een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Mannen zouden elkaar steunen, niks jaloersheid etc, sterker nog: mannen boeit het gewoon niet.
Dit soort dingen posten zonder pics voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef esperanza93 het volgende:
Dit geloof ik. Laatst zei ik nog tegen een studiegenoot dat ik ging afvallen waarop ze antwoordde: 'waarom? je hebt juist zo'n mooi figuur!' Toen wist ik dat ze mij gewoon niet dunner wilde zien. Misselijk zulke types.
Dat totale verhongeren werkt ook niet joh. Een vriend van me ging weken afvallen door één stuk fruit per dag te consumeren en viel inderdaad kilo's af. Het eindresultaat was echter een persoon die ogenschijnlijk dunner was geworden maar nog steeds naar verhouding even vet was als voorheen. Maar ja, de weegschaal liegt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef Blitzkrieger het volgende:
Vrouwen eten een cracker met peterselie en doen 500 buikspieroefeningen. Echte mannen eten zich vol met pastagerechten en gaan naar de gym.
Je vriend is waarschijnlijk alleen maar spiermassa afgevallen, triest maar hij doet het zelf. Als je wilt afvallen kan je beter flink gaan hardlopen maar wel goed door blijven eten (overdag 8 boterhammen en s'avonds flink veel aardappels/groente/vlees.)quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef Arkai het volgende:
[..]
Dat totale verhongeren werkt ook niet joh. Een vriend van me ging weken afvallen door één stuk fruit per dag te consumeren en viel inderdaad kilo's af. Het eindresultaat was echter een persoon die ogenschijnlijk dunner was geworden maar nog steeds naar verhouding even vet was als voorheen. Maar ja, de weegschaal liegt niet.
Hahahaha dat klopt deels als ik kijk naar mezelf. Natuurlijk geef ik vriendinnen wel complimenten maar ik geef lelijke onzekere vrouwen eerder complimenten dan zelfverzekerde mooie vrouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met vrouwen en complimenten geven aan andere vrouwen.Doen ze alleen wanneer ze zich al beter voelen dan die andere persoon in kwestie.
Bingo!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Sorry hoor, maar dat is toch gewoon zo?
Hoe zou jij het vinden als je opeens de dikste in je vriendengroep bent?
Niet dat de kans bij mij daar groot op is, want ik ben eerder de dunste, maar ik kan het me wel voorstellen dat vrouwen het doen.
Precies. Ik vind het vreselijk als ik naast een vriendin loop die dunner is. Ik zit ook in een groepje van vier vriendinnen en ik check altijd wie de dikste is. Ik sta op dit moment (gelukkig) op nummer 3 en nummer 4 is gewoon te dun.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Niet dat de kans bij mij daar groot op is, want ik ben eerder de dunste, maar ik kan het me wel voorstellen dat vrouwen het doen.
O.m.g.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het vreselijk als ik naast een vriendin loop die dunner is. Ik zit ook in een groepje van vier vriendinnen en ik check altijd wie de dikste is. Ik sta op dit moment (gelukkig) op nummer 3 en nummer 4 is gewoon te dun.
Dat denk ik altijd en daar kijk ik naar, ook in mijn klas. Kan ik ook niets aan doen.quote:
Wel hilarisch als 'de dikste' bij het stappen als enige ineens een man achter zich aan heeft. Het komt voor en die zure gezichten zijn hilarisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het vreselijk als ik naast een vriendin loop die dunner is. Ik zit ook in een groepje van vier vriendinnen en ik check altijd wie de dikste is. Ik sta op dit moment (gelukkig) op nummer 3 en nummer 4 is gewoon te dun.
Hahaha ja maar er zijn ook mannen die vallen op stevigere/mollige vrouwen ja. Zo heel vreemd vind ik het dus niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel hilarisch als 'de dikste' bij het stappen als enige ineens een man achter zich aan heeft. Het komt voor en die zure gezichten zijn hilarisch.
Nopoit gedacht dat ik deze tekst zelf ooit zou gebruiken in een topic, maar kom op, hier gaat ie:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd en daar kijk ik naar, ook in mijn klas. Kan ik ook niets aan doen.Gelukkig doen meer vrouwen het.
Echt zo'n vrouwenactie ...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel hilarisch als 'de dikste' bij het stappen als enige ineens een man achter zich aan heeft. Het komt voor en die zure gezichten zijn hilarisch.
Nou als jij toch hetzelfde gewicht hebt, waarom is het dan negatief voor jou als een ander dunner dan jou is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Klopt. Je hoort juist je vriendinnen het allerbeste te gunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Doet me denken aan zo'n verhaal van een vrouw die ook ging afvallen en opeens niet meer de dikste van de vriendinnengroep was, maar de slankste. Vonden die andere wijven niet bepaald tof.
Sowieso zijn jaloezie en vriendschap niet twee dingen die samen gaan.
Vrouwen zijn inderdaad vaak wel achterbaks naar elkaar toe maar er zijn wel uitzonderingen. Ik denk dat het ook deels met de leeftijd te maken heeft. Een vrouw van 30 denkt niet op zo'n manier, mag ik hopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou als jij toch hetzelfde gewicht hebt, waarom is het dan negatief voor jou als een ander dunner dan jou is?
Trouwens wat begin ik dankzij jullie allemaal een hekel aan vrouwen te krijgen.Achterbakse wezens.
Helaas wel, want sommige vrouwen zien hun vriendinnen als concurrentie of ze hopen dat ze door hun dikke vriendin er zelf beter uitzien. Dat was tenminste bij dat verhaal wat ik gelezen had. Maar ja, in hoeverre kun je dan nog spreken over vriendschap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad vaak wel achterbaks naar elkaar toe maar er zijn wel uitzonderingen. Ik denk dat het ook deels met de leeftijd te maken heeft. Een vrouw van 30 denkt niet op zo'n manier, mag ik hopen.
Ik doe het anders, ik zorg gewoon dat ik de slankste ben. Zij het door sporten of te diëten. Ik zeg alleen dat ik het me voor kan stellen dat ze het doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou als jij toch hetzelfde gewicht hebt, waarom is het dan negatief voor jou als een ander dunner dan jou is?
Trouwens wat begin ik dankzij jullie allemaal een hekel aan vrouwen te krijgen.Achterbakse wezens.
"Want ik ben echt niet zoals andere vrouwen, hihi!"quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik nu een uitzondering? Ik ben wel eens jaloers, zoals alle vrouwen, maar ik geef nooit onterecht advies waardoor een vriendin lelijker wordt dan ik
Trouwens, er staat slechts 10% in de test van Britse vrouwen. Dit geldt lang niet voor alle vrouwen.
Ik bedoel: dit is een op de tien. Jullie vatten dat op alsof álle vrouwen monsters zijn. Natuurlijk zitten er achterlijke wijven bij, dat wil niet zeggen dat iedereen haar vriendinnen bedriegt om zich zekerder te voelen. Al wil ik best geloven dat het werkelijke percentage hoger ligt dan 10 procent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Want ik ben echt niet zoals andere vrouwen, hihi!"
Je kunt het ook opvatten als: één op de tien heeft eerlijk antwoord gegeven, de rest heeft gelogen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoel: dit is een op de tien. Jullie vatten dat op alsof álle vrouwen monsters zijn. Natuurlijk zitten er achterlijke wijven bij, dat wil niet zeggen dat iedereen haar vriendinnen bedriegt om zich zekerder te voelen. Al wil ik best geloven dat het werkelijke percentage hoger ligt dan 10 procent.
als je zo gaat denken kun je alle statistische onderzoeken wel drogredenerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Je kunt het ook opvatten als: één op de tien heeft eerlijk antwoord gegeven, de rest heeft gelogen.
Het is maar net hoe je de resultaten interpreteert.
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Op je edit : nee maar als je dat niet wilt zijn doe er dan wat aan en ga afvallen ipv andere mensen saboteren die er wél wat aan willen doen
Nee man, juist dit soort dingen maakt vrouwen zo fantastischquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom trouwens per sé de slankste? Slanker is niet altijd beter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Je kunt het ook opvatten als: één op de tien heeft eerlijk antwoord gegeven, de rest heeft gelogen.
Het is maar net hoe je de resultaten interpreteert.
Daarnaast: zou jij de dikste van je vriendengroep willen zijn?
Nee ik kan heel slecht tegen afgunst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee man, juist dit soort dingen maakt vrouwen zo fantastisch
Erg veel vrouwen zijn nog steeds in de veronderstelling dat alsmaar slanker beter is. Vooral als je als man zegt dat je wel van iéts van vlees op de botten houdt, lijkt het alsof je tegen een muur praat. Vaak zo'n gezicht van: "jij bent man, wat weet jij er nou van!?"quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom trouwens per sé de slankste? Slanker is niet altijd beter.
[..]
Nee ik kan heel slecht tegen afgunst.
Inderdaad en dan heb je aan de andere kant vrouwen die gewoonweg fucking dik zijn, die dan denken dat zij "echte vrouwen" zijn. Is een goeie kont, mooie heupen en een leuk setje borsten nou echt zoveel gevraagd? Alle vrouwen die het figuur hebben waar ik van houd willen afvallen en alle dikzakken denken dat ik daar wel van houd. Wat is het toch allemaal kut eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Erg veel vrouwen zijn nog steeds in de veronderstelling dat alsmaar slanker beter is. Vooral als je als man zegt dat je wel van iéts van vlees op de botten houdt, lijkt het alsof je tegen een muur praat. Vaak zo'n gezicht van: "jij bent man, wat weet jij er nou van!?"
Jammer maar helaas, anorexiapatiënten zijn echt NIET aantrekkelijk
Omdat je een neger bent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef Piye het volgende:
alle dikzakken denken dat ik daar wel van houd.
Ja en dat snap ik dus ook niet. Wanneer is het opeens gebeurd dat negers dikke vrouwen diggen? Ik houd van een grote kont, maar niet als de rest ook groot is.quote:
Hoi. Ik heb tieten en een kont. Daten dan maar?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus ook niet. Wanneer is het opeens gebeurd dat negers dikke vrouwen diggen? Ik houd van een grote kont, maar niet als de rest ook groot is.
Zelfs sir mix-a-lot zei "When a girl walks in with an itty bitty waist and a round thing in yo face you get sprung". Alleen een round thing in je face is niet genoeg.De verhouding moet goed zijn.
Toch wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb tieten en een kont. Daten dan maar?Mijn benen zijn op dit moment alleen iets te dik.
gatverdamme, beenvet raak je nooit meer kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Mijn benen zijn op dit moment alleen iets te dik.
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gatverdamme, beenvet raak je nooit meer kwijt
O, in dat geval staat mijn PM-box open voor foto's terwijl ik overdenk of ik toch niet liever homo wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeker. Omdat je zo agressief overkomt en daar houd ik van.
Een slanke taille en brede heupen is juist übergeil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzooquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.
Nee die buik blijft niet plat, sterker nog ik vind je beetje mollig tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil geen gespierde benen (bah bij vrouwen) maar spillebenen. Dat zit er voor mij dus niet in, al eet ik nog zo weinig en sport ik nog zoveel. Helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil geen gespierde benen (bah bij vrouwen) maar spillebenen. Dat zit er voor mij dus niet in, al eet ik nog zo weinig en sport ik nog zoveel. Helaas.
Inderdaad, twee van die bezemstelen zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?
Je bent weer op me afgeknapt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Wat jij nodig hebt zijn gespierde bovenbenen en glutes met een vrouwelijk vetpercentage, ga maar eens opzoeken hoe dat eruit ziet. Strakke benen met bubblebooty. Het wordt onbewust als aantrekkelijk gezien en is nog gezond ook. Er is meer dan twee uitersten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent weer op me afgeknapt?Omdat mijn benen bij heel veel broeken niet staan en te vol zijn. Spillebenen passen wel bij de meeste broeken en het ziet er beter uit, vind ik.
Bijten ze? Of moet je wat lokvoer hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent weer op me afgeknapt?Omdat mijn benen bij heel veel broeken niet staan en te vol zijn. Spillebenen passen wel bij de meeste broeken en het ziet er beter uit, vind ik.
Haha, ik vind dunne benen gewoon mooi bij vrouwen en volle/dikke benen totaal niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bijten ze? Of moet je wat lokvoer hebben?
Zeurpiet. Ik pas niet eens normale broeken ivm te dikke kont voor mijn taille.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeurpiet. Ik pas niet eens normale broeken ivm te dikke kont voor mijn taille.
Nee, want broeken kosten minstens 70 euro en dat is dan nog heel goedkoop. Meestal toch wel minstens 90.quote:
Ik heb het niet over broeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want broeken kosten minstens 70 euro en dat is dan nog heel goedkoop. Meestal toch wel minstens 90.
Nou ik weet niet wat jij verstaat onder dikke benen en spillebenen. Misschien heb je wel gewoon gelijk. Maar misschien heb je gewoon hele mooie benen die je wil gaan verpesten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel zeker. Ik heb aan mijn bovenkant gewoon maat 36 maar beneden niet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent wel lang!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar mijn vriendinnen zijn geen anorexiapatiënten dus het valt wel wat mee met hoe slank ik ben hoor. Gewoon niet dat je m'n botten kunt zien maar ook niet dat ik neukteugels heb ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom trouwens per sé de slankste? Slanker is niet altijd beter.
Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel zeker. Ik heb aan mijn bovenkant gewoon maat 36 maar beneden niet hoor.
Lengemaat is bij mij altijd te langquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
Das over het algemeen. Een panty vind ik mezelf bijvoorbeeld niet staan omdat ik volle benen heb. Behalve als ik hakken draag, dan staat het nog wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lengemaat is bij mij altijd te langdat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen.
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ookterwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Zou kunnen dat ik misschien iets nauwkeuriger moet worden in het uit kieze van broekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten andersquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt.
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?
Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.
Hoe verwarrend.
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders.
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seksquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.
Ik houd gewoon mijn mond wel.Dat lijkt mij het verstandigst.
Tsss, ik heb geen vriendin. Dus gewoon door naar het volgende smatje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks.
Vet dat zich omzet in spier is even waarschijnlijk als pinguins op de noordpool. En dan nog claimen dat het bewezen is ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lengemaat is bij mij altijd te langdat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen.
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien.
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
Hoe klein ben je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!
Ik wilde ooit eens een e-mailadres aanmaken waar het woord "guy" in zat, maar ik dacht dat je dat als "gay" spelde. Toen gingen m'n broer en zus me ook uitlachen. Motherfuckers zijn het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
Tipquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.quote:
Vrouwen die pikstraf gevenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks.
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vrouwen die pikstraf gevenHoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Je mag best op m'n schouders zitten, maar dan ga je wel wat meer dan 10 cm de lucht inquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vrouwen die vragen stellen waar ze geen antwoord op willen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen.
Klopt het is gemeen, aan de andere kant als een vrouw dik is en zich dan afreageert op dunnere vrouwen omdat haar figuur "normaal en vrouwelijk is" die mag gewoon met beide benen terug op de grond gezet worden hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen.
Prima lengte lijkt me, veel langer hoeft van mij niet. Al ben ik zelf ook vrij kort als man zijnde 180 cmquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.
Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Waarom vinden vrouwen dat zo beledigend? Als iemand mij dik noemt trek ik me er niets van aan. Vrouwen moeten zich wat sterker opstellen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminstquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend.![]()
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
omdat twee mensen hetzelfde vreemde hebben maakt ze nog niet normaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst.
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc konquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend.![]()
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Ik grinnikte, bijna.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon
Maar hoe liep dat nou af?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:52 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der.![]()
Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar hoe liep dat nou af?
Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
Dit ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef RichardHammond het volgende:
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
Zoals iemand al zei staat er in de op dat 10% van de vrouwen dit doet. Dus lang niet allemaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.
[..]
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vrouwen die pikstraf gevenHoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
ik ook niet maar ben t ook nog nooit tegengekomen en geloof ook niet dat t bestaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?
Pikstraf
Wordt dit uberhaupt wel ooit gegeven dan? Ik ben het nog nooit tegengekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?
Pikstraf
Net alsof elke vrouw dat toe zal geven, echte cijfer zal eerder op 50% à 60% liggen, misschien nog wel hoger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei staat er in de op dat 10% van de vrouwen dit doet. Dus lang niet allemaal.
Niemand doet dat nog tegenwoordig. Samen naar de wc... Stomme aanname.
Ik heb het ook nooit gezien of meegemaakt iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wordt dit uberhaupt wel ooit gegeven dan? Ik ben het nog nooit tegengekomenmaar als het me ooit zal overkomen ben ik er ook gauw klaar mee. Ga een beetje je vriend afpersen omdat je anders je zin niet krijgt
Mischien omdat er 8 pisbakken voor de mannen staan en 2 wc's voor de vrouwen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Net alsof elke vrouw dat toe zal geven, echte cijfer zal eerder op 50% à 60% liggen, misschien nog wel hoger.
Ik heb het afgelopen zaterdag zelf nog met eigen ogen mogen aanschouwen, ik moest namelijk vechtend en worstelend de mannen wc bereiken. Hele hordes vrouwen dromden tegelijkertijd naar buiten, kan nog steeds niet geloven dat er zoveel vrouwen in die wc daar passen.
quote:
Je hebt het er nog steeds moeilijk mee, of niet soms?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit meegemaakt terwijl ik vroeger echt een dikkerdje was.
Maargoed, "vriendinnen"
Gelul, meer vrouwen wc's dan mannen wc's. Hoe kunnen ze dan met z'n allen tegelijkertijd naar buiten lopen als er maar twee vrouwen wc's zijn? Of wachten ze zelfs nog op elkaar in de wc?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Mischien omdat er 8 pisbakken voor de mannen staan en 2 wc's voor de vrouwen.
Het is een onderzoek en jij maakt er wel even 50% meer van...Heel logisch inderdaad.
Dat ik nooit jaloerse vriendinnen heb gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Je hebt het er nog steeds moeilijk mee, of niet soms?
Nee, dat je een dikkerd bent geweest. Ik kan het mij namelijk wel voorstellen. Het belemmert je functioneren in het leven groots, vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat ik nooit jaloerse vriendinnen heb gehad?
O dat. Neehoor ik was best een schattig dik hommeltjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, dat je een dikkerd bent geweest. Ik kan het mij namelijk wel voorstellen. Het belemmert je functioneren in het leven groots, vermoed ik.
Dat is volgens mij niet zo vreemd. Ik shop uiteindelijk ook het liefst alleen en ook naar de wc ga ik vaak het liefste alleen. Natuurlijk gaan we wel vaker met elkaar naar de wc om de make-up bij te werken of iets in die richting.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend.![]()
Dik is nooit schattig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O dat. Neehoor ik was best een schattig dik hommeltje
O! Sorry dan maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:13 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen.
Da's hier ook zoquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Shispeed het volgende:
wij hebben in onze vriendengroep altijd discussie wie het dikst is, iedereen wil de dikste zijn
Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice isquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
In de zorg zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice is
Echt fantastisch is tquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
En vooral regelmatig eten, niet je ontbijt overslaan enzo. Toen ik daar laks in werd en vooral 's avonds veel naar binnen stampte, merkte ik het direct aan m'n buik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Je vriend is waarschijnlijk alleen maar spiermassa afgevallen, triest maar hij doet het zelf. Als je wilt afvallen kan je beter flink gaan hardlopen maar wel goed door blijven eten (overdag 8 boterhammen en s'avonds flink veel aardappels/groente/vlees.)
Een man denkt dan "lekker belangrijk" als hij zo al lekker in z'n vel zit en geen gebrek heeft aan vrouwelijke aandacht, of hij denkt "hm, misschien toch eens wat vaker naar de gym gaan", en gaat er vervolgens iets aan doen, waarna hij respect oogst van z'n vrienden als hij zijn doelen bereikt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
Dit hoor je echt heel veel..... vrouwen onderling is oorlog. Mannen vragen zich vaak af 'waarom?'...nu wel..vrouwen weten van zichzelf hoe ze zijn. Uitzonderingen uiteraard daargelaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Dit dus. 166 hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?
Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten.
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt he
Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf
Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.
De vrouwen die ik ken zijn echt
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches")
Waarheidquote:
Het is ook een bepaald slag meiden wat altijd zegt dat vrouwen bitches zijn heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt he
Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf
Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.
De vrouwen die ik ken zijn echt
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches")
Die zijn er echt niet zo heel veel. In mijn ervaring althans.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt
Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.
Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.
Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Ik ben lief al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |