abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106404056
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Jij bent wel lang!
Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:48:49 #102
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404098
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Doei!
pi_106404123
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.
Das over het algemeen. Een panty vind ik mezelf bijvoorbeeld niet staan omdat ik volle benen heb. Behalve als ik hakken draag, dan staat het nog wel.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:08 #104
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_106404142
dikke vrouwen :')

vies man kom ik met 6cm nooit doorheen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_106404165
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:56 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_106404171
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:52:51 #107
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404231
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Doei!
pi_106404331
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:38 #109
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404421
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
Zou kunnen dat ik misschien iets nauwkeuriger moet worden in het uit kieze van broeken :')
Al ben ik gewoon little.
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:47 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_106404425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:00:09 #111
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404468
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:01:10 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_106404506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_106404569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #114
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef classpc het volgende:

[..]

Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:03:50 #115
78498 classpc
I don't like change
pi_106404602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:07:00 #116
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:

[..]

Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Tsss, ik heb geen vriendin. Dus gewoon door naar het volgende smatje.

  woensdag 4 januari 2012 @ 18:14:30 #117
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106404963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Vet dat zich omzet in spier is even waarschijnlijk als pinguins op de noordpool. En dan nog claimen dat het bewezen is ook.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:35 #118
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405188
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
pi_106405273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:24:44 #120
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Doei!
pi_106405438
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Hoe klein ben je?
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:01 #122
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Hoe klein ben je?
160 cm zoiets
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:47 #123
351780 Piye
King of Kush
pi_106405508
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
Ik wilde ooit eens een e-mailadres aanmaken waar het woord "guy" in zat, maar ik dacht dat je dat als "gay" spelde. Toen gingen m'n broer en zus me ook uitlachen. Motherfuckers zijn het. :( Ik voel je pijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:29:16 #124
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405561
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Tip
pi_106405573
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

160 cm zoiets
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
pi_106405576
Mensen die andere mensen nooit wat gunnen :r. Jaloerse mensen :r. GEWOON< MENSEN :R.
pi_106405615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:04 schreef BasEnAad het volgende:
Britse onderzoeken geloven :')
pi_106406318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:

[..]

Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Vrouwen die pikstraf geven :') Hoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Ga weg
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:01 #129
78498 classpc
I don't like change
pi_106406554
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vrouwen die pikstraf geven :') Hoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:50 #130
78498 classpc
I don't like change
pi_106406585
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Je mag best op m'n schouders zitten, maar dan ga je wel wat meer dan 10 cm de lucht in ;) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:30 #131
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106406702
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.

Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:04:20 #132
351780 Piye
King of Kush
pi_106407110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Vrouwen die vragen stellen waar ze geen antwoord op willen. :')
Mannen die een relatie beginnen met iemand die ze zelf dik vinden. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:06:53 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106407195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Klopt het is gemeen, aan de andere kant als een vrouw dik is en zich dan afreageert op dunnere vrouwen omdat haar figuur "normaal en vrouwelijk is" die mag gewoon met beide benen terug op de grond gezet worden hoor!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 januari 2012 @ 19:24:33 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106408008
edit: verkeerd gelezen :P

[ Bericht 76% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-01-2012 21:21:17 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:03:53 #135
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106413232
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

160 cm zoiets
Prima lengte lijkt me, veel langer hoeft van mij niet. Al ben ik zelf ook vrij kort als man zijnde 180 cm

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.

Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Dit.
pi_106413770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Waarom vinden vrouwen dat zo beledigend? Als iemand mij dik noemt trek ik me er niets van aan. Vrouwen moeten zich wat sterker opstellen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:24:58 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106414193
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:26:26 #138
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_106414263
No way.......... :o _O-
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:42:21 #139
78498 classpc
I don't like change
pi_106414894
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:45:16 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106415034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef classpc het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst :P .
omdat twee mensen hetzelfde vreemde hebben maakt ze nog niet normaal :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106415596
Met die vadsige Britse wijven tegenwoordig begrijp ik dat wel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_106417500
Dom :')
pi_106420016
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:33:38 #144
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_106420294
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
Ik grinnikte, bijna.
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:34:07 #145
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_106420314
wij hebben in onze vriendengroep altijd discussie wie het dikst is, iedereen wil de dikste zijn :')
pi_106421163
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
_O-
Rustig aan.
pi_106421234
Ik zie het ook wel voor me dat er sommige vrouwen zijn die op dieet gaan dit ook op zo een manier doen dat ALLE porties teveel zijn... Terwijl ze helemaal niet meer krijgt dan de andere mensen aan tafel wel roepen dat ze haar dikker willen maken natuurlijk..

Vaak is een dieet ook echt niet nodig.. Dus vind het gek dat je familie je er niet in steunt.
Rustig aan.
pi_106423766
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der. ^O^

Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:37:27 #149
78498 classpc
I don't like change
pi_106438769
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
Maar hoe liep dat nou af?

Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:41:13 #150
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106438928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:52 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der. ^O^

Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef classpc het volgende:

[..]

Maar hoe liep dat nou af?

Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')