gatverdamme, beenvet raak je nooit meer kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Mijn benen zijn op dit moment alleen iets te dik.
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gatverdamme, beenvet raak je nooit meer kwijt
O, in dat geval staat mijn PM-box open voor foto's terwijl ik overdenk of ik toch niet liever homo wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeker. Omdat je zo agressief overkomt en daar houd ik van.
Een slanke taille en brede heupen is juist übergeil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzooquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt?! Ik blijf dus altijd met deze dikke benen rondlopen terwijl mijn buik verder plat is. No.
Nee die buik blijft niet plat, sterker nog ik vind je beetje mollig tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil geen gespierde benen (bah bij vrouwen) maar spillebenen. Dat zit er voor mij dus niet in, al eet ik nog zo weinig en sport ik nog zoveel. Helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil geen gespierde benen (bah bij vrouwen) maar spillebenen. Dat zit er voor mij dus niet in, al eet ik nog zo weinig en sport ik nog zoveel. Helaas.
Inderdaad, twee van die bezemstelen zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?
Je bent weer op me afgeknapt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom zou je spillebenen willen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Wat jij nodig hebt zijn gespierde bovenbenen en glutes met een vrouwelijk vetpercentage, ga maar eens opzoeken hoe dat eruit ziet. Strakke benen met bubblebooty. Het wordt onbewust als aantrekkelijk gezien en is nog gezond ook. Er is meer dan twee uitersten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent weer op me afgeknapt?Omdat mijn benen bij heel veel broeken niet staan en te vol zijn. Spillebenen passen wel bij de meeste broeken en het ziet er beter uit, vind ik.
Bijten ze? Of moet je wat lokvoer hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent weer op me afgeknapt?Omdat mijn benen bij heel veel broeken niet staan en te vol zijn. Spillebenen passen wel bij de meeste broeken en het ziet er beter uit, vind ik.
Haha, ik vind dunne benen gewoon mooi bij vrouwen en volle/dikke benen totaal niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bijten ze? Of moet je wat lokvoer hebben?
Zeurpiet. Ik pas niet eens normale broeken ivm te dikke kont voor mijn taille.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeurpiet. Ik pas niet eens normale broeken ivm te dikke kont voor mijn taille.
Nee, want broeken kosten minstens 70 euro en dat is dan nog heel goedkoop. Meestal toch wel minstens 90.quote:
Ik heb het niet over broeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want broeken kosten minstens 70 euro en dat is dan nog heel goedkoop. Meestal toch wel minstens 90.
Nou ik weet niet wat jij verstaat onder dikke benen en spillebenen. Misschien heb je wel gewoon gelijk. Maar misschien heb je gewoon hele mooie benen die je wil gaan verpesten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel zeker. Ik heb aan mijn bovenkant gewoon maat 36 maar beneden niet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent wel lang!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar mijn vriendinnen zijn geen anorexiapatiënten dus het valt wel wat mee met hoe slank ik ben hoor. Gewoon niet dat je m'n botten kunt zien maar ook niet dat ik neukteugels heb ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom trouwens per sé de slankste? Slanker is niet altijd beter.
Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel zeker. Ik heb aan mijn bovenkant gewoon maat 36 maar beneden niet hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |