Vrouwen die pikstraf gevenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks.
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vrouwen die pikstraf gevenHoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Je mag best op m'n schouders zitten, maar dan ga je wel wat meer dan 10 cm de lucht inquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!
Vrouwen die vragen stellen waar ze geen antwoord op willen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen.
Klopt het is gemeen, aan de andere kant als een vrouw dik is en zich dan afreageert op dunnere vrouwen omdat haar figuur "normaal en vrouwelijk is" die mag gewoon met beide benen terug op de grond gezet worden hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen.
Prima lengte lijkt me, veel langer hoeft van mij niet. Al ben ik zelf ook vrij kort als man zijnde 180 cmquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.
Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Waarom vinden vrouwen dat zo beledigend? Als iemand mij dik noemt trek ik me er niets van aan. Vrouwen moeten zich wat sterker opstellen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen.
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminstquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend.![]()
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
omdat twee mensen hetzelfde vreemde hebben maakt ze nog niet normaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst.
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc konquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend.![]()
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Ik grinnikte, bijna.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon
Maar hoe liep dat nou af?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon
Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:52 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der.![]()
Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar hoe liep dat nou af?
Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |