abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106404056
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Jij bent wel lang!
Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:48:49 #102
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404098
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Doei!
pi_106404123
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.
Das over het algemeen. Een panty vind ik mezelf bijvoorbeeld niet staan omdat ik volle benen heb. Behalve als ik hakken draag, dan staat het nog wel.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:08 #104
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_106404142
dikke vrouwen :')

vies man kom ik met 6cm nooit doorheen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_106404165
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:56 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_106404171
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:52:51 #107
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404231
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Doei!
pi_106404331
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:38 #109
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404421
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
Zou kunnen dat ik misschien iets nauwkeuriger moet worden in het uit kieze van broeken :')
Al ben ik gewoon little.
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:47 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_106404425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:00:09 #111
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404468
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:01:10 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_106404506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_106404569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #114
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef classpc het volgende:

[..]

Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:03:50 #115
78498 classpc
I don't like change
pi_106404602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:07:00 #116
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:

[..]

Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Tsss, ik heb geen vriendin. Dus gewoon door naar het volgende smatje.

  woensdag 4 januari 2012 @ 18:14:30 #117
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106404963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Vet dat zich omzet in spier is even waarschijnlijk als pinguins op de noordpool. En dan nog claimen dat het bewezen is ook.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:35 #118
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405188
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
pi_106405273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:24:44 #120
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Doei!
pi_106405438
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Hoe klein ben je?
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:01 #122
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Hoe klein ben je?
160 cm zoiets
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:47 #123
351780 Piye
King of Kush
pi_106405508
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
Ik wilde ooit eens een e-mailadres aanmaken waar het woord "guy" in zat, maar ik dacht dat je dat als "gay" spelde. Toen gingen m'n broer en zus me ook uitlachen. Motherfuckers zijn het. :( Ik voel je pijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:29:16 #124
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405561
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Tip
pi_106405573
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

160 cm zoiets
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')