Lengemaat is bij mij altijd te langquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
Das over het algemeen. Een panty vind ik mezelf bijvoorbeeld niet staan omdat ik volle benen heb. Behalve als ik hakken draag, dan staat het nog wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lengemaat is bij mij altijd te langdat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen.
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ookterwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Zou kunnen dat ik misschien iets nauwkeuriger moet worden in het uit kieze van broekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten andersquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt.
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?
Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.
Hoe verwarrend.
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders.
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seksquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.
Ik houd gewoon mijn mond wel.Dat lijkt mij het verstandigst.
Tsss, ik heb geen vriendin. Dus gewoon door naar het volgende smatje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks.
Vet dat zich omzet in spier is even waarschijnlijk als pinguins op de noordpool. En dan nog claimen dat het bewezen is ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lengemaat is bij mij altijd te langdat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen.
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien.
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
Hoe klein ben je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!
Ik wilde ooit eens een e-mailadres aanmaken waar het woord "guy" in zat, maar ik dacht dat je dat als "gay" spelde. Toen gingen m'n broer en zus me ook uitlachen. Motherfuckers zijn het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
Tipquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in!
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |