abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:48:49 #102
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404098
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat ook nog, dus heb sowieso een lengtemaat nodig.
Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Doei!
pi_106404123
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Je zei alleen dat het niet stond, niet dat het niet pastte.
Das over het algemeen. Een panty vind ik mezelf bijvoorbeeld niet staan omdat ik volle benen heb. Behalve als ik hakken draag, dan staat het nog wel.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:08 #104
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_106404142
dikke vrouwen :')

vies man kom ik met 6cm nooit doorheen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_106404165
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:50:56 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_106404171
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:52:51 #107
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404231
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Huh? Dat zou wel moeten. Het is namelijk niet een maat, maar gewoon meerdere, afhankelijk van de lengte van je benen.
Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Doei!
pi_106404331
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Nee klopt ze zijn meestal altijd toch wel wat te lang.. Want als lengte maat goed is dan pas boven weer niet of zo. Meestal gewoon te lang wat voor lengte maat dan ook :') terwijl ik goede verhoudingen heb opzicht.
Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:38 #109
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106404421
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zou niet moeten, want lengtematen zijn in principe onafhankelijk van de gewone maat.
Zou kunnen dat ik misschien iets nauwkeuriger moet worden in het uit kieze van broeken :')
Al ben ik gewoon little.
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:47 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_106404425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:50 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat dit steeds meer een big butt topic wordt. :9~
Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:00:09 #111
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404468
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:01:10 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_106404506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hoe moet ik dan passend reageren als een vrouw zegt dat ze af moet vallen?

Zeg je: "Je hoeft toch niet af te vallen?" dan denkt ze dat je slijmt
Zeg je: "Wat goed dat je probeert af te vallen." dan denkt ze dat je vindt dat ze dik is.

Hoe verwarrend. :'(
Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_106404569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik zie Chai en Meloewa nog niet zo snel kontfoto's van zichzelf posten anders :P .
Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:02:45 #114
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef classpc het volgende:

[..]

Zeg gewoon: "Nee schatje je hoeft echt niet af te vallen, ik ben gek op die dikke kont van je" *pets*.
En bij dat *pets* gedeelte geef je haar dus een tik op de kont.
Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:03:50 #115
78498 classpc
I don't like change
pi_106404602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan zijn ze beledigd tot op het bot.

Ik houd gewoon mijn mond wel. :') Dat lijkt mij het verstandigst.
Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:07:00 #116
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106404717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:

[..]

Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Tsss, ik heb geen vriendin. Dus gewoon door naar het volgende smatje.

  woensdag 4 januari 2012 @ 18:14:30 #117
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106404963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

gewoon hardlopen, overtollig vet zet zich om in spier zodat ze dunner en strakker worden. Bewezen shit enzoo
Vet dat zich omzet in spier is even waarschijnlijk als pinguins op de noordpool. En dan nog claimen dat het bewezen is ook.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:35 #118
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405188
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lengemaat is bij mij altijd te lang :( dat is ook kut.
Ik zou graag 10 cm van je overnemen zou er zo 5000 euro voor betalen. :')
Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
pi_106405273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Goed punt en ik heb ook nog geen billenfoto's van esperanza gezien. :N
Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:24:44 #120
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Goed aanbod. Wil je 10cm onder of bovenbeen? wordt alleen wel extra vaak harsen ter plekke.
Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Doei!
pi_106405438
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Hoe klein ben je?
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:01 #122
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106405478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Hoe klein ben je?
160 cm zoiets
Doei!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:27:47 #123
351780 Piye
King of Kush
pi_106405508
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik heb ze eens gemaakt maar mijn zus is erachter gekomen en lachte mij uit. Nooit weer dus.
Ik wilde ooit eens een e-mailadres aanmaken waar het woord "guy" in zat, maar ik dacht dat je dat als "gay" spelde. Toen gingen m'n broer en zus me ook uitlachen. Motherfuckers zijn het. :( Ik voel je pijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:29:16 #124
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_106405561
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Tip
pi_106405573
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

160 cm zoiets
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
pi_106405576
Mensen die andere mensen nooit wat gunnen :r. Jaloerse mensen :r. GEWOON< MENSEN :R.
pi_106405615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:04 schreef BasEnAad het volgende:
Britse onderzoeken geloven :')
pi_106406318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef classpc het volgende:

[..]

Misschien is dat nog wel het beste ja. Riskeer je ook niet een maand zonder seks :P .
Vrouwen die pikstraf geven :') Hoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Ga weg
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:01 #129
78498 classpc
I don't like change
pi_106406554
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vrouwen die pikstraf geven :') Hoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:50 #130
78498 classpc
I don't like change
pi_106406585
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Hoebedoel je? het maakt me niet uit ik wil gewoon 10 cm meer de lucht in! :(
Je mag best op m'n schouders zitten, maar dan ga je wel wat meer dan 10 cm de lucht in ;) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:30 #131
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106406702
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.

Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:04:20 #132
351780 Piye
King of Kush
pi_106407110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Vrouwen die vragen stellen waar ze geen antwoord op willen. :')
Mannen die een relatie beginnen met iemand die ze zelf dik vinden. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:06:53 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106407195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Klopt het is gemeen, aan de andere kant als een vrouw dik is en zich dan afreageert op dunnere vrouwen omdat haar figuur "normaal en vrouwelijk is" die mag gewoon met beide benen terug op de grond gezet worden hoor!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 januari 2012 @ 19:24:33 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106408008
edit: verkeerd gelezen :P

[ Bericht 76% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-01-2012 21:21:17 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:03:53 #135
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106413232
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

160 cm zoiets
Prima lengte lijkt me, veel langer hoeft van mij niet. Al ben ik zelf ook vrij kort als man zijnde 180 cm

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
Vrouwen zijn toch altijd gelukkiger wanneer ze knapper zijn dan haar vriendinnen, en die vriendinnen kunnen de knapste uit de groep achter haar rug om doorgaans schieten maar doen poeslief face to face.

Gelukkig zijn mannen een stuk gemakkelijker!
Dit.
pi_106413770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Mannen die niet inzien dat vrouwen ook gevoelens hebben en denken dat ze haar dik kunnen noemen en er dan ongestraft mee weg kunnen komen :N .
Waarom vinden vrouwen dat zo beledigend? Als iemand mij dik noemt trek ik me er niets van aan. Vrouwen moeten zich wat sterker opstellen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:24:58 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106414193
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:26:26 #138
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_106414263
No way.......... :o _O-
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:42:21 #139
78498 classpc
I don't like change
pi_106414894
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:45:16 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106415034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:42 schreef classpc het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook hoor, vreemd ben je dus allerminst :P .
omdat twee mensen hetzelfde vreemde hebben maakt ze nog niet normaal :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106415596
Met die vadsige Britse wijven tegenwoordig begrijp ik dat wel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_106417500
Dom :')
pi_106420016
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:33:38 #144
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_106420294
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
Ik grinnikte, bijna.
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:34:07 #145
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_106420314
wij hebben in onze vriendengroep altijd discussie wie het dikst is, iedereen wil de dikste zijn :')
pi_106421163
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
_O-
Rustig aan.
pi_106421234
Ik zie het ook wel voor me dat er sommige vrouwen zijn die op dieet gaan dit ook op zo een manier doen dat ALLE porties teveel zijn... Terwijl ze helemaal niet meer krijgt dan de andere mensen aan tafel wel roepen dat ze haar dikker willen maken natuurlijk..

Vaak is een dieet ook echt niet nodig.. Dus vind het gek dat je familie je er niet in steunt.
Rustig aan.
pi_106423766
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der. ^O^

Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:37:27 #149
78498 classpc
I don't like change
pi_106438769
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een vriendin werd een keer boos op me toen ik zei dat ze best zelf naar de wc kon :')
Maar hoe liep dat nou af?

Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:41:13 #150
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106438928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:52 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Mijn vriendin is heel erg afgevallen. Dat vind ik tof voor der. ^O^

Ik vind het wel allemaal hoge psychologie in de op.
Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef classpc het volgende:

[..]

Maar hoe liep dat nou af?

Heb je daarna je excuses aangeboden en ben je alsnog met d'r mee gegaan naar de wc?
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
pi_106442554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef RichardHammond het volgende:
Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
Dit ja.
Rustig aan.
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:17:14 #152
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_106442601
TS weet volgens mij niet wat testosteron allemaal met mannen kan doen.
pi_106442992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ja ja, dat zeggen alle vrouwen, maar ondertussen.

[..]

Tuurlijk is ze alsnog meegelopen, zo zijn vrouwen nu eenmaal. Maar dat met zijn allen meelopen is wel het belachelijkste wat er bestaat.
Zoals iemand al zei staat er in de op dat 10% van de vrouwen dit doet. Dus lang niet allemaal.

Niemand doet dat nog tegenwoordig. Samen naar de wc... Stomme aanname.
pi_106442995
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vrouwen die pikstraf geven :') Hoe erg zit je dan onder de duim bij die hoer en is er een makkelijkere manier om te bekennen dat je van twee walletjes vreet?
Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?

Pikstraf :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_106445407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?

Pikstraf :')
ik ook niet maar ben t ook nog nooit tegengekomen en geloof ook niet dat t bestaat :') en als ik t ooit tegenkom is t gelijk dag dag wtf btje chanteren met seks :') Gaat me nog niet eens om seks dan maar om puur zulke kinderachtige spelletjes spelen, doe ik niet aan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:03:35 #156
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106447612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik snap het hele principe van pikstraf sowieso niet. Dat is voor de vrouw zelf toch ook kut? Of is seks hebben voor zo'n vrouw iets wat nodig is om de relatie in stand te houden, zoiets als dat geld nodig is om brood te kopen?

Pikstraf :')
Wordt dit uberhaupt wel ooit gegeven dan? Ik ben het nog nooit tegengekomen :') maar als het me ooit zal overkomen ben ik er ook gauw klaar mee. Ga een beetje je vriend afpersen omdat je anders je zin niet krijgt :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:32:44 #157
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106448774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Zoals iemand al zei staat er in de op dat 10% van de vrouwen dit doet. Dus lang niet allemaal.

Niemand doet dat nog tegenwoordig. Samen naar de wc... Stomme aanname.
Net alsof elke vrouw dat toe zal geven, echte cijfer zal eerder op 50% à 60% liggen, misschien nog wel hoger.

Ik heb het afgelopen zaterdag zelf nog met eigen ogen mogen aanschouwen, ik moest namelijk vechtend en worstelend de mannen wc bereiken. Hele hordes vrouwen dromden tegelijkertijd naar buiten, kan nog steeds niet geloven dat er zoveel vrouwen in die wc daar passen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 januari 2012 @ 18:34:11 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106448830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wordt dit uberhaupt wel ooit gegeven dan? Ik ben het nog nooit tegengekomen :') maar als het me ooit zal overkomen ben ik er ook gauw klaar mee. Ga een beetje je vriend afpersen omdat je anders je zin niet krijgt :P
Ik heb het ook nooit gezien of meegemaakt idd :? Als mij dat zou overkomen mag ze van mij naar huis, of ga ik even naar de buuv :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:44:33 #159
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_106449246
ts heeft een dikke trolvriendin
pi_106456209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Net alsof elke vrouw dat toe zal geven, echte cijfer zal eerder op 50% à 60% liggen, misschien nog wel hoger.

Ik heb het afgelopen zaterdag zelf nog met eigen ogen mogen aanschouwen, ik moest namelijk vechtend en worstelend de mannen wc bereiken. Hele hordes vrouwen dromden tegelijkertijd naar buiten, kan nog steeds niet geloven dat er zoveel vrouwen in die wc daar passen.
Mischien omdat er 8 pisbakken voor de mannen staan en 2 wc's voor de vrouwen.

Het is een onderzoek en jij maakt er wel even 50% meer van...Heel logisch inderdaad.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:58:37 #161
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_106456649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
Daily Mail. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:30:57 #162
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106519517
Nog nooit meegemaakt terwijl ik vroeger echt een dikkerdje was.
Maargoed, "vriendinnen"
Heaven is a place on earth with you
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:17:58 #163
78498 classpc
I don't like change
pi_106521908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit meegemaakt terwijl ik vroeger echt een dikkerdje was.
Maargoed, "vriendinnen"
Je hebt het er nog steeds moeilijk mee, of niet soms?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_106522000
Vrouwen. :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:21:34 #165
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106522017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Mischien omdat er 8 pisbakken voor de mannen staan en 2 wc's voor de vrouwen.

Het is een onderzoek en jij maakt er wel even 50% meer van...Heel logisch inderdaad.
Gelul, meer vrouwen wc's dan mannen wc's. Hoe kunnen ze dan met z'n allen tegelijkertijd naar buiten lopen als er maar twee vrouwen wc's zijn? Of wachten ze zelfs nog op elkaar in de wc?

Veel vrouwen zijn zich ook niet bewust van hun eigen gedragen en kunne het derhalve ook niet toegeven, verder blijft er altijd een gedeelte die dit gedrag zal verzwijgen. Ik denk toch dat ik er met 50% niet ver vanaf zit, maar dat is natuurlijk gissen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:00:24 #166
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106523216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef classpc het volgende:

[..]

Je hebt het er nog steeds moeilijk mee, of niet soms?
Dat ik nooit jaloerse vriendinnen heb gehad?
Heaven is a place on earth with you
pi_106523375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat ik nooit jaloerse vriendinnen heb gehad?
Nee, dat je een dikkerd bent geweest. Ik kan het mij namelijk wel voorstellen. Het belemmert je functioneren in het leven groots, vermoed ik.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:08:13 #168
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106523420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:06 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee, dat je een dikkerd bent geweest. Ik kan het mij namelijk wel voorstellen. Het belemmert je functioneren in het leven groots, vermoed ik.
O dat. Neehoor ik was best een schattig dik hommeltje :@
Heaven is a place on earth with you
pi_106523438
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Verrassend. :')
Maar ik ben blijkbaar vreemd: ik shop het liefst alleen en ga ook in m'n eentje naar de wc, want ik word anders enorm zenuwachtig.
Vrouwen ... vreemde wezens.
Dat is volgens mij niet zo vreemd. Ik shop uiteindelijk ook het liefst alleen en ook naar de wc ga ik vaak het liefste alleen. Natuurlijk gaan we wel vaker met elkaar naar de wc om de make-up bij te werken of iets in die richting.
pi_106523458
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

O dat. Neehoor ik was best een schattig dik hommeltje :@
Dik is nooit schattig.
pi_106523574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dik is nooit schattig.
Dat is niet aardig om te zeggen.
pi_106523601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:13 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Dat is niet aardig om te zeggen.
O! Sorry dan maar.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:19:09 #173
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106523696
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dik is nooit schattig.
Oke esperanza93
Heaven is a place on earth with you
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 februari 2012 @ 18:43:53 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108052140
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Shispeed het volgende:
wij hebben in onze vriendengroep altijd discussie wie het dikst is, iedereen wil de dikste zijn :')
Da's hier ook zo :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108052221
Mijn nicht is precies hetzelfde. 'Oh GRS, wat ben jij afgevallen zeg! Hier! Een groot stuk cake met chocoladevulling en slagroom om het te vieren!'
pi_108052504
Het is niet dat ik wil dat mijn vriendinnen afvallen, maar ik wil wel dat ze hun bek houden met hun gezeur over dat ze niet afvallen terwijl ze "drie keer per dag eten", "absoluut géén tussendoortjes eten", 1 keer per week op het roeiapparaat in de sportschool zitten en twee keer per week zich helemaal laveloos bieren.
pi_108053152
HAHA, vrouwen.......
heb er zelf nog nooit van gehoord hoor, maar geloof best dat dit gebeurd
pi_108065224
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 00:02:15 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108066618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice is _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:00:43 #180
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_108069595
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice is _O-
In de zorg zeker :') of kinderopvang :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_108071124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
Echt fantastisch is t :) Love it.
pi_108072116
Als iemand in een een mannengroep aan z'n uiterlijk wil gaan werken, dan krijgt hij alle steun, er worden tips uitgewisseld, ze gaan eventueel samen sporten en spreken hem moed in als het even wat minder gaat. Als hij dan de adonis van de groep wordt en links en rechts vrouwen versiert, dan wordt hij gefeliciteerd en drinken ze er een biertje op.

Vrouwen zeggen inderdaad tegen een whale dat ze er prima uitziet in de angst dat ze er anders straks beter uitziet dan zij :') Heksen zijn het.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Je vriend is waarschijnlijk alleen maar spiermassa afgevallen, triest maar hij doet het zelf. Als je wilt afvallen kan je beter flink gaan hardlopen maar wel goed door blijven eten (overdag 8 boterhammen en s'avonds flink veel aardappels/groente/vlees.)
En vooral regelmatig eten, niet je ontbijt overslaan enzo. Toen ik daar laks in werd en vooral 's avonds veel naar binnen stampte, merkte ik het direct aan m'n buik.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_108072584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Sorry hoor, maar dat is toch gewoon zo?

Hoe zou jij het vinden als je opeens de dikste in je vriendengroep bent?
Een man denkt dan "lekker belangrijk" als hij zo al lekker in z'n vel zit en geen gebrek heeft aan vrouwelijke aandacht, of hij denkt "hm, misschien toch eens wat vaker naar de gym gaan", en gaat er vervolgens iets aan doen, waarna hij respect oogst van z'n vrienden als hij zijn doelen bereikt.
Ze vergelijken elkaar niet zoals vrouwen dat doen, stoerheid, eerlijkheid en gevatheid wordt veel belangrijker gevonden.

Las een paar jaar terug een artikel over een vrouw die een jaar lang verkleed als man ïnfiltreerde in een mannenwereld, en ze het ontzettend tof vond dat mannen onder elkaar zo open zijn naar elkaar, en problemen uitspreken en er samen een oplossing voor proberen te vinden (of het eventueel beslechten met een duidelijke klap in het gezicht)... i.p.v. het geniepig poten onder stoelen vandaan zagen bij een ruzie.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_108072707
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
pi_108072794
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_108073293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Dit hoor je echt heel veel..... vrouwen onderling is oorlog. Mannen vragen zich vaak af 'waarom?'...nu wel..vrouwen weten van zichzelf hoe ze zijn. Uitzonderingen uiteraard daargelaten.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:21:46 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108073522
Zoals hier in het begin al wordt gezegd, WC-eend drinken!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108073740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
Dit dus. 166 hier. ;( Maar wel hakken van 14 cm rocken.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:21:51 #189
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Heaven is a place on earth with you
pi_108075322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?

Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten. :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:32:46 #191
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?

Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten. :')
Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108075530
Vrouwen kunnen heel lief zijn.
pi_108075533
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:36:32 #194
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108075561
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen kunnen heel lief zijn.
Waarheid O+
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108075624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
Het is ook een bepaald slag meiden wat altijd zegt dat vrouwen bitches zijn heb ik het idee.
pi_108075673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:40:24 #197
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
Die zijn er echt niet zo heel veel. In mijn ervaring althans.
En ik heb nog nooit mannen horen opscheppen over hun auto's op verjaardagen tbh. :')

Zal wel aan mijn omgeving liggen.
Maar zoals gezegd, geloof ik dat je die zelf creeert :P
Heaven is a place on earth with you
pi_108075728
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
pi_108075750
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:45:51 #200
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075796
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek? :') Ik ben ook geen 16 meer, dat zal ook wel schelen.

Soms begint een vrouw op m'n werk wel met roddelen, vooral over klanten enzo...en dan reageer ik daar niet echt op dus dan is het snel over.

Maar eerlijk gezegd denk ik echt niet dat ik zo'n special snowflake ben of dat mijn situatie uniek is ofzo. De meeste mensen die ik ken zullen het ook zo ervaren denk ik.

quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
Ik ben lief al zeg ik het zelf :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108076078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.
Nee maar dan is het des te makkelijker om het gedrag te contstateren.... bij vriendinnen is het niet anders. Waarom denk je dat er naast een knap vrouwtje vaak een gedrocht loopt? Zodat het knappe vrouwtje nog meer opvalt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek? :') Ik ben ook geen 16 meer, dat zal ook wel schelen.

Ik heb het ook over vrouwen ....30 en 40 +ers..... hier werken geen tieners.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:13:15 #202
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108076576
Mannen die er zo over denken zijn eigenlijk ook wel sneu.
Heaven is a place on earth with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')