abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108071124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
Echt fantastisch is t :) Love it.
pi_108072116
Als iemand in een een mannengroep aan z'n uiterlijk wil gaan werken, dan krijgt hij alle steun, er worden tips uitgewisseld, ze gaan eventueel samen sporten en spreken hem moed in als het even wat minder gaat. Als hij dan de adonis van de groep wordt en links en rechts vrouwen versiert, dan wordt hij gefeliciteerd en drinken ze er een biertje op.

Vrouwen zeggen inderdaad tegen een whale dat ze er prima uitziet in de angst dat ze er anders straks beter uitziet dan zij :') Heksen zijn het.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Je vriend is waarschijnlijk alleen maar spiermassa afgevallen, triest maar hij doet het zelf. Als je wilt afvallen kan je beter flink gaan hardlopen maar wel goed door blijven eten (overdag 8 boterhammen en s'avonds flink veel aardappels/groente/vlees.)
En vooral regelmatig eten, niet je ontbijt overslaan enzo. Toen ik daar laks in werd en vooral 's avonds veel naar binnen stampte, merkte ik het direct aan m'n buik.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_108072584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Sorry hoor, maar dat is toch gewoon zo?

Hoe zou jij het vinden als je opeens de dikste in je vriendengroep bent?
Een man denkt dan "lekker belangrijk" als hij zo al lekker in z'n vel zit en geen gebrek heeft aan vrouwelijke aandacht, of hij denkt "hm, misschien toch eens wat vaker naar de gym gaan", en gaat er vervolgens iets aan doen, waarna hij respect oogst van z'n vrienden als hij zijn doelen bereikt.
Ze vergelijken elkaar niet zoals vrouwen dat doen, stoerheid, eerlijkheid en gevatheid wordt veel belangrijker gevonden.

Las een paar jaar terug een artikel over een vrouw die een jaar lang verkleed als man īnfiltreerde in een mannenwereld, en ze het ontzettend tof vond dat mannen onder elkaar zo open zijn naar elkaar, en problemen uitspreken en er samen een oplossing voor proberen te vinden (of het eventueel beslechten met een duidelijke klap in het gezicht)... i.p.v. het geniepig poten onder stoelen vandaan zagen bij een ruzie.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_108072707
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
pi_108072794
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_108073293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Dit hoor je echt heel veel..... vrouwen onderling is oorlog. Mannen vragen zich vaak af 'waarom?'...nu wel..vrouwen weten van zichzelf hoe ze zijn. Uitzonderingen uiteraard daargelaten.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:21:46 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108073522
Zoals hier in het begin al wordt gezegd, WC-eend drinken!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108073740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
Dit dus. 166 hier. ;( Maar wel hakken van 14 cm rocken.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:21:51 #189
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Heaven is a place on earth with you
pi_108075322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?

Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten. :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:32:46 #191
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?

Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten. :')
Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108075530
Vrouwen kunnen heel lief zijn.
pi_108075533
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:36:32 #194
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108075561
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen kunnen heel lief zijn.
Waarheid O+
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108075624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
Het is ook een bepaald slag meiden wat altijd zegt dat vrouwen bitches zijn heb ik het idee.
pi_108075673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Echt he :')

Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf :')

Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.

De vrouwen die ik ken zijn echt O+
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches") :')
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:40:24 #197
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt :')
Die zijn er echt niet zo heel veel. In mijn ervaring althans.
En ik heb nog nooit mannen horen opscheppen over hun auto's op verjaardagen tbh. :')

Zal wel aan mijn omgeving liggen.
Maar zoals gezegd, geloof ik dat je die zelf creeert :P
Heaven is a place on earth with you
pi_108075728
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
pi_108075750
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:45:51 #200
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108075796
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.

Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek? :') Ik ben ook geen 16 meer, dat zal ook wel schelen.

Soms begint een vrouw op m'n werk wel met roddelen, vooral over klanten enzo...en dan reageer ik daar niet echt op dus dan is het snel over.

Maar eerlijk gezegd denk ik echt niet dat ik zo'n special snowflake ben of dat mijn situatie uniek is ofzo. De meeste mensen die ik ken zullen het ook zo ervaren denk ik.

quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
Ik ben lief al zeg ik het zelf :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108076078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.
Nee maar dan is het des te makkelijker om het gedrag te contstateren.... bij vriendinnen is het niet anders. Waarom denk je dat er naast een knap vrouwtje vaak een gedrocht loopt? Zodat het knappe vrouwtje nog meer opvalt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek? :') Ik ben ook geen 16 meer, dat zal ook wel schelen.

Ik heb het ook over vrouwen ....30 en 40 +ers..... hier werken geen tieners.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:13:15 #202
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108076576
Mannen die er zo over denken zijn eigenlijk ook wel sneu.
Heaven is a place on earth with you
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 13:31:19 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108077121
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die er zo over denken zijn eigenlijk ook wel sneu.
Dus iedereen die het een paar keer heeft meegemaakt (haat en nijd onder mekaar tussen vrouwen, roddelen over mekaar als die ene even weg is, etc.) en er dan ook zo over denkt is sneu? :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:21 #204
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108077499
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus iedereen die het een paar keer heeft meegemaakt (haat en nijd onder mekaar tussen vrouwen, roddelen over mekaar als die ene even weg is, etc.) en er dan ook zo over denkt is sneu? :')
Je hebt het gewonnen. Nu wordt het Ad-Hominem dus de argumenten zijn op.
pi_108077514
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die er zo over denken zijn eigenlijk ook wel sneu.
Goed argument ^O^
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:53 #206
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108077518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus iedereen die het een paar keer heeft meegemaakt (haat en nijd onder mekaar tussen vrouwen, roddelen over mekaar als die ene even weg is, etc.) en er dan ook zo over denkt is sneu? :')
Ja ik vind dat echt iets sneus hebben. Jij niet dus?
Heaven is a place on earth with you
pi_108077586
Ik zie dit heel vaak op facebook. Dat zon dikke trol aan et huilen is dat ze te dik is en dr slanke vriendinnen zeggen dat het nergens voor nodig is en dat ze er geweldig uitziet :')
Prins der kikkers
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 13:56:19 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108077809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja ik vind dat echt iets sneus hebben. Jij niet dus?
Nee, ik vind het juist sneu voor de vrouwtjes die zo doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:00:20 #209
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108077948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee, ik vind het juist sneu voor de vrouwtjes die zo doen.
Het lijkt jou niet kut als manzijnde als dat je ervaring met vrouwen zou zijn en dat je er dan serieus zo over denkt? Dat je beeld van vrouwen is "het is altijd haat & nijd etc"?
Heaven is a place on earth with you
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 14:05:25 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108078142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Het lijkt jou niet kut als manzijnde als dat je ervaring met vrouwen zou zijn en dat je er dan serieus zo over denkt? Dat je beeld van vrouwen is "het is altijd haat & nijd etc"?
Nope :7 Bitches blijven bitches, maar er zitten ook lieve tussen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')