Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice isquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
In de zorg zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook mooi is als een vrouw ergens waar alleen vrouwen werken het afdelingshoofd of de directrice is
Echt fantastisch is tquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
Vrouwen onderling.. Het blijft een interessant sociaal schouwspel.
En vooral regelmatig eten, niet je ontbijt overslaan enzo. Toen ik daar laks in werd en vooral 's avonds veel naar binnen stampte, merkte ik het direct aan m'n buik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Je vriend is waarschijnlijk alleen maar spiermassa afgevallen, triest maar hij doet het zelf. Als je wilt afvallen kan je beter flink gaan hardlopen maar wel goed door blijven eten (overdag 8 boterhammen en s'avonds flink veel aardappels/groente/vlees.)
Een man denkt dan "lekker belangrijk" als hij zo al lekker in z'n vel zit en geen gebrek heeft aan vrouwelijke aandacht, of hij denkt "hm, misschien toch eens wat vaker naar de gym gaan", en gaat er vervolgens iets aan doen, waarna hij respect oogst van z'n vrienden als hij zijn doelen bereikt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef classpc het volgende:
Sorry hoor, maar dat is toch gewoon zo?
Hoe zou jij het vinden als je opeens de dikste in je vriendengroep bent?
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is toch niets nieuws aan het gegeven dat vrouwen altijd jaloers zijn op elkaar. Waarom denk je dat het 'altijd' bonje wordt als er vrouwen bij elkaar komen.
Waarom denk je dat vrouwen veelal zeggen beter met mannen dan met vrouwen te kunnen werken....juist, omdat ze jaloers zijn.
Dit hoor je echt heel veel..... vrouwen onderling is oorlog. Mannen vragen zich vaak af 'waarom?'...nu wel..vrouwen weten van zichzelf hoe ze zijn. Uitzonderingen uiteraard daargelaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Dit dus. 166 hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had een periode dat ik het heeeel kut vond maar bekijk het positief: wij kunnen tenminste hakken van 13cm dragen en daarmee ook elegant zijn. Meiden van 1.80 die 13 cm hakken aanhebben lijken net lange lompe reuzen.
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met vrouwen die zo denken.
Echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat zo komt, je kan toch zeker zelf weten met welke vrouwen je omgaat?
Hoef je niet gelijk helemaal vrouwen te haten.
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt he
Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf
Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.
De vrouwen die ik ken zijn echt
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches")
Waarheidquote:
Het is ook een bepaald slag meiden wat altijd zegt dat vrouwen bitches zijn heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt he
Als je niet kunt opschieten met een heel geslacht, tsja aan wie zal het dan liggen, aan het geslacht of aan de persoon zelf
Mensen die zoveel moeite hebben met anderen roepen het waarschijnlijk op zichzelf af.
Tuurlijk ik heb ook weleens moeten dealen met zure appeltjes die wilden roddelen en backstabben enz. maar als je daar gewoon boven staat en iedereen behandelt op de manier dat je zelf ook behandelt wilt worden zul je mensen om je heen verzamelen die dat ook doen.
De vrouwen die ik ken zijn echt
En ik vind het serieus sneu voor die mensen die er zo over denken. ("de meeste vrouwen zijn bitches")
Die zijn er echt niet zo heel veel. In mijn ervaring althans.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een goed punt hebt inderdaad. Het zijn bepaalde slag meiden die zo zijn, beetje jammer dat die er heel veel zijn. Er zijn ook zat mannen die harstikke jaloers zijn ingesteld, kijk maar eens naar het opscheppen op verjaardagen of feestjes over welke auto men rijdt
Ja werkvloer is sowieso iets anders dan echte vriendinnen he. Die kies je niet zelf uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.
Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Wellicht. Ik studeer met 50/50 verhouding, op m'n werk ook 50/50. Sport en muziek zijn alleen maar vrouwen onderling. Echt totaal geen last van haat en nijd, eerder elkaar supporten enzo. Maar misscien is mijn sitautie dan wel uniek?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen zit jij op de werkvloer?? Hier zitten er drie...allemaal 'goede relaties cq bijna vriendinnen' van elkaar......maar als de één weg is....gaan de anderen roddelen en andersom hetzelfde.
Bij andere werkgevers heb ik hetzelfde meegemaakt en als je om je heen vraagt hoor je het regelmatig. Vrouwen onderling is haat en nijd. Dat jij het niet zo ervaart ligt wellicht aan jouw situatie?
Ik ben lief al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ben jij wel een lieve dame, Sinos? Of ben je een verzuurde snitch met putjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |