Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 04-01-2012 12:55:58 ]
Dat had ik ook laatst, hij vroeg tips van mequote:Op woensdag 4 januari 2012 04:19 schreef Tim86 het volgende:
Kreeg net een message van iemand die ik met 12-0 heb ingemaakt dat ik een van de beste spelers ben waar hij ooit tegen heeft gespeeld![]()
Hij zal nog wel niet zo lang FIFA spelen
edit: wat een joke cup..eerst 2 quits tegen low chem teams in de eerste helft, toen 12-0 in de semi en 7-1 in de finale..kneuzencup is die mixed cup![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Nicee!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht: even tegen de verveling een bronze pack kopen voor 750 coins. Haal ik er een CB uit met 80 pace: gaat voor 9 à 10k
Ligt eraan. Als je 'm als targetman gebruikt wel, anders mwahhhhquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand ervaring met Suarez als ST? Beetje chill?
Ik gebruik hem als diepe spits in een 4-3-2-1 formatie. Hij is vrij sloom voor een spits, maar heb er Gervinho en Young naast staan dus dat maakt niet zo veel uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm als targetman gebruikt wel, anders mwahhhh
Ik kan natuurlijk ook sibon en heskey daar neer zetten. Noem mij eens een LW en RW uit de BPL die geen 'pacewhores' zijn dan?quote:
Ruiz en Giggs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook sibon en heskey daar neer zetten. Noem mij eens een LW en RW uit de BPL die geen 'pacewhores' zijn dan?
Pato en Di Natale. Dan heb je twee beesten en twee snelle jongensquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb 4 spitsen nodig uit de Serie A. Ik neem Ibrahimović en IF Pazzini sowieso. Dan heb ik nog de keuze uit: IF Klose, Pato, Di Natale en Cavani.
Welke 2 spitsen zouden jullie bij Ibrahimović en IF Pazzini nemen?
Achja ik heb hem toch maar gekocht. Voor maar 9500 in 4-3-2-1 is niet verkeerdquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:17:58Subs: GK Bunn, CB Mulgrew, CM Sparrow, CM Powell, ST Daly, ST Berisha, ST Vaz Te reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:19:121st team: GK Mignolet, CB Koscielny, CB Distin, CB Hanley, CM Cattermole, CAM Ireland, CM Ramires, RW Dyer, ST Crouch, ST Yakubu, LW Bellamy reageer retweet
en weer een boring totwquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:17:58Subs: GK Bunn, CB Mulgrew, CM Sparrow, CM Powell, ST Daly, ST Berisha, ST Vaz Te reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-01-2012 om 13:19:121st team: GK Mignolet, CB Koscielny, CB Distin, CB Hanley, CM Cattermole, CAM Ireland, CM Ramires, RW Dyer, ST Crouch, ST Yakubu, LW Bellamy reageer retweet
Is goed. Effe eten ebn er over kwartier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Longcat. het volgende:
rijst kom spelen jonge
ik heb roullete geleerd.
Hmm, als die Mignolet silver blijft is mijn IF Ahamada niet meer de beste zilveren keeper.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
ik wil vanmiddag ook potje tegen jouquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Longcat. het volgende:
rijst kom spelen jonge
ik heb roullete geleerd.
wat een stats hé!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hrbZNzfrbcq60
WTF die stats van Mignolet, bijna alles 80+
Vaz Te ook niet normaal die kaart stats zijn gelijk aan een schrale godl...
Drie bronzen dus, nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
Vaz Te ook niet normaal die kaart stats zijn gelijk aan een schrale godl...
IF Klose is kut, ik zou m sowiezo niet erbij pakken...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb 4 spitsen nodig uit de Serie A. Ik neem Ibrahimović en IF Pazzini sowieso. Dan heb ik nog de keuze uit: IF Klose, Pato, Di Natale en Cavani.
Welke 2 spitsen zouden jullie bij Ibrahimović en IF Pazzini nemen?
Dan kian ik ook gelijk tegen jou!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil vanmiddag ook potje tegen jou
Gaat echt nergens over inderdaad, hij heeft betere stats dan Joe Hart!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
En hij is 201cmquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft Peter Crouch maar 63 heading
denk je? Hij hoeft niet te springen, dus die stat is sowieso crappyquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan heb je dus niks aan die lengte
juist wel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan heb je dus niks aan die lengte
Oh als ze met 'heading' ook het springen bedoelen dan snap ik die lage wel. Ik dacht dat ze met heading bedoelden hoe goed iemand kan koppen, op doel dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk je? Hij hoeft niet te springen, dus die stat is sowieso crappy
De Heading stat op het kaartje is een gemiddelde van de stats die met koppen te maken hebben zoals jumping, heading accuracy etc. Dus als jumping heel laag is kan zijn accuracy best hoog zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh als ze met 'heading' ook het springen bedoelen dan snap ik die lage wel. Ik dacht dat ze met heading bedoelden hoe goed iemand kan koppen, op doel dus
Silver pakjes kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Reemi het volgende:
Zou een geweldige keeper voor m'n BPL team zijn, maar hij wordt zó verschrikkelijk duur
Aangezien er 3 IF bronzen spelers zijn ga ik wel bronze pakjes kopen, daar haal ik toch altijd winst uitquote:
Ik heb 3 accountsquote:
Grote spelers hebben vaak lagere heading. Ik denk omdat ze anders te overpowered zijn.quote:
Vond NIF Klose anders helemaal niet verkeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Klose is kut, ik zou m sowiezo niet erbij pakken...
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Grote spelers hebben vaak lagere heading. Ik denk omdat ze anders te overpowered zijn.
[..]
Vond NIF Klose anders helemaal niet verkeerd.
kortom: hij kan dus wel gewoon als een beest koppenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.
o hier houden ze in 1 keer wel rekening meequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.
Dat denk ik hoor. Dzeko heeft ook maar 60 jumping... Ibrahimovic die langer is heeft echter wel weer 88 headingquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
o hier houden ze in 1 keer wel rekening mee
Dat was jij niet he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
Sorry Longcat!! Mn pa moet er ff achter. Spelen zo wel verder.
1-1
Lijkt me inderdaad dat je EA een beetje overschatquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.
(S)(IF) Naldo heeft ook lage heading en verloor bij mij alle kopduels ondanks zijn lengte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat denk ik hoor. Dzeko heeft ook maar 60 jumping... Ibrahimovic die langer is heeft echter wel weer 88 heading
Volgens mij is heading een combinatie van springen en koppen. Springen zal ie wel niet kunnen dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Fifut het volgende:
Volgens mij heeft Crouch ook zelfs lage heading hoor.
Er komt nu 1 TOTY wereldelftal, en einde van het seizoen komt er een aantal TOTY's per competitie en most improved etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt er nou eigenlijk een TOTY van elke competitie of maar een? Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar een was van elke compo
Maar er zijn ook mensen die de waardes van spelers wél kennen, of bijvoorbeeld naar die specifieke speler opzoek zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe verkopen jullie spelers met waarde van 15k?
Met starting bid en buy now bid etc etc
Als ik een bronze speler voor zo duur zag.
Zou ik het niet kopen
Hopen dat z'n IF minder gaat kostenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef StijnDa het volgende:
SIF Ramires is nog wel leuk, maar zal wel 150k gaan kosten.
Ben Arfaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook sibon en heskey daar neer zetten. Noem mij eens een LW en RW uit de BPL die geen 'pacewhores' zijn dan?
Wel jammer dat je dan Hazard er niet in kan zetten!quote:
Hoge rating, long shot taker... En 25k valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom is zwijnsteiger zo tering duur?
Waarom niet? Zou best kunnen op LM...quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan Hazard er niet in kan zetten!
Is die niet. Maar hij is ook gewoon een baasquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom is zwijnsteiger zo tering duur?
Kan wel maar dan krijgt Verthongen eem lagere chem. En ik vind tot nu toe Mertens fijner spelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou best kunnen op LM...
Oh ja, zelfde competitie natuurlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan wel maar dan krijgt Verthongen eem lagere chem. En ik vind tot nu toe Mertens fijner spelen
Ik vond SIF Naldo erg prettig spelen, het is alleen bij hoge voorzetten eventjes knijpen, want hij heeft lood in zn schoenen en komt gewoon niet omhoog. Verder verdedigend uitstekend en een loeier van een afstandsschot en beste freekick taker die ik heb gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik las hier net niet al te positieve dingen over Naldo, ik heb inmiddels genoeg coins om de SIF te halen ipv Chiellini. Op zich is het wel grappig om mijn team wat meer Hybride te maken, alleen moet ik dan wel Steek vervangen voor een Braziliaanse keeper, waarschijnlijk Julio Cesar dan.
Edit: hmmm kan ook even op TOTY wachten en er dan 100k doorheen knallen op pakjes...
Hangt er vanaf wat je zoekt in een spits. Eigenlijk is de ingame Dost best wel realistisch. Hij kan geen actie maken en is sloom. Dus hij moet aanvoer krijgen in of net buiten de 16 want hij kan wel fantastisch koppen en schieten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
IF Dost kan ook zo bij mn teamMaar is hi jde 50k waard....
Ik heb nu Silva en Chiellini. Die doen het prima samen eigenlijk, maar vind het altijd wel leuk om m'n team iets meer hyrbide te maken. Maar ik denk dat ik sowieso even beter op het TOTY kan wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Chiellini is echt 5480x beter dan SIF Naldo, de enige reden om die kut Naldo te nemen is vrije trappen ( daar heb ik wel middenvelders/aanvallers voor) en pace voor in een Bundesliga team maar dat is niet nodig als je toch al Chiellini hebt.
Als je dan een Braziliaan pakt heb je voor minder geld Thiago Silva, of nog veel minder geld Lucio, of nog veel minder geld Dede. Allemaal beter.
Zelfs IF Santana was beter voor mij dan SIF Naldo (en ze speelden in hetzelfde team).
Ik heb voor mn gouden elftal alleen IF Falcao gehaald en verder zie ik het maandag of dinsdag wel. Heb nu even een overdosis fifa gehad, dus even op een lager pitje. IF Falcao en nog 1,65 miljoen te besteden. Hopen dat de prijzen goed dalen dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu Silva en Chiellini. Die doen het prima samen eigenlijk, maar vind het altijd wel leuk om m'n team iets meer hyrbide te maken. Maar ik denk dat ik sowieso even beter op het TOTY kan wachten.
Hoezo zou je? Pak gewoon een snelle speler.. niks mis mee, het gaat erom hoe je er mee speelt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
okok zal ze eens proberen
Haha heeft die CF een Hitler-snorretje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team om IF Zlatan heenIk had mn team eerst ook zo genoemd alleen toen wilde niemand tegen mij met losse matches, raar...
![]()
Bradley is echt een beest. Goede passing, goed schot en hoge herkenbaarsheidfactor als kaal mannetje
Ik probeer ze gewoon uit. Ben Arfa haal ik gewoon als back-up voor Gervinho.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo zou je? Pak gewoon een snelle speler.. niks mis mee, het gaat erom hoe je er mee speelt.
Ben Erfa is alleen beter als je een skiller bent (5*)
7.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alles in formatie doe krijgt Drenthe dan 7 of 8 chem of lager? Die CM word wel anders, geen Everton maar wel BPL. GK spot is gereserveerd
7 toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alles in formatie doe krijgt Drenthe dan 7 of 8 chem of lager? Die CM word wel anders, geen Everton maar wel BPL. GK spot is gereserveerd
Laat me raden. Die keeper uit de TOTWquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zonde van Villa zo, kun je denk ik beter Bale halen en David Luiz als CB.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Heb een Serie A + Liga BBVA + BPL hybrid bedacht... En tegen mijn verwachtingen in... Kan ik hem betalen als ik zou willen![]()
Torres50 Aguero90
Tevez50
Villa65 Cambiasso3 SIFMarchisio45 IFMaggio25
Alves80 T.Silva90 Chiellini9
IF J. Cesár 90
3-4-1-2
Hij is beter dan bijna alle gold keepers, dus zet hem gewoon in je team..quote:
Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij worden? Linkjequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geld nodig om mijn BPL squad af te bouwen
ging me ook alleen om de prijs..huj zal nu absurd duur zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is beter dan bijna alle gold keepers, dus zet hem gewoon in je team..
Het is vooral jammer omdat silver teams met hem nu overpowered worden.
Heb nog (bijna) niks. Suarez, Young, Gervinho en Essien (CM). Maar ik ga nu even flink wat coins sparen om de rest te kopen. En me tradepile moet even leegquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij worden? Linkje
Hoppa, die speler uit het bronze pakje van vanmorgen voor 8.5k verkocht, leuk pakje was dat
Ah ja natuurlijk, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ging me ook alleen om de prijs..huj zal nu absurd duur zijn
Dacht ik zelf ook ja. Ik vind het genoeg, nu de rest nog ff kopen.quote:
Kan, maar dan heeft Bale maar 7 chemistry. Is weer op te lossen door Cambiasso te vervangen door IF Ramires.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beetje zonde van Villa zo, kun je denk ik beter Bale halen en David Luiz als CB.
Eerst maar eens kijken of je 3 at the back aankan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan, maar dan heeft Bale maar 7 chemistry. Is weer op te lossen door Cambiasso te vervangen door IF Ramires.
Overigens vind ik Bale wel erg goed, dus bedankt voor de suggestie![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je 3 at the back aankan.Wel een vet team!
Wat heb je voor Royston betaald? Of had je 'm nog ..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Om te kotsen inderdaad. Mijn tegenstander heeft mazzel dat hij aan de andere kant van de lijn zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Ik ben boos. In de eerste helft stond ik 2-1 voor. In de helft kwam hij terug met 2-3. Ik werd ge'sssssht. Het werd zelfs 2-4 door een goal van Eto'o die eigelijk niet eens erin mocht maar Krul had zijn dag niet. In de 70ste minuut makate ik de 3-4. En toen ging hij achterin rondtikken.
[ afbeelding ]
als je dan toch 3 at the back speelt, speel dan 343! net nog een finale gespeeld tegen een LIGA BBVA team met sanchez, özil, pique en dat soort gasten. 8-1 weggespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KloptThanks.
Voordeeltje nog, Bale heeft defence 75 en Maggio 76 als LM en RM, dus misschien vangen die nog veel op.
edit; Ik kan ook nog gaan denken aan SIF Ramires![]()
Nee, veel te veel buitenspelersquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als je dan toch 3 at the back speelt, speel dan 343! net nog een finale gespeeld tegen een LIGA BBVA team met sanchez, özil, pique en dat soort gasten. 8-1 weggespeeld
Bij een Ronaldo Chop moet je richting kiezen met je linker stick.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over tricks.
Bij de Ronaldo Chop (?), hoe kan ik de richting kiezen? want bij mij lijkt het wel of de speler zelf beslist welke kan hij het op doet.
Bij de Roulette, Als ik de roulette wil doen heb ik 50% de goede roulette maar soms doet hij een soort stepover/schaar, wat doe ik fout?
is dat een probleem dan? doordat eigenlijk 4 man het veld breed houden, komt er heel veel ruimte in het centrumquote:
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklassequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
is dat een probleem dan? doordat eigenlijk 4 man het veld breed houden, komt er heel veel ruimte in het centrum
IF's gaan niet crashen hèquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik gebruik mijn USSR squad (=spelers uit voormalige Sovjet staten) eigenlijk nooit, vind hem niet zo mooi gelukt.
Akinfeev
Anyukov-Denisov (CDM..)-Ignashevisch-Zhirkov (LM..)
Bystrov-Tymochuk-Arshavin
IF Voronin-Izmailov
Kerzhakov
Dus ik ga hem ombouwen tot een Russische competitie ploeg, nog zonder IF's of Eto'o te halen (na de marktcrash wellicht):
Akinfeev
Anyukov-BrunoAlves-Bocchetti-Criscito
Bystrov-Denisov-Zhirkov
IF Voronin-???
Kerzhakov
Op het vraagteken komt NIF Danny, Carlos Eduardo of Honda.. ik denk Honda want linkspoot (omdraaien met Voronin dan) + beste schoot van de drie.
kan je niet op links Bale en youngquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklasse
Ik weet. Maar IF Bruno Alves is de slechtste verbetering die een NIF ooit heeft gekregen, IF Bocchetti haal ik wel als het nieuwe team bevalt, IF Danny is ziek duur want TOTW1 en IF Doumbia is duur en ik haal liever Eto'o na de crash.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's gaan niet crashen hèTenzij er een SIF in TOTY komt.
Dan staat Lavezzi aan de verkeerde kant bovendien is dat toch echt minder dan TorresTevezAgueroquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
kan je niet op links Bale en young
en dan op rechts Lavezzi en maggio?
oké eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan staat Lavezzi aan de verkeerde kant bovendien is dat toch echt minder dan TorresTevezAguero
Kan wel hoor. Als mensen veel gaan verkopen om packs te halen..zo was het vorig jaar ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's gaan niet crashen hèTenzij er een SIF in TOTY komt.
Dat moet ik nog zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Als mensen veel gaan verkopen om packs te halen..zo was het vorig jaar ook.
Hij was 55k, ligt een beetje aan de drop rate. Maar misschien had ik beter kunnen wachten jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Met sif ramires uit zal de prijs nog veel verder zakken lijkt me?
me woordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
3-4-3 is de bazen opstelling van deze fifa. Let op me woorden!
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....quote:
dat probeer ik ook al een tijdje te vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dat probeer ik ook al een tijdje te vertellen
Kan wel, Serie A+BPL weet ik zo niet, maar ik wacht nog even op een daling en dan voltooi ik mijn team:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklasse
Wat moest ik anders?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst duits sweaty goal in de 90e minuut
En dan die 3 ballen op de paal "omg scripted kutspel"
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat moest ik anders?Schieten vanuit die hoek
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/108967037
Krul keepte echt goed voor het eerst.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.
En schieten in de korte hoek kan prima hoor, het was RVP = links ook nog dus had er waarschijnlijk gewoon in gegaan
Ik ook. Gewoon hard rammen, gaat er vrij vaak in. Dichtbij kan plaatsen ook nog zelfs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik knal ook vaak in de korte hoek..anders krijg je alleen maar van die saaie plaatsballetjes naar de lange hoek
Stamina noemen ze dat. Kan je ingame wel zien geloof ik. Volgens mij was het ook zo dat alle IF's standaard 99 stamina haddenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:51 schreef zerokil het volgende:
Is er ook een stat met uithoudingsvermogen of iets dergelijks?
Valencia heeft nu al 60 con, terwijl de rest allemaal 90+ hebben
Nee het was Mertensquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.
En schieten in de korte hoek kan prima hoor, het was RVP = links ook nog dus had er waarschijnlijk gewoon in gegaan
Denk niet dat mensen dat hier gaan posten, anders zouden ze er zelf wel in gaan handelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef TakAFCA het volgende:
Weten jullie nog leuke speler die het goed doen in de handel?
Ik ben er net mee begonnen dus probeer langzaam mijn kapitaal op te bouwen.
Oh oke. Verklaard dan meteen waarom die Maicon eruit sprinttequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee het was MertensKon hem niet voor zn rechter krijgen.
Ik vond het een tof potje. Tempo lag hoog. Moest effe wennen
oud-feyenoord team? of een "moeilijke jongens" teamquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh oke. Verklaard dan meteen waarom die Maicon eruit sprintte
Ik wil ook nog een team met RVP maken maar zou niet weten in wat voor team.. geen BPL maar ook geen NL
Balotelli?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
of een "moeilijke jongens" team
Ahh thx!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen dat hier gaan posten, anders zouden ze er zelf wel in gaan handelen
Probeer zelf een speler te zoeken die je haast wel moet hebben als je een bepaald soort team moet maken. Denk bijvoorbeeld aan Joao moutinho, hij is de beste middenvelder van de Liga Portugesa en hij is niet zo duur
Niet verkeerd voor m'n 3e teamtwitter:voetbalpings twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:14:58Welliton is na de winter mogelijk in de Serie A te bewonderen. Fiorentina en Bolonga hebben interesse in de pijlsnelle aanvaller. #VP reageer retweet
Veel spelers uit een goed land (Engeland, Brazilië, Nederland etc etc) en een populaire competitie (PL, Serie A etc.) ook een goede formatie kan veel uitmaken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef TakAFCA het volgende:
Weten jullie nog leuke speler die het goed doen in de handel?
Ik ben er net mee begonnen dus probeer langzaam mijn kapitaal op te bouwen.
Edit: nevermindquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Niet verkeerd voor m'n 3e teamtwitter:voetbalpings twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:14:58Welliton is na de winter mogelijk in de Serie A te bewonderen. Fiorentina en Bolonga hebben interesse in de pijlsnelle aanvaller. #VP reageer retweet
Blind.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is toch die snelle braziliaanse spits?
Slechtste team aller tijden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
BEESTEN![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#tw3Bd7Fdbcrw5
nee, kan nog slechter, maar ik wil wel een beetje chemquote:
Die LB moet beter kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, kan nog slechter, maar ik wil wel een beetje chemde complete verdediging had ik al in mn club
Die zoek ik al weken op de markt (niet omdat ik hem wil maar omdat hij zo zeldzaam is) maar ik kan hem nooit vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kwam er gister ook achter dat ik Hogan Ephraim heb, van QPR. Zijn kaartje word niet meer uitgegeven omdat ie is uitgeleend aan Charlton Athletic maar daar is geen kaartje van. De mijne staat nu voor een veel te hoge prijs op de market, als enige. Hopen op een mooie trade offer
Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef Fifut het volgende:
Leuk hybrid-team erbij gemaakt, alleen nog een keep nodig, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Ik heb geen Tiagoquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.
Baiano heeft 84 pacequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:21 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb geen TiagoEn die Miguel Lopes heeft 78 pace, dat is wel handig voor een RB, maar ik zal even naar die Baiano kijken. En die Tiago zal ik dan ook ff opzoeken.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Tiago (Sporting) bedoelt hij als suggestie voor je keeper
Maar Diego (Vitoria de Setubal) is beter.
Verder is IF Insua uiteraard beter dan NIF Insua, als je die niet kunt betalen zou ik voor Echiejile gaan. NIF Insua is best traag voor een LB.
Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Baiano heeft 84 paceen Tiago de keeper heb ik, die is best redelijk.
IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef Fifut het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halenMaar er is qua stats niet een heel groot verschil tussen NIF en IF Insua hè
Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.
Maar ook Echiejile is goed (en goedkoop), hij heeft t.o.v. de NIF Insua +8 pace, +4 dribbling en +7 heading, passing is gelijk en alleen defending -2 (maar nog steeds prima 74) en shooting -4, maar schieten doet een linksback niet veel.
Ik heb Echiejile ook, hij is best goed maar helaas past het qua chemistry niet daarom op de bank met Alex Sandro van Porto in de basis. Die is helaas wel duidelijk minder.
Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!
neequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef Fifut het volgende:
Moet je voor een zilver toernooi ook een zilvere manager hebben?
4411, met Olliech als STquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.
Ik wilde sowieso Obinna in de ploeg hebben, dus dan moet je een opstelling met een RM of RW hebben. 4-3-3 en 4-3-2-1 vielen af, omdat ik Utaka in de spits wilde en er geen Nigeriaanse LW is en ook geen Nigeriaanse CM is waar ik een Franse competitie LW mee kon linken. Ook zou hij dan geen link hebben met de rechtsback waardoor ik daar in de knoei kom met chemistry.
Met een beetje geluk krijgt Alex Sandro nog een upgrade ook, want hij is inmiddels Braziliaans international!
Oh ff halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken
edit. hey er zijn nu ook bronzen jumbo packs van 1.500 met 7 rares![]()
Er zijn ook silver jumbo packs nu. 7500 coins.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken
edit. hey er zijn nu ook bronzen jumbo packs van 1.500 met 7 rares![]()
Cliche antwoord: Mascherano als je een verdedigende speler zoekt, Gonzalez als je een allrounder zoekt en Pastore voor een aanvallend ingestelde speler.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
291K met nog ruim een half uur te gaan..omgquote:
Gonzalezquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
ga H2H spelen ofzo.quote:
mangala voor 450quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Fifut het volgende:
En dit is mijn team uiteindelijk geworden
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hsCzSpOZbcrDE
Nog verbeteringen?
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks
WIllen jullie mijn 2e team zien. Ik vind hem erg vet
das 4411....quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom hele tijd 4-5-1 rijst? ik vind dat zon zaad opstelling he
Kun je Cambiasso niet op de linker plek neerzetten en dan ipv Gonzalez een italiaan? Bijvoorbeeld Daniele di rossi of een IF Marchisioquote:
Hm oke, misschien toch maar keertje iets mee bouwen dan....quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het anders wel fijn spelen. de CA stuurt de spits vaak weg en visa versa.
Kan, alleen dan heb ik meer Italianen dan een Argentijnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kun je Cambiasso niet op de linker plek neerzetten en dan ipv Gonzalez een italiaan? Bijvoorbeeld Daniele di rossi of een IF Marchisio
Dat lost niks op hoor, je blijft het gehannes met de linkervleugel houden. Als je bedoelt dat ik dan een Franse linksback kon nemen met een Ligue 1 LM ervoor, dat had ik nu ook gekund, maar dan heeft mijn CM maar 7 chemistry.quote:
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
He leuk, bronze 1500 coins packs. Maar eens wat coins aan verspillen.
Ik heb Raynes gehad, CB 4-2-2 en al gelijk verkocht voor 1200 coins (had meer uit kunnen halen denk ik) en nu Emanuel Mendy (Spanjaard van Liverpool, ook meer dan 1k waard) en al 3x squad fitness plus nog een Italiaanse RW met veel pace en ene Miller ST met 79 pace (maar is niet zo heel veel waard volgens ultimatedb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopen
Ik heb er heel wat gekocht bij de British Lower League TOTY heb ik er een gekregen, voor 100k kunnen verkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopen
lucky bastardquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat gekocht bij de British Lower League TOTY heb ik er een gekregen, voor 100k kunnen verkopen.
Ik krijg meestal alleen kits, kut spelers en contractsquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Raynes gehad, CB 4-2-2 en al gelijk verkocht voor 1200 coins (had meer uit kunnen halen denk ik) en nu Emanuel Mendy (Spanjaard van Liverpool, ook meer dan 1k waard) en al 3x squad fitness plus nog een Italiaanse RW met veel pace en ene Miller ST met 79 pace (maar is niet zo heel veel waard volgens ultimatedb.
Voor de rest in een pakje nooit hoger dan een gemiddelde speler als Xabi Alonso hoorquote:
Ik weet serieus nooit voor hoeveel ik die engelse bronzen erop moet zetten. Soms kan ik een vergelijkbare speler nog niet aan de straatstenen kwijt raken, en soms is hij binnen 5 minuten voor 200 BIN wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef DutchSL het volgende:
Nu weer een onbeduidend Engels mannetje met 63 pace verkocht voor 500c, wsl puur omdat hij 4-3-3 is en ze een CM moesten hebben
En al 1000 geboden op een linksback met 79 pace, nee gaat lekker
Als het een goede formatie is waar de positie ook in bestaat gaat hij eigenlijk altijd wel weg voor een aardig prijsje. Je kunt beter een speler die maar 300 waard is voor 1.000 kopen in de juiste formatie, dan voor 300 en je er nog een formatie kaart overheen moet gooienquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet serieus nooit voor hoeveel ik die engelse bronzen erop moet zetten. Soms kan ik een vergelijkbare speler nog niet aan de straatstenen kwijt raken, en soms is hij binnen 5 minuten voor 200 BIN weg
Gewoon altijd de goedkoopste buy now+ hoeveel een formatiekaart zou kosten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als het een goede formatie is waar de positie ook in bestaat gaat hij eigenlijk altijd wel weg voor een aardig prijsje. Je kunt beter een speler die maar 300 waard is voor 1.000 kopen in de juiste formatie, dan voor 300 en je er nog een formatie kaart overheen moet gooien
Hoeveel kan hij je ongeveer opleveren dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
check
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ffA3oegibcrGN
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Wrijfhout het volgende:
Geen idee, er staan nu 3 op de TL (die ik vinden kan tenminste, vaak doet die webapp en search vaag want kan mijn eigen trades soms niet eens vinden, terwijl ik wel tradeoffers krijg) en 1 heeft een bod van 250k alleen dat lijkt me iets te hoog, denk dat ik hem er zo voor 230k opzet ofzo.
Ik heb er 2quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij heb ik net Zaha gediscard.
Ja die promo pak met 24 cards.quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 04-01-2012 om 20:36:59Owners of 81-rated Ramires found between 6pm and 7:06pm UTC, today... you will get coins. I cannot change the player once you own it. reageer retweet
GEVONDENquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 2je mag er wel een kopen. Alleen van xbox naar ps3
Het is je gegund, ging mij persoonlijk meer om een de trophy van Fifa12, vorige keren dat ik een IF speler eruit haalde was via de webappquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Gvd Vaz Te, daar zit ik dus de hele tijd bronzen packs voor te openen
* DutchSL is jaloers
Ik "pas" 8 ofzo, ik discard bijna niks behalve passing+5 achtige kaarten.. contracten kan ik zelf gebruiken. Slechte spelers gaan in de club, altijd goed voor periodes waarin ik geen pakjes open om ze er alsnog voor 150/200 op te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het is je gegund, ging mij persoonlijk meer om een de trophy van Fifa12, vorige keren dat ik een IF speler eruit haalde was via de webapp
Kans met 3 bronzen spelers was dus wel groot, had wel al ongeveer 80 pakjes geopend trouwens.
8 in forms? Ik 2. Leiva en Piiroja. Heb toch ook al een hoop pakjes geopend..quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik "pas" 8 ofzo, ik discard bijna niks behalve passing+5 achtige kaarten.. contracten kan ik zelf gebruiken. Slechte spelers gaan in de club, altijd goed voor periodes waarin ik geen pakjes open om ze er alsnog voor 150/200 op te zetten.
Maarja dan zit ik dus met volle trade pile en consumables pile, dus even wachten tot ik weer een pakje kan kopen.
Pakjes had ie t over denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
8 in forms? Ik 2. Leiva en Piiroja. Heb toch ook al een hoop pakjes geopend..
Ik denk dat hij bedoeld dat hij 8 pakketjes heeft geopend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een belachelijke bedragen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:20 schreef Wrijfhout het volgende:
Hmm paar Vaz Tetjes weg zien gaan inmiddels. 189k/206k en 250k, komen inmiddels wel steeds meer op te staan.
Nee, 8 bronzen pakjes gekocht vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
noh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef DutchSL het volgende:
een pakje met NIF Messi waar ook IF Sirigu bij zat. Vijf IF's dus, misschien dat ik iemand vergeten ben.
Jup inderdaad. Beter raakt Wrijfhout hem vandaag nog kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, overmorgen is Vaz Te nog 50k waard.
Inderdaad héquote:
Idd. En dan ook nog even Messi erbij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad hé![]()
Ik heb van mijn leven nog nooit een IF uit een pakje gehaald. Begint toch wel tijd te worden ondertussen.
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Beter raakt Wrijfhout hem vandaag nog kwijt
Je kan jezelf niet vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.
ST 343 met 198k als startprijs en 249k als Bin, ik zie hem niet staat maar heb wel een tradeoffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |