abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:49:44 #201
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_106404129
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ik kwam er gister ook achter dat ik Hogan Ephraim heb, van QPR. Zijn kaartje word niet meer uitgegeven omdat ie is uitgeleend aan Charlton Athletic maar daar is geen kaartje van. De mijne staat nu voor een veel te hoge prijs op de market, als enige. Hopen op een mooie trade offer :P
Die zoek ik al weken op de markt (niet omdat ik hem wil maar omdat hij zo zeldzaam is) maar ik kan hem nooit vinden.

Natuurlijk gaan mensen weer klagen over het TOTW.. maar er zijn 3 bronzes en 7 silvers waarvan 2 hele goeie, dus ik vind het een geweldig TOTW! Maar als Mignolet gold was geweest had ik het niet erg gevonden.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_106404922
Leuk hybrid-team erbij gemaakt, alleen nog een keep nodig, wat vinden jullie ervan?
pi_106404973
Bestaat er een ST>RW kaartje?
pi_106405015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:14 schreef Longcat. het volgende:
Bestaat er een ST>RW kaartje?
Nee, je kan alleen naar voor of achteren met een kaartje, niet naar links of rechts.
pi_106405081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef Fifut het volgende:
Leuk hybrid-team erbij gemaakt, alleen nog een keep nodig, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.
pi_106405224
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.
Ik heb geen Tiago :') En die Miguel Lopes heeft 78 pace, dat is wel handig voor een RB, maar ik zal even naar die Baiano kijken. En die Tiago zal ik dan ook ff opzoeken.
pi_106405472
Tiago (Sporting) bedoelt hij als suggestie voor je keeper ;)
Maar Diego (Vitoria de Setubal) is beter.

Verder is IF Insua uiteraard beter dan NIF Insua, als je die niet kunt betalen zou ik voor Echiejile gaan. NIF Insua is best traag voor een LB.
pi_106406074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:21 schreef Fifut het volgende:

[..]

Ik heb geen Tiago :') En die Miguel Lopes heeft 78 pace, dat is wel handig voor een RB, maar ik zal even naar die Baiano kijken. En die Tiago zal ik dan ook ff opzoeken.
Baiano heeft 84 pace :7 en Tiago de keeper heb ik, die is best redelijk.
pi_106406413
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Tiago (Sporting) bedoelt hij als suggestie voor je keeper ;)
Maar Diego (Vitoria de Setubal) is beter.

Verder is IF Insua uiteraard beter dan NIF Insua, als je die niet kunt betalen zou ik voor Echiejile gaan. NIF Insua is best traag voor een LB.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Baiano heeft 84 pace :7 en Tiago de keeper heb ik, die is best redelijk.
Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halen :) Maar er is qua stats niet een heel groot verschil tussen NIF en IF Insua hè
pi_106406763
Net bij wijze van experiment Cabral (had ik LM van gemaakt) en Beerens (RM van gemaakt) als vleugelverdedigers neergezet. Het experiment ga ik voortzetten want de eerste wedstrijd 8-0 gewonnen :Y)

Wordt morgen vervolgd, want straks met een gejailbreakte apple-tv aan de slag :)
pi_106406990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef Fifut het volgende:

[..]

[..]

Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halen :) Maar er is qua stats niet een heel groot verschil tussen NIF en IF Insua hè
IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.

Maar ook Echiejile is goed (en goedkoop), hij heeft t.o.v. de NIF Insua +8 pace, +4 dribbling en +7 heading, passing is gelijk en alleen defending -2 (maar nog steeds prima 74) en shooting -4, maar schieten doet een linksback niet veel.

Ik heb Echiejile ook, hij is best goed maar helaas past het qua chemistry niet daarom op de bank met Alex Sandro van Porto in de basis. Die is helaas wel duidelijk minder.
pi_106407205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:

[..]

IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.

Maar ook Echiejile is goed (en goedkoop), hij heeft t.o.v. de NIF Insua +8 pace, +4 dribbling en +7 heading, passing is gelijk en alleen defending -2 (maar nog steeds prima 74) en shooting -4, maar schieten doet een linksback niet veel.

Ik heb Echiejile ook, hij is best goed maar helaas past het qua chemistry niet daarom op de bank met Alex Sandro van Porto in de basis. Die is helaas wel duidelijk minder.
Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_106407249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!
Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.

Ik wilde sowieso Obinna in de ploeg hebben, dus dan moet je een opstelling met een RM of RW hebben. 4-3-3 en 4-3-2-1 vielen af, omdat ik Utaka in de spits wilde en er geen Nigeriaanse LW is en ook geen Nigeriaanse CM is waar ik een Franse competitie LW mee kon linken. Ook zou hij dan geen link hebben met de rechtsback waardoor ik daar in de knoei kom met chemistry.

Met een beetje geluk krijgt Alex Sandro nog een upgrade ook, want hij is inmiddels Braziliaans international!

[ Bericht 13% gewijzigd door DutchSL op 04-01-2012 19:15:16 ]
pi_106407926
ik zie trouwens nu dat Crouch 80 dribbling heeft :') hij heeft een draaicirkel van een vrachtwagen IRL, maar hij heeft wél 80 dribbling :') What's next, Rio Ferdinand met 5* skills?
pi_106408100
Moet je voor een zilver toernooi ook een zilvere manager hebben?
pi_106408123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef Fifut het volgende:
Moet je voor een zilver toernooi ook een zilvere manager hebben?
nee
pi_106408439
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.

Ik wilde sowieso Obinna in de ploeg hebben, dus dan moet je een opstelling met een RM of RW hebben. 4-3-3 en 4-3-2-1 vielen af, omdat ik Utaka in de spits wilde en er geen Nigeriaanse LW is en ook geen Nigeriaanse CM is waar ik een Franse competitie LW mee kon linken. Ook zou hij dan geen link hebben met de rechtsback waardoor ik daar in de knoei kom met chemistry.

Met een beetje geluk krijgt Alex Sandro nog een upgrade ook, want hij is inmiddels Braziliaans international!
4411, met Olliech als ST :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_106408528
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken :)

edit. hey er zijn nu ook bronzen jumbo packs van 1.500 met 7 rares :o
en ik krijg een squad fitness + 4 healing cards + shiny Engelse CB van 63 in 4-4-2, wel lage pace.

[ Bericht 18% gewijzigd door DutchSL op 04-01-2012 19:41:30 ]
pi_106408660
250K bid op IF Mignolet :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106408823
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken :)

Oh ff halen :)
pi_106408825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:

Er zijn ook silver jumbo packs nu. 7500 coins.
Feyenoord Rotterdam
pi_106409049
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
pi_106409060
iemand heeft 6 miljoen betaald voor IF Rooney :')
pi_106409145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
Cliche antwoord: Mascherano als je een verdedigende speler zoekt, Gonzalez als je een allrounder zoekt en Pastore voor een aanvallend ingestelde speler.
pi_106409206
En dit is mijn team uiteindelijk geworden :)

http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hsCzSpOZbcrDE

Nog verbeteringen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')