Die zoek ik al weken op de markt (niet omdat ik hem wil maar omdat hij zo zeldzaam is) maar ik kan hem nooit vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kwam er gister ook achter dat ik Hogan Ephraim heb, van QPR. Zijn kaartje word niet meer uitgegeven omdat ie is uitgeleend aan Charlton Athletic maar daar is geen kaartje van. De mijne staat nu voor een veel te hoge prijs op de market, als enige. Hopen op een mooie trade offer
Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef Fifut het volgende:
Leuk hybrid-team erbij gemaakt, alleen nog een keep nodig, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Ik heb geen Tiagoquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tiago is prima, RB kan je ook nog Baiano zetten.
Baiano heeft 84 pacequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:21 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb geen TiagoEn die Miguel Lopes heeft 78 pace, dat is wel handig voor een RB, maar ik zal even naar die Baiano kijken. En die Tiago zal ik dan ook ff opzoeken.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Tiago (Sporting) bedoelt hij als suggestie voor je keeper
Maar Diego (Vitoria de Setubal) is beter.
Verder is IF Insua uiteraard beter dan NIF Insua, als je die niet kunt betalen zou ik voor Echiejile gaan. NIF Insua is best traag voor een LB.
Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Baiano heeft 84 paceen Tiago de keeper heb ik, die is best redelijk.
IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef Fifut het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik ga dus Baiano, Diego en IF Insua halenMaar er is qua stats niet een heel groot verschil tussen NIF en IF Insua hè
Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Insua heeft +6 pace, +8 passing, +6 dribbling.. dus aanvallend veel sterker en de extra pace is ook verdedigend handy.
Maar ook Echiejile is goed (en goedkoop), hij heeft t.o.v. de NIF Insua +8 pace, +4 dribbling en +7 heading, passing is gelijk en alleen defending -2 (maar nog steeds prima 74) en shooting -4, maar schieten doet een linksback niet veel.
Ik heb Echiejile ook, hij is best goed maar helaas past het qua chemistry niet daarom op de bank met Alex Sandro van Porto in de basis. Die is helaas wel duidelijk minder.
Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de verkeerde formatie voor je Nigeria team hebt gekozen! 442 is erg moeilijk voor Hybrids!
neequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef Fifut het volgende:
Moet je voor een zilver toernooi ook een zilvere manager hebben?
4411, met Olliech als STquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima nu alleen de linksback is niet heel erg geweldig, maar doet op zich zijn werk wel. Op alle andere posities brute helden en alles op 9 chemistry.
Ik wilde sowieso Obinna in de ploeg hebben, dus dan moet je een opstelling met een RM of RW hebben. 4-3-3 en 4-3-2-1 vielen af, omdat ik Utaka in de spits wilde en er geen Nigeriaanse LW is en ook geen Nigeriaanse CM is waar ik een Franse competitie LW mee kon linken. Ook zou hij dan geen link hebben met de rechtsback waardoor ik daar in de knoei kom met chemistry.
Met een beetje geluk krijgt Alex Sandro nog een upgrade ook, want hij is inmiddels Braziliaans international!
Oh ff halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken
edit. hey er zijn nu ook bronzen jumbo packs van 1.500 met 7 rares![]()
Er zijn ook silver jumbo packs nu. 7500 coins.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Eerste bronzen pack gekocht op jacht op Vaz Té, ik krijg gelijk een Engelse shiny linksback met 79 pace in 4-2-2, die moet het pakje al winstgevend maken
edit. hey er zijn nu ook bronzen jumbo packs van 1.500 met 7 rares![]()
Cliche antwoord: Mascherano als je een verdedigende speler zoekt, Gonzalez als je een allrounder zoekt en Pastore voor een aanvallend ingestelde speler.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
291K met nog ruim een half uur te gaan..omgquote:
Gonzalezquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Welke argentijn kan ik het beste naast Cambiasso zetten? Gonzales, Pastore of Mascherano?
ga H2H spelen ofzo.quote:
mangala voor 450quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Fifut het volgende:
En dit is mijn team uiteindelijk geworden
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hsCzSpOZbcrDE
Nog verbeteringen?
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks
WIllen jullie mijn 2e team zien. Ik vind hem erg vet
das 4411....quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom hele tijd 4-5-1 rijst? ik vind dat zon zaad opstelling he
Kun je Cambiasso niet op de linker plek neerzetten en dan ipv Gonzalez een italiaan? Bijvoorbeeld Daniele di rossi of een IF Marchisioquote:
Hm oke, misschien toch maar keertje iets mee bouwen dan....quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het anders wel fijn spelen. de CA stuurt de spits vaak weg en visa versa.
Kan, alleen dan heb ik meer Italianen dan een Argentijnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kun je Cambiasso niet op de linker plek neerzetten en dan ipv Gonzalez een italiaan? Bijvoorbeeld Daniele di rossi of een IF Marchisio
Dat lost niks op hoor, je blijft het gehannes met de linkervleugel houden. Als je bedoelt dat ik dan een Franse linksback kon nemen met een Ligue 1 LM ervoor, dat had ik nu ook gekund, maar dan heeft mijn CM maar 7 chemistry.quote:
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
He leuk, bronze 1500 coins packs. Maar eens wat coins aan verspillen.
Ik heb Raynes gehad, CB 4-2-2 en al gelijk verkocht voor 1200 coins (had meer uit kunnen halen denk ik) en nu Emanuel Mendy (Spanjaard van Liverpool, ook meer dan 1k waard) en al 3x squad fitness plus nog een Italiaanse RW met veel pace en ene Miller ST met 79 pace (maar is niet zo heel veel waard volgens ultimatedb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopen
Ik heb er heel wat gekocht bij de British Lower League TOTY heb ik er een gekregen, voor 100k kunnen verkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets interessants uit gehaald dan? Ik volgens mij maar 1 keertje, een CM van Tottenham. Kon ik voor 5k verkopen
lucky bastardquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat gekocht bij de British Lower League TOTY heb ik er een gekregen, voor 100k kunnen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |