Kan wel maar dan krijgt Verthongen eem lagere chem. En ik vind tot nu toe Mertens fijner spelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou best kunnen op LM...
Oh ja, zelfde competitie natuurlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan wel maar dan krijgt Verthongen eem lagere chem. En ik vind tot nu toe Mertens fijner spelen
Ik vond SIF Naldo erg prettig spelen, het is alleen bij hoge voorzetten eventjes knijpen, want hij heeft lood in zn schoenen en komt gewoon niet omhoog. Verder verdedigend uitstekend en een loeier van een afstandsschot en beste freekick taker die ik heb gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik las hier net niet al te positieve dingen over Naldo, ik heb inmiddels genoeg coins om de SIF te halen ipv Chiellini. Op zich is het wel grappig om mijn team wat meer Hybride te maken, alleen moet ik dan wel Steek vervangen voor een Braziliaanse keeper, waarschijnlijk Julio Cesar dan.
Edit: hmmm kan ook even op TOTY wachten en er dan 100k doorheen knallen op pakjes...
Hangt er vanaf wat je zoekt in een spits. Eigenlijk is de ingame Dost best wel realistisch. Hij kan geen actie maken en is sloom. Dus hij moet aanvoer krijgen in of net buiten de 16 want hij kan wel fantastisch koppen en schieten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
IF Dost kan ook zo bij mn teamMaar is hi jde 50k waard....
Ik heb nu Silva en Chiellini. Die doen het prima samen eigenlijk, maar vind het altijd wel leuk om m'n team iets meer hyrbide te maken. Maar ik denk dat ik sowieso even beter op het TOTY kan wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Chiellini is echt 5480x beter dan SIF Naldo, de enige reden om die kut Naldo te nemen is vrije trappen ( daar heb ik wel middenvelders/aanvallers voor) en pace voor in een Bundesliga team maar dat is niet nodig als je toch al Chiellini hebt.
Als je dan een Braziliaan pakt heb je voor minder geld Thiago Silva, of nog veel minder geld Lucio, of nog veel minder geld Dede. Allemaal beter.
Zelfs IF Santana was beter voor mij dan SIF Naldo (en ze speelden in hetzelfde team).
Ik heb voor mn gouden elftal alleen IF Falcao gehaald en verder zie ik het maandag of dinsdag wel. Heb nu even een overdosis fifa gehad, dus even op een lager pitje. IF Falcao en nog 1,65 miljoen te besteden. Hopen dat de prijzen goed dalen dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu Silva en Chiellini. Die doen het prima samen eigenlijk, maar vind het altijd wel leuk om m'n team iets meer hyrbide te maken. Maar ik denk dat ik sowieso even beter op het TOTY kan wachten.
Hoezo zou je? Pak gewoon een snelle speler.. niks mis mee, het gaat erom hoe je er mee speelt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
okok zal ze eens proberen
Haha heeft die CF een Hitler-snorretje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team om IF Zlatan heenIk had mn team eerst ook zo genoemd alleen toen wilde niemand tegen mij met losse matches, raar...
![]()
Bradley is echt een beest. Goede passing, goed schot en hoge herkenbaarsheidfactor als kaal mannetje
Ik probeer ze gewoon uit. Ben Arfa haal ik gewoon als back-up voor Gervinho.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo zou je? Pak gewoon een snelle speler.. niks mis mee, het gaat erom hoe je er mee speelt.
Ben Erfa is alleen beter als je een skiller bent (5*)
7.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alles in formatie doe krijgt Drenthe dan 7 of 8 chem of lager? Die CM word wel anders, geen Everton maar wel BPL. GK spot is gereserveerd
7 toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alles in formatie doe krijgt Drenthe dan 7 of 8 chem of lager? Die CM word wel anders, geen Everton maar wel BPL. GK spot is gereserveerd
Laat me raden. Die keeper uit de TOTWquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zonde van Villa zo, kun je denk ik beter Bale halen en David Luiz als CB.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Heb een Serie A + Liga BBVA + BPL hybrid bedacht... En tegen mijn verwachtingen in... Kan ik hem betalen als ik zou willen![]()
Torres50 Aguero90
Tevez50
Villa65 Cambiasso3 SIFMarchisio45 IFMaggio25
Alves80 T.Silva90 Chiellini9
IF J. Cesár 90
3-4-1-2
Hij is beter dan bijna alle gold keepers, dus zet hem gewoon in je team..quote:
Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij worden? Linkjequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geld nodig om mijn BPL squad af te bouwen
ging me ook alleen om de prijs..huj zal nu absurd duur zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is beter dan bijna alle gold keepers, dus zet hem gewoon in je team..
Het is vooral jammer omdat silver teams met hem nu overpowered worden.
Heb nog (bijna) niks. Suarez, Young, Gervinho en Essien (CM). Maar ik ga nu even flink wat coins sparen om de rest te kopen. En me tradepile moet even leegquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij worden? Linkje
Hoppa, die speler uit het bronze pakje van vanmorgen voor 8.5k verkocht, leuk pakje was dat
Ah ja natuurlijk, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ging me ook alleen om de prijs..huj zal nu absurd duur zijn
Dacht ik zelf ook ja. Ik vind het genoeg, nu de rest nog ff kopen.quote:
Kan, maar dan heeft Bale maar 7 chemistry. Is weer op te lossen door Cambiasso te vervangen door IF Ramires.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beetje zonde van Villa zo, kun je denk ik beter Bale halen en David Luiz als CB.
Eerst maar eens kijken of je 3 at the back aankan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan, maar dan heeft Bale maar 7 chemistry. Is weer op te lossen door Cambiasso te vervangen door IF Ramires.
Overigens vind ik Bale wel erg goed, dus bedankt voor de suggestie![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je 3 at the back aankan.Wel een vet team!
Wat heb je voor Royston betaald? Of had je 'm nog ..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Om te kotsen inderdaad. Mijn tegenstander heeft mazzel dat hij aan de andere kant van de lijn zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Ik ben boos. In de eerste helft stond ik 2-1 voor. In de helft kwam hij terug met 2-3. Ik werd ge'sssssht. Het werd zelfs 2-4 door een goal van Eto'o die eigelijk niet eens erin mocht maar Krul had zijn dag niet. In de 70ste minuut makate ik de 3-4. En toen ging hij achterin rondtikken.
[ afbeelding ]
als je dan toch 3 at the back speelt, speel dan 343! net nog een finale gespeeld tegen een LIGA BBVA team met sanchez, özil, pique en dat soort gasten. 8-1 weggespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KloptThanks.
Voordeeltje nog, Bale heeft defence 75 en Maggio 76 als LM en RM, dus misschien vangen die nog veel op.
edit; Ik kan ook nog gaan denken aan SIF Ramires![]()
Nee, veel te veel buitenspelersquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als je dan toch 3 at the back speelt, speel dan 343! net nog een finale gespeeld tegen een LIGA BBVA team met sanchez, özil, pique en dat soort gasten. 8-1 weggespeeld
Bij een Ronaldo Chop moet je richting kiezen met je linker stick.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over tricks.
Bij de Ronaldo Chop (?), hoe kan ik de richting kiezen? want bij mij lijkt het wel of de speler zelf beslist welke kan hij het op doet.
Bij de Roulette, Als ik de roulette wil doen heb ik 50% de goede roulette maar soms doet hij een soort stepover/schaar, wat doe ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |