Volgens mij is heading een combinatie van springen en koppen. Springen zal ie wel niet kunnen dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Fifut het volgende:
Volgens mij heeft Crouch ook zelfs lage heading hoor.
Er komt nu 1 TOTY wereldelftal, en einde van het seizoen komt er een aantal TOTY's per competitie en most improved etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt er nou eigenlijk een TOTY van elke competitie of maar een? Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar een was van elke compo
Maar er zijn ook mensen die de waardes van spelers wél kennen, of bijvoorbeeld naar die specifieke speler opzoek zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe verkopen jullie spelers met waarde van 15k?
Met starting bid en buy now bid etc etc
Als ik een bronze speler voor zo duur zag.
Zou ik het niet kopen
Hopen dat z'n IF minder gaat kostenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef StijnDa het volgende:
SIF Ramires is nog wel leuk, maar zal wel 150k gaan kosten.
Ben Arfaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook sibon en heskey daar neer zetten. Noem mij eens een LW en RW uit de BPL die geen 'pacewhores' zijn dan?
Wel jammer dat je dan Hazard er niet in kan zetten!quote:
Hoge rating, long shot taker... En 25k valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom is zwijnsteiger zo tering duur?
Waarom niet? Zou best kunnen op LM...quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan Hazard er niet in kan zetten!
Is die niet. Maar hij is ook gewoon een baasquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom is zwijnsteiger zo tering duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |