denk je? Hij hoeft niet te springen, dus die stat is sowieso crappyquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan heb je dus niks aan die lengte
juist wel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan heb je dus niks aan die lengte
Oh als ze met 'heading' ook het springen bedoelen dan snap ik die lage wel. Ik dacht dat ze met heading bedoelden hoe goed iemand kan koppen, op doel dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk je? Hij hoeft niet te springen, dus die stat is sowieso crappy
De Heading stat op het kaartje is een gemiddelde van de stats die met koppen te maken hebben zoals jumping, heading accuracy etc. Dus als jumping heel laag is kan zijn accuracy best hoog zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh als ze met 'heading' ook het springen bedoelen dan snap ik die lage wel. Ik dacht dat ze met heading bedoelden hoe goed iemand kan koppen, op doel dus
Silver pakjes kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Reemi het volgende:
Zou een geweldige keeper voor m'n BPL team zijn, maar hij wordt zó verschrikkelijk duur
Aangezien er 3 IF bronzen spelers zijn ga ik wel bronze pakjes kopen, daar haal ik toch altijd winst uitquote:
Ik heb 3 accountsquote:
Grote spelers hebben vaak lagere heading. Ik denk omdat ze anders te overpowered zijn.quote:
Vond NIF Klose anders helemaal niet verkeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Klose is kut, ik zou m sowiezo niet erbij pakken...
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Grote spelers hebben vaak lagere heading. Ik denk omdat ze anders te overpowered zijn.
[..]
Vond NIF Klose anders helemaal niet verkeerd.
kortom: hij kan dus wel gewoon als een beest koppenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NIF Crouch zijn heading acc. is 84, zn jumping 35.
o hier houden ze in 1 keer wel rekening meequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.
Dat denk ik hoor. Dzeko heeft ook maar 60 jumping... Ibrahimovic die langer is heeft echter wel weer 88 headingquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
o hier houden ze in 1 keer wel rekening mee
Dat was jij niet he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
Sorry Longcat!! Mn pa moet er ff achter. Spelen zo wel verder.
1-1
Lijkt me inderdaad dat je EA een beetje overschatquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als z'n jumping hoger zou zijn dan zou hij waarschijnlijk een heel stuk sterker in de lucht zijn, daarom houdt EA het laag.
(S)(IF) Naldo heeft ook lage heading en verloor bij mij alle kopduels ondanks zijn lengte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat denk ik hoor. Dzeko heeft ook maar 60 jumping... Ibrahimovic die langer is heeft echter wel weer 88 heading
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |