GEVONDENquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 2je mag er wel een kopen. Alleen van xbox naar ps3
Het is je gegund, ging mij persoonlijk meer om een de trophy van Fifa12, vorige keren dat ik een IF speler eruit haalde was via de webappquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Gvd Vaz Te, daar zit ik dus de hele tijd bronzen packs voor te openen
* DutchSL is jaloers
Ik "pas" 8 ofzo, ik discard bijna niks behalve passing+5 achtige kaarten.. contracten kan ik zelf gebruiken. Slechte spelers gaan in de club, altijd goed voor periodes waarin ik geen pakjes open om ze er alsnog voor 150/200 op te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het is je gegund, ging mij persoonlijk meer om een de trophy van Fifa12, vorige keren dat ik een IF speler eruit haalde was via de webapp
Kans met 3 bronzen spelers was dus wel groot, had wel al ongeveer 80 pakjes geopend trouwens.
8 in forms? Ik 2. Leiva en Piiroja. Heb toch ook al een hoop pakjes geopend..quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik "pas" 8 ofzo, ik discard bijna niks behalve passing+5 achtige kaarten.. contracten kan ik zelf gebruiken. Slechte spelers gaan in de club, altijd goed voor periodes waarin ik geen pakjes open om ze er alsnog voor 150/200 op te zetten.
Maarja dan zit ik dus met volle trade pile en consumables pile, dus even wachten tot ik weer een pakje kan kopen.
Pakjes had ie t over denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
8 in forms? Ik 2. Leiva en Piiroja. Heb toch ook al een hoop pakjes geopend..
Ik denk dat hij bedoeld dat hij 8 pakketjes heeft geopend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een belachelijke bedragen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:20 schreef Wrijfhout het volgende:
Hmm paar Vaz Tetjes weg zien gaan inmiddels. 189k/206k en 250k, komen inmiddels wel steeds meer op te staan.
Nee, 8 bronzen pakjes gekocht vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
noh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef DutchSL het volgende:
een pakje met NIF Messi waar ook IF Sirigu bij zat. Vijf IF's dus, misschien dat ik iemand vergeten ben.
Jup inderdaad. Beter raakt Wrijfhout hem vandaag nog kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, overmorgen is Vaz Te nog 50k waard.
Inderdaad héquote:
Idd. En dan ook nog even Messi erbij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad hé![]()
Ik heb van mijn leven nog nooit een IF uit een pakje gehaald. Begint toch wel tijd te worden ondertussen.
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Beter raakt Wrijfhout hem vandaag nog kwijt
Je kan jezelf niet vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.
ST 343 met 198k als startprijs en 249k als Bin, ik zie hem niet staat maar heb wel een tradeoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |