is dat een probleem dan? doordat eigenlijk 4 man het veld breed houden, komt er heel veel ruimte in het centrumquote:
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklassequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
is dat een probleem dan? doordat eigenlijk 4 man het veld breed houden, komt er heel veel ruimte in het centrum
IF's gaan niet crashen hèquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik gebruik mijn USSR squad (=spelers uit voormalige Sovjet staten) eigenlijk nooit, vind hem niet zo mooi gelukt.
Akinfeev
Anyukov-Denisov (CDM..)-Ignashevisch-Zhirkov (LM..)
Bystrov-Tymochuk-Arshavin
IF Voronin-Izmailov
Kerzhakov
Dus ik ga hem ombouwen tot een Russische competitie ploeg, nog zonder IF's of Eto'o te halen (na de marktcrash wellicht):
Akinfeev
Anyukov-BrunoAlves-Bocchetti-Criscito
Bystrov-Denisov-Zhirkov
IF Voronin-???
Kerzhakov
Op het vraagteken komt NIF Danny, Carlos Eduardo of Honda.. ik denk Honda want linkspoot (omdraaien met Voronin dan) + beste schoot van de drie.
kan je niet op links Bale en youngquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklasse
Ik weet. Maar IF Bruno Alves is de slechtste verbetering die een NIF ooit heeft gekregen, IF Bocchetti haal ik wel als het nieuwe team bevalt, IF Danny is ziek duur want TOTW1 en IF Doumbia is duur en ik haal liever Eto'o na de crash.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's gaan niet crashen hèTenzij er een SIF in TOTY komt.
Dan staat Lavezzi aan de verkeerde kant bovendien is dat toch echt minder dan TorresTevezAgueroquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
kan je niet op links Bale en young
en dan op rechts Lavezzi en maggio?
oké eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan staat Lavezzi aan de verkeerde kant bovendien is dat toch echt minder dan TorresTevezAguero
Kan wel hoor. Als mensen veel gaan verkopen om packs te halen..zo was het vorig jaar ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's gaan niet crashen hèTenzij er een SIF in TOTY komt.
Dat moet ik nog zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Als mensen veel gaan verkopen om packs te halen..zo was het vorig jaar ook.
Hij was 55k, ligt een beetje aan de drop rate. Maar misschien had ik beter kunnen wachten jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Met sif ramires uit zal de prijs nog veel verder zakken lijkt me?
me woordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
3-4-3 is de bazen opstelling van deze fifa. Let op me woorden!
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....quote:
dat probeer ik ook al een tijdje te vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap, serieus probeer in h2h die opstelling maar is uit, combineert echt lekker en vaak veel ruimte aan de buitenkant....
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dat probeer ik ook al een tijdje te vertellen
Kan wel, Serie A+BPL weet ik zo niet, maar ik wacht nog even op een daling en dan voltooi ik mijn team:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nu Bale en Maggio. Vind nog maar eens 2 buitenspelers die van het niveau Torres/Tevez/Aguero zijn (want 2 daarvan gaan dan verloren) in de BPL of Serie A in dezelfde prijsklasse
Wat moest ik anders?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst duits sweaty goal in de 90e minuut
En dan die 3 ballen op de paal "omg scripted kutspel"
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat moest ik anders?Schieten vanuit die hoek
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/108967037
Krul keepte echt goed voor het eerst.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.
En schieten in de korte hoek kan prima hoor, het was RVP = links ook nog dus had er waarschijnlijk gewoon in gegaan
Ik ook. Gewoon hard rammen, gaat er vrij vaak in. Dichtbij kan plaatsen ook nog zelfs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik knal ook vaak in de korte hoek..anders krijg je alleen maar van die saaie plaatsballetjes naar de lange hoek
Stamina noemen ze dat. Kan je ingame wel zien geloof ik. Volgens mij was het ook zo dat alle IF's standaard 99 stamina haddenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:51 schreef zerokil het volgende:
Is er ook een stat met uithoudingsvermogen of iets dergelijks?
Valencia heeft nu al 60 con, terwijl de rest allemaal 90+ hebben
Nee het was Mertensquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja deed ie zeker. Ik schoot een bal met Miccoli en had m eigenlijk al geteld, duikt die mafkees m ineens uit de bovenhoek.
En schieten in de korte hoek kan prima hoor, het was RVP = links ook nog dus had er waarschijnlijk gewoon in gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |