precies, die trekt zijn laarzen maat vliegdekschip (Nimitz klasse) aan en schopt de deur gewoon openquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Tegen boefjes bel je gewoon Walker, Texas Ranger
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Tegen boefjes bel je gewoon Walker, Texas Ranger
Tuurlijk zo is het altijd. Iran wil juist die kernwapens omdat het zich bedreigd voelt. Het versterkt elkaar alleen maar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Fn34 het volgende:
[..]
Maar begrijp je wel dat de Westerse sancties juist averechts werken ? Ze kunnen zo veel sancties Iran opleggen totdat dat land een Kernwapen test/maakt. Dat willen ze juist niet maar daar pushen ze Iran wel naar toe
Kom maar eens met een bron vwb mach 4 drones.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De drones die ze gebruiken voor tests vliegen ook tot wel mach 4. En ik weet dat anti-ballistic anders is dan cram. Alleen ik noemde die omdat iran ook medium range ballistic missiles heeft.
Straks drie Nimitz class vliedekschepen? Da's ernstigquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sterker nog er waren er nog 2 onderweg toch? ben benieuwd
De straatboef heeft geen zakenpartners hooguit wat handlangers en ook zij hebben geld geleend aan de straatboef en op een gegeven moment willen ze incasseren. De straatboef heeft dus eenieder in de maling genomen en nu moet hij echt wegwezen want de grote overbuurman komt onvoorspelbaar thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
de hernia is nog lang niet genezen, hij heeft ook al een week niet gegeten en zijn kindertjes lopen te puberen
komt bij dat zakenpartners van de straatboef de snoep graag willen verkopen aan de straatboef ook niet meer de deur uitmogen door de blokkade van de zwakke simpele broeder die maar deels eigenaar is van de deur
die ene die er al lag moet heel binnenkort op huis aan dacht ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Straks drie Nimitz class vliedekschepen? Da's ernstig![]()
Ik heb ergens ooit gelezen dat 1 zo'n vliegdekschip = "on watch" situatie, maar verder niets ernstigs; 2 vliegdekschepen = verhoogde alert / tekenen van zorg; 3 vliegdekschepen = ernstig conflictsituatie / gewapende acties; 4 vliegdekschepen of meer = oorlog.
nee de zakenpartners van de boef vragen of hij de deur open wil houden zodat de slappeling hun klanten niet tegen de schenen kan schoppenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
De straatboef heeft geen zakenpartners hooguit wat handlangers en ook zij hebben geld geleend aan de straatboef en op een gegeven moment willen ze incasseren. De straatboef heeft dus eenieder in de maling genomen en nu moet hij echt wegwezen want de grote overbuurman komt onvoorspelbaar thuis.
En hem wil je niet kwaad maken.
Wat betreft verlaten van de winkel dat werken de eigenaar en de rest zelf uit zodra de boef is verdwenen.
Als de straatboef zoveel 'zakenpartners' heeft, hoeft hij heus niet bij die winkel te zijn van de kleine eigenaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de zakenpartners van de boef vragen of hij de deur open wil houden zodat de slappeling hun klanten niet tegen de schenen kan schoppen
de buurman heeft betere dingen te doen met zijn beperkte vrije tijd dan slechte plannetjes van slappelingen ondersteunen
Het schijnt dat de boef ook regelmatig smaad en onzin verkondigt in de buurt over de grote buurman en dat pikt hij straks niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de zakenpartners van de boef vragen of hij de deur open wil houden zodat de slappeling hun klanten niet tegen de schenen kan schoppen
de buurman heeft betere dingen te doen met zijn beperkte vrije tijd dan slechte plannetjes van slappelingen ondersteunen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom maar eens met een bron vwb mach 4 drones.
http://en.wikipedia.org/wiki/AQM-37_Jayhawkquote:CEi supersonic experience dates back to 1959 with the design and build of the AQM-37 target drone. Capable of speeds over Mach 4 and altitudes in excess of 100k ft, the AQM-37 is an air launched liquid fueled target drone that has been primarily utilized for ballistic missile threat emulation. Though no longer in production, the system remains in limited service with elements of the US DoD.
dat hoeft ook niet per se maar zolang het alleen de buurtwierdo is die hem weg wil hebben dan hoeft hij er ook niet echt naar te luisterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als de straatboef zoveel 'zakenpartners' heeft, hoeft hij heus niet bij die winkel te zijn van de kleine eigenaar.![]()
Dat vindt iedereen beter met geen crimineel in de buurt.
voorlopig pikt hij het iig wel en heeft hij daar zelf ook een flink handje vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Het schijnt dat de boef ook regelmatig smaad en onzin verkondigt in de buurt over de grote buurman en dat pikt hij straks niet meer.
(dit in reactie op je ninja edit)
'Damascus misleidt waarnemers Liga'quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Doler12 het volgende:
Ondertussen stijgt de olieprijs weer, precies zo als Iran het wilt hebben, want ze hebben hard dollars nodig. Natuurlijk moet ook de aandacht van Syrië afgeleid worden. De Westerse media trapt er met open ogen in en maakt de olieprijs alleen maar hoger, met al die verhalen.
[ afbeelding ]
Thanks for the money suckers!
[ afbeelding ]
He cool niemand heeft het over mij nu, stuur de tanks er maar weer op af!
Ja, nu de succesvolle test nog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef Smoofie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/AQM-37_Jayhawk
Nee want de grote overbuurman is onvoorspelbaar en zijn vriendjes zijn geen criminelen maar eerlijke buurtbewoners. Daarnaast is hij goter en sterker, en macht maakt recht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet per se maar zolang het alleen de buurtwierdo is die hem weg wil hebben dan hoeft hij er ook niet echt naar te luisteren
[..]
voorlopig pikt hij het iig wel en heeft hij daar zelf ook een flink handje van
quote:
quote:In August 2004 a German Navy Sachsen class frigate completed a series of live missile firings at the Point Mugu missile launch range off the coast of California that included a total of 11 ESSM missile firings.[11] The tests included firings against target drones such as the Northrup Grumman BQM-74E Chukkar III and Teledyne Ryan BQM-34S Firebee I, as well as against missile targets such as the AQM-37C and air-launched Kormoran 1 anti-ship missiles.[11]
Dat denk jij. We zien het wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef sp3c het volgende:
ik snap het niet meer
de buurman was toch Rusland?
die is groter en sterker en maakt geen vriendjes uit machtsvertoon (maar macht maakt recht)??
whatever dude![]()
Iran moet de straat van Hormuz gewoon niet blokkeren want daar komen problemen van en de Russen komen ze echt niet helpen
dat denk ik idd en we zullen het idd wel zien ja ... is gras ook nog steeds groen of wat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat denk jij. We zien het wel.
Ik betwijfel ten zeerste of Rusland een oorlog tegen de Verenigde Staten zou durven beginnen. Het lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat denk jij. We zien het wel.
geen zoden aan de dijk leggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denk ik idd en we zullen het idd wel zien ja ... is gras ook nog steeds groen of wat?
ik betwijfel het zelfs of Iran het uberhaupt wel nog een keer wil proberenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of Rusland een oorlog tegen de Verenigde Staten zou durven beginnen. Het lijkt me onwaarschijnlijk.
Als ze niet succesvol waren had duitsland denk ik niet het ESSM systeem genomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben er op geschoten, was het succesvol?
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat er een oorlog zal onstaan tussen Israël, weliswaar met steun van de VS, en Iran. Dat eerder dan dat de VS en Iran met elkaar de confrontatie zoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik betwijfel het zelfs of Iran het uberhaupt wel nog een keer wil proberen
succesvoller dan de rest betekend nog niet direct waterdicht natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze niet succesvol waren had duitsland denk ik niet het ESSM systeem genomen.
Israel kan niet zo heel veel over die afstand en Iran al helemaal nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat er een oorlog zal onstaan tussen Israël, weliswaar met steun van de VS, en Iran. Dat eerder dan dat de VS en Iran met elkaar de confrontatie zoeken.
Niets is waterdichtquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
succesvoller dan de rest betekend nog niet direct waterdicht natuurlijk
[..]
Israel kan niet zo heel veel over die afstand en Iran al helemaal niet
het zijn een heleboel blaffende honden die geen van allen willen bijten
obviously maar de aanschaf wil nog niet zeggen dat die tests succesvol warenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets is waterdicht. Er kan altijd een probleem ontstaan.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze niet succesvol waren had duitsland denk ik niet het ESSM systeem genomen.
Wellicht met hulp van de VS wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel kan niet zo heel veel over die afstand en Iran al helemaal niet
het zijn een heleboel blaffende honden die geen van allen willen bijten
wat voor hulp had je in gedachten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Wellicht met hulp van de VS wel.
Ik ben niet goed geïnformeerd over allerlei typen wapens, vliegtuigen en schepen. Wat ik stel is dat het me waarschijnlijker lijkt dat - als er al oorlog uitbreekt - dat die op een indirecte manier gevoerd wordt. Hoe realistisch dat is weet ik niet, maar in ieder geval een stuk realistischer dan dat gelijk de derde wereldoorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat voor hulp had je in gedachten?
300 extra F15's + personneel en onderdelen
en 1 of 2 Carrier Battlegroups pls
Ontwikkeling heh. En je zei zelf volgens mij al dat een phalanx weinig zin heeft tegen een raket die met mach 3 vliegt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Feit blijft dat raketsystemen minder tot ongeschikt zijn voor dit soort doeleinden. Of denk je dat zo'n beetje alle CRAM oplossingen met kanonsystemen werken omdat een raketsysteem veel beter is?
Rusland zal Iran niet helpen maar de VS Israel wel? Hoe kom je daarbij in godsnaam? En waarom zal Israel gaan vechten ipv de VS als het de oorlogsschepen van de VS betreft?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat voor hulp had je in gedachten?
300 extra F15's + personneel en onderdelen
en 1 of 2 Carrier Battlegroups pls
Waarom post je hier dan nog?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Rusland zal Iran niet helpen maar de VS Israel wel? Hoe kom je daarbij in godsnaam? En waarom zal Israel gaan vechten ipv de VS als het de oorlogsschepen van de VS betreft?
Ik dacht dit NWS was en niet ONZ.
Zelfbehoud? De eerste raketten worden op Israël afgevuurd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Rusland zal Iran niet helpen maar de VS Israel wel? Hoe kom je daarbij in godsnaam? En waarom zal Israel gaan vechten ipv de VS als het de oorlogsschepen van de VS betreft?
dat staat er toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
In de huidige config ja, overigens kun je dat ding beter de Faalanx noemen, de Goalkeeper is vele malen beter. Maar met een munitieaanpassing (bv. airburst) zijn ze nog prima te gebruiken tegen supersonische doelen. En zijn ze vele malen effectiever dan een raketsysteem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ontwikkeling heh. En je zei zelf volgens mij al dat een phalanx weinig zin heeft tegen een raket die met mach 3 vliegt.
Nergens staat dat Rusland Iran niet zal helpen. Ik zei dat het mij onwaarschijnlijk leek dat Rusland een oorlog tegen de VS zou beginnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ach je praat zeker in raadsels.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat staat er toch niet
ik denk dat ik je maar ga negeren
om jouw hoogintellectuele eloquente redevoering te mogen waarnemenquote:
omdat de VS hun schepen niet worden doorgelaten? En de VS dreigt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zelfbehoud? De eerste raketten worden op Israël afgevuurd.
Raket systeem kan prime werken met goede techniek. In Australie was er toch iets in ontwikkeling? Metal storm ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
In de huidige config ja, overigens kun je dat ding beter de Faalanx noemen, de Goalkeeper is vele malen beter. Maar met een munitieaanpassing (bv. airburst) zijn ze nog prima te gebruiken tegen supersonische doelen. En zijn ze vele malen effectiever dan een raketsysteem.
Ik vind dat je niet zo flauw moet reageren. Je weet best dat die situatie heel anders ligt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
omdat de VS hun schepen niet worden doorgelaten? En de VS dreigt?
Hmmm wanneer komt dan Thailand Frankrijk binnenvallen omdat Maleisie een grensdispuut zoekt?
quote:Israël stuurt aan op preventieve aanval Iran
Eerder deze week werd bekend dat de Israëlische premier Benjamin Netanyahu en minister van Defensie Ehud Barak een meerderheid proberen te vinden in de Knesset voor een preventieve militaire aanval op Iran. Israël is verontrust over het nucleaire programma van Iran. Volgens het land vormt Iran een bedreiging voor de gehele wereld en de staat Israël.
Bron
En die beginnen ze ook niet. Ze reageren op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Nergens staat dat Rusland Iran niet zal helpen. Ik zei dat het mij onwaarschijnlijk leek dat Rusland een oorlog tegen de VS zou beginnen.
Moet jij zeggen met de onzin die je soms postquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
om jouw hoogintellectuele eloquente redevoering te mogen waarnemen
Waarbij al vaker dan niet hoogstpersoonlijk aanspreken en aantijgingen deel van zijn.
ik 'weet' niks van wat je hier allemaal poneert. Je moet mij overtuigen . En niet je aanstellen alsof jouw meningen feit zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet zo flauw moet reageren. Je weet best dat die situatie heel anders ligt.
Met een raketsysteem loop je vrij snel tegen technische beperkingen aan zoals reactietijd en besturing.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raket systeem kan prime werken met goede techniek. In Australie was er toch iets in ontwikkeling? Metal storm ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |