abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106404657
quote:
January 2, 2012. Jerusalem. In one of the most blacked-out stories in America right now, the US military is preparing to send thousands of US troops, along with US Naval anti-missile ships and accompanying support personnel, to Israel.

It took forever to find a second source for confirmation of this story and both relatively mainstream media outlets are in Israel. With one source saying the military deployment and corresponding exercises are to occur in January, the source providing most of the details suggests it will occur later this spring. Calling it not just an “exercise”, but a “deployment”, the Jerusalem Post quotes US Lt.-Gen Frank Gorenc, Commander of the US Third Air Force based in Germany. The US Commander visited Israel two weeks ago to confirm details for “the deployment of several thousand American soldiers to Israel.” In an effort to respond to recent Iranian threats and counter-threats, Israel announced the largest ever missile defense exercise in its history. Now, it’s reported that the US military, including the US Navy, will be stationed throughout Israel, also taking part.

While American troops will be stationed in Israel for an unspecified amount of time, Israeli military personnel will be added to EUCOM in Germany. EUCOM stands for United States European Command.

In preparation for anticipated Iranian missile attacks upon Israel, the US is reportedly bringing its THAAD, Terminal High Altitude Area Defense, and ship-based Aegis ballistic missile systems to Israel. The US forces will join Israeli missile defense systems like the Patriot and Arrow. The deployment comes with “the ultimate goal of establishing joint task forces in the event of a large-scale conflict in the Middle East”.

The Jerusalem Post reports that US Lt.-Gen Frank Gorenc was in Israel meeting with his Israeli counterpart, Brig.-Gen Doron Gavish, commander of the Air Defense Division. While there, the US General visited one of Israel’s three ‘Iron Dome’ anti-missile outposts. The Israeli Air Force has announced plans to deploy a fourth Iron Dome system in the coming months. Additional spending increases in the Jewish state will guarantee the manufacture and deployment of three more Iron Dome systems by the end of 2012. The Israelis are hoping to eventually have at least a dozen of the anti-missile systems deployed along its northern and southern borders.

In a show of escalated tensions in the region, Iran test fired two long range missiles today. One, called the Qadar, is a powerful sea-to-shore missile. The other was an advanced surface-to-surface missile called the Nour. According to Iranian state news, the Nour is an ‘advanced radar-evading, target-seeking, guided and controlled missile’. Additionally, the Iranian military reportedly test-fired numerous other short, medium and long-range missiles. Yesterday, Iranian authorities reported that they test-fired the medium-range, surface-to-air, radar-evading Mehrab missile. Today is supposed to be the final day of Iranian naval drills in the Straits of Hormuz.

Iran recently made global headlines when it threatened to blockade the Straits of Hormuz if Europe and the US went ahead with their boycott of Iranian oil and the country’s central bank. One-quarter of the world’s oil passes through that waterway every day. President Obama has announced that a closure of the Straits was unacceptable and vowed to take whatever measures are necessary to keep the vital shipping lane open.

In response to the Iranian missile tests this weekend, French authorities were the first to respond, calling it a, “very bad signal to the international community."We want to underline that the development by Iran of a missile program is a source of great concern to the international community,"the French Foreign Ministry said in a written statement. Israeli officials suggested the flamboyant Iranian military drills this weekend were a sign that international sanctions on the country were taking a heavy toll and that any additional boycotts, on its banks or oil industry, would be crippling.

Israeli Defense Minister Ehud Barak said the large missile tests showed, “the dire straits of Iran in light of the tightening sanctions around her, including the considerations in the last few days regarding the sanctions of exporting petroleum as well as the possibility of sanctions against the Iranian Central Bank." While the chances of Iran going through with its threat of closing the Strait of Hormuz are slim, the deployment of thousands of US troops and naval ships to Israel shows the US isn’t taking any chances.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=28494
pi_106404858
^^ media sensatie
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:15:22 #203
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106404995
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar er is een verschil tussen het land aanvallen en bezetten en alleen het leger bombarderen en voor de rest niets doen.
Voor de Iranier niet. En het gaat om wat zij denken, niet wij.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:51 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_106405204
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar zeg eens, hoe verklaar je de succesvolle tests tegen mach 4.0 targets dan van de evolved Sea sparrow en succesvolle tests van de rim-161 anti-ballistic missile, als het toch niet werkt?
De raket zelf vliegt mach 4. En anti-ballistic (TBM) is een heel andere tak van sport dan CRAM.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:32:30 #205
354945 dikkebroekzak
pi_106405728
Ik weet niet wie er winnen gaat, het zal close zijn, dat wel, maar ik hoop Iran.

En als Rusland zich bemoeit, is het Game Over USA. :D No questions asked.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 18:35:09 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106405840
Rusland stuurt een boze brief naar de VN en at best wat munitie naar Iran en 'close' word het al helemaal niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:36:59 #207
354945 dikkebroekzak
pi_106405936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef sp3c het volgende:
Rusland stuurt een boze brief naar de VN en at best wat munitie naar Iran en 'close' word het al helemaal niet
Dat hopen jullie echt, he, dat Rusland zich niet mee bemoeit. :D

Lafaarden, laat Iran gewoon met rust dan.
― Albert Einstein
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:40:17 #208
354945 dikkebroekzak
pi_106406083
US must pick on someone of its own size. Oftewel Rusland. Maar daar zijn ze te bang voor.

Net als een gemene straatcrimineel kiezen ze slachtoffers die vele maal kleiner en mogelijk zwakker zijn.
― Albert Einstein
pi_106406410
dikkebroekzak, je bent die quote in je sig. niet waardig flapdrol.. :').
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 18:49:17 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106406488
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:36 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat hopen jullie echt, he, dat Rusland zich niet mee bemoeit. :D

Lafaarden, laat Iran gewoon met rust dan.
nou ik hoop dat er uberhaupt niet geschoten gaat worden en als er dan toch geschoten gaat worden dan hoop ik idd dat de twee machtigste landen ter wereld niet tegenover elkaar komen te staan

als dat me een lafaard maakt dan draag ik die titel met enige trots *)

maar ik verwacht dat Iran gewoon inbind
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:49:54 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106406517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

De raket zelf vliegt mach 4. En anti-ballistic (TBM) is een heel andere tak van sport dan CRAM.
De drones die ze gebruiken voor tests vliegen ook tot wel mach 4. En ik weet dat anti-ballistic anders is dan cram. Alleen ik noemde die omdat iran ook medium range ballistic missiles heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106406570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:

iran inbindt ? wat probeer je te zeggen eigenlijk ?
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:52:49 #213
354945 dikkebroekzak
pi_106406628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou ik hoop dat er uberhaupt niet geschoten gaat worden en als er dan toch geschoten gaat worden dan hoop ik idd dat de twee machtigste landen ter wereld niet tegenover elkaar komen te staan

als dat me een lafaard maakt dan draag ik die titel met enige trots *)

Dus macht maakt recht. Als Rusland Nederland aanvalt, moet de VS gewoon zijn bek houden. Want we willen niet dat de 2 werelds grootste machten tegenover elkaar staan.

Goede redenering. Kan ik dit verwachten van jullie Defensie types?
― Albert Einstein
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 18:53:06 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106406639
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
US must pick on someone of its own size. Oftewel Rusland. Maar daar zijn ze te bang voor.

Net als een gemene straatcrimineel kiezen ze slachtoffers die vele maal kleiner en mogelijk zwakker zijn.
hey als de kleine zwakke kerel de ingang van de grote gemene crimineel zijn favoriete snoepwinkel probeert te blokkeren dan moet hij niet gaan zeuren over de oneerlijkheid van het daaropvolgende gevecht
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:42 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106406708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef dikkebroekzak het volgende:

Rusland heeft alleen de nukes van een grootmacht. Hun leger is rotzooi.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:55:01 #216
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106406728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef sp3c het volgende:
Vanwaar die overtuiging als ik vragen mag? Niet dat ik het een absurde uitspraak vind, maar ben wel benieuwd waar je dat op baseert.
'Cos boys don't cry.
pi_106406754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Fn34 het volgende:

[..]

iran inbindt ? wat probeer je te zeggen eigenlijk ?
hij verwacht dat iran (op tijd) inziet dat ze dit niet gaan winnen en tijdig met hun staart tussen de benen weg kruipen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:57:29 #218
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106406831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

hey als de kleine zwakke kerel de ingang van de grote gemene crimineel zijn favoriete snoepwinkel probeert te blokkeren dan moet hij niet gaan zeuren over de oneerlijkheid van het daaropvolgende gevecht
Nou, dat doen wij in het Westen ook, laten we eerlijk zijn.

Zelfs bij een aanslag op een puur militair doel is het huilen geblazen. Dus ik snap niet waar (van beide 'kanten') dit soort uitspraken nou eigenlijk goed voor zijn.

Nog even los van het feit dat oorlog bepaald geen pretje is.
'Cos boys don't cry.
pi_106406840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:55 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Vanwaar die overtuiging als ik vragen mag? Niet dat ik het een absurde uitspraak vind, maar ben wel benieuwd waar je dat op baseert.
op het feit dat rusland echt geen confrontatie wil met de VS (andersom ook niet maar dat terzijde)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:58:08 #220
354945 dikkebroekzak
pi_106406858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

En wat als die kleine zwakke kerel de eigenaar van de winkel is en de grote crimineel niet binnen wil laten?

Mag hij dan om hulp vragen van grote beerachtige kwade overbuurman?
― Albert Einstein
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 18:58:21 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106406869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Fn34 het volgende:

[..]

iran inbindt ?
goed mogelijk!

quote:
wat probeer je te zeggen eigenlijk ?
inbinden
(overgankelijk) door stevige omwikkeling bijeenhouden
Bind voorlopig dat verwonde been maar stevig in.
(overgankelijk) losse geschriften tot een enkel boekwerk verwerken
Ik heb de losse nummers van dit jaar in laten binden.
(inergatief) minder heftig te keer gaan
Na die kordate afwijzing heeft hij toch aardig ingebonden.

Iran gaat de straat van Hormuz niet blokkeren en dus gebeurt er helemaal niets

die roepen op een gegeven moment dat de rethoriek gewerkt heeft en dat ze de actie niet uit hoeven te voeren en de volgende 3 dagen is het feest
pi_106406903
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Rusland heeft alleen de nukes van een grootmacht. Hun leger is rotzooi.
ehhh nee verre van zelfs.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:59:41 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106406923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ehhh nee verre van zelfs.
ehhhhh...jawel
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:01:03 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106406989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Nou, dat doen wij in het Westen ook, laten we eerlijk zijn.

Zelfs bij een aanslag op een puur militair doel is het huilen geblazen. Dus ik snap niet waar (van beide 'kanten') dit soort uitspraken nou eigenlijk goed voor zijn.

Nog even los van het feit dat oorlog bepaald geen pretje is.
het is ook geen goed/slecht verhaal maar zo werkt de wereld nu eenmaal

quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dus macht maakt recht. Als Rusland Nederland aanvalt, moet de VS gewoon zijn bek houden. Want we willen niet dat de 2 werelds grootste machten tegenover elkaar staan.

Goede redenering.
als je goed leest dan staat dat er niet

quote:
Kan ik dit verwachten van jullie Defensie types?
zwaktebod
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:01:12 #225
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106406992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

op het feit dat rusland echt geen confrontatie wil met de VS (andersom ook niet maar dat terzijde)
sloeg meer op "close al helemaal niet"
'Cos boys don't cry.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:03:27 #226
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106407074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is ook geen goed/slecht verhaal maar zo werkt de wereld nu eenmaal
Wil ik best in meegaan.

Ik ken je verder niet, dus je moet me dan zelf maar vertellen of je dergelijke licht cynische realiteitszin uitdraagt wanneer er een Amerikaanse legerbasis wordt opgeblazen met een vrachtwagen vol explosieven (ik noem maar wat).

En dit is dus gemeend in de zin dat ik dus echt niet weet hoe jij daarin staat :P
'Cos boys don't cry.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:03:27 #227
354945 dikkebroekzak
pi_106407075
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

ehhhhh...jawel
:') Kerel jij moet een troll zijn.

Rusland kan de hele VS verbrijzelen tot een paar dikke frietbotten.
― Albert Einstein
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:03:47 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106407087
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:58 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

En wat als die kleine zwakke kerel de eigenaar van de winkel is en de grote crimineel niet binnen wil laten?

Mag hij dan om hulp vragen van grote beerachtige kwade overbuurman?
maar hij is geen eigenaar van de winkel, hij is mede eigenaar van de ingang

en hij mag sowieso om hulp vragen bij de grote kwade buurman maar die gaat hem echt niet helpen want hij moet zijn vrouw ook nog in elkaar slaan
pi_106407098
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

ehhhhh...jawel
niet hun hele arsenaal is hyper modern maar ze hebben echt wel wat uitstekende spullen hoor. verder kan je met heel veel troep ook een oorlog winnen.

zie WW2 bijvoorbeeld hier hadden de duitsers verreweg het betere wapentuig. hun tanks waren superieur tegenvover die van de VS en allies. hun subs waren het meest gevreesde op het water en ze waren de enige die straaljagers hadden.

toch verloren ze de oorlog en niet te zuinig ook :D
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:05:21 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106407143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Wil ik best in meegaan.

Ik ken je verder niet, dus je moet me dan zelf maar vertellen of je dergelijke licht cynische realiteitszin uitdraagt wanneer er een Amerikaanse legerbasis wordt opgeblazen met een vrachtwagen vol explosieven (ik noem maar wat).

En dit is dus gemeend in de zin dat ik dus echt niet weet hoe jij daarin staat :P
wat is de vraag?

ik word niet vrolijk van aanslagen op legerbases van bondgenoten nee maar als er een oorlog aan de gang is kan ik het ook moeilijk afkeuren lijkt me
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:05:57 #231
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106407163
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

:') Kerel jij moet een troll zijn.

Met nukes ja, met hun normale leger kunnen ze niets man, leer lezen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

niet hun hele arsenaal is hyper modern maar ze hebben echt wel wat uitstekende spullen hoor. verder kan je met heel veel troep ook een oorlog winnen.

zie WW2 bijvoorbeeld hier hadden de duitsers verreweg het betere wapentuig. hun tanks waren superieur tegenvover die van de VS en allies. hun subs waren het meest gevreesde op het water en ze waren de enige die straaljagers hadden.

toch verloren ze de oorlog en niet te zuinig ook :D
Tuurlijk hebben ze moderne spullen. Maar weet je wat het is. 80% is nog van de soviets, de training is minder én ze hebben minder personell vergeleken met de US. Het budget van de US is meer dan 10x zo groot. Duitsland kan rusland atm al aan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:07:05 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106407199
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk hebben ze moderne spullen. Maar weet je wat het is. 80% is nog van de soviets, de training is minder én ze hebben minder personell vergeleken met de US. Het budget van de US is meer dan 10x zo groot. Duitsland kan rusland atm al aan.
hoeveel budget van de VS gaat op aan personeelszaken?
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:07:55 #233
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106407229
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cos boys don't cry.
pi_106407310
quote:

[..]

[..]

bevalt die classe A narcotica een beetje? en heb je wat over voor mij? :@
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:11:02 #235
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106407336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is de vraag?

ik word niet vrolijk van aanslagen op legerbases van bondgenoten nee maar als er een oorlog aan de gang is kan ik het ook moeilijk afkeuren lijkt me
Dat was 'em :)
'Cos boys don't cry.
pi_106407341
Goed, de VS houdt de vliegdekschepen dus in de Persische golf...nou Iran, laat maar zien dan.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:11:52 #237
354945 dikkebroekzak
pi_106407364
quote:

[..]

[..]

Hoe jij wint maakt niet uit. Het enige wat belangrijk is, is dat jij wint.

Die methodus operandi passen de VS namelijk zelf toe.
― Albert Einstein
pi_106407372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:11 schreef QBay het volgende:
Goed, de VS houdt de vliegdekschepen dus in de Persische golf...nou Iran, laat maar zien dan.
sterker nog er waren er nog 2 onderweg toch? ben benieuwd :{
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:13:30 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106407426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

bevalt die classe A narcotica een beetje? en heb je wat over voor mij? :@
Dan niet. Als het een no-nuke war wordt wint de US met relatieve gemak. Duitsland is al een maatje te groot voor Rusland, laat staan de EU. Met alles heeft de US er meer van en ze zijn nog beter ook. Met de Navy en individuele soldaat loopt rusland al helemaal achter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:14:55 #240
354945 dikkebroekzak
pi_106407501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar hij is geen eigenaar van de winkel, hij is mede eigenaar van de ingang

en hij mag sowieso om hulp vragen bij de grote kwade buurman maar die gaat hem echt niet helpen want hij moet zijn vrouw ook nog in elkaar slaan
Dan gebruikt de VS maar een andere ingang. Want dit behoort tot hem en hij heeft volle recht op.

Daarnaast is de straatcrimineel echt bang voor de reusachtige overbuurman want hij kan hem te pletter slaan. Dus die straatboef moet wegwezen. En snel.

Analogie compleet ^O^
― Albert Einstein
pi_106407514
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dan niet. Als het een no-nuke war wordt wint de US met relatieve gemak. Duitsland is al een maatje te groot voor Rusland, laat staan de EU.
nee echt niet maar goed een wellis nietes spelletje van meer dan 2 posts heb ik echt weinig zin in. dus reageer nog eens met WELLES en je "wint"
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:16:10 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106407563
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:14 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dan gebruikt de VS maar een andere ingang. Want dit behoort tot hem en hij heeft volle recht op.

Daarnaast is de straatcrimineel echt bang voor de reusachtige overbuurman want hij kan hem te pletter slaan. Dus die straatboef moet wegwezen. En snel.

Analogie compleet ^O^
er is geen andere ingang dan die gedeelde ingang waar de zwakke simpele jongen dus maar deels recht op heeft en die reusachtige overbuurman heeft last van een hernia
pi_106407590
Het probleem van Rusland is dat ze weinig kunnen buiten de eigen regio, de laatste keer dat ze een schip naar de Caribian stuurden hadden ze een sleepboot nodig ivm problemen :')

De vraag is maar of Rusland Polen kan veroveren, die kans acht ik klein zelfs als de NAVO er buiten zou blijven.
pi_106407826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

goed mogelijk!

[..]

inbinden
(overgankelijk) door stevige omwikkeling bijeenhouden
Bind voorlopig dat verwonde been maar stevig in.
(overgankelijk) losse geschriften tot een enkel boekwerk verwerken
Ik heb de losse nummers van dit jaar in laten binden.
(inergatief) minder heftig te keer gaan
Na die kordate afwijzing heeft hij toch aardig ingebonden.

Iran gaat de straat van Hormuz niet blokkeren en dus gebeurt er helemaal niets

die roepen op een gegeven moment dat de rethoriek gewerkt heeft en dat ze de actie niet uit hoeven te voeren en de volgende 3 dagen is het feest
Maar begrijp je wel dat de Westerse sancties juist averechts werken ? Ze kunnen zo veel sancties Iran opleggen totdat dat land een Kernwapen test/maakt. Dat willen ze juist niet maar daar pushen ze Iran wel naar toe
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:21:31 #245
354945 dikkebroekzak
pi_106407848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

er is geen andere ingang dan die gedeelde ingang waar de zwakke simpele jongen dus maar deels recht op heeft en die reusachtige overbuurman heeft last van een hernia
Dat is dus niet het probleem van de eigenaar of de buurman maar van de straatboef.

En de hernia is al genezen, de straatboef schijnt al het geld van zijn uitkering verkwanseld te hebben aan waardeloze luxe en nu moet gaan bedelen waardoor hij in magere hongersnood verkeert.
― Albert Einstein
pi_106407983
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat is dus niet het probleem van de eigenaar of de buurman maar van de straatboef.

En de hernia is al genezen, de straatboef schijnt al het geld van zijn uitkering verkwanseld te hebben aan waardeloze luxe en nu moet gaan bedelen waardoor hij in magere hongersnood verkeert.
Alleen jammer dat jou verhaaltje niet klopt, vanwege geldende internationale wetten en verdragen...
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 19:24:44 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106408023
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

de hernia is nog lang niet genezen, hij heeft ook al een week niet gegeten en zijn kindertjes lopen te puberen

komt bij dat zakenpartners van de straatboef die de snoep graag willen verkopen aan de straatboef ook niet meer de deur uitmogen door de blokkade van de zwakke simpele broeder die maar deels eigenaar is van de deur

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 04-01-2012 19:30:33 ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:24:52 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106408031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee echt niet maar goed een wellis nietes spelletje van meer dan 2 posts heb ik echt weinig zin in. dus reageer nog eens met WELLES en je "wint"
Nou kom jij dan eens met argumenten van niet? Landmacht is minder (uitzonder t90 tank). Navy is een héél stuk minder en de airforce is al helemaal :') vergeleken met die van de US. In aantallen én equipment.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106408032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Fn34 het volgende:

[..]

Maar begrijp je wel dat de Westerse sancties juist averechts werken ? Ze kunnen zo veel sancties Iran opleggen totdat dat land een Kernwapen test/maakt. Dat willen ze juist niet maar daar pushen ze Iran wel naar toe
ze willen niets liever dan een kernwapen believe that
pi_106408126
Tegen boefjes bel je gewoon Walker, Texas Ranger :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')