Wil ik best in meegaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is ook geen goed/slecht verhaal maar zo werkt de wereld nu eenmaal
quote:
maar hij is geen eigenaar van de winkel, hij is mede eigenaar van de ingangquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:58 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En wat als die kleine zwakke kerel de eigenaar van de winkel is en de grote crimineel niet binnen wil laten?
Mag hij dan om hulp vragen van grote beerachtige kwade overbuurman?
niet hun hele arsenaal is hyper modern maar ze hebben echt wel wat uitstekende spullen hoor. verder kan je met heel veel troep ook een oorlog winnen.quote:
wat is de vraag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wil ik best in meegaan.
Ik ken je verder niet, dus je moet me dan zelf maar vertellen of je dergelijke licht cynische realiteitszin uitdraagt wanneer er een Amerikaanse legerbasis wordt opgeblazen met een vrachtwagen vol explosieven (ik noem maar wat).
En dit is dus gemeend in de zin dat ik dus echt niet weet hoe jij daarin staat
Met nukes ja, met hun normale leger kunnen ze niets man, leer lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]Kerel jij moet een troll zijn.
Rusland kan de hele VS verbrijzelen tot een paar dikke frietbotten.
Tuurlijk hebben ze moderne spullen. Maar weet je wat het is. 80% is nog van de soviets, de training is minder én ze hebben minder personell vergeleken met de US. Het budget van de US is meer dan 10x zo groot. Duitsland kan rusland atm al aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet hun hele arsenaal is hyper modern maar ze hebben echt wel wat uitstekende spullen hoor. verder kan je met heel veel troep ook een oorlog winnen.
zie WW2 bijvoorbeeld hier hadden de duitsers verreweg het betere wapentuig. hun tanks waren superieur tegenvover die van de VS en allies. hun subs waren het meest gevreesde op het water en ze waren de enige die straaljagers hadden.
toch verloren ze de oorlog en niet te zuinig ook
hoeveel budget van de VS gaat op aan personeelszaken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met nukes ja, met hun normale leger kunnen ze niets man, leer lezen.
[..]
Tuurlijk hebben ze moderne spullen. Maar weet je wat het is. 80% is nog van de soviets, de training is minder én ze hebben minder personell vergeleken met de US. Het budget van de US is meer dan 10x zo groot. Duitsland kan rusland atm al aan.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
Rusland kan de hele VS verbrijzelen tot een paar dikke frietbotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cos boys don't cry.
bevalt die classe A narcotica een beetje? en heb je wat over voor mij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk hebben ze moderne spullen. Maar weet je wat het is. 80% is nog van de soviets, de training is minder én ze hebben minder personell vergeleken met de US. Het budget van de US is meer dan 10x zo groot. Duitsland kan rusland atm al aan.
Dat was 'emquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is de vraag?
ik word niet vrolijk van aanslagen op legerbases van bondgenoten nee maar als er een oorlog aan de gang is kan ik het ook moeilijk afkeuren lijkt me
Hoe jij wint maakt niet uit. Het enige wat belangrijk is, is dat jij wint.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
sterker nog er waren er nog 2 onderweg toch? ben benieuwdquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:11 schreef QBay het volgende:
Goed, de VS houdt de vliegdekschepen dus in de Persische golf...nou Iran, laat maar zien dan.
Dan niet. Als het een no-nuke war wordt wint de US met relatieve gemak. Duitsland is al een maatje te groot voor Rusland, laat staan de EU. Met alles heeft de US er meer van en ze zijn nog beter ook. Met de Navy en individuele soldaat loopt rusland al helemaal achter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bevalt die classe A narcotica een beetje? en heb je wat over voor mij?
Dan gebruikt de VS maar een andere ingang. Want dit behoort tot hem en hij heeft volle recht op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hij is geen eigenaar van de winkel, hij is mede eigenaar van de ingang
en hij mag sowieso om hulp vragen bij de grote kwade buurman maar die gaat hem echt niet helpen want hij moet zijn vrouw ook nog in elkaar slaan
nee echt niet maar goed een wellis nietes spelletje van meer dan 2 posts heb ik echt weinig zin in. dus reageer nog eens met WELLES en je "wint"quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan niet. Als het een no-nuke war wordt wint de US met relatieve gemak. Duitsland is al een maatje te groot voor Rusland, laat staan de EU.
er is geen andere ingang dan die gedeelde ingang waar de zwakke simpele jongen dus maar deels recht op heeft en die reusachtige overbuurman heeft last van een herniaquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:14 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dan gebruikt de VS maar een andere ingang. Want dit behoort tot hem en hij heeft volle recht op.
Daarnaast is de straatcrimineel echt bang voor de reusachtige overbuurman want hij kan hem te pletter slaan. Dus die straatboef moet wegwezen. En snel.
Analogie compleet
Maar begrijp je wel dat de Westerse sancties juist averechts werken ? Ze kunnen zo veel sancties Iran opleggen totdat dat land een Kernwapen test/maakt. Dat willen ze juist niet maar daar pushen ze Iran wel naar toequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed mogelijk!
[..]
inbinden
(overgankelijk) door stevige omwikkeling bijeenhouden
Bind voorlopig dat verwonde been maar stevig in.
(overgankelijk) losse geschriften tot een enkel boekwerk verwerken
Ik heb de losse nummers van dit jaar in laten binden.
(inergatief) minder heftig te keer gaan
Na die kordate afwijzing heeft hij toch aardig ingebonden.
Iran gaat de straat van Hormuz niet blokkeren en dus gebeurt er helemaal niets
die roepen op een gegeven moment dat de rethoriek gewerkt heeft en dat ze de actie niet uit hoeven te voeren en de volgende 3 dagen is het feest
Dat is dus niet het probleem van de eigenaar of de buurman maar van de straatboef.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen andere ingang dan die gedeelde ingang waar de zwakke simpele jongen dus maar deels recht op heeft en die reusachtige overbuurman heeft last van een hernia
Alleen jammer dat jou verhaaltje niet klopt, vanwege geldende internationale wetten en verdragen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat is dus niet het probleem van de eigenaar of de buurman maar van de straatboef.
En de hernia is al genezen, de straatboef schijnt al het geld van zijn uitkering verkwanseld te hebben aan waardeloze luxe en nu moet gaan bedelen waardoor hij in magere hongersnood verkeert.
de hernia is nog lang niet genezen, hij heeft ook al een week niet gegeten en zijn kindertjes lopen te puberenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat is dus niet het probleem van de eigenaar of de buurman maar van de straatboef.
En de hernia is al genezen, de straatboef schijnt al het geld van zijn uitkering verkwanseld te hebben aan waardeloze luxe en nu moet gaan bedelen waardoor hij in magere hongersnood verkeert.
Nou kom jij dan eens met argumenten van niet? Landmacht is minder (uitzonder t90 tank). Navy is een héél stuk minder en de airforce is al helemaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee echt niet maar goed een wellis nietes spelletje van meer dan 2 posts heb ik echt weinig zin in. dus reageer nog eens met WELLES en je "wint"
ze willen niets liever dan een kernwapen believe thatquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Fn34 het volgende:
[..]
Maar begrijp je wel dat de Westerse sancties juist averechts werken ? Ze kunnen zo veel sancties Iran opleggen totdat dat land een Kernwapen test/maakt. Dat willen ze juist niet maar daar pushen ze Iran wel naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |