Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Ook heel veel klanten die niet snappen dat ik m'n werk voor de lol doequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef kaasplankje het volgende:
LOL
Ik hield de glimmende kant ook amper boven, wat een wind!
De bottom shell oid, de huls die tussen het frame en de bottom bracket etc zit, zit los wat tot gevolg heeft dat de boel niet meer vast te zetten isquote:
Hoe kan dat? Gevallen ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
De bottom shell oid, de huls die tussen het frame en de bottom bracket etc zit, zit los wat tot gevolg heeft dat de boel niet meer vast te zetten is
Hoe kom je er dan achter? Je pakte je fiets en opeens zat die scheur er in?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat kan, in ieder geval niet door een valpartij oid
Tijdens het fietsen. Ik keek naar mijn voorbladen en die leken toch wel erg vreemd te bewegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter? Je pakte je fiets en opeens zat die scheur er in?
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.quote:
Ik wist niet dat Yankee zo sterk wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.
Irritant. Ik hoop dat je er via de garantie wat van kan maken. Heb je er niets van gevoeld? Van het breken bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen. Ik keek naar mijn voorbladen en die leken toch wel erg vreemd te bewegen.
Niet alleen de trapas zat los, maar ook die dingen (waarvan ik de naam niet weet) die tussen de trapper en het frame zitten
[ afbeelding ]
dit is geen foto van mijn fiets, maar ter verduidelijking
Stond je er in je nakie op? Misschien dat kleding de meting beinvloed?quote:
Of hij moest nog nodig pissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef Freddeh het volgende:
Je hebt vet in je spieren, om te smeren denk ik
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:25 schreef Oksel het volgende:
Vast geen Bianchi.. 8)
Ik ben niet gaan hardlopen vandaag. Morgenvroeg maar ff.
Wel de weegschaal binnen. Net ff geprobeerd (met kleding aan):
91,7kg.
40,9% spier
22,0% vet
13,6% bot
53,6% water
Spier moet minimaal constant blijven, vocht moet omhoog, vet moet omlaag.
Datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoop
Een meter huidplooi en je ziet wel hoe nauwkeurig die dingen alsnog zijn hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoop
Die Hollowtech 2 cups lijm je toch niet? Dacht dat je die gewoon vast moet draaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.
Ja, ik denk dat Yankee bedoeld dat die bussen met draad in zijn frame zelf los zitten, niet de externe lagercups, want dat is onderdeel van de groep en daar hoeft je frame niet voor terug. Die zitten idd geschroefd. Nu kan dat schroefdraad naar zijn grootje zijn maar dat kan alleen als ze scheef er in zijn gedraaid. En dan zou 't de FM's schuld zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:50 schreef No-P het volgende:
[..]
Die Hollowtech 2 cups lijm je toch niet? Dacht dat je die gewoon vast moet draaien.
Duidelijk. Denk het ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Yankee bedoeld dat die bussen met draad in zijn frame zelf los zitten, niet de externe lagercups, want dat is onderdeel van de groep en daar hoeft je frame niet voor terug. Die zitten idd geschroefd. Nu kan dat schroefdraad naar zijn grootje zijn maar dat kan alleen als ze scheef er in zijn gedraaid. En dan zou 't de FM's schuld zijn.
Mooie fiets Freddeh!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:57 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik compleet ben voor wanneer het vakantiegeld er isKleurt mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Yankee zo sterk was
[..]
Irritant. Ik hoop dat je er via de garantie wat van kan maken. Heb je er niets van gevoeld? Van het breken bedoel ik dan.
Sterker nog, de rijkste man ter wereld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
Vind een oplaadbare accu uit die én snel oplaad, én lang meegaat én niet kapot gaat en je bent miljonair.
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. En nee, ik heb die dingen er inderdaad niet zelf scheef ingedraaidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Yankee bedoeld dat die bussen met draad in zijn frame zelf los zitten, niet de externe lagercups, want dat is onderdeel van de groep en daar hoeft je frame niet voor terug. Die zitten idd geschroefd. Nu kan dat schroefdraad naar zijn grootje zijn maar dat kan alleen als ze scheef er in zijn gedraaid. En dan zou 't de FM's schuld zijn.
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk btw, in alle gevallen zou het garantie zijn tenzij Yankee zelf die lagercups scheef er in heeft gedraaid, maar dat zal wel niet..
Dat is precies de manier waarop je een fiets uitzoekt Freddeh!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef Freddeh het volgende:
Ik weet het niet, ik vind hem mooi. Mooie strakke lijnen, geen rare geometrie. Mijn huidige Giant heeft een sloping frame, met een aero vork die (naar het schijnt) van een ander bouwjaar OCR afgekomen is. Het totaalplaatje klopt, maar hij doet me niets. Ik heb werkelijkwaar uren zitten bladeren over het web op zoek naar dé fiets die zo dicht mogelijk bij de maten van m'n huidige zitten (met iets meer balhoofdbuis), voor een fatsoenlijke prijs over de spreekwoordelijke toonbank gaat, en mij het gevoel geeft dat ik met een toffe fiets rijd. Dit is hem.
Thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is precies de manier waarop je een fiets uitzoekt Freddeh!
Klinkt goed, lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Freddeh het volgende:
Route is klaar, zal hem wel een paar keer proefrijden dit jaar voor we beginnen aan een fietsmeet, zodat ik eventueel nog wat kleine aanpassingen kan maken. 100Km, 2 punten waar we kunnen afsnijden (bij evt slecht weer) en halverwege een restaurant voor een koffie en appelgebak, én een fietsenmaker op loopafstand van het restaurantje (just in case). Nog steeds 0,0 hoogtemeters, maar wel een paar hele mooie wegen door het bos, over de hei, tussen de weilanden door. Én voor de liefhebbers, 15 á 20 km stoempen langs de vaart @ 40km/u. Kasseien kennen we niet in Friesland, dus ik heb er wat klinkerwegen in gemikt, speciaal voor de kapitein
40 km/u is voor mij nu nog echt héél ver wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Freddeh het volgende:
Route is klaar, zal hem wel een paar keer proefrijden dit jaar voor we beginnen aan een fietsmeet, zodat ik eventueel nog wat kleine aanpassingen kan maken. 100Km, 2 punten waar we kunnen afsnijden (bij evt slecht weer) en halverwege een restaurant voor een koffie en appelgebak, én een fietsenmaker op loopafstand van het restaurantje (just in case). Nog steeds 0,0 hoogtemeters, maar wel een paar hele mooie wegen door het bos, over de hei, tussen de weilanden door. Én voor de liefhebbers, 15 á 20 km stoempen langs de vaart @ 40km/u. Kasseien kennen we niet in Friesland, dus ik heb er wat klinkerwegen in gemikt, speciaal voor de kapitein
Gewoon in het wiel bij 1/2 man. moet lukken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Narcotical het volgende:
[..]
40 km/u is voor mij nu nog echt héél ver weg
Ik heb nog een aardig windschermpje op mijn buik zitten hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Narcotical het volgende:
40 km/u per in het wiel bij iemand voor een km of 5 is prima, maar daarna kan je me bij elkaar vegen..
http://maps.google.nl/map(...)g&cbp=12,142.43,,0,0quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Freddeh het volgende:
Route is klaar, zal hem wel een paar keer proefrijden dit jaar voor we beginnen aan een fietsmeet, zodat ik eventueel nog wat kleine aanpassingen kan maken. 100Km, 2 punten waar we kunnen afsnijden (bij evt slecht weer) en halverwege een restaurant voor een koffie en appelgebak, én een fietsenmaker op loopafstand van het restaurantje (just in case). Nog steeds 0,0 hoogtemeters, maar wel een paar hele mooie wegen door het bos, over de hei, tussen de weilanden door. Én voor de liefhebbers, 15 á 20 km stoempen langs de vaart @ 40km/u. Kasseien kennen we niet in Friesland, dus ik heb er wat klinkerwegen in gemikt, speciaal voor de kapitein
Voorlopig eerst mn schouder laten herstellen. Dan wil ik een test gaan doen en daarna flink duurtrainingen gaan doen om eerst die 100 km grens met gemak aan te kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef Freddeh het volgende:
Je weet waarvoor je trainen moet dan toch?
Definieer "aardig windschermpje" eens, want ik denk dat ik het dan van je winquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nog een aardig windschermpje op mijn buik zitten hoor.En de 40 km/uur kan ik ook nog wel eventjes volhouden.
Leuk in Friesland. Dan moet ik zeker wel komen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Freddeh het volgende:
Route is klaar, zal hem wel een paar keer proefrijden dit jaar voor we beginnen aan een fietsmeet, zodat ik eventueel nog wat kleine aanpassingen kan maken. 100Km, 2 punten waar we kunnen afsnijden (bij evt slecht weer) en halverwege een restaurant voor een koffie en appelgebak, én een fietsenmaker op loopafstand van het restaurantje (just in case). Nog steeds 0,0 hoogtemeters, maar wel een paar hele mooie wegen door het bos, over de hei, tussen de weilanden door. Én voor de liefhebbers, 15 á 20 km stoempen langs de vaart @ 40km/u. Kasseien kennen we niet in Friesland, dus ik heb er wat klinkerwegen in gemikt, speciaal voor de kapitein
Zak. Nou moet ik de route opnieuw gaan doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)g&cbp=12,142.43,,0,0
Goed hoog zitten ipv diep. Dan worden je schouders ontlast door de tegenwindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Voorlopig eerst mn schouder laten herstellen. Dan wil ik een test gaan doen en daarna flink duurtrainingen gaan doen om eerst die 100 km grens met gemak aan te kunnen. Daarna wil ik dan proberen om het gemiddelde omhoog te brengen.. Dus ik weet niet wanneer je die meet wil plannen, maar ik heb nog wel een aantal maanden nodig
Ik ben dat ik er het laatst op stond 85.4. Dat was voor de kerst.quote:[..]
Definieer "aardig windschermpje" eens, want ik denk dat ik het dan van je win
http://maps.google.nl/map(...)and&t=h&vpsrc=6&z=17quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef Freddeh het volgende:
Ik weet nog hoe gaaf ik dat vond, over het fietspad jakkeren met 40, en dan 5km lang, en dan de rest op je dooie akkertje verder rijden.
[..]
Zak. Nou moet ik de route opnieuw gaan doen
Op de ATB vermoed ik jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)and&t=h&vpsrc=6&z=17
Tijdritronde!
Dat is de velodrome van Roubaix!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)and&t=h&vpsrc=6&z=17
Tijdritronde!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef Freddeh het volgende:
Ik weet nog hoe gaaf ik dat vond, over het fietspad jakkeren met 40, en dan 5km lang, en dan de rest op je dooie akkertje verder rijden.
[..]
Zak. Nou moet ik de route opnieuw gaan doen
Wat ik tot nu toe gezien is het plotten van kaarten iets wat je aparaat meteen een stuk duurder maakt. Alleen een hartslagmeter met gpstracker (zodat je een gpxbestandje krijgt) is een stuk goedkoper volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef Narcotical het volgende:
Tevens even mn beiden vragen uit vorige topic herhalen:
1. Kent iemand nog een goede bron om wat meer kennis over het trainen op hartslag en verschillende soorten trainingen op te doen?
2. Ik moet eigenlijk mijn basic kilometertellertje gaan vervangen binnenkort om daadwerkelijk op hartslag te kunnen gaan trainen. Routes maken en per GPS volgen zou fijn zijn, maar is niet per se nodig. Via GPS ergens naartoe navigeren hoeft niet. Zat zelf te denken aan bv de Edge 500 ofzo, wat zijn wellicht andere goede opties?
Klopt, die routes zijn gewoon te downloaden voor op je Edge, die lijn volgen werkt perfect.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die garmin edge 500 is toch ook al navigatie? Weliswaar een lijn volgen, maar dat werkt goed genoeg volgens mij. NoP had zo'n apparaat, die kan je er misschien meer over vertellen.
Kan niet hoger zitten, heb nog 3 spacers onder mn stuur geloof ik en niks erboven..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed hoog zitten ipv diep. Dan worden je schouders ontlast door de tegenwind
[..]
Ik ben dat ik er het laatst op stond 85.4. Dat was voor de kerst.
Ja die is inderdaad navigatie met een lijn volgen, ik hoef ook geen kaarten on screen.. Alleen iets wat zegt welke kant ik op moet en mn hartslag ofzo, dat is goed genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die garmin edge 500 is toch ook al navigatie? Weliswaar een lijn volgen, maar dat werkt goed genoeg volgens mij. NoP had zo'n apparaat, die kan je er misschien meer over vertellen.
Ik roep maar wat hoor. Ik zou eigenlijk niets veranderen aan je fiets als ik jou was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan niet hoger zitten, heb nog 3 spacers onder mn stuur geloof ik en niks erboven...
Ik zat vanmorgen op 96.8 en ben 1.80m lang, you do the math
Patroon heeft de Polar CS400, waar ie binnenkort vanaf moet. Die heeft wel GPS ontvangst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Freddeh het volgende:
@kanovinnie: Je zou eens kunnen kijken naar de Polar CS100B. Die is niet al te prijzig en heeft er HRM op zitten. Géén GPS helaas, maar dat is niet haalbaar voor ¤60.
@KnutdeIJsbeer: Finishen op die strook ga ik niet inplannen, ik durf geen eindsprint aan daar en kan me voorstellen dat we dan een EHBO kitje nodig gaan hebben.
Schouderpijn is ook niet afkomstig van de fiets..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik roep maar wat hoor. Ik zou eigenlijk niets veranderen aan je fiets als ik jou was.
[..]
Patroon heeft de Polar CS400, waar ie binnenkort vanaf moet. Die heeft wel GPS ontvangst.
Dan zijn alle Polar's geen optie zover ik weet. In iedergeval bij de CS400 is het alleen mogelijk om achteraf te zien waar je langs bent geweest (zie het nu hier niet van in).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Schouderpijn is ook niet afkomstig van de fiets... Wil wellicht nog wel een keer experimenteren met een wat kortere stuurpen.
De Polar CS400 heeft toch alleen de optie om achteraf te kijken waar je gefietst hebt of niet? Want ik wil juist van te voren een route in stellen om die daarna te kunnen volgen zodat ik niet verdwaal..
@ No-P: Thanks voor de info. Wat kan je met een Edge 500 allemaal tegelijk op het scherm laten weergeven eigenlijk?
Is alleen handig als je gewoon op de bonnefooi gaat fietsen en graag wilt terugkijken waar je nou geweest bent..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan zijn alle Polar's geen optie zover ik weet. In iedergeval bij de CS400 is het alleen mogelijk om achteraf te zien waar je langs bent geweest (zie het nu hier niet van in).
Thanks, wat betreft navigeren en hartslag tegelijk ga ik nog ff uitzoeken danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef No-P het volgende:
Zelf in te stellen, iets van 8 "vakjes".
http://lh5.ggpht.com/_Wo8(...)1600-h/IMG_50472.jpg
Ik weet niet of deze en kan navigeren, en de hartslag kan toen. Mijn horloge kan dat niet.
Dat kan wel geloof ik, heb je garmin training center voor nodig. Mijn horloge kan alleen niet navigeren en een workout tegelijk doen. Weet niet hoe dat met de edge serie zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Patroon het volgende:
Wel jammer dat het bij die Garmin Edge 500 niet mogelijk is om van te voren een interval training te plannen die hij dan afspeelt tijdens de training. Dit kan met de CS400 wel en gebruik ik vrij veel.
Bijvoorbeeld:
Ik druk op de knop en dan begint hij met 5min in zone 170-180 daarna 10min rust hartslag 140 en dat 4x herhalen. Daarna kan ik weer door trainen.
Misschien kan CyclingGirl hier wat meer over zeggen, want zij traint ook vrij gericht en gebruikt een Edge 500.
Als ik die link zie niet: Interval training (set up exercise and rest intervals): no (klikken op Specs)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat kan wel geloof ik, heb je garmin training center voor nodig. Mijn horloge kan alleen niet navigeren en een workout tegelijk doen. Weet niet hoe dat met de edge serie zit.
Klopt ik zie het ook, denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik die link zie niet: Interval training (set up exercise and rest intervals): no (klikken op Specs)
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=160&pID=69043quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik die link zie niet: Interval training (set up exercise and rest intervals): no (klikken op Specs)
Ik vind die Edge 800 te groot.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=160&pID=69043
100 euro meer. Je kan ook een 705 zoeken? Die kan misschien hetzelfde, want dat is volgens mij de voorloper.
Ik heb ze allebei nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten.quote:
Mwah, 299 vs 399 euro. Je hebt gelijk, hij is duurder. Maar als je die extra optie graag wilt kan het de moeite waard zijn toch?quote:
Ik ga er ook niet zoveel aan uitgeven (zeg ik nu). Want die garmin 500 is al bijna de helft van mijn fietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Narcotical het volgende:
Voor een arme student is 100 euro verschil een groot verschil. Ik hoef trouwens niet perse die optie.. Edge 800 heeft ook meteen full map navigatie wat ik niet nodig heb
Ach dan gewoon op een briefje met minuten en hartslag en in je zak steken. Omdat je toch altijd last hebt van druk verkeer, steden, stoplichten moet je de interval toch altijd handmatig starten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef No-P het volgende:
[..]
Klopt ik zie het ook, denk dat je gelijk hebt.
Die wind tegen ga ik er maar op de koop toe bij nemen, je komt er toch niet onderuit. Maar nee, ik ga hem dan wel iets vaker rond dan 1x, want 1200 vind ik wel wat kort. Verstand op nul, blik op oneindig en gaan. Bij 10x zit je al op 12km, bij 100x al op 120km. Oké, ik zal niet te ver vooruit denkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:08 schreef CyclingGirl het volgende:
@Fred: ga je maar 1x rond dan bij de Mol als 1200 meter genoeg is?
Je kan natuurlijk ook via Dubbeldam richting Peepcity rijden, dan hoef je geen dijk ook maar heb je wel wind tegen terug.
Goed zo, en denk er om.... VAST IS VAST! en te vast kan je een nieuw frame kosten......quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:23 schreef chariovalda het volgende:
Zojuist heb ik me aangemeld voor een sleutelcursus. In een avondje leer ik dan de eerste beginselen van het sleutelen aan mijn racefiets. Aangezien ik 2 linkerhanden heb, kan ik dit goed gebruiken.
goed idee zeg en waar worden dat soort cursussen gegeven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:23 schreef chariovalda het volgende:
Zojuist heb ik me aangemeld voor een sleutelcursus. In een avondje leer ik dan de eerste beginselen van het sleutelen aan mijn racefiets. Aangezien ik 2 linkerhanden heb, kan ik dit goed gebruiken.
Bij de fietsenmakerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
goed idee zeg en waar worden dat soort cursussen gegeven?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Oksel het volgende:
In m'n achterwiel zat iets, dus in de velg, een los stukje metaal ofzo. Dus die eindelijk maar eens weggebracht. Dus nu maar even hardlopen.
Iets voor jou oksel? Misschien kan je nog mee!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:23 schreef chariovalda het volgende:
Zojuist heb ik me aangemeld voor een sleutelcursus. In een avondje leer ik dan de eerste beginselen van het sleutelen aan mijn racefiets. Aangezien ik 2 linkerhanden heb, kan ik dit goed gebruiken.
En dan van Peepcity naar Graafstroomquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die wind tegen ga ik er maar op de koop toe bij nemen, je komt er toch niet onderuit. Maar nee, ik ga hem dan wel iets vaker rond dan 1x, want 1200 vind ik wel wat kort. Verstand op nul, blik op oneindig en gaan. Bij 10x zit je al op 12km, bij 100x al op 120km. Oké, ik zal niet te ver vooruit denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |