Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Ook heel veel klanten die niet snappen dat ik m'n werk voor de lol doequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef kaasplankje het volgende:
LOL
Ik hield de glimmende kant ook amper boven, wat een wind!
De bottom shell oid, de huls die tussen het frame en de bottom bracket etc zit, zit los wat tot gevolg heeft dat de boel niet meer vast te zetten isquote:
Hoe kan dat? Gevallen ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
De bottom shell oid, de huls die tussen het frame en de bottom bracket etc zit, zit los wat tot gevolg heeft dat de boel niet meer vast te zetten is
Hoe kom je er dan achter? Je pakte je fiets en opeens zat die scheur er in?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat kan, in ieder geval niet door een valpartij oid
Tijdens het fietsen. Ik keek naar mijn voorbladen en die leken toch wel erg vreemd te bewegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter? Je pakte je fiets en opeens zat die scheur er in?
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.quote:
Ik wist niet dat Yankee zo sterk wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.
Irritant. Ik hoop dat je er via de garantie wat van kan maken. Heb je er niets van gevoeld? Van het breken bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen. Ik keek naar mijn voorbladen en die leken toch wel erg vreemd te bewegen.
Niet alleen de trapas zat los, maar ook die dingen (waarvan ik de naam niet weet) die tussen de trapper en het frame zitten
[ afbeelding ]
dit is geen foto van mijn fiets, maar ter verduidelijking
Stond je er in je nakie op? Misschien dat kleding de meting beinvloed?quote:
Of hij moest nog nodig pissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef Freddeh het volgende:
Je hebt vet in je spieren, om te smeren denk ik
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:25 schreef Oksel het volgende:
Vast geen Bianchi.. 8)
Ik ben niet gaan hardlopen vandaag. Morgenvroeg maar ff.
Wel de weegschaal binnen. Net ff geprobeerd (met kleding aan):
91,7kg.
40,9% spier
22,0% vet
13,6% bot
53,6% water
Spier moet minimaal constant blijven, vocht moet omhoog, vet moet omlaag.
Datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoop
Een meter huidplooi en je ziet wel hoe nauwkeurig die dingen alsnog zijn hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die weegschalen die met stroom door je lichaam het vet meten zijn zo onnauwkeurig als wat. Een huidplooi meter is veel meer nauwkeurig en 10x zo goedkoop
Die Hollowtech 2 cups lijm je toch niet? Dacht dat je die gewoon vast moet draaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar komen natuurlijk enorme krachten op te staan. Yankee heeft een carbonnen frame en die bussen die in het frame zitten waar je de bracketlagers in vastzet zijn van metaal gok ik. Die bussen zitten verlijmd en dat kan losgeraken als het niet goed gedaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |