Voor de liefhebber danquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verona van de Leur was eerst ook een lief net meisje.....
Wat is mijn favoriete plaatje dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en kan je je favoriete plaatje zeker ook niet posten?
Wat ik nu van haar zie is nou ook niet bepaald mijn smaak.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Damn dat is zo onaantrekkelijk dat ik zelfs geen "Jailbait" kan roepen
Ze heeft een behoorlijk goed lichaam, goede kont ik vind alleen d'r hoofd zo vies. Die uitstraling is inderdaad waardeloos.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik nu van haar zie is nou ook niet bepaald mijn smaak.
Die eeuwige enorme hoepeloorbellen geven haar zo'n enorm domme uitstraling.. ik pas.
Oh, nee dat is niet mijn favo plaatjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
refererend aan je vorige post, pedobear
Oh, dat klinkt wel gezellig eigenlijk. Maar misschien toch even een duidelijke grens aangeven want zo krijg je gezeik op je werk en dat willen ze vast niet. Of in ieder geval niet in sterke mate.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
@majo, ik laat echt niet over me heen lopen, kutgeintjes zijn een beetje ons ding. Als ik (of iemand anders) iedereen uitnodig hier en koffie ga zetten, dan in de hele indeling van mijn slaapkamer veranderd als ik terugkomOf je komt ineens DE bowlingbal tegen in een van je kastjes
Beetje jammer dat je niet zoals een gewone pijl hem met het stokje in een bierflesje kunt zetten als je hem wilt afschieten...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dát is nog eens een vuurpijl
http://www.vkmag.com/magazine/dit_is_pas_een_vuurpijl/
Nou, dit is ook een efficiente manier van ramen wassen:quote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet zoals een gewone pijl hem met het stokje in een bierflesje kunt zetten als je hem wilt afschieten...
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het juist vermoeiend en kinderachtig.
Mm ja dat is vervelend. Maar vast niet zo vervelend als 10 minuten een fluitketel horen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in bad en mijn vaders wekker gaat al 10 minuten af
Nee dit is ergerquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mm ja dat is vervelend. Maar vast niet zo vervelend als 10 minuten een fluitketel horen.
Dat was me al opgevallen jaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Nee dit is ergerik kan niet tegen tonen die zich steeds herhalen met dezelfde tussenpauze
dan weet ik steeds dat het weer komt en daar word ik heel serieus van
net als mensen zitten te tikken met iets in de trein, dan raak ik zwaar in de stress
Hoe dan?quote:
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Tikken, klikken met de pen. Nagels knippen in de trein!
Brrrr.
Ik had een keer dat ik in de bus zat met een man die een half verstopte neus had. Elke keer dat hij inademde maakte hij een hoge pieptoon.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.
Zat een keer in de trein met een vrouw die als tik had dat ze steeds een smakgeluid maakte. Ik hoorde het door mijn muziek heen. Ik kon wel gillen en janken, kan daar echt niet tegen
Daar heb ik zelf wel eens last van, enorm irritantquote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik in de bus zat met een man die een half verstopte neus had. Elke keer dat hij inademde maakte hij een hoge pieptoon.
Dat had ik ook, maar sinds mijn nosejob niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar heb ik zelf wel eens last van, enorm irritant
Ik ben een notoire pennentikker dus je hebt een paar keer gevraagd of ik daar mee op wilde houden.quote:
Een vriend van me deed (of misschien doet) dat in zijn slaapquote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.
Zat een keer in de trein met een vrouw die als tik had dat ze steeds een smakgeluid maakte. Ik hoorde het door mijn muziek heen. Ik kon wel gillen en janken, kan daar echt niet tegen
Ander geluidje/radio kiezen voor je wake-up light en het geluid wat harder zetten?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
@ht, ik heb nog 2 wekkers, maar wordt normaal alleen van mijn telefoon wakker :S Wake-up light werkt niet
@majo, ik laat echt niet over me heen lopen, kutgeintjes zijn een beetje ons ding. Als ik (of iemand anders) iedereen uitnodig hier en koffie ga zetten, dan in de hele indeling van mijn slaapkamer veranderd als ik terugkomOf je komt ineens DE bowlingbal tegen in een van je kastjes
Ik schijn dit te cadanseren. Varierend van 0,25 tot 1 seconde per keer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Tikken, klikken met de pen. Nagels knippen in de trein!
Brrrr.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ander geluidje/radio kiezen voor je wake-up light en het geluid wat harder zetten?
Het soort grappen dat je omschrijft ken ik wel, vind ik soms ook wel grappig. Bij een kennis werd steeds de wok in zijn bed verstopt zodra dat ook maar even kon. Een keer had diegene expres de wok die avond gebruikt, zodat ze dat niet zouden doen. Nee hoor, iemand heeft nog speciaal die wok afgewassen, gedroogd en alsnog in bed verstopt
Ik ben Adele-moe.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik een trailer van de DVD van "ADELE - Live At The Royal Albert Hall" te kijken...zie je dat ze bij twee grote nummers het publiek laat zingen op stukken waar ze juist zelf zou moeten zingen
Bij een verjaardagsfeestje bij mij thuis heeft een van de rokers een mes gepakt uit de keuken en dat gebruikt om mijn naambordje (hangt bij de deur waar ze stonden te roken) ondersteboven te hangen. Vond het wel grappig, dus heb het zo gelaten. Woningbouw heeft het daarna weer goed gehangen, maar een jaar later hing het weer een paar weken verkeerdomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk die kutgrapjes.
Ik heb ben weleens in bed gedoken terwijl ze mijn spaarpot er in hadden geleegd, dat kwam best hard aan.
Vrienden van mij zijn afgelopen zomer getrouwd, toen hebben we hun bed (dat we al een paar keer hebben verplaatst) bij hun in de tent gezet. (we sliepen met zijn alle op de camping, echt helemaal super).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een verjaardagsfeestje bij mij thuis heeft een van de rokers een mes gepakt uit de keuken en dat gebruikt om mijn naambordje (hangt bij de deur waar ze stonden te roken) ondersteboven te hangen. Vond het wel grappig, dus heb het zo gelaten. Woningbouw heeft het daarna weer goed gehangen, maar een jaar later hing het weer een paar weken verkeerdom
Ik heb dat ook, in ziekelijke mate. Eetgeluiden en typen spannen voor mij de kroon. Tijdens het avondeten vaak mijn hele handen open gekrabd van de stress. tot er hyperacusis werd vastgesteld. En nu mag ik als ik bijvoorbeeld les heb ik een computerlab ook mijn muziek inhouden of ergens anders zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is ergerik kan niet tegen tonen die zich steeds herhalen met dezelfde tussenpauze
dan weet ik steeds dat het weer komt en daar word ik heel serieus van
net als mensen zitten te tikken met iets in de trein, dan raak ik zwaar in de stress
Ik heb trouwens mijn vader gebeld en het bleek het alarm op mijn moeders mobiel te zijn. Mijn vader hoorde het wel maar negeerde het gewoon
whut?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar sinds mijn nosejob niet meer.
Ah, jij bent van de afdeling 'Hou op, niet doen, want ik vind het zo lekker!!!'...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk die kutgrapjes.
Ik heb ben weleens in bed gedoken terwijl ze mijn spaarpot er in hadden geleegd, dat kwam best hard aan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de afdeling 'Hou op, niet doen, want ik vind het zo lekker!!!'...
dat is toch wel iets waar het met de mobieltjes naar toe gaat, "intelligente" spraaksystemen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Jij vraagt aan je wekker 'wil je afgaan om 8u' en dat werkt? Tof
Ja en als hij me tegenspreekt vraag ik: Wie is er hier nou de smartphone?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Jij vraagt aan je wekker 'wil je afgaan om 8u' en dat werkt? Tof
Welke telefoon heb jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is toch wel iets waar het met de mobieltjes naar toe gaat, "intelligente" spraaksystemen?
even geporbeerd op mijn telefoon, bij spraakopdrachten krijg ik inderdaad het wekker scherm te zien bij het commando "set alarm"![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja en als hij me tegenspreekt vraag ik: Wie is er hier nou de smartphone?
En dan is het meestal wel weer geregeld
Hier houden we het al vier jaar volquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik snap nu trouwens die mensen die nadat ze verhuisd zijn nooit meer die plintjes op de muur gespijkerd hebben
Ik moet ook nog wat dingen doen, maar als je eenmaal op je eigen bank kunt zitten moet je echt zin maken om nog wat te doen.
en dat gebeurd vervolgens als je ooit een keer gaat verhuizen....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier houden we het al vier jaar vol![]()
Maar het huis is ook nog niet af, dat scheelt. Dat we de boel af gaan maken roepen we ook al vier jaar
Hup, ga eens even kitten in de douche en keuken. Als je dat af hebt ziet het er veel beter uit, en dan heb je ook niet het idee 'oh ja er moet eigenlijk nog iets gebeuren'. Dus. Hup hupquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom moet iemand mij nu even een schop geven, zodat ik vandaag de douchecabine af kan kitten, net als het laatste randje in de keuken. En raamfolie plakken in badkamer en op de overloop. En zo zijn er nog wel wat dingen...De trap schoonmaken en schuren en schilderen bijvoorbeeld
Ons vorige huis was af zodra het de verkoop in gingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat gebeurd vervolgens als je ooit een keer gaat verhuizen....
Is dat alles?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom moet iemand mij nu even een schop geven, zodat ik vandaag de douchecabine af kan kitten, net als het laatste randje in de keuken. En raamfolie plakken in badkamer en op de overloop. En zo zijn er nog wel wat dingen...De trap schoonmaken en schuren en schilderen bijvoorbeeld
Voor en na pics voor bewijs!quote:
De trapleuning moet nog opgehangen en nog wat haakjes e.d. ophangen en ik heb nog geen lamp voor boven de salontafel. Maar dat is het wel zo ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ons vorige huis was af zodra het de verkoop in ging
[..]
Is dat alles?
Waarom krijg je spijt van het afkitten van een douchecabine?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
douche afkitten niet doen krijg je vanzelf spijt van, plinten niet
Spijt van het niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom krijg je spijt van het afkitten van een douchecabine?
Of heb ik nu een heel blontd moment?
dit, waterschade wordt je niet blij van, plinten zijn cosmetischquote:
Ik in april, maar twijfel of ik uberhaupt een nieuw abonnement af ga sluiten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag eind maart een nieuweof nou ja, dan loopt m'n abo af
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Douche en keuken klaar. nu eerst koffie en dan door met het raamfolie.
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstartenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
succes met de raamfolie. Dat is altijd wel een klus vind ik.
Haha dat is idd wat lastiger.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstarten
Ook een kwestie van goed vochtig maken met sop toch? Het raam dan, niet je jetpackquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstarten
Ja, plantenspuit met zeepsop vullen en dan je eerst goed schoongemaakte raam natmaken met de plantenspuit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van goed vochtig maken met sop toch? Het raam dan, niet je jetpack
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik in april, maar twijfel of ik uberhaupt een nieuw abonnement af ga sluiten.
De prijzen van de toestellen zijn best omhoog geschoten, en de voorwaarden van de abonnementen zijn er ook niet echt beter op geworden (in elk geval bij Tmobile)
Mijn telefoon doet het grotendeels prima, maar we hebben een meningsverschil: ik, mijn computer en een alternatieve app vinden dat er honderden foto's op staan, de standaardapp (die je ook gebruikt voor verzenden en uploaden) vindt van nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonweet dat de kosten hoger zijn geworden enzo, maar ik ben m'n telefoon zat
Hier nog een, ik wil ook wordfeudenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonweet dat de kosten hoger zijn geworden enzo, maar ik ben m'n telefoon zat
Tegen de tijd dat ik aan een nieuw abonnement toe ben (november) is die hype alweer voorbij.quote:
ik ben het niet vaak met Youp eens, maar scrabbelen doe je als je in het bejaardenhuis zitquote:
Ik vind het juist wel mooi dat door een app, het scrabbelen weer modieus isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben het niet vaak met Youp eens, maar scrabbelen doe je als je in het bejaardenhuis zit
Heeft iemand al eens tegen meneer wordfeud gezegd dat het volgens mij een gat in de markt is als je het ook met 3 of 4 spelers kan doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat door een app, het scrabbelen weer modieus is
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen meneer wordfeud gezegd dat het volgens mij een gat in de markt is als je het ook met 3 of 4 spelers kan doen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, in ziekelijke mate. Eetgeluiden en typen spannen voor mij de kroon. Tijdens het avondeten vaak mijn hele handen open gekrabd van de stress. tot er hyperacusis werd vastgesteld. En nu mag ik als ik bijvoorbeeld les heb ik een computerlab ook mijn muziek inhouden of ergens anders zittenMijn vrienden weten er ook van.
[..]
whut?
quote:Just My Type: Hands-On With the Das Keyboard III
"...It's curiously satisfying. The audible feedback lets you know exactly when you have hit the letter. No squishiness here to confuse you. It leads to more accurate typing, and is great for annoying the neighbors..."
Hebben!quote:BusinessWeek: Das Keyboard Professional
"...typing feels like crushing tiny glass crystals with miniature hammers. It's addictive—like popping bubble wrap..."
Ik sponsor door af en toe per ongeluk een banner aan te klikkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het kost relatief gezien geen kont en ik heb er geen bezwaar tegen om iets te sponsoren waar ik veel gebruik van maak.
En ik heb een ontzettende hekel aan banners
Dat moet je toch juist niet doen? Op een banner klikken en dan weer wegklikken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik sponsor door af en toe per ongeluk een banner aan te klikken
waarom? Als je op de banner hebt geklikt krijgt fok toch zijn vergoeding of moet je eerst nog 27 handelingen op de aangeklikte website uitvoeren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen? Op een banner klikken en dan weer wegklikken?
http://forum.fok.nl/ABOquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het kost relatief gezien geen kont en ik heb er geen bezwaar tegen om iets te sponsoren waar ik veel gebruik van maak.
En ik heb een ontzettende hekel aan banners
hier hebben we het al een keer over gehad, het is een beetje zo'n VIP room waar je wel in wil komen omdat het alleen voor genodigden is maar als je eenmaal binnen bent is het "gewone" feestje leukerquote:
Zodra de Ted teller op 0 staat ga ik ook eens een abo-tje nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
De SC loopt er anders behoorlijk goed![]()
Maar daar zou ik het inderdaad niet voor doen.
Die logica moet je me even uitleggen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zodra de Ted teller op 0 staat ga ik ook eens een abo-tje nemen.
Zit geen uitlegbare logica achter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die logica moet je me even uitleggen...
Vandaar dat ik al bijna 10.000 posts in ABO heb in het half jaar dat het bestaat, omdat het andere feestje leuker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier hebben we het al een keer over gehad, het is een beetje zo'n VIP room waar je wel in wil komen omdat het alleen voor genodigden is maar als je eenmaal binnen bent is het "gewone" feestje leuker
Doe ik het ook niet voor hoor maar het is een leuke bijkomstigheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
De SC loopt er anders behoorlijk goed![]()
Maar daar zou ik het inderdaad niet voor doen.
Tis nu wat rustigerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben er een beetje afgehaakt toen de SC mij te hard ging.
*weer eens kijken gaat.
Retetraagquote:
En gelukkig maarquote:
Ja hoor, ik ben ook geen fan van die hele snelle SC's. Even is leuk, maar op een gegeven moment is het niet meer bij te houdenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
gebruik maken van wifi van een ander is toch niet verboden?
quote:Computervredebreuk is in Nederland strafbaar gesteld in artikel 138ab van het Wetboek van Strafrecht en artikel 144a van het Wetboek van Strafrecht BES. Het wetboek omschrijft computervredebreuk als "opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een geautomatiseerd werk of in een deel daarvan". Voorwaarde voor computervredebreuk is dat de dader bij het binnendringen:
enige beveiliging doorbreekt, of
de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.
Neuh, dat was iemand anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, jullie staan in het geboortetopic vermeld als Fokstel, maar ik dacht dat jij Wiebel had leren kennen door een wederzijdse vriend.
Iets met *toet* op de neus of zo toen je een beetje dronken op stap ging?
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef wyccie het volgende:
Dus toch een echt Fokstel. Van welk topic/subforum ken je Wiebel dan?
Link naar het betreffende berichtjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.
Holy shit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.
quote:Op 09-11-2007 00:37 schreef Wiebelkont
*Grijpt Soempie's schouder als ze Wiebelkonts Fobo weer uitloopt zonder te posten
Waar gaat gij heen?![]()
quote:
Niet allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Soempie het volgende:
Al die anonieme fokkers in m'n fotoboek opeens.
quote:Op 19-11-2007 18:21 schreef Wiebelkont
Soempie Soempie kijk eens gauw
ik heb een lief klein kusje voor jou
ik lurk maar even maar wees niet bang
ik denk aan jou, de hele dag lang!![]()
En toen stond er nog maar 1 laatste voyeur.quote:
Suf hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik geloof ik ooit eens gedaan in verband met het Maffia spel
Waar zet je het uitquote:
ik zie er nog 5quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen stond er nog maar 1 laatste voyeur.
Ik bedoel in 2007, toen stond er maar 1 laatste voyeur vermeld.quote:
En lamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef CaLeX het volgende:
Papa, hoe heb je mama ontmoet?
Nou ze was een voyeur
Hij was zelfs getuigequote:
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?
Ik wilde zeker zijn dat hij dat wistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wilde zeker zijn dat hij dat wist.
Zoiets jaquote:
De vrouw van Arsène Wenger toevallig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef CaLeX het volgende:
Papa, hoe heb je mama ontmoet?
Nou ze was een voyeur
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de warquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, jullie staan in het geboortetopic vermeld als Fokstel, maar ik dacht dat jij Wiebel had leren kennen door een wederzijdse vriend.
Iets met *toet* op de neus of zo toen je een beetje dronken op stap ging?
Een beetje ongelukkig uitgedruktquote:Na twee jaar bleek er dat de aangroep een significante verbetering liet zien in zowel reductie van depressiesymptomen als in het functioneren als persoon
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de war
Het is ook zo lang geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was dus weer iemand anders.Een vriend, die ik al kende van de middelbare school.
Zo hee, die vrouw voelt zich stom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou toch uit je graf terugkeren om je vrouw een enorme trap onder haar kont te verkopen:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ool-rommelmarkt.html
Als ze dit nieuwsartikel leest wel ja, want hij zal haar vast nog niet hebben opgebeldquote:
Dat is toch niet zo heel gek? Ik ben ook niet geinteresseerdin macrameeen. En dat zal nooit gebeuren ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hoe kun je dat nou ook niet weten.Dan heb je echt geen interesse getoond in de 'hobby' van je man.
PS had toch een connectie met HT?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de war
Mja, dat is ook weer zo. Dat certificaat erbij maakt het wel heel idioot.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek? Ik ben ook niet geinteresseerdin macrameeen. En dat zal nooit gebeuren ook.
Ik vind het alleen een beetje gek dat je een echtheidscertificaat erbij hebt en dan niet denkt: "Goh, dat zit meestal niet bij een speeltje van 10 euro"
Nou ja, wie weet gebruikt mijn vrouw ook wel uitermate kostbare breipennen, maar die zouden toch echt gewoon bij het grofvuil gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hoe kun je dat nou ook niet weten.Dan heb je echt geen interesse getoond in de 'hobby' van je man.
ik wil 2 grappen maken, die ene is niet zo leuk en die andere kan niet door de beugelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet gebruikt mijn vrouw ook wel uitermate kostbare breipennen, maar die zouden toch echt gewoon bij het grofvuil gaan.
Achterlijke dwazen daar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Domeinnaam .frl kost 2 miljoen euro
Iedereen moet overal bezuinigen, maar laten we dit maar doen hoor
Heeft ze heimwee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef MaJo het volgende:
Noa is ziekZe ligt al de hele dag en kan nauwelijks lopen. Ze heeft nog niks gegeten of gedronken vandaag
Ze zal wel niet lekker zijn net als wij dat soms hebben maar ik ga toch even met haar naar de dierenarts...
Maar ik ben er juist sinds gisterenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft ze heimwee?
Maar niet drinken is idd niet best...
*ril*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik ben er juist sinds gisterenOf ze mist haar papa
Inderdaad, maar beter even langs de DAquote:Dat niet drinken vind ik vooral verontrustend, en dat ze moeilijk loopt. Waarschijnlijk is het helemaal niks, gewoon last van haar buik ofzo, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere
quote:
Of ome E.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
[..]
Inderdaad, maar beter even langs de DA
beelden van mijn voormalige roommate komen opquote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
beelden van mijn voormalige roommate komen op
Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Na, mijn kat heeft wel zijn duidelijke eigen plek binnen onze "gezinsconstructie"
Hij is mijn kat, als het om één of andere reden nodig is om te verwijzen naar mijn vriend dan heb ik het in het ergste geval over het mannetjesmens. En daar krijg ik al enigszins jeuk van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' is
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' is
Poes!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:36 schreef MaJo het volgende:
Ze is wel een beetje mijn babymaar het blijft een kat natuurlijk
Ho! Hij heeft geprobeerd haar te vinden, is niet gelukt. Zei hij. Dat wel. Geen bewijs natuurlijk want het is niet geluktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze dit nieuwsartikel leest wel ja, want hij zal haar vast nog niet hebben opgebeld
Ik vraag me af of hij nog heeft af staan dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho! Hij heeft geprobeerd haar te vinden, is niet gelukt. Zei hij. Dat wel. Geen bewijs natuurlijk want het is niet gelukt
Vraag ik me ook af..maar als hij haar echt nog gezocht heeft, dan zal het niet met kwade opzet zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog heeft af staan dingen.
jawel, prik - pingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
TM, je ouders hebben je toch wel geleerd hoe te koken?
Denk je dat ik kan kokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
Luie donder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk je dat ik kan kokenLeer ik wel als ik het huis uit ga
Ja precies, lijkt me ook leuk, samen koken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja, ik heb leren koken vanaf het moment dat ik kon roerenStap voor stap. Als er kinderen in de buurt zijn als ik kook doen die ook altijd mee.
Koken met kinderen is zo ontzettend leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me ook leuk, samen koken.
Zodat jij straks ook heel lekker kan koken....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder kan heel lekker koken, waarom zou ze mij dan alles laten verprutsen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Soempie het volgende:
Echt hoog tijd voor je eigen huisje dus.![]()
Gebeurt zelden, óf ik ben bij E. Maar die leert me wel al een beetje, laatst samen Chicken Tonight gemaakt - stelt niet veel voor, maar is een start. En ik kan best lekkere eieren bakken, naar recept van hemquote:Of koken als je ouders weg zijn.
Zoals ik al heb geschetst is mijn moeder nou niet echt educatief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zodat jij straks ook heel lekker kan koken....
Ze zijn toch wel eens weg ofzo, dan kun je experimenteren. Draai een quiche in elkaar volgens een recept van de AH en zet het in het weekend als lunch op tafel o.i.d.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals ik al heb geschetst is mijn moeder nou niet echt educatief.
En dan zou het uren duren voordat er iets op tafel staat en zijn we ondertussen uitgemergeld. Als mijn moeder kookt maakt ze 5 gerechten tegelijkertijd en de afzuigkap draait overuren.
Dat gegoochel lukt me niet.
Vind ik ook hoor, daar leren ze het meeste van. Oh ja, pannekoeken bakken lukt me ook wel, alhoewel ik nog nooit beslag gemaakt hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je kinderen vanaf het begin moet laten meedraaien in de keuken.
Dat kun je gewoon, met een mixer is er geen kunst aan alleen handwerk vraagt wat oefening. En geen pakjes hè, is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, daar leren ze het meeste van. Oh ja, pannekoeken bakken lukt me ook wel, alhoewel ik nog nooit beslag gemaakt heb
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaakquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon, met een mixer is er geen kunst aan alleen handwerk vraagt wat oefening. En geen pakjes hè, is nergens voor nodig.
Heb het ook nooit geleerd, alles wat ik kan koken heb ik mezelf aangeleerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
En wat vanillesuiker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaak
Bij de helft van die pakjes moet je melk en eieren toevoegen, een basic pannenkoek is melk, ei, bloem en een snuf zout...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaak
Doe ik ook altijd, en een kwart boekweitmeel geeft een lekkere consistentie vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat vanillesuiker.Ruikt ook altijd zo lekker dan.
Je hebt mij gequote, maar ik denk dat je Etcie bedoelt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn toch wel eens weg ofzo, dan kun je experimenteren. Draai een quiche in elkaar volgens een recept van de AH en zet het in het weekend als lunch op tafel o.i.d.
Aan de andere kant, je bent nu al groot dus een paar jaar meer of minder maakt niet meer uit. Eigenlijk vind ik dat je kinderen vanaf het begin moet laten meedraaien in de keuken.
En eventueel wat bakpoeder en/of gist....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de helft van die pakjes moet je melk en eieren toevoegen, een basic pannenkoek is melk, ei, bloem en een snuf zout...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt mij gequote, maar ik denk dat je Etcie bedoelt?
Ik woon al meer dan tien jaar op mezelf, en nog steeds niet groot.
quote:
Ja, als het echt voor het echie is en niet zo nep als vannacht, dat ik dan hier als eerst post. Maar het kan ook zijn dat ik eerst denk dat het niet echt is en dat ik daarom eerst daar post.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef wyccie het volgende:
Soempie denkt nu erg lang na over wat het juiste antwoord is.....
Goed ingedekt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:33 schreef Soempie het volgende:
Ja, als het echt voor het echie is en niet zo nep als vannacht, dat ik dan hier als eerst post. Maar het kan ook zijn dat ik eerst denk dat het niet echt is en dat ik daarom eerst daar post.
quote:
Wat, of ze het live willen streamen?quote:
Nouja.quote:
Vrienden van me zitten nu min of meer in die fase. Vliezen zijn na 24 weken gebroken. Nu al bijna een week in het ziekenhuis, hopen dat het kindje binnen gehouden kan worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef wyccie het volgende:
Gefilmd heb ik niet, maar ik heb wel zat foto's gemaakt als co.
Er was trouwens een stel bij waarvan het kindje te vroeg geboren werd. Ik moest van het hele proces foto's maken als aandenken. Het kindje deed het aanvankelijk redelijk, maar heeft het niet gered. Dat was wel heftig.
Ik heb ooit de fotos van mijn eigen bevalling gezien. Ook geen aanraderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef Soempie het volgende:
Wel goed dat ze dan de foto's hebben..
Ik wil geen foto's van de bevalling zelf, pas als de baby eruit is en op m'n buik ligt mogen er foto's worden gemaakt.
Volgens mij zijn die remmers al gestopt. Die geven ze denk ik pas weer als het nodig is.quote:@ Nem, jeetje. Ik wist niet eens dat het nog tegen te houden was als de vliezen al gebroken zijn. Maar met remmers dus toch wel...dat ze maar zoveel mogelijk kunnen rekken dan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me zitten nu min of meer in die fase. Vliezen zijn na 24 weken gebroken. Nu al bijna een week in het ziekenhuis, hopen dat het kindje binnen gehouden kan worden.
Volgens mij is vandaag of morgen die 25 weken gehaald. Die injecties heeft ze ook gehad geloof ik. Maargoed, blijft enorm vroeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik duim met ze mee. Met 25 weken en longrijping heeft het al een iets grotere kans om te overleven.
quote:Dat stel zat volgens mij ook op 24 weken, maar ze hebben het nog geen dag kunnen remmen.
Nou kijk, dat is ook nog zoiets. Prematuurtjes hebben vrijwel altijd problemen op allerlei vlakken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
De tweeling van m'n neef zijn geboren met 26 weken. Is spannend geweest, maar het gaat nu heel goed met ze.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef wyccie het volgende:
En Wiebel mag de navelstreng doorknippen, Soemp! Heeft hij al geoefend? Dat hij niet het verkeerde onderdeel erafknipt.
Is ook een lastige kwestie. Als bij de 20-weken echo iets ontdekt wordt, dan is het natuurlijk ook fijn om nog wat bedenktijd te hebben of in elk geval tijd om zoiets een beetje te kunnen behappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef wyccie het volgende:
Met de verschuiving van de grens van levensvatbaarheid zou ook de abortuswet mee moeten veranderen, maar ze lopen nog iets achter.
En de uitslag van allerlei testen laat natuurlijk ook nog eens op zich wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Soempie het volgende:
Is ook een lastige kwestie. Als bij de 20-weken echo iets ontdekt wordt, dan is het natuurlijk ook fijn om nog wat bedenktijd te hebben of in elk geval tijd om zoiets een beetje te kunnen behappen.
Vergeet niet dat hij z'n handen ook mag laten fijnknijpen door Soempie, die hem toeschreeuwt: NOOIT WEER IK HAAT JE DIT IS JOUW SCHULD JIJ VOEDT JOUW KIND MAAR OP!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef wyccie het volgende:
Het is echt dé vadertaak. Kan hij later opscheppen dat hij meegeholpen heeft met de geboorte.
Twee walvisprogramma's achter elkaarquote:RTL 8
20:00 Bevallingsverhalen
20:30 The squid and the whale
Mits je die laat doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de uitslag van allerlei testen laat natuurlijk ook nog eens op zich wachten.
We weten nog niet wat het wordtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef wyccie het volgende:
En Wiebel mag de navelstreng doorknippen, Soemp! Heeft hij al geoefend? Dat hij niet het verkeerde onderdeel erafknipt.
Ik vraag me af of Soempie niet net "Dat kan niet gebeuren." heeft getypt voordat ze verschrikt alles wiste.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Soempie niet net "Dat kan niet gebeuren." heeft getypt voordat ze verschrikt alles wiste.
Aardig wat leechers die Linux willen hebbenquote:
Ja, ik kan best kokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
Helaas hapt er niemand. Zou toch leuk zijn een nieuwe famfare te creeeren, non?quote:
Maar "famfare" en "chanant" waren geen opzetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of je famfare zou overtreffen
je bent te geloofwaardig![]()
http://www.kattenencyclopedie.com/index.php?menuid=11quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Net terug van de dierenarts. Noa heeft ruim 40 graden koorts dus ze heeft een prikje gekregen om de koorts te verlagen en een antibioticakuur. Als het goed is moet het zo langzaam weer beter gaanZe loopt nu in ieder geval weer rustig rond, de rest van de dag heeft ze op een plekje stilgezeten
Dat is niet tof, ik hoop dat ze snel weer opknaptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Net terug van de dierenarts. Noa heeft ruim 40 graden koorts dus ze heeft een prikje gekregen om de koorts te verlagen en een antibioticakuur. Als het goed is moet het zo langzaam weer beter gaanZe loopt nu in ieder geval weer rustig rond, de rest van de dag heeft ze op een plekje stilgezeten
Met die maatvoering heb ik ook altijd problemen. Wat heb je aan "een mespunt zout", "een snufje peper" of "een klontje boter"? Wees duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder kan heel lekker koken, waarom zou ze mij dan alles laten verprutsen?
Ik heb dus ook nooit leren koken, alhoewel ik wel eens een keer een lekkere soep heb gemaakt op haar 'aanwijzingen'. "Hoeveel zout moet er dan in? - Ja, gewoon iets. -Hoeveel is iets dan? - Weet ik het."
Of "Hoe lang moet dat dan in de oven? - Tot het gaar is."
Dus ik vraag ook nooit meer aan mijn moeder hoe ik iets moet maken. En zij maakt toch veel te moeilijke dingen.
Ik heb zelfs al "sociaal werkster" laten vallen in het topic.quote:
Ik ondertussen ookquote:
Ik heb je er net heengestuurdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook
Ik probeer naar een palletsorteerdersbaan toe te sturen..maar lastig
Niet teveel vissen aub
Een mespunt is daadwerkelijk wat er op een mespunt past, een snufje is wat er tussen duim en wijsvinger kan, een klontje wil in mijn keuken zeggen een klein beetje maar het luistert niet zo nauw. Een soeplepel is een leper waar je soep mee uit de pan schept, die heb ik wel in drie maten dus dat vind ik nog de minst concretequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Met die maatvoering heb ik ook altijd problemen. Wat heb je aan "een mespunt zout", "een snufje peper" of "een klontje boter"? Wees duidelijk.
En ook dan kan het nog misgaan. Mijn ex gaf me eens kookinstructies (van afstand: zij lag ziek in bed): doe er drie soeplepels water bij. Nu is voor mij een soeplepel een lepel waarmee je soep eet, en zij had iets anders in gedachten. Resultaat laat zich raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |