quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
gebruik maken van wifi van een ander is toch niet verboden?
quote:Computervredebreuk is in Nederland strafbaar gesteld in artikel 138ab van het Wetboek van Strafrecht en artikel 144a van het Wetboek van Strafrecht BES. Het wetboek omschrijft computervredebreuk als "opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een geautomatiseerd werk of in een deel daarvan". Voorwaarde voor computervredebreuk is dat de dader bij het binnendringen:
enige beveiliging doorbreekt, of
de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.
Neuh, dat was iemand anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, jullie staan in het geboortetopic vermeld als Fokstel, maar ik dacht dat jij Wiebel had leren kennen door een wederzijdse vriend.
Iets met *toet* op de neus of zo toen je een beetje dronken op stap ging?
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef wyccie het volgende:
Dus toch een echt Fokstel. Van welk topic/subforum ken je Wiebel dan?
Link naar het betreffende berichtjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.
Holy shit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
1 berichtje in m'n fotoboek. Daarna msn en twee dagen later irl.
quote:Op 09-11-2007 00:37 schreef Wiebelkont
*Grijpt Soempie's schouder als ze Wiebelkonts Fobo weer uitloopt zonder te posten
Waar gaat gij heen?![]()
quote:
Niet allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Soempie het volgende:
Al die anonieme fokkers in m'n fotoboek opeens.
quote:Op 19-11-2007 18:21 schreef Wiebelkont
Soempie Soempie kijk eens gauw
ik heb een lief klein kusje voor jou
ik lurk maar even maar wees niet bang
ik denk aan jou, de hele dag lang!![]()
En toen stond er nog maar 1 laatste voyeur.quote:
Suf hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik geloof ik ooit eens gedaan in verband met het Maffia spel
Waar zet je het uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |