Ik sponsor door af en toe per ongeluk een banner aan te klikkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het kost relatief gezien geen kont en ik heb er geen bezwaar tegen om iets te sponsoren waar ik veel gebruik van maak.
En ik heb een ontzettende hekel aan banners
Dat moet je toch juist niet doen? Op een banner klikken en dan weer wegklikken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik sponsor door af en toe per ongeluk een banner aan te klikken
waarom? Als je op de banner hebt geklikt krijgt fok toch zijn vergoeding of moet je eerst nog 27 handelingen op de aangeklikte website uitvoeren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen? Op een banner klikken en dan weer wegklikken?
http://forum.fok.nl/ABOquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het kost relatief gezien geen kont en ik heb er geen bezwaar tegen om iets te sponsoren waar ik veel gebruik van maak.
En ik heb een ontzettende hekel aan banners
hier hebben we het al een keer over gehad, het is een beetje zo'n VIP room waar je wel in wil komen omdat het alleen voor genodigden is maar als je eenmaal binnen bent is het "gewone" feestje leukerquote:
Zodra de Ted teller op 0 staat ga ik ook eens een abo-tje nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
De SC loopt er anders behoorlijk goed![]()
Maar daar zou ik het inderdaad niet voor doen.
Die logica moet je me even uitleggen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zodra de Ted teller op 0 staat ga ik ook eens een abo-tje nemen.
Zit geen uitlegbare logica achter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die logica moet je me even uitleggen...
Vandaar dat ik al bijna 10.000 posts in ABO heb in het half jaar dat het bestaat, omdat het andere feestje leuker isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier hebben we het al een keer over gehad, het is een beetje zo'n VIP room waar je wel in wil komen omdat het alleen voor genodigden is maar als je eenmaal binnen bent is het "gewone" feestje leuker
Doe ik het ook niet voor hoor maar het is een leuke bijkomstigheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
De SC loopt er anders behoorlijk goed![]()
Maar daar zou ik het inderdaad niet voor doen.
Tis nu wat rustigerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben er een beetje afgehaakt toen de SC mij te hard ging.
*weer eens kijken gaat.
Retetraagquote:
En gelukkig maarquote:
Ja hoor, ik ben ook geen fan van die hele snelle SC's. Even is leuk, maar op een gegeven moment is het niet meer bij te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |