Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Na, mijn kat heeft wel zijn duidelijke eigen plek binnen onze "gezinsconstructie"
Hij is mijn kat, als het om één of andere reden nodig is om te verwijzen naar mijn vriend dan heb ik het in het ergste geval over het mannetjesmens. En daar krijg ik al enigszins jeuk van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' is
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik mag hopen dat het niet je 'kind' is
Poes!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:36 schreef MaJo het volgende:
Ze is wel een beetje mijn babymaar het blijft een kat natuurlijk
Ho! Hij heeft geprobeerd haar te vinden, is niet gelukt. Zei hij. Dat wel. Geen bewijs natuurlijk want het is niet geluktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze dit nieuwsartikel leest wel ja, want hij zal haar vast nog niet hebben opgebeld
Ik vraag me af of hij nog heeft af staan dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho! Hij heeft geprobeerd haar te vinden, is niet gelukt. Zei hij. Dat wel. Geen bewijs natuurlijk want het is niet gelukt
Vraag ik me ook af..maar als hij haar echt nog gezocht heeft, dan zal het niet met kwade opzet zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog heeft af staan dingen.
jawel, prik - pingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
TM, je ouders hebben je toch wel geleerd hoe te koken?
Denk je dat ik kan kokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
Luie donder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk je dat ik kan kokenLeer ik wel als ik het huis uit ga
Ja precies, lijkt me ook leuk, samen koken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja, ik heb leren koken vanaf het moment dat ik kon roerenStap voor stap. Als er kinderen in de buurt zijn als ik kook doen die ook altijd mee.
Koken met kinderen is zo ontzettend leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me ook leuk, samen koken.
Zodat jij straks ook heel lekker kan koken....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder kan heel lekker koken, waarom zou ze mij dan alles laten verprutsen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Soempie het volgende:
Echt hoog tijd voor je eigen huisje dus.![]()
Gebeurt zelden, óf ik ben bij E. Maar die leert me wel al een beetje, laatst samen Chicken Tonight gemaakt - stelt niet veel voor, maar is een start. En ik kan best lekkere eieren bakken, naar recept van hemquote:Of koken als je ouders weg zijn.
Zoals ik al heb geschetst is mijn moeder nou niet echt educatief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zodat jij straks ook heel lekker kan koken....
Ze zijn toch wel eens weg ofzo, dan kun je experimenteren. Draai een quiche in elkaar volgens een recept van de AH en zet het in het weekend als lunch op tafel o.i.d.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals ik al heb geschetst is mijn moeder nou niet echt educatief.
En dan zou het uren duren voordat er iets op tafel staat en zijn we ondertussen uitgemergeld. Als mijn moeder kookt maakt ze 5 gerechten tegelijkertijd en de afzuigkap draait overuren.
Dat gegoochel lukt me niet.
Vind ik ook hoor, daar leren ze het meeste van. Oh ja, pannekoeken bakken lukt me ook wel, alhoewel ik nog nooit beslag gemaakt hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je kinderen vanaf het begin moet laten meedraaien in de keuken.
Dat kun je gewoon, met een mixer is er geen kunst aan alleen handwerk vraagt wat oefening. En geen pakjes hè, is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, daar leren ze het meeste van. Oh ja, pannekoeken bakken lukt me ook wel, alhoewel ik nog nooit beslag gemaakt heb
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaakquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon, met een mixer is er geen kunst aan alleen handwerk vraagt wat oefening. En geen pakjes hè, is nergens voor nodig.
Heb het ook nooit geleerd, alles wat ik kan koken heb ik mezelf aangeleerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Soempie het volgende:
En wat vanillesuiker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaak
Bij de helft van die pakjes moet je melk en eieren toevoegen, een basic pannenkoek is melk, ei, bloem en een snuf zout...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn ouders gebruiken wel pakjes. Kan een stuk goedkoper. Maar dan moet er, vind ik, wel genoeg zout bij want dan zit er meer smaak aan. En dat is weer een kwestie van smaak
Doe ik ook altijd, en een kwart boekweitmeel geeft een lekkere consistentie vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat vanillesuiker.Ruikt ook altijd zo lekker dan.
Je hebt mij gequote, maar ik denk dat je Etcie bedoelt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn toch wel eens weg ofzo, dan kun je experimenteren. Draai een quiche in elkaar volgens een recept van de AH en zet het in het weekend als lunch op tafel o.i.d.
Aan de andere kant, je bent nu al groot dus een paar jaar meer of minder maakt niet meer uit. Eigenlijk vind ik dat je kinderen vanaf het begin moet laten meedraaien in de keuken.
En eventueel wat bakpoeder en/of gist....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de helft van die pakjes moet je melk en eieren toevoegen, een basic pannenkoek is melk, ei, bloem en een snuf zout...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt mij gequote, maar ik denk dat je Etcie bedoelt?
Ik woon al meer dan tien jaar op mezelf, en nog steeds niet groot.
quote:
Ja, als het echt voor het echie is en niet zo nep als vannacht, dat ik dan hier als eerst post. Maar het kan ook zijn dat ik eerst denk dat het niet echt is en dat ik daarom eerst daar post.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef wyccie het volgende:
Soempie denkt nu erg lang na over wat het juiste antwoord is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |