ik zie er nog 5quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen stond er nog maar 1 laatste voyeur.
Ik bedoel in 2007, toen stond er maar 1 laatste voyeur vermeld.quote:
En lamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef CaLeX het volgende:
Papa, hoe heb je mama ontmoet?
Nou ze was een voyeur
Hij was zelfs getuigequote:
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?
Ik wilde zeker zijn dat hij dat wistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij wilde zeker zijn dat hij van dat secreet af was?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wilde zeker zijn dat hij dat wist.
Zoiets jaquote:
De vrouw van Arsčne Wenger toevallig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef CaLeX het volgende:
Papa, hoe heb je mama ontmoet?
Nou ze was een voyeur
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de warquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, jullie staan in het geboortetopic vermeld als Fokstel, maar ik dacht dat jij Wiebel had leren kennen door een wederzijdse vriend.
Iets met *toet* op de neus of zo toen je een beetje dronken op stap ging?
Een beetje ongelukkig uitgedruktquote:Na twee jaar bleek er dat de aangroep een significante verbetering liet zien in zowel reductie van depressiesymptomen als in het functioneren als persoon
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de war
Het is ook zo lang geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was dus weer iemand anders.Een vriend, die ik al kende van de middelbare school.
Zo hee, die vrouw voelt zich stom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou toch uit je graf terugkeren om je vrouw een enorme trap onder haar kont te verkopen:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ool-rommelmarkt.html
Als ze dit nieuwsartikel leest wel ja, want hij zal haar vast nog niet hebben opgebeldquote:
Dat is toch niet zo heel gek? Ik ben ook niet geinteresseerdin macrameeen. En dat zal nooit gebeuren ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hoe kun je dat nou ook niet weten.Dan heb je echt geen interesse getoond in de 'hobby' van je man.
PS had toch een connectie met HT?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, op een feestje waar Hawaii-Tim ook was ofzo. Maar waarschijnlijk ben ik dan ook erg in de war
Mja, dat is ook weer zo. Dat certificaat erbij maakt het wel heel idioot.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek? Ik ben ook niet geinteresseerdin macrameeen. En dat zal nooit gebeuren ook.
Ik vind het alleen een beetje gek dat je een echtheidscertificaat erbij hebt en dan niet denkt: "Goh, dat zit meestal niet bij een speeltje van 10 euro"
Nou ja, wie weet gebruikt mijn vrouw ook wel uitermate kostbare breipennen, maar die zouden toch echt gewoon bij het grofvuil gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hoe kun je dat nou ook niet weten.Dan heb je echt geen interesse getoond in de 'hobby' van je man.
ik wil 2 grappen maken, die ene is niet zo leuk en die andere kan niet door de beugelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet gebruikt mijn vrouw ook wel uitermate kostbare breipennen, maar die zouden toch echt gewoon bij het grofvuil gaan.
Achterlijke dwazen daar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Domeinnaam .frl kost 2 miljoen euro
Iedereen moet overal bezuinigen, maar laten we dit maar doen hoor
Heeft ze heimwee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef MaJo het volgende:
Noa is ziekZe ligt al de hele dag en kan nauwelijks lopen. Ze heeft nog niks gegeten of gedronken vandaag
Ze zal wel niet lekker zijn net als wij dat soms hebben maar ik ga toch even met haar naar de dierenarts...
Maar ik ben er juist sinds gisterenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft ze heimwee?
Maar niet drinken is idd niet best...
*ril*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik ben er juist sinds gisterenOf ze mist haar papa
Inderdaad, maar beter even langs de DAquote:Dat niet drinken vind ik vooral verontrustend, en dat ze moeilijk loopt. Waarschijnlijk is het helemaal niks, gewoon last van haar buik ofzo, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere
quote:
Of ome E.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
[..]
Inderdaad, maar beter even langs de DA
beelden van mijn voormalige roommate komen opquote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
beelden van mijn voormalige roommate komen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |