en toch kan ik dat begrijpen, maar het zou slim zijn als ze die mensen dan ook aanraden om t wel achter een inlog te doenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef simmu het volgende:
[..]
nja. dat is precies wat maatschappelijk werk in ziekenhuizen met nicu aanraad. omdat je onmogelijk iedereen altijd steeds op de hoogte kan houden.
Yep, paar jaar geleden ook zoiets meegemaakt in de familie maar dat was niet googlebaar en wachtwoordbeveiligd.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch kan ik dat begrijpen, maar het zou slim zijn als ze die mensen dan ook aanraden om t wel achter een inlog te doen
*stil*quote:
Nog een Lotte? Goh...quote:
Nou nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, volgens mij kunnen we stoppen met scheppen, alle stront is opgeruimd.
Iedereen noemde haar op een gegeven moment Mata Hari en ze gebruikte foto's van ene Joleen, bloedmooie meid idd. ( Manu was helemaal in love)quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze haar aandachtorgelen inmiddels verlegd heeft naar dit subforum, die had er ook een handje van foto's van mooie vrouwen te gebruiken.
Blurk, Mathara , rings a bellquote:
Denk dat ze nu blauw aanlooptquote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen noemde haar op een gegeven moment Mata Hari en ze gebruikte foto's van ene Joleen, bloedmooie meid idd. ( Manu was helemaal in love)
Ik heb haar toen ook nog een kaartje gestuurd.
Ja, Mathara weet ik nog, want die vertrouwde ik voor geen meter, en terecht zo bleek. Maar dat is toch niet dezelfde als Blurk?? Blurk was weer het slachtoffer van Neo789 ofzo. Engerdquote:
Volgens mij heeft de buuv Mathara ontmaskerd als ik het goed heb, iets met een longdrain.quote:
Doe je nou alsof je het niet begrijpt of kan je echt geen 1+1 doen??quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, Mathara weet ik nog, want die vertrouwde ik voor geen meter, en terecht zo bleek. Maar dat is toch niet dezelfde als Blurk?? Blurk was weer het slachtoffer van Neo789 ofzo. Engerden die is later inderdaad blauw aangelopen als ik het goed heb.
tja, je liggende staande houden ofzo.
Volgens mij zijn Blurk en Mathara niet dezelfde persoon, en als dat niet bedoeld wordt dan snap ik het niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Doe je nou alsof je het niet begrijpt of kan je echt geen 1+1 doen??
Jawel. Maar ik weet nu weer hoe dat zat. Op De Metro had ze haar zogenaamde zus Schnitzel laten vertellen dat ze overleden was. Ze heeft toen een R.I.P. site voor zichzelf opgericht.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Troel het volgende:
yvonne had het net over Oliebol2000, maar die schijnt niet gefaked te hebben?
Dat is ook behoorlijk ziek zegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik weet nu weer hoe dat zat. Op De Metro had ze haar zogenaamde zus Schnitzel laten vertellen dat ze overleden was. Ze heeft toen een R.I.P. site voor zichzelf opgericht.
Echt te triest voor woorden. En ja, ze schijnt ook helemaal niets te mankeren. Dus niks doodziek wat ze menig user wijs heeft gemaakt.
Ja!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een kloteklus is dat Facebook unfrienden zeg!![]()
ik heb ineens twee vrienden minder.quote:
Ja, nu willen we weten wie die andere is hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ineens twee vrienden minder.en het ergste is, dat ik weet wie.
![]()
![]()
Ja kleurdoos. maar dat was al.
Het lefquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef Floria het volgende:
Vergeet niet http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!-rel mocht je nog meer willen lezen over Fok! rellen![]()
En op Twitter ben ik geblocked door iemand van hier
Niet door mijquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef Floria het volgende:
Vergeet niet http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!-rel mocht je nog meer willen lezen over Fok! rellen![]()
En op Twitter ben ik geblocked door iemand van hier
Ja als lavenderrquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de buuv Mathara ontmaskerd als ik het goed heb, iets met een longdrain.
Blurk is een ander verhaal imo. Ook fout, maar toch. Blurk post nog actief op Fok!.
quote:
I knows right! LOL.quote:
Rellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef KatyM het volgende:
Zooo leuk, ik ga die rellen teruglezen! Zat ook altijd op irc #onzen FF!, mooie tijden!
Sorry, hou op over oude koeien.
Zullen we in de SC verder gaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Jungens en maisjes, zullen we dit topic voor andere zaken laten dan oude verhaaltjes en koetjes?
Done! Tx!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
MODEREERWERK TE VINDEN IN HET KINDERFOTOTOPIC.
(sorry voor de caps, maar anders..)
Nee, dat was Lotquote:
In de herhaling denk ik!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
vervolg op KD's verzoek, denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja maar slimpie ik had een abo op jou staan en ik zag dus gewoon nog alles!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik heb geen persoonlijke unfriends enzo! ik had gewoon de hele foklijst gedumpt..en wie me zou missen voegde ik weer toe. ls ik dat allemaal handmatig had moeten doenik had er 87 en van de meeste had ik geen flauw idee wie wie was
't Is wel gek dat ze het niet weet, hè?quote:
moest effe zoeken.. maar gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef Cooki het volgende:
schoenentopic: 1e post van deze user ziet er reclame-achtig uit?![]()
overleden in de buik..quote:Op zondag 8 januari 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Iets in de OP klopt niet van Ouders van Prachtige Engeltjes (22) daar staat dat Youri geboren is op 31 december 2008 en overleden op 28 december 2008. Wat het wel moet zijn weet ik overigens ook niet
dat klopt wel die engeltjes zijn in de buik overleden en daarna geborenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:02 schreef Oognip het volgende:
Zo'n zelfde fout staat trouwens ook bij de zoon van jessie; Ischa-Gabriel.
Ik zou een theater/ film topic in OUD wel leuk vinden. Als dat er is mag het best een schopje. Ik kan het zelf niet vinden....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef Ireth het volgende:
Ik wil graag weten of er mensen met hun kinderen naar de theatervoorstelling van De Vloek Van De Woeste Wolf zijn geweest en wat hun ervaringen zijn. Topic hier of in Lif?? (of zelfs elders??)
die kan ik niet vinden maar wel iets wat er een beetje aan verwant isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Er was vlgs mij wel een voorstellingen of theater topic op enig moment. Dacht van p_iglet.
Eens kijken of ik hem kan vinden.
Jahaa.... volgens mij wel.... van of met Evenstar meen ik.... maar of ik het kan vinden? Ik ga eens even zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef maffemuts het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar kan m zo 1 2 3 niet vinden,
Is er een topic over eetproblemen bij kinderen (m.n die vanaf 1 jaar / 4 jaar) ?
deze? is wel een oudje Eetproblemen bij kleine kindjes en dicht geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Lois het volgende:
[..]
Jahaa.... volgens mij wel.... van of met Evenstar meen ik.... maar of ik het kan vinden? Ik ga eens even zoeken
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze? is wel een oudje Eetproblemen bij kleine kindjes en dicht geloof ik
stomme vraag van mijn kant uit dan...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Lois het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaDie is niet dicht, dus mag omhoog.
Dat is geen stomme vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
stomme vraag van mijn kant uit dan...
hoe wil je erin reageren dan? ik heb alleen een volgknop en nieuw topic, geen reactieveld
zou dan denk ik alleen met een quote gaan?
dat krijg ik normaal ook ja, maar dat stond er nu dus helemaal niet onderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef livelink het volgende:
Als ik zo'n oud topic schop, dan moet ik eerst aangeven dat ik zeker weet dat ik daarin wil posten. Als ik dat doe dan krijg ik alsnog een reactieveld.
Zit je op een laptop of mobiel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef MamaPurk het volgende:
Hoe vind ik een topic dat nu niet in mijn lijst staat? Ik zoek het thema fototopic van slapende kindjes. (ik heb twee geweldige plaatjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |