Je mag 'm een schopje geven hoor als je de TT in: festivals 2011, ook leuk voor kinderen , veranderd.quote:
ja zoiets. Vorig zaten we daar ookal te kletsen over verchillende festivals nlquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef Houniet het volgende:
Je wilt hier een centraal topic van maken? In OUD met de TT Festival voor Kids?
Haha nee! Mijn eerste keer thoughquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz het gebeurt zeker niet vaak dat er iets van UVT naar OUD wordt geschopt
blame Hounietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
oh wat heb ik toch een énorme afkeer van het woord 'kids'![]()
![]()
voor de rest wel even volgen. misschien zit er nog iets van mijn gading bij.
Wat tof!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef simmu het volgende:
het kunafestival is leuk buuv! gratis en hier vlakbijdie kunst erbij is niet echt mijn ding, maar verder is het gewoon heel erg leuk
kinderparkpop was vorig jaar verplaatst naar september, nu gewoon weer een dag voor het gewone parkpop? (ook een aanrader met kinderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:53 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien ook weer kinderparkpop op die dag.
Laatste zaterdag van junien gewoon parkpop is de laatste zondag
![]()
Het klinkt heel leuk, alleen jammer en pindakaas want op die dag ga ik naar K3
http://www.festival5d.nl/quote:Oxy, doe eens een linkje naar die van jou, pleazzz
dit lijkt me heel erg leuk om heen te gaan, kan me herinneren dat je dit vorig jaar ook gepost had, maar tegen die tijd was ik al festival-moe geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
http://www.festival5d.nl/
Dat is de site van vorig jaar, toen was het voor het eerst. Ik denk dat het voor jou en je dochter heel leuk is.
Mocht je meer 'handen' nodig hebben die dag, dan zijn er vrijwillige gezinsbegeleiders aanwezig voor gezinnen met een gehandicapt gezinslid.
Nee dat verplaatsen was in 2009.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kinderparkpop was vorig jaar verplaatst naar september, nu gewoon weer een dag voor het gewone parkpop? (ook een aanrader met kinderen)
Oxy, doe eens een linkje naar die van jou, pleazzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |