*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:
Reis door het Zintuigenrijk!
In het Zintuigenrijk woont de Koning samen met zijn trouwe dienaren Oog, Oortje, Tong, Neus en Handje H. Het rijk is prachtig vol mooie en bijzondere plekken. De clowns willen samen met de kinderen op reis door het Zintuigenrijk. Vol verwachting verzamelt iedereen zich bij de poort van het kasteel. Maar hoe gaat de poort open? En wat is er met de Koning aan de hand?
CliniClowns reist alweer voor het vijfde jaar op rij met de CliniClowns Theatertour door het land. Een bijzondere voorstelling speciaal afgestemd op de belevingswereld van kinderen met een meervoudige en/of verstandelijke handicap tot en met 18 jaar, waarbij ‘horen, zien, ruiken, proeven, voelen’ centraal staan.
Iedereen kan binnen zijn of haar mogelijkheden genieten van een dagje uit met het hele gezin. Bovendien beschikt de Theatertour over aangepaste voorzieningen en noodzakelijke faciliteiten, zoals hoog-laag bedden en tilliften. Dit alles maakt een bezoek aan de Theatertour tot een uniek en onbezorgd uitje, waarbij de kinderen om wie het gaat het stralende middelpunt zijn. Daarvan geniet iedereen: vader, moeder, broertjes, zusjes én begeleiders. CliniClowns wil met de Theatertour een moment van welkome afleiding en plezier bieden en onderling contact met gezinsleden stimuleren.
Voor wie?
De Cliniclowns Theatertour is een voorstelling speciaal geschreven voor kinderen met een (licht) verstandelijke en/ of meervoudige handicap tot en met 18 jaar. De kinderen kunnen onze voorstelling bezoeken met hun ouders ,broertjes en zusjes of vanuit hun instelling/school met hun begeleiders.
Aanmelden
Het is nu mogelijk om je aan te melden voor de Theatertour!
Kosten
Aan het bijwonen van onze voorstelling zitten geen kosten verbonden.
bron: www.cliniclowns.nlSamenvatting: gratis voorstelling voor kinderen met een handicap en hun gezinsleden.
Klacht: mijn neus is ook rood, door de hooikoorts
Opmerking: dit is geen spam, ik heb geen aandelen Cliniclowns en die zal ik ook nooit nemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*