abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82945406
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:
Reis door het Zintuigenrijk!

In het Zintuigenrijk woont de Koning samen met zijn trouwe dienaren Oog, Oortje, Tong, Neus en Handje H. Het rijk is prachtig vol mooie en bijzondere plekken. De clowns willen samen met de kinderen op reis door het Zintuigenrijk. Vol verwachting verzamelt iedereen zich bij de poort van het kasteel. Maar hoe gaat de poort open? En wat is er met de Koning aan de hand?

CliniClowns reist alweer voor het vijfde jaar op rij met de CliniClowns Theatertour door het land. Een bijzondere voorstelling speciaal afgestemd op de belevingswereld van kinderen met een meervoudige en/of verstandelijke handicap tot en met 18 jaar, waarbij ‘horen, zien, ruiken, proeven, voelen’ centraal staan.

Iedereen kan binnen zijn of haar mogelijkheden genieten van een dagje uit met het hele gezin. Bovendien beschikt de Theatertour over aangepaste voorzieningen en noodzakelijke faciliteiten, zoals hoog-laag bedden en tilliften. Dit alles maakt een bezoek aan de Theatertour tot een uniek en onbezorgd uitje, waarbij de kinderen om wie het gaat het stralende middelpunt zijn. Daarvan geniet iedereen: vader, moeder, broertjes, zusjes én begeleiders. CliniClowns wil met de Theatertour een moment van welkome afleiding en plezier bieden en onderling contact met gezinsleden stimuleren.

Voor wie?

De Cliniclowns Theatertour is een voorstelling speciaal geschreven voor kinderen met een (licht) verstandelijke en/ of meervoudige handicap tot en met 18 jaar. De kinderen kunnen onze voorstelling bezoeken met hun ouders ,broertjes en zusjes of vanuit hun instelling/school met hun begeleiders.

Aanmelden

Het is nu mogelijk om je aan te melden voor de Theatertour!

Kosten

Aan het bijwonen van onze voorstelling zitten geen kosten verbonden.
bron: www.cliniclowns.nl

Samenvatting: gratis voorstelling voor kinderen met een handicap en hun gezinsleden.

Klacht: mijn neus is ook rood, door de hooikoorts

Opmerking: dit is geen spam, ik heb geen aandelen Cliniclowns en die zal ik ook nooit nemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:25:44 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_82945544
Beetje wat Michael Jackson altijd deed
pi_82957237
Die voorstelling is zo ongelofelijk geweldig!!!

Wij zijn er 2 jaar terug met het werk geweest, maar helaas staan ze nu niet meer in zoetermeer, en de rest van de locaties zijn vanaf het westland echt te ver.
pi_82967649
Bedankt voor je reactie p_iglet, nu durf ik hem wel aan te bevelen. Ga maandag wat mensen op de hoogte brengen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82972474
Wat leuk, YPPY! Aan jou heb ik nog wat wil ik wat te weten komen wat betrekking heeft tot gehandicapten Volgend weekend naar vriendlief in Dordt om de tentoonstelling te zien En als dit van de cliniclowns ergens in de buurt is gaan we daar ook heen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:24:53 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_82973146
Mijn stiefmoeder is een paar jaar geleden met haar werk (logeerhuis voor meervoudig gehandicapte kinderen) naar deze voorstelling geweest en was laaiend enthousiast
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:53:19 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_82974424
Ik ken de tour niet, maar toen Ruben pas in het ziekenhuis was heeft hij zich enorm vermaakt met de spullen van de CliniClowns. Ondanks de niet-leuke omgeving en de niet-leuke manier waarop je daar bent, was het erg fijn om te zien dat je kind toch de tijd plezierig door kan komen. Goed dat ze ook dit soort dingen doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_83020311
En helaas niet in de buurt, ja volgend weekend maar dan gaan we op zaterdag al naar het Kids 'n Billies festival in Nijmegen en zondag naar Parkpop....ook leuk natuurlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:19:34 #9
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_83024023
Ik ben dit jaar naar het LeF! (LenteFestival) in de Glind geweest. zie http://lefdeglind.ning.com/

Erg leuk, en niks is daar ''gek'', alles is tè gek!

Dans, leuke theater, muziek en ook rust, maar ook voetmassage en belevingstent.
Aanrader voor volgend jaar, misschien ook voor SoL?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_83024105
Nog een aanrader waar ik afgelopen weekend geweest ben.
Funpop, een popfestival voor mensen met een verstandelijke beperking. Super leuk, ook niets te gek. En je kan er zelfs net als op pinkpop en lowlands etc, kamperen. Helemaal super!
pi_83472900
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben dit jaar naar het LeF! (LenteFestival) in de Glind geweest. zie http://lefdeglind.ning.com/

Erg leuk, en niks is daar ''gek'', alles is tè gek!

Dans, leuke theater, muziek en ook rust, maar ook voetmassage en belevingstent.
Aanrader voor volgend jaar, misschien ook voor SoL?
ik kan op foon geen linkjes kijken, maar dat klinkt wel goed! wij waren bij www.kidsnbillies.nl zaterdag, wat een super festival is dat! Op mijn hyves staat een verslagje.
pi_83473092
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:22 schreef p_iglet het volgende:
Nog een aanrader waar ik afgelopen weekend geweest ben.
Funpop, een popfestival voor mensen met een verstandelijke beperking. Super leuk, ook niets te gek. En je kan er zelfs net als op pinkpop en lowlands etc, kamperen. Helemaal super!
als het goed is ben ik over een week wel weer achter een echte computer en ga ik even kijken. Ik ben niet heel erg van de gehandicapte evenemten Milou is btw wel naar dit van de cliniclowns geweest met haar vader en ze heeft het reuze naar haar zin gehad. Ik hou het nu ook dus in de gaten. Tnx YPPY
pi_85980261
En nog een leuke.

11 september organiseert de NSGK een 5D festival. Een festival voor mensen met en zonder handicap.
De wielewaal is daar met een groot aantal vrijwilligers aanwezig om te helpen.
Indien aangegeven bij de NSGK is het voor gezinnen met een kind met een handicap ook mogelijk om de hele dag een buddy toegewezen te krijgen die ze kan helpen.
Het festival is een beetje opgezet zoals de parade.

www.5Dfestival.nl
  donderdag 2 september 2010 @ 13:13:18 #14
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_85982727
Over het 5D festival: is dat ook voor autisten geschikt?
Ik bedoel, zijn er uitwijk/ rustplaatsen? Etc
Het lijkt me namelijk onwijs leuk. De NDSMwerf vind ik mooi, de theaterdingen, het programma spreekt me aan... Ik wil wel, ik ga het thuis bespreken :)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_86009264
Bij meer info op de website staat dat er rust en verschoningsruimtes aanwezig zijn.
Als je specifiek iets wilt weten staat daar ook een mail adres.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:51:44 #16
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86033394
Nou wij , papa mama en ik, gaan, de 11e! w/ *O*
  Jubileum moderator vrijdag 3 september 2010 @ 19:47:40 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86035922
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef p_iglet het volgende:
En nog een leuke.

11 september organiseert de NSGK een 5D festival. Een festival voor mensen met en zonder handicap.
De wielewaal is daar met een groot aantal vrijwilligers aanwezig om te helpen.
Indien aangegeven bij de NSGK is het voor gezinnen met een kind met een handicap ook mogelijk om de hele dag een buddy toegewezen te krijgen die ze kan helpen.
Het festival is een beetje opgezet zoals de parade.

www.5Dfestival.nl
Ik kreeg hem ook al als PM tip O+ maar we vieren die dag Iris' verjaardag. Jammer!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86041035
Wat leuk Oxy! Ik kom je daar vast wel tegen. Mijn 06 nummer heb je toch? Dan kun je bellen als je daar iets nodig hebt, of een rustig plekje niet kunt vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')